nee,quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:01 schreef Greetings het volgende:
Ik zie nu dat ik de Creative MuVo 2 met 4 GB geheugen voor 185 euro kan krijgen.... en de Ipod Mini voor 249.
Wat zouden jullie dan nemen en waarom? Heeft de Ipod alleen maar een strakker design of zijn er nog meer voordelen?
Kom op mensen, kijk es naar de Creative Zen Micro...quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:24 schreef Greetings het volgende:
Nu heb nog een andere aantrekkelijke aanbieding gezien: de Phillips HDD 070 met 2 GB (en radio) voor maar 178 euro!
Hebben de Creative MuVo 2 en de Ipod Mini trouwens ook radiofunctie?
EDIT: nee dus, beiden geen Radio-functie.
idd das veel leuker als zo'n appelquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:46 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Kom op mensen, kijk es naar de Creative Zen Micro...![]()
En als je nou wat mp3tjes aan iemand wil luister en hij heb geen itunes ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:54 schreef Hugster het volgende:
Vergeet ook niet iTunes als groot pluspunt mee te nemen he!
Dit zorgt voor een hele nette en enorm snelle navigatie op je iPod.
Installeer het eens en dan zul je gelijk zien dat het heerlijk werkt, koop je daarna een iPod en die plug je in je pc/mac ff paar wachten en hij is vol
Maar je moet toch betalen als je via Itunes Music Store wilt uploaden?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:54 schreef Hugster het volgende:
Vergeet ook niet iTunes als groot pluspunt mee te nemen he!
Dit zorgt voor een hele nette en enorm snelle navigatie op je iPod.
Installeer het eens en dan zul je gelijk zien dat het heerlijk werkt, koop je daarna een iPod en die plug je in je pc/mac ff paar wachten en hij is vol
Daar bedoel je seconden/minuten/uren mee?quote:ff paar wachten en hij is vol
Als je je iPod aansluit kan je EN met iTunes syncen EN hij komt bij Deze computer te staan.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En als je nou wat mp3tjes aan iemand wil luister en hij heb geen itunes ?
Of je wil wat iso's meenemen ?
Klopt, maar de wachttijd is daar 8 weken en daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:53 schreef Hugster het volgende:
ik zie dat de mini daar maar ¤200 is
nu zie ik echt geen reden om nog voor iets anders te gaan
Applequote:Op woensdag 22 december 2004 16:10 schreef super-muffin het volgende:
en dan bedoel ik datie zelf voor elk album een smart playlist aanmaakt!
Flikker sharePod op je iPod en klaar ben je.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:40 schreef Steve-O het volgende:
En als je nou wat mp3tjes aan iemand wil luister en hij heb geen itunes ?
Of je wil wat iso's meenemen ?
boeiendquote:Op donderdag 23 december 2004 01:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
En het is iPod. Niet i-pod, I-pod, i-Pod, Ipod of wat dan ook.
Bedankt!quote:Op woensdag 22 december 2004 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Apple![]()
![]()
File ---> New smart playlist
of nederlansch
Bestand ---> New smart playlist (of slimme playlist)
en dan kies je Album en contains en dan type je de album naam in. Dan pakt hij allenummers met die naam in het album veld van de ID3 tag en zet hij deze in die lijst.
Als de playlist eenmaal in de lijst staat dan klik je 2 x heel langzaam erop en kan je de naam van de playliat aanpassen.
als we zo gaan doenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:46 schreef Hugster het volgende:
Alleen omdat je ze niet kan betalen is geen reden om ze gelijk te gaan bashen
Dat zal best maar voor mp3's heb je nog steeds software nodig .quote:Op donderdag 23 december 2004 21:52 schreef Hugster het volgende:
als je niet eens wist dat je losse files zonder problemen mee kon nemen op de iPod vraag ik me af of je wel weet wat een iPod je kan bieden...
En ik wil een speler die werkt aan de hand van een database met ID3 tags.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef Steve-O het volgende:
Ik wil gewoon een plug&play ding wat als removable schijf word gezien ook voor muziek
En dat vind ik dan weer compleet nutteloos. Maargoed, ieder zijn feature-meug.quote:Dingen zoals patience en een agenda vind ik gewoon nutteloos op zo'n ding , Had er dan een tuner ingebouw of opname mogelijkheden .
..... functies waarvoor je voor de iPod $$$$$ accessoires moet kopen zitten bij de concurrent gewoon ingebouwdquote:Op donderdag 23 december 2004 23:14 schreef nietzman het volgende:
Maargoed, door die populairiteit zijn er nu wel allemaal zeer kekke accesoires voor het ding te krijgen, terwijl je met de concurrent vaak vast zit aan hetgene wat je in de doos krijgt.
....functies die 99 van de 100 mensen toch niet blieven en dus voor Apple totaal niet interessant zijn om in te bouwen. Functies die ook de eenvoud en het gemak van de speler aan zouden kunnen tasten. Ga er maar vanuit dat het een heel bewuste keuze is geweest om dat soort dingen niet in te bouwen.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
..... functies waarvoor je voor de iPod $$$$$ accessoires moet kopen zitten bij de concurrent gewoon ingebouwd
Dat doen vrijwel alle HD speler hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 23:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
En ik wil een speler die werkt aan de hand van een database met ID3 tags..
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |