natuurlijk hadden opa en oma daar allang moetten zittenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:22 schreef SausVoorOverDePastaNova het volgende:
Bombay-in-zee
99132 34 Yellow brick road
India
whehequote:Op woensdag 29 december 2004 16:36 schreef petre86 het volgende:
ik stuur en een 1 mans legertje heen:
[hele boel nova's]
daar moeten ze wel genoeg aan hebben daar.. en droppen ze die maar 1 voor 1 met een zak rijst uit een vliegtuig
een heleboel fok!kers iig welquote:Op woensdag 29 december 2004 16:41 schreef kanaiken het volgende:
[..]
whehe
nee daar zullen ze blij mee zijn
hoe lang heb je hier nou aan gewerktquote:Op woensdag 29 december 2004 22:10 schreef Klonk het volgende:
ik heb ook nog goeie ideeen
Gewoon practische hulp bieden, concreet daar waar het nodig is, bij giro 555 blijft toch de helft aan de strijkstok hangen.
ik heb tot nu toe de volgend plannen:
1: pa en ma tokkie die kant uit sturen, ze kunnen daar prima dienst doen als golfbrekers.
2: massaal uitdelen van zwembandjes, als ze niet kunnen zwemmen blijven ze tenminste drijven.
3: multiplex sturen, groot gebrek aan grafkisten kan op die manier worden opgelost
4: we sturen foto's van Amalia, hangen die op om plunderingen te voorkomen.
5: en als ultieme oplossing graven we de himalaya af om alle laagliggende gebieden te verhogen, gevolg dat iedereen op het puntje van Mount Everest kan komen, want die ligt dan op een strand in Phuket, dat heeft weer een goede uitwerking op het toerisme, bergbeklimmen en strandvakantie in een klap.
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:10 schreef Klonk het volgende:
ik heb ook nog goeie ideeen
Gewoon practische hulp bieden, concreet daar waar het nodig is, bij giro 555 blijft toch de helft aan de strijkstok hangen.
ik heb tot nu toe de volgend plannen:
1: pa en ma tokkie die kant uit sturen, ze kunnen daar prima dienst doen als golfbrekers.
2: massaal uitdelen van zwembandjes, als ze niet kunnen zwemmen blijven ze tenminste drijven.
3: multiplex sturen, groot gebrek aan grafkisten kan op die manier worden opgelost
4: we sturen foto's van Amalia, hangen die op om plunderingen te voorkomen.
5: en als ultieme oplossing graven we de himalaya af om alle laagliggende gebieden te verhogen, gevolg dat iedereen op het puntje van Mount Everest kan komen, want die ligt dan op een strand in Phuket, dat heeft weer een goede uitwerking op het toerisme, bergbeklimmen en strandvakantie in een klap.
was gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 december 2004 22:23 schreef Klonk het volgende:
een paar minuten, goed hé, kom anders niet in onzin, hoef je je ook niet te ergeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |