Goed ideequote:Op donderdag 2 december 2004 20:50 schreef TC03 het volgende:
Ik stel voor dat jullie DIG instruinen om de nodige topiques over te zetten.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Geinig, zo'n patsforum!
Mag het ook een soort van unieke verzameling spullekes zijn? Iets wat maar weinig anderen hebben? Maw, is er dit de juiste forum voor?
Hangt van de verzameling afquote:Op vrijdag 3 december 2004 02:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Geinig, zo'n patsforum!
Mag het ook een soort van unieke verzameling spullekes zijn? Iets wat maar weinig anderen hebben? Maw, is er dit de juiste forum voor?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:30 schreef devzero het volgende:
Ik nomineer Godlike02 voor 3de mod van GAT GAD
Success QG en Dr_Flash
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijgen we ook gadgets om te testen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:34 schreef Bupatih het volgende:
Whehe. Ik zag GAD op eens in de AT staan
Aan de forumsoftware kunnen Dr_Flash en ik niet veel veranderen. Overigens dit soort ideeën zijn van harte welkom in Replique en Frontpage Developmentquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:24 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[knip]
Werkt de text-only layout niet dan? Overigens kan ik prima fokken met een text-only browser als lynxquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:24 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Leuk dat Fok een Gadget subforum rijker is, maar ik mis nog wat qua integratie.
Als ik de frontpage zou willen bezoeken, gebruik ik op mijn pocket pc wap.fok.nl. Er is nog een andere url, niet op wap gericht, maar ik kan die niet meer vinden.
Het forum gaat met de 'text-only' variant vooruit, maar is toch niet toegesneden op de portrait resolutie van een WM2003 device.
Vooralsnog pleit ik voor herkenbare links op de default pagina's die je leiden naar de pocket pc vriendelijke /wap variant van de pagina. Deze zijn reeds ontwikkeld voor de frontpage, maar zo beroerd terug te vinden.
Als er daarnaast een txt only variant ontwikkeld zou worden voor PIE (Pocket Internet Explorer), ben ik one happy bunny!![]()
Yups, dat werkt wel, zelfs de complete kerstboom is te lezen, maar om nou te zeggen, eindgebruikersvriendelijk, neuh.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt de text-only layout niet dan? Overigens kan ik prima fokken met een text-only browser als lynx
[afbeelding]
Jullie zijn wel eendrachtig, om met zijn tweeën het topic deze kant op te halenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed plan![]()
*Sleepkabel om topiekje heen legt en deze kant op sleurt
We zijn het altijd zo eensquote:Op donderdag 16 december 2004 17:11 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Jullie zijn wel eendrachtig, om met zijn tweeën het topic deze kant op te halen
Ik ga 't overleggen met m'n collega-moderatorquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:13 schreef GeeKaa het volgende:
Ik zou graag een enquete willen plaatsen op "gadgets"
De enquete gaat over mobile games en of er gebruik van gemaakt word.
Go aheadquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:13 schreef GeeKaa het volgende:
Ik zou graag een enquete willen plaatsen op "gadgets"
De enquete gaat over mobile games en of er gebruik van gemaakt word.
Ja, ik ken dat zeker wetenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef QuietGuy het volgende:
sure! jij weet veel van nokia's? ik heb een 6650, maar zit een softwarefoutje in, kende gij dat fixen?
Ben het wel eens met Flash. En voor de meest gewilde telefoons (D500, SE W800, Nokia 3230) zijn er wel al speciale topics. Hier kan men ook vaak terecht..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef Remzz het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een centraal topic over het kopen van telefoons. Er zijn nu zo al 4/5 topic's waarin user's zich afvragen welke telefoon ze moeten kopen. Is dat misschien een idee?
Jow Flash, leef je nog?quote:Op zondag 10 april 2005 23:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Beamers
Flash, kan je hier even een centraal topic van maken?
ok.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm dit neem ik even mee naar *achteren*We gaan het in de groep gooien
ok, ik zal binnenkort wel ff openen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou we zijn eruit hoorHet mag, maar geen copyrighted dingen van anderen plaatsen.
Naar mijn weten nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef QyRoZ het volgende:
Het Gratis Apple-Accessoires Topic...
Mag dit?
....quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[CENTRAAL] Navigatiesystemen
Lijkt me een goed plan om hier een [CENTRAAL] voor te zetten
Lijkt me gefixed dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:23 schreef gfree het volgende:
[LIF] "Le Sack"
Leuk zeg, aanhalingstekens werken niet in TT.![]()
TT moet zijn [LIF] "Le Sack"
Je bedoelt:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:36 schreef Remzz het volgende:
Weet niet of hiet een mod komt maar er zijn nu 4 D500 topics....
Kom, kom, er zaten zat mensen in die gewoon op zoek waren naar een reeks om in te posten, WAAR dan ook.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom is het SC topic dicht? En waarom had het niets met GAD te maken
Mogen we hier niet lekker lullen? Komt genoeg GAD in voor..
Kom maar met een voorstel, het staat volldig stil het forum iig.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet om het een of het ander, maar hoe zit het met de toekomst van GAD na het vertrek van Flash?
Zoals? Ik, tonks, remzz, melanie_miss, geqxon en nog een paar maken er een gezellige boel van. En dat is de vaste kliek, die dus al 11 topics plezier maakt. Wie verpesten het dan voor de rest?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom, kom, er zaten zat mensen in die gewoon op zoek waren naar een reeks om in te posten, WAAR dan ook.
Ik heb al een mail richting Nikky verstuurd, waarin ik aanbied om de boel als moderator draaiende te houden. genoeg potentie in GAD.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom maar met een voorstel, het staat volldig stil het forum iig.
Het is makkelijker zoiets naar forum@fok.nl te sturen, dan is het voor alle FA's en A's te lezenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb al een mail richting Nikky verstuurd, waarin ik aanbied om de boel als moderator draaiende te houden. genoeg potentie in GAD.
En over de SC: Als je ziet wie express het topic loopt te verzieken, is een ban dan niet wat voor hen?
Kan over gepraat worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:44 schreef tonks het volgende:
Lijkt me ook een goed idee als TimmyASD mod word..
Dit is niks zo.. en ik vind het erg jammer dat het slowchat dicht is
Bij dezequote:Op zondag 5 juni 2005 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is makkelijker zoiets naar forum@fok.nl te sturen, dan is het voor alle FA's en A's te lezen
Weet je, ook als user kun je bijsturen, zeker in een SC heb je niet altijd een mod nodig hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 22:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Bij deze
Maar hoe nu verder met de SC. Wie zijn hier de rotte appels en nog belangrijker, hoe kunnen we dit het beste oplossen?
Jaa, maar het is al tijden een niet druk bezocht subforum.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan over gepraat worden.
Dat er duidelijk iets aan GAD moet gebeuren hebben we allemaal nu wel door
Die worden er wel uitgehaald door de mod daarquote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
En mensen moeten ook weten wat er in GAD moet en wat er in DIG moet.. ik zie nog heel veel telefoontopics geopend worden in DIG bijvoorbeeld
Ja idd, maar het zou enorm jammer zijn als GAD er mee ophoud want ik weet zeker dat veel users wel interesse hebben in Gadgets alleen misschien wat Tonks zegt revieuws of prijsvragen.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Jaa, maar het is al tijden een niet druk bezocht subforum.
En met het sluiten van de SC heb je het laatste leven er ook uitgehaald.
Wat wel leuk is in GAD.
misschien reviews?
En mensen moeten ook weten wat er in GAD moet en wat er in DIG moet.. ik zie nog heel veel telefoontopics geopend worden in DIG bijvoorbeeld
Het is idd zo dat posts zoals Hoiquote:Op zondag 5 juni 2005 22:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die worden er wel uitgehaald door de mod daar
Kan de SC weer open, met de duidelijke mededeling dat SC-topics aflopen en puur postopkrikken door het gehele forum absoluut niet gewaardeerd wordt. Ik zal er ook op gaan letten, je hebt een goed punt. Ik baal er alleen van dat anderen (waaronder ik) er de dupe van worden
Appels en peren evenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef Remzz het volgende:
Ja ik ben ook voor Timmy als Mod. En het slaat gewoon nergens op dat SC dicht is. Als je het over postopkrikken hebt moet je eens in Onzin gaan kijken. En ik wil wel zeggen dat 50% van de post in SC over Gadgets gaan.
Open een nieuwe, de boodschap is duidelijkquote:Op zondag 5 juni 2005 22:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die worden er wel uitgehaald door de mod daar
Kan de SC weer open, met de duidelijke mededeling dat SC-topics aflopen en puur postopkrikken door het gehele forum absoluut niet gewaardeerd wordt. Ik zal er ook op gaan letten, je hebt een goed punt. Ik baal er alleen van dat anderen (waaronder ik) er de dupe van worden
Nou stel dan 2 mods aan (remzz en timmy ofzo..?) en laat hun dat regelen als ze dat willen? ik wil zelf ook wel wat doen hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Appels en peren even
Laten we nu eens met elkaar naar een oplossing kijken?
Want laten we wel zijn, ALS je een forum als GAD wilt doen moet je er verdomde veel tijd in steken.
Je moet dagelijks op zoek naar allerlei zaken om te posten, je moet de topics opzoeken die verkeerd staan, je moet met de andere FOK! onderdelen in gesprek, want bv een FP, of PR kunnen best veel doen met GAD.
Okequote:Op zondag 5 juni 2005 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Open een nieuwe, de boodschap is duidelijk
En let er gewoon met elkaar op,
ik ontneem liever users hun pleziertjes niet
En denk met ons mee over GAD, jullie input is heel belangrijk!
Zo blijft GAD iig in leven. Daarnaast zal ik iig een oogje in het zeil houden, en daarnaast gerichte sturing geven als het eventueel een keer misgaat. Op zoek naar Gadgets is voor mij niet zo lastig, zeker niet als het gaat om telefoongadgets.quote:Kan de SC weer open, met de duidelijke mededeling dat SC-topics aflopen en puur postopkrikken door het gehele forum absoluut niet gewaardeerd wordt. Ik zal er ook op gaan letten, je hebt een goed punt. Ik baal er alleen van dat anderen (waaronder ik) er de dupe van worden
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou stel dan 2 mods aan (remzz en timmy ofzo..?) en laat hun dat regelen als ze dat willen? ik wil zelf ook wel wat doen hoor.
Alleen zoals het nu is is het niks.. sinds flash weg is.. zijn er gewoon geen mods.. ja QG.. maar die is er echt nooit.
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:59 schreef TimmyAsd het volgende:
In de vorm van reviews op de FP, nieuwsberichten op de FP spotten, of ze voor zijn natuurlijkOm te beginnen:
[..]
Zo blijft GAD iig in leven. Daarnaast zal ik iig een oogje in het zeil houden, en daarnaast gerichte sturing geven als het eventueel een keer misgaat. Op zoek naar Gadgets is voor mij niet zo lastig, zeker niet als het gaat om telefoongadgets.
Ik zie genoeg potentie iig![]()
Dat zijn we ons goed bewust, maar QG heeft het ook bij ons doorgegevenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou stel dan 2 mods aan (remzz en timmy ofzo..?) en laat hun dat regelen als ze dat willen? ik wil zelf ook wel wat doen hoor.
Alleen zoals het nu is is het niks.. sinds flash weg is.. zijn er gewoon geen mods.. ja QG.. maar die is er echt nooit.
Dat doet me heel goed om te horen!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:59 schreef TimmyAsd het volgende:
In de vorm van reviews op de FP, nieuwsberichten op de FP spotten, of ze voor zijn natuurlijkOm te beginnen:
[..]
Zo blijft GAD iig in leven. Daarnaast zal ik iig een oogje in het zeil houden, en daarnaast gerichte sturing geven als het eventueel een keer misgaat. Op zoek naar Gadgets is voor mij niet zo lastig, zeker niet als het gaat om telefoongadgets.
Ik zie genoeg potentie iig![]()
Ja dat zeker maar met wat Timmy al zegt kan het wel wat worden. En ik wil er best wat tijd in stoppen om te zoeken naar de verschillende nieuwsberichten en revieuws over Gadgets.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn we ons goed bewust, maar QG heeft het ook bij ons doorgegeven
Maar besef heel goed dat er zeker de eerste tijd veel werk in GAD moet zitten.
Primaquote:
Ik zal kijken als het niets wordt en er meer mensen nodigzijn mail ik wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:15 schreef yvonne het volgende:
Remzz, MtM en tonks, mail als je belangstelling hebt naar forum@fok.nl, uitgebreide mail met je plannen
Als je belangstelling hebt en in ene team kunt werken.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:38 schreef tonks het volgende:
Mailen voor belangen met mod worden toch?
En mag ik zeggen dat het een hele goeie mail is?quote:
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:40 schreef nikky het volgende:
[..]
En mag ik zeggen dat het een hele goeie mail is?
Dat mag bedanktquote:Op zondag 5 juni 2005 23:40 schreef nikky het volgende:
[..]
En mag ik zeggen dat het een hele goeie mail is?
Ja mooi. Bij deze..
Jullie ook bedankt voor de snelle reactie!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:48 schreef tonks het volgende:
Okee tof yvonne
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Yvonne ookal wil je mijn vriendje pikkenvind ik je nu toch wel lief
Wat zij zegt.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie ook bedankt voor de snelle reactie!
En GAD is het gewoon waard
Kijk van dat soort positieve user's moeten we het hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Ziet er goed uit(schrapt GAD uit zijn indexlist)
Wacht nou gewoon ff af joh, er zijn net nieuwe mods, geef het allemaal een kans?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:17 schreef tonks het volgende:
ik hoop dat et snel leuker word anders ga ik met geq meetis nog saaier als voor de uitbraak
En wat zit jou dwars?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:17 schreef Geqxon het volgende:
Mja, gister was yvonne triggerhappy met de slotjes knop, en nu een beetje slijmen he
Ik geef het ook een kans,quote:Op maandag 6 juni 2005 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wacht nou gewoon ff af joh, er zijn net nieuwe mods, geef het allemaal een kans?
?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:28 schreef Geqxon het volgende:
hey kom, ik ga helige jaap spelen die niks tegen de regels doet
Dat is ook de bedoeling, dan ben je een goed modquote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef tonks het volgende:
Ja dat vind ik het leuke aan sommige mods, die komen gewoon over als users en soms zetten ze wat slotjes
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef Geqxon het volgende:
Die post geen bagger, die is gewoon triggerhappy
Anarchiequote:Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef tonks het volgende:
Anders dienen we toch een motie van wantrouwen in![]()
Jouw manier was al een bijzondere slechte start. De rest makte het slotje compleet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Timmy, achterlijke salonmarxist, het gaat toch om de discussie en de
motivatie van gadgeteers tegenover de gadgetlozen? Je slaat gewoon een
goed discussieonderwerp af, die het subforum omhoog kan halen van een
B&H forum gericht op de "lekkere" electronica naar iets inhoudsvoller.
Gooi het topic naar WFL voor mijn part, daar posten ook de antitheisten,
in KLU posten ook de antiklussers en in TRV posten ook de mensen die de hele zomer thuis blijven.
Wat heb je nou aan zo'n eenzijdige partij..
Goh, Timmy wat een magere reactie. Je mag ook best inhoudelijk reageren, hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jouw manier was al een bijzondere slechte start. De rest makte het slotje compleet.
Trouwens, het idee is een tweede kans gegeven: Ik ben gadgetloos en ik ben het graag!
Zeg dat dan, in plaats van:quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Hallo, ik ben Bioslock en ik heb geen gadgets. Echt 0. Noppes. Niks.
je idee was opzich niets mis mee, maar dit rook gewoon naar trollen. Van de OP mag je best wat kwaliteit verwachten, die was bij jou ver te zoeken. Ik ben gadgetloos en ik ben het graag! is juist een goed voorbeeld. Als je zo graag wilt vertellen dat je geen gadgets bezit, mag dat. Mits gefundeerd, en het topic moet wel enige kans van slagen hebben. Dat had de jouwe imo niet.
Dat is percies het tegenovergestelde.quote:Waarom? Omdat hier louter gadget-fanaten rondlopen. Daar wordt leuk over gebabbeld. Als jouw interesse daar niet ligt, is GAD wellicht niet de juiste plaats voor je.
I know.quote:
Donequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:09 schreef blrrrt het volgende:
Iemand die de '10' uit Het GROTE iRiver H topic #1 wil halen??![]()
Daar was ik nog niet helemaal uit...quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:54 schreef Remzz het volgende:
Ik maak er maar ff gewoon voor speler's van iRiver van. Aangezien iRiver ook weer niet z'n groot/bekend merk is waar verschillende topic's over moeten worden geopend.
Ja dat topic zat ik ook al aan te denken. Volgensmij is er ooit een Apple vs. iRiver topic geweest. Van mij mag je hem openen, anders doe ik het morgen idd ff want je hebt wel gelijk jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Remzz, wat dacht je ervan dat ik een algemeen "Apple vs. de rest bashing" topic aanmaak? Elk topic over OF de iPod OF een iRiver word nu helemaal vol gebaggerd
trouwens, van mij mag je nog wel een dagje rust hebbenje komt ffs van vakantie, en je mag direct bagger gaan opruimen
![]()
Dankje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef Remzz het volgende:
VeranderdAlleen heb ik nu iets fout gedaan? Stonder er 2 plaatjes ofzow?
Trouwens complimenten voor het plaatje ziet er strak uit
Schitterend topicquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:33 schreef Geqxon het volgende:
iPod lovers vs. iPod haters: The Battle! < Hier was dat topic!
Owww.... sorry heb je dat plaatje nog?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dankje.
Er stonden idd 2 plaatjes(iPod met een verboden teken er voor)
[..]
Ik ga wel ff zoeken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Owww.... sorry heb je dat plaatje nog?
Ben jij of ik hier nou de modquote:Apple vs iRiver deel 1 sluiten of deel 2 juist of helemaal op nieuw beginnen?
Ach ik kan niet alles alleen beslissenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ga wel ff zoeken.
[..]
Ben jij of ik hier nou de mod
Omdat er 2 topic's van lopen en de link naar zowel het eerste als het tweede topic is vandaag genoemd. Dat is verwarrend want je weet niet waar je moet zijn nu welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:51 schreef tonks het volgende:
Waarom sluit jij in godsnaam een topic waar al 4 maanden niet in gereageerd is
Ja sorry zat er nog ff over na te denken. Maar je kunt hem beter weghalen, als ik sommige namen van programma's zie en de hoeveelheid er van lijkt het me dat nooit alles legaal kan zijn. Doe hem maar ff dicht, als Timmy morgen weer terug is zal ik het overleggen.quote:
hij is allang dichtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja sorry zat er nog ff over na te denken. Maar je kunt hem beter weghalen, als ik sommige namen van programma's zie en de hoeveelheid er van lijkt het me dat nooit alles legaal kan zijn. Doe hem maar ff dicht, als Timmy morgen weer terug is zal ik het overleggen.
Om het maar op een fp-manier te zeggen: troll/flame. Zag een ruzie en een verneukt topic al helemaal gebeuren, lijkt me nu voorkomenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn post in dat keyboard topic viel toch reuze mee, of wat?
gvh: godverhondjes?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:11 schreef tonks het volgende:
Stomme naam.
Beste IJsmeis,quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
Beste moderators,
Ik zie nergens de inkoopactie van de Ipod sokken.
Zou ik misschien een nieuwe mogen starten?
You wishquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Beste IJsmeis,
Maar natuurlijk.
Groetjes moderator.
Ik wel trouwens, post 300 was op 01 maart en er is nooit een nieuw deel geopend.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
Beste moderators,
Ik zie nergens de inkoopactie van de Ipod sokken.
Zou ik misschien een nieuwe mogen starten?
Zeer begrijpelijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:58 schreef Geqxon het volgende:
Misschien heb ik de wanabee-mod een uit lopen hangen, maar ik werd er een beetje gek van
Dat is er niet. Je bent vrij om er eentje te openenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:34 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zoek een topic over de samsung e 700
mods help me
huh hoe kan dat nouquote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is er niet. Je bent vrij om er eentje te openen
Kennelijk was er geen behoefte aan een centraal topic?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
huh hoe kan dat noudat ding bestaat al best lang toch
Ligt eraan of de site legaal of illegaal isquote:Op woensdag 21 september 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
BOE !
Ik heb een vraagje, mag ik wel links posten naar sites waar je gratis spelletjes kunt downloaden voor je telefoon. Of is dat verboden?.
fulltime.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:11 schreef nbhardstyle het volgende:
hey timmy werk jij bij belcompany? fulltime partime?
Ehh, heb je het nu tegen mij?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
fulltime.
En Mel: post de link hier eens..
Hoeft nietquote:Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik verwarde je met Melanie
Sorry, en ik had het idd tegen jou
Kan ik het goedmaken?
Mooie site!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoeft niet![]()
Anyway, dit is hem: Klik
Nog wel ja..quote:Op woensdag 21 september 2005 11:47 schreef nbhardstyle het volgende:
he timmy heb je die 9300 nog?
Hier posten: Sony Ericsson K750i - Deel 5quote:Op woensdag 21 september 2005 11:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar ijsmeis, wat wil je met die link gaan doen?
Jazekerquote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef Jump het volgende:
IBC 2005 + Prijsvraag
Dat topic mag weg zeker? Ik ga anders eens een poging ondernemen
Want er staat bijster weinig info in
1 2 3 4 | <!-- FORUMADMIN MAINFIELD BEGINNEN --> <form action="http://forum.fok.nl/fok/topicadmin/757622" method="post" style="display:inline;"> <input type="hidden" name="topic" value="757622" /> |
Okquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Bedank hier Timmy als Moderator
Doe deze maar op slot remzz, trekt alleen maar mensen aan die niets in GVH te zoeken hebben
Is waar ook nog helemaal niet naar gekeken, zal er morgen ff naar kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja Remzz, hou die faq een beetje up-to-date. Een aantal centrale topics moeten ververst worden (ipod, nano bijvoorbeeld). En een aantal telefoontopics en patsttopic moeten worden toegevoegd of worden ververst
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Jezus zeg, geef mijn mijn rechten eens terug
Of pas zelf de faq aan met nieuwe topics en het feit dat Geqxon mod is![]()
Dat staat er tochquote:
Staat er onder. De sfeer was eruit, vond jij het 'gezellig'? En dat is niet alleen vandaag maar zowel Geqxon als ik lopen al een aantal dagen met het idee rond SC ff dicht te gooien.quote:
We have a winnerquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:33 schreef Skv het volgende:
Ik bedoel, tonks heeft nu 48 uur.
Die sfeer komt wel terug als niet iedereen maar nutteloos op mekaar gaat lopen zeiken en nietszeggende discussies danwel linkjes gaat dumpen.
Idd Ik heb het ook prima naar me zinquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
zeiken? Linkjes dumpen? jezus
Ik had het prima naar mn zin hooren dat tonks-geqxon gejank, ach, dat hoort er gewoon bij
niemand die dat nog serieus neemt. En grijp anders gewoon eens eerder in, smijt iemand die te ver gaat gewoon voor 48 uur op de bietenkar. Een slotje is dan ZOOO'N zwaktebod
Tja naar mijn idee bestond het topic(vooral dit deel) uit gejank/gezeik en geemmer, en de enige oplossing die wij zagen was om het topic ff op slot te doen. En jij weet net zo goed als ik dat wij geen knopje "ban" hebben, en dat wij dus ook niet iemand die 1 keer een kanslose opmerking maakt kunnen bannen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had het prima naar mn zin hooren dat tonks-geqxon gejank, ach, dat hoort er gewoon bij
niemand die dat nog serieus neemt. En grijp anders gewoon eens eerder in, smijt iemand die te ver gaat gewoon voor 48 uur op de bietenkar. Een slotje is dan ZOOO'N zwaktebod
Eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
True. Zet dan ook notesquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja naar mijn idee bestond het topic(vooral dit deel) uit gejank/gezeik en geemmer, en de enige oplossing die wij zagen was om het topic ff op slot te doen. En jij weet net zo goed als ik dat wij geen knopje "ban" hebben, en dat wij dus ook niet iemand die 1 keer een kanslose opmerking maakt kunnen bannen.
Ja misschien was dat niet goedkozen. Maar ik zit bijna de hele dag in SC te modden lijkt me ook niet echt de bedoeling.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True. Zet dan ook notesDie zijn er niet voor niks. Voortschrijdend geklier is ook genoeg. Nou dupeer je alle goedwillenden, zonder reden. Bovendien is de toevoeging "vooral dit deel" nou niet bepaald een handige. Als je een gezellige, goedlopende reeks dichtgooit om een paar opmerkingen in 1 deel, mja
![]()
Nee daarom moet je op tijd ingrijpenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja misschien was dat niet goedkozen. Maar ik zit bijna de hele dag in SC te modden lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |