Mss kunnen we er beter het grote iRiver Hxx(x) topic van maken...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:37 schreef Zapper het volgende:
Precies, iRiver is way beter dan iPod, dus scheer je weg, schorem
Ikzelf heb een H320, dus ik moet ook gaan
Het muziekmenu is blauw.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:38 schreef steve2003 het volgende:
hoeveel blauwe schermen heb je al op je iRivertje gehad trouwens
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het muziekmenu is blauw.![]()
mooi hè zo'n kleurenscherm![]()
Bill is al vervangenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef steve2003 het volgende:
overigens, nog een vraagje, als Bill gates genoegen neemt met zo'n iRivertje, zit er dan wel meer op als 640K?
Kleurenschermquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het muziekmenu is blauw.![]()
mooi hè zo'n kleurenscherm![]()
En wat nou als ik wel een kleurenscherm wil maar niet zo'n baksteen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:01 schreef steve2003 het volgende:
mag ik jullie wijzen op de iPod photo?
iPods zijn er voor iedereen, dus ook voor mensen die niet van kleurenschermen houde
Over smaak valt niet te twisten zeggen ze dan meestal hèquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef melanie_the_miss het volgende:ik vind een iPod er mooier uitzien..
Die is dan ook voor vrouwen/homo's en metroseksuelenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef melanie_the_miss het volgende:ik vind een iPod er mooier uitzien..
quote:iRiver is een merknaam van het Zuid-Koreaanse bedrijf Reigncom Limited. iRiver houdt zich sinds zijn oprichting in 2000 bezig met de de digitale-entertainmentindustrie.
Het bedrijf fabriceert onder andere enkele technologisch geavanceerde consumentenproducten op het gebied van digitale muziek, waaronder draagbare cd-spelers en apparaten waarop de gebruiker muziekbestanden in mp3- en Ogg Vorbis-formaat kan beluisteren.
sinds wanneer heb je tijd om te fokken als je Steve Jobs sexslaaf bentquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef steve2003 het volgende:
![]()
scherp
overigens, nog een vraagje, als Bill gates genoegen neemt met zo'n iRivertje, zit er dan wel meer op als 640K?
als ik mij niet vergis 32 mb werkgeheugenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef steve2003 het volgende:
[..]
![]()
scherp
ik denk dat het beeld wat je nu bescrhijft ook wel past bij een aantal iRiver gebruikers, die precies hetzelfde deden in een iPod topicquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:14 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
als ik mij niet vergis 32 mb werkgeheugen
wat is jouw probleem nu eigenlijk, kun je het niet uitstaan dat niet iedereen dezelfde overtuiging heeft als jij? Heb je ze beide in bezit? nee? dus je kunt alleen maar afgaan op foto's en dan een super scherpe opmerking maken over Bill Gates, ik neem aan dat je achter een linux bak zit te fokken? of heb je alles Apple? want over nerds en hippies gesproken, dat is nu precies wat ik denk van mac's, leuk voor de grafische industrie omdat ze elkaar daar allemaal gek lopen te maken.
ik denk dat je niet thuis hoort in dit topic, sterker, ik denk dat dit land niet helemaal bij je past, wat jij nodig hebt is richting, en eenheid, en natuurlijk een leider die iedereen vertelt welke mp3 speler er gekocht moet worden en welke niet
china een idee?
![]()
De '10' moet nog weg uit de TT...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef Blackpanter het volgende:
Is dit nouw aleen voor de H10 gebruikers of is het gewoon het grote Iriver topic?
H10quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
Post ff de specs!!! in de OP
Dit is zooo not cool
Wat kinderachtig, alsof er mensen zijn die op 64kbps luisteren.quote:*Up to 150 hours of music using Windows Media format at 64kbps.
en je punt is ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, alsof er mensen zijn die op 64kbps luisteren.
Ik vind ook dat ie een punt heeft hoor, dat soort dingen zijn altijd zo belachelijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:50 schreef donald_dick het volgende:
en je punt is ?
nee er staat bij dat ie normaal 16 uur meegaat, maar met 64kbit 150 uur. vervelend als je niet kan lezen, maar het bied de mogelijkheid, en dat zie ik Apple niet doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ie een punt heeft hoor, dat soort dingen zijn altijd zo belachelijk![]()
ah misleiding, ik ken ene verhaal over een appeltje die maar niet toe wou geven dat de accu's een beetje slecht waren en dat er geen garantie op zatquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:00 schreef Zapper het volgende:
Zoals de user in kwestie al aangaf, is er geen enkele malloot die zulke bitrates gebruikt,
het is dus gewoon misleiding van de onwetende consument.
Op de iPod pagina werken ze met 128kbit AAC, dat ik al iets netter.quote:Based on using 128Kbps AAC format
Ok fanatiekeling, vraagje:quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:03 schreef donald_dick het volgende:
ah misleiding, ik ken ene verhaal over een appeltje die maar niet toe wou geven dat de accu's een beetje slecht waren en dat er geen garantie op zat![]()
128kbit is ook niet alles hoor...quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:10 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Op de iPod pagina werken ze met 128kbit AAC, dat ik al iets netter.
Kan je ook wat anders dan oude koeien uit de sloot halen?quote:ah misleiding, ik ken ene verhaal over een appeltje die maar niet toe wou geven dat de accu's een beetje slecht waren en dat er geen garantie op zat
AAC wel!quote:128kbit is ook niet alles hoor...
Inderdaad bijna elke fabrikant, Apple niet.quote:ach bijna elke fabrikant haalt zulke trucjes uit.
en mensen die voor iRivers gaan. zijn nouw niet het soort mensen dat even snel een simpel mp3 spelertje wil kopen (of wel hij kijkt verder dan zijn neus lang is)
Storagequote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, alsof er mensen zijn die op 64kbps luisteren.
We hebben natuurlijk ook de H100 serie nogquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
Post ff de specs!!! in de OP
Dit is zooo not cool
vluchten kan niet meer, dan maar vechtenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:45 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Kan je ook wat anders dan oude koeien uit de sloot halen?
AACquote:AAC wel!
nee, Apple houdt wel vaker informatie achterwegenquote:Inderdaad bijna elke fabrikant, Apple niet.
hoezo zeike om het zeikenquote:Wat ook zo'n leuke is: de prijzen excl. BTW vermelden!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:50 schreef Devlinsect het volgende:
Is dat ook een afstandsbediening?
Koop een iPod..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |