Mss kunnen we er beter het grote iRiver Hxx(x) topic van maken...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:37 schreef Zapper het volgende:
Precies, iRiver is way beter dan iPod, dus scheer je weg, schorem
Ikzelf heb een H320, dus ik moet ook gaan
Het muziekmenu is blauw.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:38 schreef steve2003 het volgende:
hoeveel blauwe schermen heb je al op je iRivertje gehad trouwens
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het muziekmenu is blauw.![]()
mooi hè zo'n kleurenscherm![]()
Bill is al vervangenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef steve2003 het volgende:
overigens, nog een vraagje, als Bill gates genoegen neemt met zo'n iRivertje, zit er dan wel meer op als 640K?
Kleurenschermquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het muziekmenu is blauw.![]()
mooi hè zo'n kleurenscherm![]()
En wat nou als ik wel een kleurenscherm wil maar niet zo'n baksteen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:01 schreef steve2003 het volgende:
mag ik jullie wijzen op de iPod photo?
iPods zijn er voor iedereen, dus ook voor mensen die niet van kleurenschermen houde
Over smaak valt niet te twisten zeggen ze dan meestal hèquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef melanie_the_miss het volgende:ik vind een iPod er mooier uitzien..
Die is dan ook voor vrouwen/homo's en metroseksuelenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef melanie_the_miss het volgende:ik vind een iPod er mooier uitzien..
quote:iRiver is een merknaam van het Zuid-Koreaanse bedrijf Reigncom Limited. iRiver houdt zich sinds zijn oprichting in 2000 bezig met de de digitale-entertainmentindustrie.
Het bedrijf fabriceert onder andere enkele technologisch geavanceerde consumentenproducten op het gebied van digitale muziek, waaronder draagbare cd-spelers en apparaten waarop de gebruiker muziekbestanden in mp3- en Ogg Vorbis-formaat kan beluisteren.
sinds wanneer heb je tijd om te fokken als je Steve Jobs sexslaaf bentquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef steve2003 het volgende:
![]()
scherp
overigens, nog een vraagje, als Bill gates genoegen neemt met zo'n iRivertje, zit er dan wel meer op als 640K?
als ik mij niet vergis 32 mb werkgeheugenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef steve2003 het volgende:
[..]
![]()
scherp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |