iRiver want:quote:Op maandag 20 juni 2005 22:48 schreef WalfredGeesink het volgende:
Want?
De m3-speler-verkoper moet zeker werken morgen.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:57 schreef blrrrt het volgende:
Zo te zien zijn de kinders ook eindelijk naar bed![]()
jij kan morgen gewoon weer uit je neus eten op je vmbo schooltjequote:Op maandag 20 juni 2005 22:58 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
De m3-speler-verkoper moet zeker werken morgen.
Als je ff googled zie je dat er niet een kant-en-klaar antwoord is op welke de beste is. De ene keer komt de H10 beter uit de review, de andere keer de iPod. Het is maar net waar je persoonlijke voorkeuren naar uitgaan, zowel qua functies als qua uitstraling die je van je speler wil hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:57 schreef star_gazer het volgende:
Is er niet iemand die ze allebei heeft? Jeweetwel, zo'n rijkeluisjoch dat ze gewoon allebei heeft gekregen?
Nee, ik zit niet op het vmbo. Je vindt jezelf wel wat met je WO he?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij kan morgen gewoon weer uit je neus eten op je vmbo schooltje
idd, je mag nog maar hopen dat je zover komt. dan kan je net als ik tijdens colleges fimpies kijken op je archos gemini 400quote:Op maandag 20 juni 2005 23:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op het vmbo. Je vindt jezelf wel wat met je WO he?
Tsja, mini mocht niet meer dus noemden ze het maar gmini.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, je mag nog maar hopen dat je zover komt. dan kan je net als ik tijdens colleges fimpies kijken op je archos gemini 400
[afbeelding]
Ik denk eerder dat gemini van het engelse woord 'gem' voor juweel afkomt...quote:Op maandag 20 juni 2005 23:12 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Tsja, mini mocht niet meer dus noemden ze het maar gmini.
Offtopic patserquote:Op maandag 20 juni 2005 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, je mag nog maar hopen dat je zover komt. dan kan je net als ik tijdens colleges fimpies kijken op je archos gemini 400
[afbeelding]
Ik denk van het Latijnse 'gemini' dat 'tweelingen' betekent. Gewoon omdat dat stoer klinktquote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat gemini van het engelse woord 'gem' voor juweel afkomt...
Ik denk het niet aangezien het gmini is en niet gemini.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
gemini word tegenwoordig gebruikt voor djsets en daarom werd de gemini mp3speler omgedoopt in gmini, maar voor de kenners blijft het geminiquote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:00 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik heb een Cowon M3L, ik ben stoerder
Oh ja, één enkel geval, iPod = kut!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:36 schreef Geqxon het volgende:
[iPod] Scherm kapot, welke stappen ondernemen?
Told you so!
Heeft de iPod wel gapless playback dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:54 schreef Tha.Gnome het volgende:
H10 heeft moeite met het afspelen van live sets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |