En muziek als op een mp3 speler of een soort mini radiotje waar je liedjes op kunt opslaan ??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:32 schreef MaxPower het volgende:
Mobiel internet
Films
Muziek
Data-opslag
MP3 Speler.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En muziek als op een mp3 speler of een soort mini radiotje waar je liedjes op kunt opslaan ??
Wel ik vraag me af wat het ding nog meer kanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:33 schreef tonks het volgende:
Ik snap de nut van dit topic niet echt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wel ik vraag me af wat het ding nog meer kan![]()
Met een laptop danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:41 schreef MaxPower het volgende:
Nee want dan kan je niet mobiel internetten (op een psp ook alleen als er wifi in de buurt is, maar toch)
Je hebt dacht ik ook USB-keyboards.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:57 schreef harlingen het volgende:
Ik zou hem niet kopen als ik geen games zou spelen. Mobiel internetten zonder toetsenbord is gewoon ruk en de films voor dat ding zijn duur (lees je kan ze niet downloaden en branden), voor een beetje opslag moet je een extra geheugenstick kopen etc.
Maar als je games speelt (en wie doet dat niet?) is het wel een hebbedingetje... maarja, geld enzo... zucht. Ik vermaak me gelukkig nog wel met een gba, maar zou deze toch wel graag willen. Nouja, ik blijf dromen.
Ik heb een grote jumbo uitvoeringquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef Geqxon het volgende:
En binnenkort ook televisie op de PSP
Dan moet je:
-Een laptop
-Een DVD-speler
-Een televisie
-Een MP3-Speler
-Een USB-Stick
gaan meenemenHeb je je rugtas al paraat?
Dus die andere functie zitten er alleen maar op zodat de aanschaf prijs nog hoger ligt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:06 schreef 2Mini het volgende:
PSP is om te gamen.
Als je een niet gamer bent, koop je em niet. Klaar.
oa, en om het aantrekkelijker te maken voor gamers. Zodat als je echte gamer bent, liever die kiest dan de DS. Concurrentie is groot tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus die andere functie zitten er alleen maar op zodat de aanschaf prijs nog hoger ligt?
uiteraard, zorg er alleen wel voor dat er een onbeveiligde wifi in je buurt zitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:20 schreef Omkron het volgende:
Zit het wifi gedeelte al erop en zo ja.. is het enabled..?
Met VOIP erop kun je bellen via WiFi. Geen idee of er een microfoon op zit. En ik denk dat je minder voor lul staat als je met een Nokia N-Gage beltquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:44 schreef Metro2005 het volgende:
Je moest er ook mee kunnen bellen, dan had je alles in 1.
Dus jij koopt dat ding om er mee te pimpen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:41 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee, tenzij je een grote jas hebt met ruimte voor dit alles plus hun laders en kabeltjes. Je vergeet overigens het netwerk dat je in je jas aan moet leggen.
En als jij met je vrienden aan het praten bent en probeert te pimpen door alles uit je zakken te halen, dan sta je toch wel voor lul als één van je vrienden een PSP uit zijn zak haalt en je vertelt dat die alles kan wat al jouw losse apparaatjes kunnen.
Tja, sommige mensen hebben geen sociaal leven en hebben dus niks met statussymbolen en pimpen. So be it, niet iedereen hoeft vrienden te hebben.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=PSP+USB+Keyboard&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:49 schreef warmbloedig het volgende:
Kan je bij de psp ook een toetsenbordje kopen ? op school hebben we namelijk wifi.
Zou cool zijn om een beetje te internetten op schoolplein![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |