Omdat je dan een echte line-out hebt wat fijn is als je je ipod muziekjes via je versterker wil luisteren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
(waar heb je in godsnaam een dock voor nodig,
Jawel hoor...quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-je kunt met iTunes niet eens je muziek eraf halen!Rellen maar![]()
Leuk tochquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:38 schreef Ingrate het volgende:
dit is net zo'n topic als MacDonalds vs Burger King
Gelukkig hebben ipod-bezitters door dat het allerbelangrijkste aan een draagbare muziekspeler het uiterlijk is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:44 schreef nietzman het volgende:
Maargoed, met zo'n spuuglelijk gedrocht zou ik mijn hond nog niet laten lopen.
Het schijnt dat de nieuwste iRivers en de Zen Bah binnenkort geleverd worden met een gratis zak om over je kop te trekken.
Design, gebruikersgemak, qualiteit.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Gelukkig hebben ipod-bezitters door dat het allerbelangrijkste aan een draagbare muziekspeler het uiterlijk is.
Zen past makkelijk in je broekzak hoor, en helemaal in de binnenzak van je je jas. En dan kun je tenminste langer dan een paar uur luisteren. Veel plezier met je zelfgemaakte batterypack. Of je kunt natuurlijk 2 ipods meenemen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:47 schreef Dunadain het volgende:
hehe de Iriver vind ik wel mooi maar als je zo een ZEN mee neemt, kun je net zo goed je hele koelkast meenemen.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:44 schreef nietzman het volgende:
Het schijnt dat de nieuwste iRivers en de Zen Bah binnenkort geleverd worden met een gratis zak om over je kop te trekken.
En bij je ipod roze sokkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:44 schreef nietzman het volgende:
Wat een sneu topic joh.
Maargoed, met zo'n spuuglelijk gedrocht zou ik mijn hond nog niet laten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |