Welke crap speler had jij ook alweer?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
humor heb je wel voor een 16 jarigealleen nu nog smaak
Ik gun het gedrocht niet eens een goede spelling, kun je nagaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:18 schreef blrrrt het volgende:
Is dit een combi van engels en frans ofzo??![]()
geloof me jongen, die mensen bestaanquote:Op maandag 20 juni 2005 22:18 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Hoe komt zo iemand als jij dan terecht als mp3-speler-verkoper? Welke winkel is dat?
Ai, 26 jaar nog steeds geen leven?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
humor heb je wel voor een 16 jarigealleen nu nog smaak
crap zei je , een ipodquote:
Maar wel een mooie mp3-spelerquote:Op maandag 20 juni 2005 22:20 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ai, 26 jaar nog steeds geen leven?
Zo.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef Geqxon het volgende:
Weet je wat nou het leuke is?
Ik zit hier heerlijk achter mijn pc van een biertje te genieten, ff nazuchten van deze warme dag waar ik gezellig met vrienden op het strand heb gelegenIk LACH om dit topic
Jij zit je nu helemaal op te winden, op een donker zolderkamertje terwijl je ouder je roepen omdat je je bordje nog niet hebt opgeruimt, en je nog naar de etos moest om anti-puisten zalf te kopen
IK hoop toch niet dat je het over mij hebtquote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit hier heerlijk achter mijn pc van een biertje te genieten, ff nazuchten van deze warme dag waar ik gezellig met vrienden op het strand heb gelegenIk LACH om dit topic
Jij zit je nu helemaal op te winden, op een donker zolderkamertje terwijl je ouder je roepen omdat je je bordje nog niet hebt opgeruimt, en je nog naar de etos moest om anti-puisten zalf te kopen
maar hij kan wel stoer kijkenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef Geqxon het volgende:
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef Geqxon het volgende:
De Etos is dicht.quote:Jij zit je nu helemaal op te winden, op een donker zolderkamertje terwijl je ouder je roepen omdat je je bordje nog niet hebt opgeruimt, en je nog naar de etos moest om anti-puisten zalf te kopen
Ik heb het over nietzman.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
[..]
IK hoop toch niet dat je het over mij hebt
En zoveel vrienden heb je niet hoor kneusje, was jij niet die jongen die laatst zat op te scheppen dat zijn papa en mama zulke mooie auto's hadden![]()
ben jij de minder leuke versie van Tongquote:Op maandag 20 juni 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
[..]
IK hoop toch niet dat je het over mij hebt
En zoveel vrienden heb je niet hoor kneusje, was jij niet die jongen die laatst zat op te scheppen dat zijn papa en mama zulke mooie auto's hadden![]()
Hij ziet er Aziatisch uit, wedden dat 'ie meer verstand van dit soort dingen heeft als jij?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:25 schreef donald_dick het volgende:
maar hij kan wel stoer kijken
[afbeelding]
Je mensenkennis is net zo slecht als je smaak qua mp3spelers.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het over nietzman.
Dat stukje over het zusje van Donald is tof!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben even een halve dag weg en het is gelijk een stormlooptopique
* star_gazer] gaat lezen[/me]
[me=star_gazer een hoop rommel ziet
Volgens mij moet hij poepenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar hij kan wel stoer kijken
[afbeelding]
dacht al, ik zag een soort yogiho figuur in hem , en zie ik daar pikatjsu daarin de verte ?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij ziet er Aziatisch uit, wedden dat 'ie meer verstand van dit soort dingen heeft als jij?
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dacht al, ik zag een soort yogiho figuur in hem , en zie ik daar pikatjsu daarin de verte ?
ja vet kewl , nietzman bekend dat ie een pedo isquote:Op maandag 20 juni 2005 22:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat stukje over het zusje van Donald is tof!
Haar gekrijs was een hele stimulans.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:32 schreef donald_dick het volgende:
ja vet kewl , nietzman bekend dat ie een pedo is
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:29 schreef tonks het volgende:
Haha zijn de argumenten op? gaan we foto;s erbij halen.. wat een kneus
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Iriver Pluspunten.
Je kan er mee gooien
Je kan er op stampen
Je kan het als onderzetter gebruiken
nee you are a rocketscientistquote:Op maandag 20 juni 2005 21:55 schreef tonks het volgende:
Minidisc HAHAHHAHAA
nlablabla, heel soter enzo om over een 5 jarige te praten op internet, daarmee scoor je puntenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:36 schreef tonks het volgende:
Nietz! was dat jou kwakje in zijn zusje.. ik zat er ook al in man! kleine wereld
Je zit er wel over in?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nlablabla, heel soter enzo om over een 5 jarige te praten op internet, daarmee scoor je punten![]()
![]()
Nee iemands foto's plaatsen in een discussie over mp3spelers, daar scoor je punten mee,quote:Op maandag 20 juni 2005 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nlablabla, heel soter enzo om over een 5 jarige te praten op internet, daarmee scoor je punten![]()
![]()
Dus het raakt je wel he?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:38 schreef donald_dick het volgende:
![]()
Echt soter.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook soter zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef tonks het volgende:
Echt soter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |