abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24179711
Stel: Je zit in een verhitte discussie en iemand is gemeen tegen je. Ze halen je (criminele) verleden naar boven, of komen aanzetten met logs waarvan jij dacht dat ze niet bestonden.

Of ze doen aangifte tegen je terwijl je onschuldig bent, en maken je het leven ermee zuur.

Dan heb je wel eens de neiging om iemand het graf in te wensen. Maar dat mag niet, dus wat doe je?

Je Flamed.

Nu is niet iedere user begaan met flamen, en de meesten gaan dan ook jammerlijk ten onder.

Heb jij dus iemand die je niet zo mag, of die wel eens op zijn/haar nummer gezet mag worden?
Schrijf een mooie brief naar ons, of bel 0900-CALLFLAME, en wij helpen je uit/in de brand. ( )

Ik hoop op veel mooie reacties.

Disclaimer: Wij dragen geen verantwoordelijkheid voor opname in ziekenhuis, riagg, of andere zorginstelling aan de hand van een bij ons aangevraagde c.q. ontvangen flame. Bellen naar ons 0900 nummer kost geld, vraag dus toestemming aan je ouders/vriendin/curator. Wij behouden ons het recht voor niet te reageren of brieven/aanvragen in te korten.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:57:39 #2
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_24179777
quote:
Disclaimer: Wij dragen geen verantwoordelijkheid voor opname in ziekenhuis, riagg, of andere zorginstelling aan de hand van een bij ons aangevraagde c.q. ontvangen flame. Bellen naar ons 0900 nummer kost geld, vraag dus toestemming aan je ouders/vriendin/curator.
curator
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_24179879
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:57 schreef DeLeider het volgende:

[..]

curator
Ja. En als je niet snapt wat dat is, stel ik voor dat je hem om toestemming vraagt een woordenboek te kopen zodat je daarin kan opzoeken waarom die man in godsnaam altijd achter je staat wanneer jij boodschappen doet
Laptop kopen?
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:04:25 #4
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_24179901
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:03 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ja. En als je niet snapt wat dat is, stel ik voor dat je hem om toestemming vraagt een woordenboek te kopen zodat je daarin kan opzoeken waarom die man in godsnaam altijd achter je staat wanneer jij boodschappen doet
niet zo onaardig, ik vond je alleen maar grappig
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_24179909
Ik heb de brief geschreven, waar moet ie heen?
Ik mag trouwens hopen dat je personeel in dienst hebt, en jij je alleen met de post bezig houdt. En dan bedoel ik personeel die wél kunnen flamen.
pi_24179978
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:04 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb de brief geschreven, waar moet ie heen?
Ik mag trouwens hopen dat je personeel in dienst hebt, en jij je alleen met de post bezig houdt. En dan bedoel ik personeel die wél kunnen flamen.
Ik mag hopen dat jij die brief niet zelf geschreven hebt, en dat jij hem alleen op de post doet. Want mijn personeel is niet getraind in het ontcijferen van hyrogliefen. Verder moet je dringend aan je grammatica werken, want dat niveau ligt momenteel lager dan Yvonne's tong bij de aanblik van een vers krat heineken.
Laptop kopen?
pi_24180137
Geachte FOK! Flamecrew,

Ik heb jullie hulp dringend nodig.
Al vanaf mijn geboorte word ik gepest vanwege mijn lengte en mijn kleur. Ook het eierdopje bovenop mijn hoofd blijft het mikpunt van spot. Ik wil eens een keer iets terug zeggen, maar telkens ontbreekt de inspiratie om een pakkende belediging te verzinnen. Daarnaast heb ik zo'n hoog piepstemmetje dat alles wat ik zeg er allerminst overtuigend uit komt. Wat adviseren jullie mij?

Hoogachtend,
K. Limero.
pi_24180229
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:15 schreef Croupouque het volgende:
Geachte FOK! Flamecrew,

Ik heb jullie hulp dringend nodig.
Al vanaf mijn geboorte word ik gepest vanwege mijn lengte en mijn kleur. Ook het eierdopje bovenop mijn hoofd blijft het mikpunt van spot. Ik wil eens een keer iets terug zeggen, maar telkens ontbreekt de inspiratie om een pakkende belediging te verzinnen. Daarnaast heb ik zo'n hoog piepstemmetje dat alles wat ik zeg er allerminst overtuigend uit komt. Wat adviseren jullie mij?

Hoogachtend,
K. Limero.
Geachte heer Limero,

Na rijp beraad heeft onze leiding geconcludeerd dat u niet meer te helpen bent. De beste manier om nog enige zin uit uw bestaan te slepen, is door een tv-serie te starten voor sociaal en mentaal achtergestelde kinderen van 2 tot 6 jaar. Op deze manier dient u een sociaal nut en de stem zorgt dat kinderen zich sneller met u associeren.

Voor additionele info willen wij u natuurlijk wederom te woord staan.

Hartelijke groeten,

De Flamecrew.
Laptop kopen?
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:30:25 #9
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24180399
Beste FoK! Flamedesk,

Sinds een paar jaar word ik enorm gepest door mijn collegae. Ze maken grapjes over mijn uiterlijk (mijn haar vooral), mijn intelligentie en mijn standpunten.
Ik kan helemaal niet 'flamen', daarom vraag ik jullie om hulp. Hoe kan ik scherper en snediger uit de hoek komen?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten,

J-P Balkenende
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24180473
Beste Flamecrew,

Allemamaggies, wat me nu toch weer overkomen is, het valt met geen pen te beschrijven: ik werk al geruime tijd samen met mijn oudere broer Aad. Alhoewel tot nu toe de samenwerking op zijn zachtst gezegd stroef verliep heeft het ons bepaald geen windeieren gelegd.
Vorige week liep alles echter ontzettend uit de hand. Mijn broer maakte de zóveelste flauwe opmerking over mijn gewicht, rode neus,haar en geruite jasje. Okee, dat kan ik na 40 jaar samenwerking nog wel hebben maar toen hij me "domme clown" noemde sloegen bij mij de stoppen door.
Ik heb een smoesje verzonnen en hem gezegd dat ik alles eerst even aan de binnenkant van mijn ogen moest bekijken voordat ik hem van een weerwoord zou voorzien. Ik wacht met enige haast op uw antwoord.

Groeten,
Bassie van A.
pi_24180600
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef Croupouque het volgende:
Beste Flamecrew,

Allemamaggies, wat me nu toch weer overkomen is, het valt met geen pen te beschrijven: ik werk al geruime tijd samen met mijn oudere broer Aad. Alhoewel tot nu toe de samenwerking op zijn zachtst gezegd stroef verliep heeft het ons bepaald geen windeieren gelegd.
Vorige week liep alles echter ontzettend uit de hand. Mijn broer maakte de zóveelste flauwe opmerking over mijn gewicht, rode neus,haar en geruite jasje. Okee, dat kan ik na 40 jaar samenwerking nog wel hebben maar toen hij me "domme clown" noemde sloegen bij mij de stoppen door.
Ik heb een smoesje verzonnen en hem gezegd dat ik alles eerst even aan de binnenkant van mijn ogen moest bekijken voordat ik hem van een weerwoord zou voorzien. Ik wacht met enige haast op uw antwoord.

Groeten,
Bassie van A.
Zeg gewoon dat hij de kanker kan krijgen, en begin gewoon een eigen show met 1 of ander lekker wijf. Dat zal hem leren!
Laptop kopen?
pi_24180607
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef Croupouque het volgende:
Beste Flamecrew,

Groeten,
Bassie van A.
Beste Bassie,

Wens hem kanker toe, wij doen de rest .

Met vriendelijke groet,

K. Stanova
pi_24180624
De baas was me voor .
pi_24180668
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef HansKazaNova het volgende:
De baas was me voor .
Het doet mij deugd om te zien dat de FOK! Flamedeskcrew op één lijn zit.
pi_24180680
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:30 schreef Bupatih het volgende:
Beste FoK! Flamedesk,

Sinds een paar jaar word ik enorm gepest door mijn collegae. Ze maken grapjes over mijn uiterlijk (mijn haar vooral), mijn intelligentie en mijn standpunten.
Ik kan helemaal niet 'flamen', daarom vraag ik jullie om hulp. Hoe kan ik scherper en snediger uit de hoek komen?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten,

J-P Balkenende
Weet je wat je doet?

Nee, blijkbaar niet, anders zou je wel herkozen worden. Zodra je president af bent, stap je in als lijsttrekker bij de Wilders groep. Dan zet je ze mooi allemaal te kijken, en valt je kapsel ook meteen niet meer op.

( )
Laptop kopen?
pi_24180684
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:40 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat hij de kanker kan krijgen, en begin gewoon een eigen show met 1 of ander lekker wijf. Dat zal hem leren!
Er zit snot op mijn toetsenbord.
pi_24255729
Wij zijn nog steeds in business, komt u maarrrr, komt u maarrr.
Laptop kopen?
pi_24256048
Beste flammerts,

waar kan ik me inschrijven voor zo'n snelcursus flamen.,? ik probeer al luttele jaren de mensen van zo'n callcenter wijs te maken, dat ze moeten stoppen met bellen, misschien werkt het, als ik een curses flamen heb genomen.. ik zit op de momenten dat ze aan de telefoon zitten zonder inspiratie, en verder dan, "De vorige keer had u mijn infantiele broertje aan de lijn en die durft sindsdien niet meer onder de tafel vandaan te komen.... " kom ik niet
kunnen jullie mij helpen....

[ Bericht 0% gewijzigd door dutchmage op 28-12-2004 14:38:17 ]
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_24256727
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 14:27 schreef dutchmage het volgende:
Beste flammerts,

waar kan ik me inschrijven voor zo'n snelcursus flamen.,? ik probeer al luttele jaren de mensen van zo'n callcenter wijs te maken, dat ze moeten stoppen met bellen, misschien werkt het, als ik een curses flamen heb genomen.. ik zit op de momenten dat ze aan de telefoon zitten zonder inspiratie, en verder dan, "De vorige keer had u mijn infantiele broertje aan de lijn en die durft sindsdien niet meer onder de tafel vandaan te komen.... " kom ik niet
kunnen jullie mij helpen....
Callcentergeiten moet je niet flamen, das niet de manier. Je stelt ze wedervragen.

De beste manier is om hun eigen werkwijze tegen ze te gebruiken. Schrijf dus een anti-script.

Als ze je een vraag stellen, stel dan een wedervraag. Zorg dat jouw vragen het gesprek 180 graden de andere kant uitsturen, bij voorkeur een totaal on-interessant onderwerp als tandenpasta of wieldoppen. Maak ze gek.

Vraag bijvoorbeeld "Betaald dat nou goed, dat callcenterwerk?", of "Hoe bent je hier nu terechtgekomen? Met welke opleiding?"

En als ze tegensputteren of niet willen antwoorden:

"Hoezo? Heb je er iets op tegen vragen te beantwoorden van een compleet wildvreemde persoon?"

En maak er bij voorkeur een opname van. Opnames zijn ook heel geschikt om aan te zetten als ze bellen, en zorg dan dat je op die opname minutenlang verhaalt over de stoma van je oom, of die ene keer dat je in de supermarkt niet kon vinden wat je moest hebben.

Kans dat je direct uit het bestand ligt is zeer aanwezig
Laptop kopen?
  dinsdag 28 december 2004 @ 16:52:34 #20
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24257126
Beste crew,

Ik ben overtuigend moslim en hierdoor kom ik vaak in situaties terecht waarin mensen mij beledigen door bijvoorbeeld hun vrouw niet af te dekken. Als ik ze dan, met de beste wil van de wereld, probeer te overtuigen dat ze naar de hel gaan wordt ik belachelijk gemaakt en zeggen ze woorden als ‘baardaap’ tegen me. Daarnaast geven ze argumenten die ik eigenlijk totaal niet kan ontkrachten waardoor ik van de stress verboden dingen ga zeggen. Ik zoek een manier om ze, via woorden, eens flink te raken zodat ze zien wat ze mij en vooral zichzelf aandoen! Hopelijk kan ik deze minder verlichtenden nog redden door jullie wijsheid.

Met vriendelijke groet,
Een wanhopige H.Assan

Ps: Ik heb Allah om hulp gevraagd maar vanwege de toegenomen hoeveelheid moslims denk ik dat hij het wat druk heeft. Een antwoord heb ik in ieder geval nog niet gehad.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')