curatorquote:Disclaimer: Wij dragen geen verantwoordelijkheid voor opname in ziekenhuis, riagg, of andere zorginstelling aan de hand van een bij ons aangevraagde c.q. ontvangen flame. Bellen naar ons 0900 nummer kost geld, vraag dus toestemming aan je ouders/vriendin/curator.
Ja. En als je niet snapt wat dat is, stel ik voor dat je hem om toestemming vraagt een woordenboek te kopen zodat je daarin kan opzoeken waarom die man in godsnaam altijd achter je staat wanneer jij boodschappen doetquote:
niet zo onaardig, ik vond je alleen maar grappigquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ja. En als je niet snapt wat dat is, stel ik voor dat je hem om toestemming vraagt een woordenboek te kopen zodat je daarin kan opzoeken waarom die man in godsnaam altijd achter je staat wanneer jij boodschappen doet
Ik mag hopen dat jij die brief niet zelf geschreven hebt, en dat jij hem alleen op de post doet. Want mijn personeel is niet getraind in het ontcijferen van hyrogliefen. Verder moet je dringend aan je grammatica werken, want dat niveau ligt momenteel lager dan Yvonne's tong bij de aanblik van een vers krat heineken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:04 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb de brief geschreven, waar moet ie heen?
Ik mag trouwens hopen dat je personeel in dienst hebt, en jij je alleen met de post bezig houdt. En dan bedoel ik personeel die wél kunnen flamen.
Geachte heer Limero,quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:15 schreef Croupouque het volgende:
Geachte FOK! Flamecrew,
Ik heb jullie hulp dringend nodig.
Al vanaf mijn geboorte word ik gepest vanwege mijn lengte en mijn kleur. Ook het eierdopje bovenop mijn hoofd blijft het mikpunt van spot. Ik wil eens een keer iets terug zeggen, maar telkens ontbreekt de inspiratie om een pakkende belediging te verzinnen. Daarnaast heb ik zo'n hoog piepstemmetje dat alles wat ik zeg er allerminst overtuigend uit komt. Wat adviseren jullie mij?
Hoogachtend,
K. Limero.
Zeg gewoon dat hij de kanker kan krijgen, en begin gewoon een eigen show met 1 of ander lekker wijf. Dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef Croupouque het volgende:
Beste Flamecrew,
Allemamaggies, wat me nu toch weer overkomen is, het valt met geen pen te beschrijven: ik werk al geruime tijd samen met mijn oudere broer Aad. Alhoewel tot nu toe de samenwerking op zijn zachtst gezegd stroef verliep heeft het ons bepaald geen windeieren gelegd.
Vorige week liep alles echter ontzettend uit de hand. Mijn broer maakte de zóveelste flauwe opmerking over mijn gewicht, rode neus,haar en geruite jasje. Okee, dat kan ik na 40 jaar samenwerking nog wel hebben maar toen hij me "domme clown" noemde sloegen bij mij de stoppen door.
Ik heb een smoesje verzonnen en hem gezegd dat ik alles eerst even aan de binnenkant van mijn ogen moest bekijken voordat ik hem van een weerwoord zou voorzien. Ik wacht met enige haast op uw antwoord.
Groeten,
Bassie van A.
Beste Bassie,quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef Croupouque het volgende:
Beste Flamecrew,
Allemamaggies, wat me nu toch weer overkomen is, het valt met geen pen te beschrijven: ik werk al geruime tijd samen met mijn oudere broer Aad. Alhoewel tot nu toe de samenwerking op zijn zachtst gezegd stroef verliep heeft het ons bepaald geen windeieren gelegd.
Vorige week liep alles echter ontzettend uit de hand. Mijn broer maakte de zóveelste flauwe opmerking over mijn gewicht, rode neus,haar en geruite jasje. Okee, dat kan ik na 40 jaar samenwerking nog wel hebben maar toen hij me "domme clown" noemde sloegen bij mij de stoppen door.
Ik heb een smoesje verzonnen en hem gezegd dat ik alles eerst even aan de binnenkant van mijn ogen moest bekijken voordat ik hem van een weerwoord zou voorzien. Ik wacht met enige haast op uw antwoord.
Groeten,
Bassie van A.
Weet je wat je doet?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:30 schreef Bupatih het volgende:
Beste FoK! Flamedesk,
Sinds een paar jaar word ik enorm gepest door mijn collegae. Ze maken grapjes over mijn uiterlijk (mijn haar vooral), mijn intelligentie en mijn standpunten.
Ik kan helemaal niet 'flamen', daarom vraag ik jullie om hulp. Hoe kan ik scherper en snediger uit de hoek komen?
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten,
J-P Balkenende
Er zit snot op mijn toetsenbord.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat hij de kanker kan krijgen, en begin gewoon een eigen show met 1 of ander lekker wijf. Dat zal hem leren!
Callcentergeiten moet je niet flamen, das niet de manier. Je stelt ze wedervragen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:27 schreef dutchmage het volgende:
Beste flammerts,
waar kan ik me inschrijven voor zo'n snelcursus flamen.,? ik probeer al luttele jaren de mensen van zo'n callcenter wijs te maken, dat ze moeten stoppen met bellen, misschien werkt het, als ik een curses flamen heb genomen.. ik zit op de momenten dat ze aan de telefoon zitten zonder inspiratie, en verder dan, "De vorige keer had u mijn infantiele broertje aan de lijn en die durft sindsdien niet meer onder de tafel vandaan te komen.... " kom ik niet
kunnen jullie mij helpen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |