Ja precies, waar heb je al die functies voor nodig?quote:Pff je fucking gasten hier..
Worden jullie betaald door apple of Iriver om een hun product te verdedigen?
Ze spelen muziek af. klaar. lekker boeiend.
Is het frustrerend om te zien dat ik waarschijnlijk 2x zo jong ben?quote:neeik praat op nivo, broekie
Probeer het een keer uit.quote:Das een tijd draaien dan als je door een lijst met 1500 nummers moet
Oordopjes van 40 euro en dan zeuren over betere geluidskwaliteit van minidisc.quote:krijgen we die discussie ook weer, welja, haal meteen nog het verschil tussen OGG en MP3 erbij, want de iriver zal binnen de kortste keren dat ondersteunen.
Toch ben ik blij dat ik m'n duim op m'n H10 gewoon stil kan houden terwijl hij scrolltquote:Op maandag 20 juni 2005 22:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
"Dat is niet zo."
Zelfs met 5000 nummers in je root scroll je er nog vrij vlot doorheen.
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:04 schreef Geqxon het volgende:
Besides, als je MP3 naar ACC gaat omzetten krijg je compressie over compressie == PRUT
nee aac wel, met dat verdomde Itunes, als het niet werkt, kan je je vette ipod weggooienquote:Op maandag 20 juni 2005 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
OGG is voor nerds en ander gespuis. Er is geen hond die het serieus ondersteund.
Je hebt echt nog nooit een iPod aangeraakt he?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:06 schreef blrrrt het volgende:
Toch ben ik blij dat ik m'n duim op m'n H10 gewoon stil kan houden terwijl hij scrollt
Wie had het over DRM?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:06 schreef donald_dick het volgende:
nee aac wel, met dat verdomde Itunes, als het niet werkt, kan je je vette ipod weggooien
Dat doet iTunes toch voor je?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:06 schreef tonks het volgende:
Waarom van mp3 naar acc?
*newsflash*quote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef tonks het volgende:
Ik bedoel het zijn geen sony's waar je persee atrac3 op moet doen
Oh?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Dat doet iTunes toch voor je?
zeg ff, wat voor mogelijkheden heb je nog meer om mp3's te overzetten zonder Itunes ?quote:
*newsflash*quote:Op maandag 20 juni 2005 22:08 schreef donald_dick het volgende:
*newsflash*
die ondersteunen ook mp3's en wma's
*einde newsflash*
ephpod,winamp en wel meerquote:Op maandag 20 juni 2005 22:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zeg ff, wat voor mogelijkheden heb je nog meer om mp3's te overzetten zonder Itunes ?
Waarom zou ik mp3s over willen zetten?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:10 schreef donald_dick het volgende:
zeg ff, wat voor mogelijkheden heb je nog meer om mp3's te overzetten zonder Itunes ?
en niet verder kan kijken wat je buurjongen ook heeft? nee, dat vergeef ik je wel, zo was ik ook ooitquote:Op maandag 20 juni 2005 22:06 schreef WalfredGeesink het volgende:
Is het frustrerend om te zien dat ik waarschijnlijk 2x zo jong ben?
+ iPod = tof.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:12 schreef blrrrt het volgende:
Maak is een mooi lijste met pluspunten van de spelers (ontopic enzo)
dat niet, maar hoeveel moeite is slepenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef Geqxon het volgende:
Maar kun je MP3's ook via je "rechtermuisknop > kopieren naar" naar je iPod zetten?
ephpod is nog in beta stadium, goed alternatief en winamp zonder plugins die je extra moet installeren zal echt niks voor je kunnen betekenen...quote:
Ik heb geen buurjongen, en ik wist al dat jij wel zo was ooit.quote:en niet verder kan kijken wat je buurjongen ook heeft? nee, dat vergeef ik je wel, zo was ik ook ooit
Nietzman, beschuitlul, ik zei pluspunten van de spelers en had het niet over minpunten!!quote:
wat zei je ook alweer over sony mp3 spelers ?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:13 schreef tonks het volgende:
En geqxon, waarom kom je discuseren met foute informatie haha zo zet je je zelf alleen maar voor lul hoor
Ephpod werkt prima, die winamp plugin is simpel..quote:Op maandag 20 juni 2005 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ephpod is nog in beta stadium, goed alternatief en winamp zonder plugins die je extra moet installeren zal echt niks voor je kunnen betekenen...
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:13 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ik heb geen buurjongen, en ik wist al dat jij wel zo was ooit.
Ga nou maar mp3-spelers verkopen want meer dan dat zal je niet bereiken in je leven met zo'n mentaliteit.
Iriver Pluspunten.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Nietzman, beschuitlul, ik zei pluspunten van de spelers en had het niet over minpunten!!
Dus als je een iPod hebt moet je elke keer iTunes opnieuw installeren, nummers aanvinken en je muziek importeren?quote:of
-H10 connecten
-Rechtermuisknop > Kopieren naar "H10"
?
Oh. Sorry.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef blrrrt het volgende:
Nietzman, beschuitlul, ik zei pluspunten van de spelers en had het niet over minpunten!!
extra extra extra.. helaas niet gebruikersvriendelijk , en ik snap echt niks van computers en ik wil wel me mp3tjes die ik met pijn en moeite heb gedownload erop zetten. waarom is alles zo freakin moeilijkquote:Op maandag 20 juni 2005 22:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Ephpod werkt prima, die winamp plugin is simpel..
Maarja daarna kan je wel mooi je ipod beheren playlists maken slimme playlists maken enzovoorts.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Even denken
-Itunes installeren
-Itunes instellen met handmatig synchroniseren
-Al je mp3-muziek importeren (paar seconden tot een paar minuten)
-iPod connecten
-Nummer die je over wilt zetten aanvinken
-Syncen
of
-H10 connecten
-Rechtermuisknop > Kopieren naar "H10"
?
Het grootste pluspunt is dat je meteen weet dat je een miskoop hebt gedaanquote:Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En je kan de zak die je krijgt om over je kop te trekken omdat je je kapotschaamt voor zo'n lelijk onding ook als ademzakje gebruiken als je een astma-aanval krijgt of begint te hyperventileren, als de nerd die je bent.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef tonks het volgende:
Iriver Pluspunten.
Je kan er mee gooien
Je kan er op stampen
Je kan het als onderzetter gebruiken
Hoe komt zo iemand als jij dan terecht als mp3-speler-verkoper? Welke winkel is dat?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
extra extra extra.. helaas niet gebruikersvriendelijk , en ik snap echt niks van computers en ik wil wel me mp3tjes die ik met pijn en moeite heb gedownload erop zetten. waarom is alles zo freakin moeilijk![]()
![]()
Is dit een combi van engels en frans ofzo??quote:Op maandag 20 juni 2005 22:17 schreef nietzman het volgende:
paper-presse?
humor heb je wel voor een 16 jarigequote:
Errug leuk dat met die playlists, maar dat is niet relevant als je ff snel een mp3tje van iemands laptop wilt downloadenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Maarja daarna kan je wel mooi je ipod beheren playlists maken slimme playlists maken enzovoorts.
En hoe lang duurt dat itunes installeren.. 2 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |