Mss kunnen we er beter het grote iRiver Hxx(x) topic van maken...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:37 schreef Zapper het volgende:
Precies, iRiver is way beter dan iPod, dus scheer je weg, schorem
Ikzelf heb een H320, dus ik moet ook gaan
Het muziekmenu is blauw.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:38 schreef steve2003 het volgende:
hoeveel blauwe schermen heb je al op je iRivertje gehad trouwens
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het muziekmenu is blauw.![]()
mooi hè zo'n kleurenscherm![]()
Bill is al vervangenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef steve2003 het volgende:
overigens, nog een vraagje, als Bill gates genoegen neemt met zo'n iRivertje, zit er dan wel meer op als 640K?
Kleurenschermquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het muziekmenu is blauw.![]()
mooi hè zo'n kleurenscherm![]()
En wat nou als ik wel een kleurenscherm wil maar niet zo'n baksteen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:01 schreef steve2003 het volgende:
mag ik jullie wijzen op de iPod photo?
iPods zijn er voor iedereen, dus ook voor mensen die niet van kleurenschermen houde
Over smaak valt niet te twisten zeggen ze dan meestal hèquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef melanie_the_miss het volgende:ik vind een iPod er mooier uitzien..
Die is dan ook voor vrouwen/homo's en metroseksuelenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef melanie_the_miss het volgende:ik vind een iPod er mooier uitzien..
quote:iRiver is een merknaam van het Zuid-Koreaanse bedrijf Reigncom Limited. iRiver houdt zich sinds zijn oprichting in 2000 bezig met de de digitale-entertainmentindustrie.
Het bedrijf fabriceert onder andere enkele technologisch geavanceerde consumentenproducten op het gebied van digitale muziek, waaronder draagbare cd-spelers en apparaten waarop de gebruiker muziekbestanden in mp3- en Ogg Vorbis-formaat kan beluisteren.
sinds wanneer heb je tijd om te fokken als je Steve Jobs sexslaaf bentquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef steve2003 het volgende:
![]()
scherp
overigens, nog een vraagje, als Bill gates genoegen neemt met zo'n iRivertje, zit er dan wel meer op als 640K?
als ik mij niet vergis 32 mb werkgeheugenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef steve2003 het volgende:
[..]
![]()
scherp
ik denk dat het beeld wat je nu bescrhijft ook wel past bij een aantal iRiver gebruikers, die precies hetzelfde deden in een iPod topicquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:14 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
als ik mij niet vergis 32 mb werkgeheugen
wat is jouw probleem nu eigenlijk, kun je het niet uitstaan dat niet iedereen dezelfde overtuiging heeft als jij? Heb je ze beide in bezit? nee? dus je kunt alleen maar afgaan op foto's en dan een super scherpe opmerking maken over Bill Gates, ik neem aan dat je achter een linux bak zit te fokken? of heb je alles Apple? want over nerds en hippies gesproken, dat is nu precies wat ik denk van mac's, leuk voor de grafische industrie omdat ze elkaar daar allemaal gek lopen te maken.
ik denk dat je niet thuis hoort in dit topic, sterker, ik denk dat dit land niet helemaal bij je past, wat jij nodig hebt is richting, en eenheid, en natuurlijk een leider die iedereen vertelt welke mp3 speler er gekocht moet worden en welke niet
china een idee?
![]()
De '10' moet nog weg uit de TT...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef Blackpanter het volgende:
Is dit nouw aleen voor de H10 gebruikers of is het gewoon het grote Iriver topic?
H10quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
Post ff de specs!!! in de OP
Dit is zooo not cool
Wat kinderachtig, alsof er mensen zijn die op 64kbps luisteren.quote:*Up to 150 hours of music using Windows Media format at 64kbps.
en je punt is ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, alsof er mensen zijn die op 64kbps luisteren.
Ik vind ook dat ie een punt heeft hoor, dat soort dingen zijn altijd zo belachelijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:50 schreef donald_dick het volgende:
en je punt is ?
nee er staat bij dat ie normaal 16 uur meegaat, maar met 64kbit 150 uur. vervelend als je niet kan lezen, maar het bied de mogelijkheid, en dat zie ik Apple niet doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ie een punt heeft hoor, dat soort dingen zijn altijd zo belachelijk![]()
ah misleiding, ik ken ene verhaal over een appeltje die maar niet toe wou geven dat de accu's een beetje slecht waren en dat er geen garantie op zatquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:00 schreef Zapper het volgende:
Zoals de user in kwestie al aangaf, is er geen enkele malloot die zulke bitrates gebruikt,
het is dus gewoon misleiding van de onwetende consument.
Op de iPod pagina werken ze met 128kbit AAC, dat ik al iets netter.quote:Based on using 128Kbps AAC format
Ok fanatiekeling, vraagje:quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:03 schreef donald_dick het volgende:
ah misleiding, ik ken ene verhaal over een appeltje die maar niet toe wou geven dat de accu's een beetje slecht waren en dat er geen garantie op zat![]()
128kbit is ook niet alles hoor...quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:10 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Op de iPod pagina werken ze met 128kbit AAC, dat ik al iets netter.
Kan je ook wat anders dan oude koeien uit de sloot halen?quote:ah misleiding, ik ken ene verhaal over een appeltje die maar niet toe wou geven dat de accu's een beetje slecht waren en dat er geen garantie op zat
AAC wel!quote:128kbit is ook niet alles hoor...
Inderdaad bijna elke fabrikant, Apple niet.quote:ach bijna elke fabrikant haalt zulke trucjes uit.
en mensen die voor iRivers gaan. zijn nouw niet het soort mensen dat even snel een simpel mp3 spelertje wil kopen (of wel hij kijkt verder dan zijn neus lang is)
Storagequote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, alsof er mensen zijn die op 64kbps luisteren.
We hebben natuurlijk ook de H100 serie nogquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
Post ff de specs!!! in de OP
Dit is zooo not cool
vluchten kan niet meer, dan maar vechtenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:45 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Kan je ook wat anders dan oude koeien uit de sloot halen?
AACquote:AAC wel!
nee, Apple houdt wel vaker informatie achterwegenquote:Inderdaad bijna elke fabrikant, Apple niet.
hoezo zeike om het zeikenquote:Wat ook zo'n leuke is: de prijzen excl. BTW vermelden!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:50 schreef Devlinsect het volgende:
Is dat ook een afstandsbediening?
Koop een iPod..
Die ik hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:01 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk ook de H100 serie nog![]()
[afbeelding]
Storage
10GB : H110
15GB : H115
20GB : H120
40GB : H140
General
Continuous Playback Time Approx. 16 Hours
Connection Type USB 2.0
Download Speed Max. 480Mbps
Equalizer 5 Preset EQ(Normal, Rock, Jazz, Classic, Ultra Bass) & 1 User EQ
Dimensions H110, H115, H120 : 105 x 60 x 19 mm
H140 : 105 x 60 x 22 mm
Weight H110, H115, H120 : 160g (Including Battery)
H140 : 172g (Including Battery)
Operational Temperature 0 ~ 40
Direct Encoding MP3
Voice Recording Yes
Line In Yes
Line Out Yes
Optical In Yes
Optical Out Yes
Audio
Frequency Range 20Hz~20kHz
Headphone Output Power 20mW(R) + 20mW(L) (16 ) at Max. Volume
11.6mW(R) + 11.6mW(L) (32 ) at Max. Volume
Line Output Power 900mV(L) + 900mV(R), (47KOhm) at Max. Volume
S/N Ratio 90dB : A weighted
Frequency Characteristics 2dB
No. Channels Stereo (L+R)
File support
File Type MPEG 1/2/2.5 Layer 3, WMA, ASF, OGG
Bit Rate MP3: 32Kbps ~ 320Kbps
Tag ID3 V1 Tag, ID3 V2 2.0, ID3 V2 3.0
Text File Type TXT
Display
Main Set Display 160*128 Graphic LCD
Remote Control Display 4-line Graphic LCD, 128x64
Power Supply
AC Adaptor DC 5.0V, 2.0A
Battery Internal Rechargeable Li-polymer Battery
O/S
Windows requirement Window 98SE/ME/2000/XP
*The number of songs is based on 4 minutes per song and Windows Media format at 128Kbps.
*1GB=1 billion Bytes / Not all memory space is available for file storage.
Waarom zou ik een iPod kopen? Beargumentatie graagquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:50 schreef Devlinsect het volgende:
Is dat ook een afstandsbediening?
Koop een iPod..
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:40 schreef DeDooieVent het volgende:
.......geluidskwaliteit is echt bagger en ik sluit de spelrs aan middels profigold bekabeling, een rotel amp en een aantal KEF Q5 speakers....
Dat batterij-verhaal is letterlijk 4 jaar oud. Beetje triest om daar over te beginnen?quote:vluchten kan niet meer, dan maar vechten
Dat past niet op m'n iPod, bijna niemand gebruikt het, bijna niks biedt er ondersteuning voor, kortom: KUT voor een audioformaat.quote:AAC daarvoor hebben we OGG
Wiejj je praat poep? Voorbeelden.quote:nee, Apple houdt wel vaker informatie achterwegen
Oh god.quote:hoezo zeike om het zeiken
+ designquote:Waarom zou ik een iPod kopen? Beargumentatie graag
maar nog steeds merkbaar, want wat heb je aan een accu die na 1,5 jaar dood isquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:21 schreef WalfredGeesink het volgende:
Dat batterij-verhaal is letterlijk 4 jaar oud. Beetje triest om daar over te beginnen?
ja, je Ipod is de shit, want wat de boer niet kent vreet hij nietquote:Dat past niet op m'n iPod,
jij gebruikt het niet, das wat andersquote:bijna niemand gebruikt het,
quote:bijna niks biedt er ondersteuning voor,
dat is jou meningquote:kortom: KUT voor een audioformaat.
wiejj?quote:Wiejj je praat poep? Voorbeelden.
om mensen goed voor te lichten over andere producten naast de, o zo grote volgens jou, Ipodquote:Oh god.hoe is dit hele topic ontstaan.
zo subjectief als de tering, of je moet een industrieel ontwerper zijnquote:+ design
gebruiksgemak is als je mp3 er direct op kan zetten, niet via een programmaquote:+ gebruiksgemak
Woepie! De accu van mijn 3e generatie iPod had na 2 jaar nog 80% van de oorspronkelijke capaciteit. Wat probeer je te bereiken met je fabeltje?quote:maar nog steeds merkbaar, want wat heb je aan een accu die na 1,5 jaar dood is o shit kan je hem weggooien of je moet hem vernagen, en als je het zelf doet, dan is je garantie weg
de h10 heeft een verwisselbare accu
Ik heb liever een iPod dan een iRiver en jouw OGG gezeur verandert daar niks aan.quote:ja, je Ipod is de shit, want wat de boer niet kent vreet hij niet
quote:jij gebruikt het niet, das wat anders
Wat een miezerig lijstje.quote:voor elke Iriver is er ondersteuning voor,
Xclef heeft er ondersteuning voor,
Palm heeft er ondersteuning voor(alloewel dat is weer eentje met bluetooth en Wireless, maar speelt ook mp3\s af,
Symbian(voor nokia telefoons) ondersteuning voor,
IOPS heeft ondersteuning voor,
Rio heeft ondersteuning voor,
Samsung Yepp heeft ondersteuning voor,
Cowon iadio heeft er ondersteuning voor.
zelfs games hebben ipv wave en/of mp3 Ogg als standaard (bijvoorbeeld Halo en UT2k3
Ohw, ik heb iTunes, en het ondersteunt geen OGG?quote:dat is jou mening en gelukkig delen veel mensen je mening niet , want raad eens, Itunes heeft ook Ogg ondersteuning
Nee, vóórbeelden.quote:wiejj?
Dat is de wáárvoor, de reden dat dit topic bestaat is dat jij en andere fanatiekelingetjes een beetje gefrustreerd raakten van het iPod topic..quote:om mensen goed voor te lichten over andere producten naast de, o zo grote volgens jou, Ipod
quote:zo subjectief als de tering, of je moet een industrieel ontwerper zijn
Nee, gebruiksgemak is als je er een chill programma voor kan gebruiken en dat is iTunes. Smart playlist, auto synchro, ID3 tags, muziek gescheiden van bestanden (ext. harde schijf), zoek een nummer in 1 seconde met de iTunes find optie, etc.quote:gebruiksgemak is als je mp3 er direct op kan zetten, niet via een programma
Er is inderdaad meer dan iPod, daarom heb ik ook voor de iPod gekozen omdat ik weet wat de andere opties zijn.quote:Samengevat er is meer als Ipod .
Kijk is om je heen .
Volgens mij doet iRiver plus of Windows Media Speler dat ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Nee, gebruiksgemak is als je er een chill programma voor kan gebruiken en dat is iTunes. Smart playlist, auto synchro, ID3 tags, muziek gescheiden van bestanden (ext. harde schijf), zoek een nummer in 1 seconde met de iTunes find optie, etc.
Volgens jou, ik weet dat die heel wat minder fijn werken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens mij doet iRiver plus of Windows Media Speler dat ook![]()
Zullen we eens kijken wat meer mensen gebruiken: AAC of WMA
wat probeer je te bereiken met een enke voorbeeldje :'_quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Woepie! De accu van mijn 3e generatie iPod had na 2 jaar nog 80% van de oorspronkelijke capaciteit. Wat probeer je te bereiken met je fabeltje?
je moet doen wat je niet laten kan schatquote:Ik heb liever een iPod dan een iRiver en jouw OGG gezeur verandert daar niks aan.
waarom zou ik een enquete moeten houdenquote:Hou een enquete als je me niet gelooft.
Iriver, Epic, Microsoft en Samsung zijn idd erg miezerigquote:Wat een miezerig lijstje.
Trouwens een lacher dat je er uberhaupt op ingaat.
boeie, het speelt het af, punt uit, plugin of geen pluginquote:Ohw, ik heb iTunes, en het ondersteunt geen OGG?
(met plugins kan je alles)
uiteraard. weet je nog wat leuker is, is dat alle Ipodjunkies meteen hun speeltje gaan verdedigen met de domste opmerkingenquote:Dat is de wáárvoor, de reden dat dit topic bestaat is dat jij en andere fanatiekelingetjes een beetje gefrustreerd raakten van het iPod topic..
tsja, jij neemt design als een pluspunt. jammer genoeg is design altijd subjectief en heeft iedereen een mening helaas over en meningen zijn net als buttholes, iedereen heeft er minimaal 1quote:
Het valt me inderdaad op dat je het niet hebt over "bij de iPod betaal je alleen voor het design"..
ow, je bedoelt windows verkenner met een een lelijk schilletje erom heen. nee , het wordt me ineens duidelijk wat je met chill programma bedoeltquote:Nee, gebruiksgemak is als je er een chill programma voor kan gebruiken en dat is iTunes. Smart playlist, auto synchro, ID3 tags, muziek gescheiden van bestanden (ext. harde schijf), zoek een nummer in 1 seconde met de iTunes find optie, etc.
das ene keuze in je leven die je maakt.quote:Er is inderdaad meer dan iPod, daarom heb ik ook voor de iPod gekozen omdat ik weet wat de andere opties zijn.
jawel, als je niet snel een dure Ipod koopt dan kan Steve geen inventieve geldklopperij hebbedingetjes makenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:16 schreef Zapper het volgende:
Die bestaat ook niet.
En die iPod-figuren maar schreeuwen dat hij zo goed is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:16 schreef Zapper het volgende:
Die bestaat ook niet.
Ik ga liever om de tafel zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil wel eens met mr. Jobs op de tafel zitten, even discusieren hierover
nee, eropquote:
Nee, jíj met je fabeltje. Het zegt wel veel als je met dat accu-verhaal komt om de iPod te bashen, aangezien het probleem de laatste 4 jaar niet meer speelt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat probeer je te bereiken met een enke voorbeeldje :'_
Om te bewijzen dat het aantal OGG-gebruikers niet op 1 hand te tellen is.quote:[..]
waarom zou ik een enquete moeten houdenom te bewijzen dat JIJ het niet gebruikt
![]()
Inderdaad.quote:[..]
Iriver, Epic, Microsoft en Samsung zijn idd erg miezerig![]()
iTunes ondersteunt geen OGG.quote:[..]
boeie, het speelt het af, punt uit, plugin of geen plugin![]()
De iRiver is een speeltje, de iPod is een muziekspeler.quote:[..]
uiteraard. weet je nog wat leuker is, is dat alle Ipodjunkies meteen hun speeltje gaan verdedigen met de domste opmerkingen
quote:[..]
tsja, jij neemt design als een pluspunt. jammer genoeg is design altijd subjectief en heeft iedereen een mening helaas over en meningen zijn net als buttholes, iedereen heeft er minimaal 1
Heeft Windows (quote:[..]
ow, je bedoelt windows verkenner met een een lelijk schilletje erom heen. nee , het wordt me ineens duidelijk wat je met chill programma bedoelt
Haha hij ziet je al aankomen met je iRiver, schandequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Jij snapt het Steve
Ik wil wel eens met mr. Jobs op de tafel zitten, even discusieren hierover
wacht ff, hetis een fabeltje, maar het heeft zich wel afgespeeltquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:49 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Nee, jíj met je fabeltje. Het zegt wel veel als je met dat accu-verhaal komt om de iPod te bashen, aangezien het probleem de laatste 4 jaar niet meer speelt.
idd, behalve dat er maar 4 mensen halo en UT2k3 gespeeld hebben gebruiken er maar 2 mensen het. dat maakt het zo lekker exclusiefquote:Om te bewijzen dat het aantal OGG-gebruikers niet op 1 hand te tellen is.
tsja, zegt meer wat over jou dan over hunquote:Inderdaad.
quote:iTunes ondersteunt geen OGG.
daarom zitten er spelletjes op de Ipodquote:De iRiver is een speeltje, de iPod is een muziekspeler.
mooie plaatjes hoor, maar je punt, die mis ik. of wil je laten z1ien dat hij ook een gaatje heeftquote:
ja, waar denk je dat Itunes op gebaseerd is op de x86 platvorm. Itunes is geen wonderprogramma of een heel OSquote:Heeft Windows (![]()
) verkenner ondersteuning voor: automatisch synchroniseren, smart playlists, sorteren op ID3 tags, muziek gescheiden van bestanden, nummers vinden in 1 seconde, muziek delen over netwerk, muziek importeren, etc. ?
w8, ik quote mezelf weer ffquote:Oh, als er trouwens iets afgrijselijk is, is dat wel de interface van Windows XP.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:00 schreef donald_dick het volgende:
jammer genoeg is design altijd subjectief en heeft iedereen een mening helaas over en meningen zijn net als buttholes, iedereen heeft er minimaal 1
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En weer geen enkele en nieuwe beargumenteerde en objectieve reden![]()
Daar hebben we idd al een topic voor:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef Paltos het volgende:
Maak anders een topic "Maak hier ruzie over mp3 spelers"![]()
Dit topic moet over iRivers gaan...![]()
Dat weet ik niet, maar waarom teer je er 4 jaar later nog steeds op voort?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wacht ff, hetis een fabeltje, maar het heeft zich wel afgespeelt
Wat heeft ingame muziek er nou weer mee te maken.quote:[..]
idd, behalve dat er maar 4 mensen halo en UT2k3 gespeeld hebben gebruiken er maar 2 mensen het. dat maakt het zo lekker exclusief![]()
![]()
Tsjek dat lijstje zelf even. Vind je dat noemenswaardig?quote:[..]
tsja, zegt meer wat over jou dan over hun
Heb je gezien wat voor spelletjes? Dat noemt men "oldskool".quote:[..]
daarom zitten er spelletjes op de IpodEn waar slaat dan de Ipod photo op
![]()
Nee, dat je geen smaak hebt.quote:[..]
mooie plaatjes hoor, maar je punt, die mis ik. of wil je laten z1ien dat hij ook een gaatje heeft
Nee, het is ook geen Windows Verkenner met een lelijke schil eromheen. Over "lelijk" (jouw woorden) gesproken:quote:[..]
ja, waar denk je dat Itunes op gebaseerd is op de x86 platvorm. Itunes is geen wonderprogramma of een heel OS![]()
w8, ik quote mezelf weer ff
[..]
als het niet meer belangrijk is, waarom teer jij er dan op voortquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:58 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar waarom teer je er 4 jaar later nog steeds op voort?
jij wilde ogg gebruikers, je krijgt ogg gebruikersquote:Wat heeft ingame muziek er nou weer mee te maken..
nee microsoft, Epic, Irivier, Rio, Cowon en Samsung zijn idd net kleine kindjes die net uit de kinderluiers zijn. 1 cruciaal punt, ze waren er al voordat de Ipod uitkwamquote:Tsjek dat lijstje zelf even. Vind je dat noemenswaardig?
maar je kan er dus 'oldskool' spelletjes opspelen, waarom noem je het dan een muziekspeler?dus eigleijk is het een speelgoedingetje, want op me Gameboy advance kan ik ook mp3's afspelen en "oldskool" games spelenquote:Heb je gezien wat voor spelletjes? Dat noemt men "oldskool".
dat soort opmerkingne maakten we al in groep 4, maar heck, kan net zo goed zeggen dat jij geen smaak hebtquote:Nee, dat je geen smaak hebt.
dat je niet weet hoe programma's werken op windows, dat vergeef ik je. dat wist ik ook niet toen ik zo klein was als jijquote:Nee, het is ook geen Windows Verkenner met een lelijke schil eromheen. Over "lelijk" (jouw woorden) gesproken:
Hou alsjeblieft op met je waardeloze opmerkingen jij vind Iriver kut wij de ipod ga je ergens anders mensen lastig vallen ipv dit topic vervuilen met je josti-gebashquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:58 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar waarom teer je er 4 jaar later nog steeds op voort?
[..]
Wat heeft ingame muziek er nou weer mee te maken..
[..]
Tsjek dat lijstje zelf even. Vind je dat noemenswaardig?
[..]
Heb je gezien wat voor spelletjes? Dat noemt men "oldskool".
[..]
Nee, dat je geen smaak hebt.
[..]
Nee, het is ook geen Windows Verkenner met een lelijke schil eromheen. Over "lelijk" (jouw woorden) gesproken:
[..]
Omdat het grappig is domme opmerkingen te pareren.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als het niet meer belangrijk is, waarom teer jij er dan op voort
Als je zelfs ingame muziek erbij moet halen is het wel slecht gesteld ja met het aantal ogg gebruikers.quote:[..]
jij wilde ogg gebruikers, je krijgt ogg gebruikers
Epic, Rio en Cowon noem ik geen grote jongens. Microsoft is een software bedrijf, we hebben het hier over hardware; anders kan Apple ook genoemd worden, VLC draait ook OGG. Onzin dus. De enige "grote jongen" uit jouw lijst is dus Samsung. Terwijl die op het gebied van mp3-spelers juist helemaal niet groot is.quote:[..]
nee microsoft, Epic, Irivier, Rio, Cowon en Samsung zijn idd net kleine kindjes die net uit de kinderluiers zijn. 1 cruciaal punt, ze waren er al voordat de Ipod uitkwam
Wat een onzin. De iPod is een muziekspeler; dat je er spelletjes op kan spelen zegt niks kijk maar naar het soort spelletjes. De spelletjes zijn niet serieus bedoeld, het is geen factor dat je de iPod gaat kopen (misschien bij jou wel) want voor spelletjes koop je inderdaad een Gameboy.quote:[..]
maar je kan er dus 'oldskool' spelletjes opspelen, waarom noem je het dan een muziekspeler?dus eigleijk is het een speelgoedingetje, want op me Gameboy advance kan ik ook mp3's afspelen en "oldskool" games spelen![]()
Is dit een soort van "wat je zegt ben je zelf?".quote:[..]
dat soort opmerkingne maakten we al in groep 4, maar heck, kan net zo goed zeggen dat jij geen smaak hebt![]()
Gelukkig werk ik op een Mac en werkt daarop alles 10x logischer dan op Windows, maar goed: ik weet heel goed hoe programma's werken op Windows, jij niet dan? Het zou misschien verklaren dat je alleen je verkennertje wilt gebruiken voor je mp3-speeltje.quote:[..]
dat je niet weet hoe programma's werken op windows, dat vergeef ik je. dat wist ik ook niet toen ik zo klein was als jij
Ik bash niet. Ik probeer een discussie aan te gaan, maar jullie vatten het persoonlijk op.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met je waardeloze opmerkingen jij vind Iriver kut wij de ipod ga je ergens anders mensen lastig vallen ipv dit topic vervuilen met je josti-gebash
iPodquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:53 schreef jelle.k het volgende:
Nog een keer:
Ga voor een iPod als je:Een design geiler bent Handige besturing wilt
Ga voor een iRiver al je:Veel functies wilt Goede geluidskwaliteit wilt
amen
En nu weer verder over iRivers!
Start om af te sluiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:34 schreef Geqxon het volgende:
OSX en logisch
Jonge, poep op met je Mac-shit. Ze hebben standaard niets een een scroll-wheel
* Geqxon knuffelt zijn muis met 10 knoppen
En beter geluidquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:48 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
iPodDesign Gebruiksgemak
iRiverFuncties
Waarom koop je een mooie auto, 80% van de tijd zit je toch in de auto zelf... Man je hebt zeker ook geen mooie kleding, je woont zeker in een houten krot, je hebt een PC die uit WOII komt...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:07 schreef P8 het volgende:
waarom heb je eigenlijk design nodig voor een mp3 speler? dat ding zit 99% van de tijd toch in je zak
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:07 schreef P8 het volgende:
waarom heb je eigenlijk design nodig voor een mp3 speler? dat ding zit 99% van de tijd toch in je zak
Wat voor oordopjes gebruik jij?quote:
Dit meen ik serieus, wie ben jij om voor mij vast te stellen welke test opstelling het meest de fouten van spelertjes onderling weergeeft?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:15 schreef thumper het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he?
Ik bedoel, je luistert naar muziek die al 10x gecompressed is, of waar in iedergeval een hoop dynamiek uit is gehaald t.o.v. ungecompressed CD, en dan ga je het afluisteren op een high-end set?![]()
![]()
dus je neemt jezelf wel serieusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:56 schreef WalfredGeesink het volgende:
Omdat het grappig is domme opmerkingen te pareren.
tsj,l als jij 12 miljoen gebruikers slecht gesteld vindquote:Als je zelfs ingame muziek erbij moet halen is het wel slecht gesteld ja met het aantal ogg gebruikers.
das jouw probleem, jij bent ook Apple mindedquote:Epic, Rio en Cowon noem ik geen grote jongens.
nee, over ogg, das softwarequote:Microsoft is een software bedrijf, we hebben het hier over hardware;
dus het aantal ogg gebruikers is wel grootquote:anders kan Apple ook genoemd worden, VLC draait ook OGG. Onzin dus.
je hebt vast een samsung telefoonquote:De enige "grote jongen" uit jouw lijst is dus Samsung.
17 verschillende mp3spelers, noem ik meer dan zatquote:Terwijl die op het gebied van mp3-spelers juist helemaal niet groot is.
quote:Wat een onzin. De iPod is een muziekspeler; dat je er spelletjes op kan spelen zegt niks kijk maar naar het soort spelletjes. De spelletjes zijn niet serieus bedoeld, het is geen factor dat je de iPod gaat kopen (misschien bij jou wel) want voor spelletjes koop je inderdaad een Gameboy.
verder niks aan toe te voegen!quote:De iRiver is een speeltje, de iPod is een muziekspeler, alleen met "oldskool" spelletjes
quote:Met de iRiver kan je ook gooien, is het dan ook gelijk een frisbee?
nee hoor, maar het viel me op, maar he, je bent pas 16quote:Is dit een soort van "wat je zegt ben je zelf?"..
dat is de reden dat ze zo goed verkopenquote:Gelukkig werk ik op een Mac en werkt daarop alles 10x logischer dan op Windows,
ik kan je natuurlijk nu een lesje Visual Basic.net geven, maar dat zal je vast snappenquote:maar goed: ik weet heel goed hoe programma's werken op Windows, jij niet dan? Het zou misschien verklaren dat je alleen je verkennertje wilt gebruiken voor je mp3-speeltje.
quote:
Waar haal je die 12 miljoen vandaan?quote:[..]
tsj,l als jij 12 miljoen gebruikers slecht gesteld vind
Apple heeft een marktaandeel van meer dan 50% bij zowel de harddisk en flashbased spelers. Vergeleken met Apple zijn Epic, Cowon, Rio en Samsung bij elkaar nog een hoop stront.quote:[..]
das jouw probleem, jij bent ook Apple minded
Oke, dat verandert er niet veel aan.quote:[..]
nee, over ogg, das software
Nee, VLC biedt alleen de mogelijkheid. En "groot" is relatief, als je dat begrijpt. Vergeleken met het aantal mp3 gebruikers is het aantal ogg gebruikers verwaarloosbaar.quote:[..]
dus het aantal ogg gebruikers is wel groot
Nope.quote:[..]
je hebt vast een samsung telefoon
Met maar een marktaandeel van 24%, terwijl Apple met alléén de iPod shuffle een marktaandeel heeft van 58%. Beetje sneu?quote:[..]
17 verschillende mp3spelers, noem ik meer dan zat
L-e-z-e-n. Of heb je er niks op te zeggen?quote:[..]
[..]
verder niks aan toe te voegen!
Het is maar een voorbeeld, voel je niet aangevallen.quote:[..]zou je graag willen he
Mja jij bent 10 jaar ouder en je hebt meer onvolwassen trekjes dan ik.quote:[..]
nee hoor, maar het viel me op, maar he, je bent pas 16ik verwacht ook van je dat je je als een puber gedraagt
Nee, Apple doet weinig aan marketing (behalve bij de iPod dan), kloon-PC bouwers zoals Dell wel. Op tv wordt je helemaal doodgegooid. Bovendien bestaan er tig vooroordelen over Apple (duur, incompatibel, langzaam).quote:[..]
dat is de reden dat ze zo goed verkopen![]()
Kansloos.quote:[..]
ik kan je natuurlijk nu een lesje Visual Basic.net geven, maar dat zal je vast snappen
dacht ik alquote:
verkoopcijfersquote:Waar haal je die 12 miljoen vandaan?
simple mindedquote:Apple heeft een marktaandeel van meer dan 50% bij zowel de harddisk en flashbased spelers. Vergeleken met Apple zijn Epic, Cowon, Rio en Samsung bij elkaar nog een hoop stront.
[/quote, poepfetish? behalve dat, waar haal je de cijfers vandaan
[quote]
Oke, dat verandert er niet veel aan.
net als design gebruikersgemak enz. enzoquote:Nee, VLC biedt alleen de mogelijkheid. En "groot" is relatief,
ennu? het komt het komt.quote:Vergeleken met het aantal mp3 gebruikers is het aantal ogg gebruikers verwaarloosbaar.
valt me tegenquote:Nope.
genoeg om tegengas te bieden. 24% van de wereld is nog steeds grootquote:Met maar een marktaandeel van 24%, terwijl Apple met alléén de iPod shuffle een marktaandeel heeft van 58%. Beetje sneu?
je geeft hetzelf aanquote:L-e-z-e-n. Of heb je er niks op te zeggen?
noem je dat een voorbeeldquote:Het is maar een voorbeeld, voel je niet aangevallen.
je komt erg geloofwaardig over als je je zin al met Mja begintquote:Mja jij bent 10 jaar ouder en je hebt meer onvolwassen trekjes dan ik.
vooroordelen berusten zich deels op feiten, helaasquote:Nee, Apple doet weinig aan marketing (behalve bij de iPod dan), kloon-PC bouwers zoals Dell wel.
[quote] grote merken hebben geen reclame nodig om groot te blijven. k
Bovendien bestaan er tig vooroordelen over Apple (duur, incompatibel, langzaam).
je zit achter een pc met een muis met 1 muisknop, dat is gelukkig logischquote:Kansloos.
(oh trouwens: Visual Basic is een van de meest onlogische talen die er bestaan, maar dat ben je natuurlijk gewend van Windows)
als bij de Imac je cd terug wilde moest je de cdspeler in de prullebak gooienquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Bij Mac OSX10.3 moet je scrollen met de pijltjestoetsen van je keyboardHoe bedoel je, onlogisch
Bij Windows scroll je ook met de pijltjestoetsen van je keyboard.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Bij Mac OSX10.3 moet je scrollen met de pijltjestoetsen van je keyboardHoe bedoel je, onlogisch
De enige "objectieve" reden om voor een iRiver te gaan, is de overvloed aan functies. Dat is ook hetgene waar de meeste mensen zich op blindstaren. Geen enkele aandacht naar cruciale dingen zoals gebruiksgemak, kwaliteit of zelfs service. De iRiver vind ik zelf plastic aanvoelen en heel kwetsbaar. Bij de iPod mini heb ik een meer solide gevoel. Om maar iets te noemen.quote:dit topic is echt kansloos....
maargoed, even ontopic
Ik heb sinds gisteren ook een Iriver H10 gehaald. Heb lang zitten twijfelen tussen de verschillende mini-versies, Ipod Mini, Iriver H10, en de Zen Micro. Ben toch voor de H10 van gegaan, en ben er zeer tevreden mee. Dat een paar van die ubertrieste Ipod-gebruikers, zoals Walfred, hier een beetje gaan lopen zeiken dat de Ipod zo goed is is echt te triest voor woorden. Geen enkele objectieve reden waarom een Ipod beter is dan een Iriver heb ik gehoord van je, Walfred....
Goed, je vindt de iPod een verwarmingsbuis. Sommige mensen vinden de Fiat Multipla ook prachtig.quote:Behalve misschien design, daarin is de Ipod beter, zeggen ze. Persoonlijk vind ik de Ipod net een verwarmingsbuis, en vind ik hem simpelweg lelijk. De Iriver vind ik daarentegen juist erg stylish, en dat zelfs al voor ik het kleurenscherm gezien had smaken verschillen dus blijkbaar
quote:Kom dan niet met die kutargumenten als: als je voor stijl kiest, kies dan de Ipod
20 euro vind ik persoonlijk geen ramp eigenlijk. Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar ik vind het geen doorslaggevend argument. Bovendien heb ik me zelf andere oordopjes gekocht, Sony EX-71 waarbij de iPod mini echt een geweldig geluid geven. Dus ik ben uitermate tevreden met mijn keuze.quote:Iriver is gelukkig ook niet zo'n uitzuiger dat je zelfs de adapter, a 20 euro er nog apart bij moet kopen. Verder zijn de oordopjes van goede kwaliteit, fijn geluid (sennheiser mx 400), dus ik ben uitermate tevreden met mijn keuze!
quote:
Link?quote:[..]
verkoopcijfers
simple minded
Waar the fuck heb jij het over?quote:[..]
net als design gebruikersgemak enz. enzo
ennu? het komt het komt.
valt me tegen
genoeg om tegengas te bieden. 24% van de wereld is nog steeds grooten waar zijn je bronnen
je geeft hetzelf aan
noem je dat een voorbeeld
Jij ook, als je praat in de wilde weg zonder bronnen.quote:[..]
je komt erg geloofwaardig over als je je zin al met Mja begint![]()
Helaas, ga je er niet inhoudelijk op in.quote:[..]
vooroordelen berusten zich deels op feiten, helaas
En jij zit achter een PC die crasht en die onderhoud nodig heeft, die vatbaar is voor virussen, die vatbaar is voor spyware, die vatbaar is voor hackers, met een besturingssysteem dat 2x zo duur is als Mac OS X.quote:[..]
je zit achter een pc met een muis met 1 muisknop, dat is gelukkig logisch![]()
Eerst zeggen dat ze moeten kappen en het dan toch niet kunnen laten. Hoe sneu is dat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:27 schreef blrrrt het volgende:
Ik wil alleen nog even kwijt dat mensen die zeggen dat de iRiver geen gebruiksgemak heeft waarschijnlijk zelf nog nooit een iRiver hebben vastgehad
Feliquote:Op zondag 26 juni 2005 03:05 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb zojuist een iRiver H340 besteld!
quote:Op zondag 26 juni 2005 03:05 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb zojuist een iRiver H340 besteld!
Dan kan je niet zoeken met de id3-tags.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er dan mis met handmatig de mappen erop slepen?
Ik denk helemaal niet dat dat spelertje het enige is dat je erop hebt aangeslotenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:38 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus, wie ben jij om voor mij vast te stellen welke test opstelling het meest de fouten van spelertjes onderling weergeeft?
Denk jij soms dat die spelertjes de enige bronnen zijn die ik heb aangesloten?
Maar, ik merk uit de gehele denigrerende toon uit de gequote post dat ik te maken heb met een echte audiofiel, die zijn mp3spelers het liefst beoordeeld op een aiwa-boom box setje
kijk en dan heb ik ook zoiets van
ok, dat was niet de strekking van die post, meer dat ik de spelertjes test op deze opstelling, tenminste test.....ik hang er wel eens 1 aan om ff een nummertje snel te spelenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat dat spelertje het enige is dat je erop hebt aangeslotenEn al helemaal niet wat de beste testopstelling is
Maar uit jouw post leek het net alsof je met jouw opstelling uitermate superieure kwaliteit tovert (met MP3 speler dus)
Wat ik wilde zeggen, hoe goed je speler ook is, de uiteindelijke kwaliteit is afhankelijk van de muziekfiles, en die is hoe je het wendt of keert altijd minder dan het origineel
* thumper beluistert zijn mp3's gewoon af op de bijgeleverde oordopjes
sorry voor dubbelpost, maar buiten de bladiebla van mijn post hierboven een algemene constatering betreffende het gequotte:quote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef thumper het volgende:
Maar uit jouw post leek het net alsof je met jouw opstelling uitermate superieure kwaliteit tovert (met MP3 speler dus)
De iPod scoort onder elke leeftijdsgroep goed. En als jij een econoom moet uitleggen, dat "de ipod populair is omdat ie populair is", zal hij je voor gek uitmaken.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:23 schreef DeDooieVent het volgende:
De reden dat de ipod populair is, is dat ie populair is. Dat klinkt raar maar zo werkt het wel, het is een spiraal werking die je vaker ziet, zeker bij kinderen, waaronder de ipod ook hoog scoort.
Onzin, want er zal geen tijd komen dat iedereen besluit om naar Creative of iRiver over te stappen; de iPod blijft de standaard.quote:De discussie lijkt nu op: Knikkeren is voor mietjes, pokemon kaartjes zijn pas cool.... totdat de horde kinders weer iets anders verzinnen en ze met zijn allen besluiten dat knikkeren weer wel koel is.
Inderdaad.quote:en dan nog vragen om argumenten![]()
Jij bent natuurlijk oud en wijs.quote:ach ja, het is dan ook een jong forum
Er is geen enkel product dat door de jaren heen de standaard is gebleven.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:59 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Onzin, want er zal geen tijd komen dat iedereen besluit om naar Creative of iRiver over te stappen; de iPod blijft de standaard.
Ok, ik kan me er helemaal in vinden, thnxquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:55 schreef blrrrt het volgende:
Iemand al enig idee wanneer de H10 1GB/6GB/20GB naar europa komen?
In welke winkel?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef P8 het volgende:
waarom vraag je dan om de 6 en 20? die zijn er voor zover ik weet al wel een tijdje
Moet wel import zijn, aangezien zelfs iriver zegt dat ze nog niet uit zijn in Nederlandquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:03 schreef P8 het volgende:
ik heb er niet naar gevraagd. maar ze gaven daar de indruk dat ze ze allemaal konden bestellen
quote:2. We are sorry that we don't have a confirmed release schedule of H10(6GB). iRiver announces the new product on the website at least one month before it is released on the market. Please visit www.iRiver.com frequently.
De 20GB moet dus in het 3e kwartaal uitkomen in Europa.quote:Preliminär release - kvartal 3 2005.
De 20 GB is ook een stuk dikker en lijkt wat vierkanter, niet mijn ding. De 1 GB is echt super cute, zippo formaat en echt cool, deze zal alleen niet goedkoop zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:06 schreef blrrrt het volgende:
Zo te zien is het verschil tussen de 1Gb en 5GB nog groter:
[afbeelding]
Van de knäckerbrodsite:
[..]
De 20GB moet dus in het 3e kwartaal uitkomen in Europa.
Das al bijnaquote:Preliminär release - juli 2005.
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef blrrrt het volgende:
Zelfde site over de 1GB versie:
[..]
Das al bijna
Kijkend naar je avatar hebben we een fanboyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:15 schreef Sjonnjoop het volgende:
das waar [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijkend naar je avatar hebben we een fanboy
ik heb er geen een maar heb met de meeste mogen spelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:24 schreef blrrrt het volgende:
Watvoor speler heb jij Sjonnjoop?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:10 schreef Geqxon het volgende:
Het leuke is: De H10 20GB is even duur als de H320 20GB
Wat denken jullie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:13 schreef blrrrt het volgende:
Ik gok dat de H320 dan ook het veld moet ruimen voor de H10 20GB.
Mss een update voor de H300 serie naar de H360??
Daarom moet de H320 er wel uit; anders verkopen ze helemaal niks van de H10 20GB.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Blackpanter het volgende:
Ik denk van niet.
De H3X0 serie bied wel wat extra's tegenover de H10.
Vergeet niet dat de H320 misschien meer functies heeft, maar dat de H10 een beter uiterlijk heeft en een heerlijk touchpadquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daarom moet de H320 er wel uit; anders verkopen ze helemaal niks van de H10 20GB.
En ik denk dat de H300-serie het best tot z'n recht komt met een grote opslagcapaciteit.
H360 is volgens mij zo gek nog niet.![]()
Modellen zijn allemaal uitgebreid te zien op www.iriver.comquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:35 schreef onderjas het volgende:
Is er ergens een overzichtelijk schema van al die irivers? Met plaatjes en prijs. Ik wil binnekort misschien ook zo'n ding kopen, maar weet nog niet welk merk en welk typen en hoeveel mb/gig enzo.
De N10 1 Gig is ondertussen ook leverbaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Geqxon het volgende:
waslijst
Erg gaaf, alleen koopt de gemiddelde Hollander helaas liever een butt ugly piece of crap cheap ass mediamarkt playerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Die N10 is zooo mooi man, gewoon een sierraad (letterlijk en figuurlijk)
www.obcs.nlquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Asmodean het volgende:
waar kun je eigenlijk die accu van de H10 bestellen voor 17 euro?
Ik weet ook niet precies hoe dat allemaal werkt. (heb hem ook pas een weekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:07 schreef P8 het volgende:
Hoe kan je eigenlijk de info van een liedje wijzigen als je het liedje al op je speler hebt gezet?
ik heb de H10 + iriver plus (programmatje)
de liedjes staan nog tussen de media files in dat programma'tje, en ik weet hoe je ze daar kan wijzigen.
Klinkt niet goed nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef P8 het volgende:
hij is nu aan het syncen, maar dat duurt inmiddels al 5-10 minuten, en er staat nergens hoe ver hij is met syncen. dit is normaal?
Jammer genoeg klopt het niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:27 schreef -9eert- het volgende:
wat ik niet snap is dat nergens duidelijk staat aangegeven dat bij de H3x serie opladen ook via USB kan en ook via adapter. In mijn opzicht is dat super makkelijk, omdat je tenslotte liedjes via USB overdraagt en dus tegelijkertijd even oplaadt.....
14.gifquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:07 schreef P8 het volgende:![]()
ik moest nog dat dingetje indrukken waarmee je normaal transfert![]()
Ik heb de zilvere.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:39 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik heb de IMP 550.... CD-MP3 speler... Beetje groot, maar wel
Je hebt hier 2 uitvoeringen van. Ik heb de zwarte, de zeldzaamste
[afbeelding]
Als ik ooit weer eens geld over heb, ga ik voor een MP3 speler, lekker klein
de zilvere vond ik niet zo mooi en heb 20tallen winkels opgebeld en heb toch eindelijk de zwarte uitvoering gevondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik heb de zilvere.
Is idd een lekker dingetje![]()
Ligt eraan in welke bitrate je muziek staatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
Even een n00b vraag:
Hoeveel minuten muziek kan er op een 1 GB?
Daarom heb ik nu ook een H10quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
alleen de grootte he (diameter)de dikte is trouwens wel lekker dun
Daar hebben we dit topic voor:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:50 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
![]()
en w'rom gaan jullie niet voor de Ipod?
(uit-lok opmerking)
dus als je uitgaat van 5 min per song gaan er 204 songs op...das niet veelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef blrrrt het volgende:
En op 1GB gaat op 128Kb/s volgens mij ongeveer 17 uur muziek
Neehoor, je telt goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:59 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
dus als je uitgaat van 5 min per song gaan er 204 songs op...das niet veel1 cd bij mijn MP3/CD speler bevat al zo'n 150 nummers (of tel ik nu verkeerd?
)
Niemand een antwoord?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef onderjas het volgende:
Waarom word hij niet meer verkocht? ik vind hem vet
Ze hebben ook echt een mooie auto uitgekozenquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:30 schreef blrrrt het volgende:
iriver gaat eindelijk wat doen aan de naamsbekendheid, met onder andere een eigen iriver plaza:
[afbeelding]
En een iriver race team!
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu maar hopen dat het niet alleen bij Japan en Korea blijft...
ja walfred, hoe irritant je ook bent, ik zal eerlijk toegeven dat mijn H10 de 12 uur zeker niet haalt, eerder 8 uur. Maargoed, ik koop er misschien wel een accu bij, is gelukkig niet duur....quote:Op maandag 11 juli 2005 20:28 schreef WalfredGeesink het volgende:
Even een (lichte) kick, want er zit me toch iets dwars: op verschillende sites lees ik dat de batterij van de H10 niet de 12 uur haalt zoals vermeld op de iriver site. Bijv.:
http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=15007&page=2 hier zie je poll onder 181 mensen en de modaal ligt bij de 6 en 7 uur
http://reviews.cnet.co.uk/digitalmusic/0,39029994,39186729,00.htm onderaan een vergelijking met oa de iPod mini, de iriver haalt bijna 10 uur
Nu vroeg ik mij af of dit klopt en of de mensen hier dat kunnen bevestigen?
bij de H10 kun je iig tekstbestanden aflezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef Mr.G het volgende:
Kan je ook tekstbestanden opslaan?
Ik twijfel tussen de H10 en H320
op de h3x0 ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Asmodean het volgende:
[..]
bij de H10 kun je iig tekstbestanden aflezen![]()
http://tweakers.net/pricewatch/88399 daar kan je ook meteen de reacties op een winkel lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:18 schreef Mr.G het volgende:
Dus je kan ze allebei gebruiken als veredelde diskette, nice
Iemand nog een goede site voor te bestellen?
Ik denk dat ik voor de H320 ga, handig voor als ik ga studeren. Bovendien bij een site via tweakers.net 11 euro goedkoper dan bij bol.com en het is:
Beste koop Consumentengids Januari 2005, categorie hardeschijfspelers, """"Beste Product"""" PCM december 2004
![]()
Doe ik ook even goed lezen:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:21 schreef Schorpioen het volgende:
Gebruik de tweakers pricewatch.
quote:Ik denk dat ik voor de H320 ga, handig voor als ik ga studeren. Bovendien bij een site via tweakers.net 11 euro goedkoper dan bij bol.com
yeah man, wat een uberoptiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Asmodean het volgende:
[..]
bij de H10 kun je iig tekstbestanden aflezen![]()
Je hebt gelijk de 10 en 20 gb versies komen 1 september en 5 gb is er alquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:06 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij is alleen die 1GB versie pas vanaf 1 september beschikbaar. De 5Gb versie is al een half jaar uit.
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:58 schreef Jojogirl het volgende:
Weet trouwens iemand of ze hem ook bij de Mediamarkt hebben
en wat ie daar kost?
Ik houd van mij draadloze muis (met scrollwheelquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:34 schreef Geqxon het volgende:
OSX en logisch
Jonge, poep op met je Mac-shit. Ze hebben standaard niets een een scroll-wheel
* Geqxon knuffelt zijn muis met 10 knoppen
Toch niet bij PC Megastore besteld? Ik had daar een H340 besteld, was niet op voorraad kreeg ik de volgende dag te horen, maar hij zou binnen 9 werkdagen komen. Inmiddels zijn we 3 weken verder en nog niks gehoord, dus heb ze gemaild. Nu blijkt dat er "intern iets misgegaan is" en dat mijn iRiver een onbekende levertijd heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Jojogirl het volgende:
Pff, mijn bestelling is op mysterieuze wijze geannuleerd. Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het uitgezocht is.
je hoeft de software niet te draaien, doe ik ook niet met me cordless logitech toetsenboard und mx1000quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik houd van mij draadloze muis (met scrollwheel) die bij de eerste keer opstarten al werkte zonder drivers te installeren met een kut popup onderaan, en dat het eventueel sneller kan werken op een snelleren USB poort.
Dat is lekker logisch wil je zeggen
Ik ben mn H320 besteld bij mmport. Valt wel aan te radenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:57 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Toch niet bij PC Megastore besteld? ...
Zeg maar waar, meer dan 15 winkels gebeld maar niemand heeft hem. Wel de 512 of 256 versie maar de 1G is voor zover ik, en de verkopers weten, (voorlopig) niet te leveren.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:07 schreef Sjonnjoop het volgende:
die 999 is in NL gewoon te krijgen hooriig te bestellen door iedereen die iriver verkoopt
yep, juist super super simpel, juiste firmware halen en dan een progje genaamd iriverter (zet video in het juiste formaat) downloaden en klaarquote:Op maandag 18 juli 2005 17:31 schreef Mr.G het volgende:
Ik dacht dat ik met mn H320 ook filmpjes kon afspelen, hoe fix ik dat?
wat voor bestand heb je gepakt? heb ooit een avi divx gedaan en dat werkte perfect.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:53 schreef Zapper het volgende:
Hmm ik heb 1.28 maar video doet het niet
"not support, skipping"
Net even topgear gekeken, super mooi beeld.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
yep, juist super super simpel, juiste firmware halen en dan een progje genaamd iriverter (zet video in het juiste formaat) downloaden en klaar
http://www.misticriver.net
http://iriverter.sourceforge.net/
Alstuquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:55 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Net even topgear gekeken, super mooi beeld.
Bedankt!![]()
![]()
sweeter onequote:Op zondag 24 juli 2005 01:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb op Melrose Place een enorme H10 poster gezien, met een jong meisje dat in een appel bijt (jaja, klinkt gek, maar het past wel bij het hippe imago van de H10). Ik weet de tekst niet meer, ik dacht iets van "Think different" ofzo
Als je die schoef eruit haalt niet meer. Maar dan kan je m niet meer aan die clip vastmakenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:29 schreef Mr.G het volgende:
Ik vind de standaard oordopjes van de H320 niet echt super, het geluid is wel goed enzo maar die schuimpjes gaan er steeds af en zonder die schuimpjes zitten de dopjes niet lekker.
Bovendien maakt het bijgeleverde hoesje inderdaad krassen.
waarvoor wel?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:12 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ok fanatiekeling, vraagje:
Ben jij te overtuigen om een iRiver te kopen na het lezen van zo'n specificatie?
Ikzelf ben op hele andere afgegaan (nuttige dingen) bij het kopen van mijn H320.
Dat helpt wel jaquote:Op maandag 25 juli 2005 21:40 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Als je die schoef eruit haalt niet meer. Maar dan kan je m niet meer aan die clip vastmaken
Ik dacht altijd dat SE minder bijgevoegd had..quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef Ewaldus het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een h320 en een h320se?
Bij de SE krijg je volgens mij geen afstandsbediening en geen dockingstation.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef Ewaldus het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een h320 en een h320se?
onzin, die text heb ik nooit geprobeert maar je kunt op de H10 wel foto's kijken terwijl je muziekt, vaak zoek ik naelijk de cover op van de spelende muziek....bij gebrek aan albumart ondersteuningquote:Op zondag 31 juli 2005 00:39 schreef Paltos het volgende:
Kun je muziek luisteren terwijl je tekst leest?
Bijvoorbeeld meevolgen met het .txt e-book terwijl je naar het audiobook luistert?
Want ik weet dat je in ieder geval geen foto's kan bekijken tegelijkertijd met muziek..![]()
Ik ben vergeten te vermelden dat ik het over de H3xx serie had.quote:Op zondag 31 juli 2005 07:51 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
onzin, die text heb ik nooit geprobeert maar je kunt op de H10 wel foto's kijken terwijl je muziekt, vaak zoek ik naelijk de cover op van de spelende muziek....bij gebrek aan albumart ondersteuning
Dixons verkoopt het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:35 schreef roobje het volgende:
Ik was gister even in de stad om te kijken hoe de H10 er in het echt uitzag en aanvoelde maar ik kon hem nergens vinden? Mediamarkt, Dixons en bij de BCC ben ik geweest.. vreemd?
Je kan geewoon een txt bestand lezen met muziek op de achtergrond.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:39 schreef Paltos het volgende:
Kun je muziek luisteren terwijl je tekst leest?
Bijvoorbeeld meevolgen met het .txt e-book terwijl je naar het audiobook luistert?
Want ik weet dat je in ieder geval geen foto's kan bekijken tegelijkertijd met muziek..![]()
Enschede. Van het weekend ben ik in Groningen, zal daar ook ff bij de mediamarkt binnen wippenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dixons verkoopt het inderdaad niet.
Zowel de BCC als de MediaMarkt hebben hem wel.![]()
In welke stad ben je geweest??
Ik kom daar niet echt dagelijks neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef roobje het volgende:
[..]
Enschede. Van het weekend ben ik in Groningen, zal daar ook ff bij de mediamarkt binnen wippen![]()
MM Utrecht ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik kom daar niet echt dagelijks nee![]()
MediaMarkt Den Haag en Rotterdam hebben hem in ieder geval wel.
Die heb ik ook op het oogquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik zie op de site mp3man.nl (iemand ervaring mee?) dat de H10 250 euro kost, inclusief (geen) verzendkosten. is dus prachtig, en nog met een mooi rood kleurtje ook.
waar halen jullie je mp3spelerts?
de 5 Gig met radio blijft voorlopig ook gewoon bestaan hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:26 schreef roobje het volgende:
Kijk eens hier voor wat shops. De meeste shops gaan nu net over op de nieuwe modellen dus let daar een beetje op. Je hebt nu de H10 Pure (5gb, geen radio) en de normale H10 (6gb, wel radio).
Is dat zo? De meeste webshops hebben die niet meer op voorraad en je ziet ook steeds meer webshops de 6gb en de 5gb Pure in hun assortiment opnemen, lijkt er op dat ze overschakelen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
de 5 Gig met radio blijft voorlopig ook gewoon bestaan hoor
Heel veel webshops hebben helemaal geen voorraadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:42 schreef roobje het volgende:
[..]
Is dat zo? De meeste webshops hebben die niet meer op voorraad en je ziet ook steeds meer webshops de 6gb en de 5gb Pure in hun assortiment opnemen, lijkt er op dat ze overschakelen?
Podcasts zijn gewoon mp3-bestanden die je op iedere willekeurige mp3-spelert kan zetten, dus ook op een iriver.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:59 schreef Tali-banaan het volgende:
maar met ipod heb je weer zoiets als podcasts, die je thuis ff kan downloaden en dat zijn zeg maar vooraf opgenomen radio programma's die je dan kunt luisteren. lijkt me ook leuk
Nopequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Bunshin het volgende:
heb een aantal vragen over de H320:
- kan je photos bekijken en tegelijkertijd muziek luisteren?
Mijn H10 5GB Color komt van mp3man.nl. Heb hem opgehaald in Rotterdam, en dus niet laten bezorgen (moest op vakantie enzo..)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik zie op de site mp3man.nl (iemand ervaring mee?) dat de H10 250 euro kost, inclusief (geen) verzendkosten. is dus prachtig, en nog met een mooi rood kleurtje ook.
waar halen jullie je mp3spelerts?
die van mij is kapot, en ik heb er maar 1quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:18 schreef P8 het volgende:
en kan je die rubbertjes om dat ding waar dat draadje in gaat af te sluiten ook nog ergens bestellen? (best een kromme zin)
ik ben de mijne+ 2 reserve nu al kwijt![]()
Die 2 reserve zaten er gewoon bij toen ik m'n H10 kochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
die van mij is kapot, en ik heb er maar 1![]()
hoe kom je aan 2 reservedingen, en waar kun je die bestellen?
Wat zijn je eisen? Een mp3-speler met 20gb? Of wil je meer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:31 schreef roobje het volgende:
Ik wou eigenlijk een H10 6GB halen maar ik zat nog een beetje te twijfelen omdat je voor iets meer al makkelijk 20GB kan krijgen. Nu kwam ik net de nieuwe Zen Sleek (20GB) tegen..
[afbeelding]
Ziet er erg goed uit vind ik zelf, de afmetingen zijn ietsje groter dan de H10. Het heeft ook een FM tuner, een erg hoge signaal-ruis verhouding en ook een verticaal touch pad zoals de H10. Bij Mp3man is hij maar een tientje duurder dan de h10 6gb. Het heeft geen kleurenscherm maar daar geef ik toch niet veel om als het zo klein is als op de H10.
Wat vinden jullie hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |