abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28382639
Does lief
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:40:46 #2
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28382753
Tonks, waarom zuigt de rest van de Iriver nou?

Omdat je spijt hebt van je Ipod?
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:45:58 #3
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_28383062
Ik heb helemaal geen spijt van mijn iPod nog geen moment spijt van gehad.
Heb nu 11gb vol, heb er elke dag plezier van.. Het is een mp3 speler.
Dus ik speel er mp3 mee af.. kijk er geen films op of zie geen foto's..
Tuurlijk heeft iRiver meer features ze hebben ook meer modellen (Veel meer).. Maar ik heb die extra onzin niet nodig.. voor films heb ik een dvd speler en dolby surround, en dan kan je wel zeggen jaaa maar je kan films in de bus kijken of in de trein.. Doe ik nooit dus heb ik ook niet nodig (school is 3 minuten lopen)

Text bestandjes.. kunnen handig zijn.. misschien als je snel wat nodig hebt boodschappenlijstje ofzo.. maar dat kan mijn iPod dus ook.

Foto's.. kan mijn mobiel ook dus heb ik niet nodig.. (Mobiel heb ik óók altijd bij)

Een kleurenscherm heb ik dus OOK niet nodig want ik luister er alleen naar.. dus kijk ik niet telkens naar het beeld.

Over het clickwheel, die is gewoon erg simpel.. ik zou iemand die daar rsi van krijgt nogal raar vinden want met 3 rondjes ben ik aan het eind van mijn lijst met liedjes (1250 ofzo) dus zolang draai je niet.. en dus is dat ook een raar argument als je zegt maar bij iRiver kan je gewoon je vinger vasthouden.. want zoveel moeite is het ook niet. Plus je krijgt sterkere vingers.. is je meisje ook weer blij

Het beeldscherm van de iPod is erg duidelijk.. misschien is die van de iRiver wel duidelijker.. dat weet ik zo niet, maar die van de iPod is duidelijk genoeg.

Over dat UMS, iPod heeft wel UMS maar niet voor liedjs.. dit maakt mij persoonlijk weinig uit. ik heb itunes gewoon op de pc staan.. en ik ga toch nooit ergens heen om liedjes op te zetten.
Je kan er wel foto's en textbestanden en films ofzo via UMS erop gooien.. niet kijken hoor maar gewoon als externe HDD.

Tuurlijk zijn er ook nadelen aan de iPod.. zo vind ik het kut dat hij snel krast.. de achterkant (Chroom) word ook erg snel vet.. dat is wel jammer.. het is geen gigantisch probleem maar toch.
Verder heb ik nooit problemen met mijn iPod gehad.. en dus heb ik er tot nu nooit spijt van gehad dat ik een iPod heb gekocht.

En tuurlijk heb ik andere spelers overwogen (Bij mijn mini dan.. heb nu 4g) ik twijvelde ook tussen de iRiver en de iPod mini.. alleen destijds ging ik functies afwegen en kwam ik er achter dat ik films en foto's enzo niet overal nodig heb.

Let maar niet op typfoutjes enzo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:51:26 #5
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28383074
is dit nou het algemene iriver vs ipod topic geworden?

dacht dat de vorige: Iriver H10 vs Ipod Mini was?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:53:20 #6
111612 blrrrt
pi_28383143
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef Asmodean het volgende:
is dit nou het algemene iriver vs ipod topic geworden?

dacht dat de vorige: Iriver H10 vs Ipod Mini was?
Het is ook nooit goed hè
Het leven is geen krentenbol.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:56:51 #7
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28383261
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef tonks het volgende:
Tuurlijk heeft iRiver meer features ze hebben ook meer modellen (Veel meer).. Maar ik heb die extra onzin niet nodig.. voor films heb ik een dvd speler en dolby surround, en dan kan je wel zeggen jaaa maar je kan films in de bus kijken of in de trein.. Doe ik nooit dus heb ik ook niet nodig (school is 3 minuten lopen)

Text bestandjes.. kunnen handig zijn.. misschien als je snel wat nodig hebt boodschappenlijstje ofzo.. maar dat kan mijn iPod dus ook.

Foto's.. kan mijn mobiel ook dus heb ik niet nodig.. (Mobiel heb ik óók altijd bij)

Een kleurenscherm heb ik dus OOK niet nodig want ik luister er alleen naar.. dus kijk ik niet telkens naar het beeld.

Over het clickwheel, die is gewoon erg simpel.. ik zou iemand die daar rsi van krijgt nogal raar vinden want met 3 rondjes ben ik aan het eind van mijn lijst met liedjes (1250 ofzo) dus zolang draai je niet.. en dus is dat ook een raar argument als je zegt maar bij iRiver kan je gewoon je vinger vasthouden.. want zoveel moeite is het ook niet. Plus je krijgt sterkere vingers.. is je meisje ook weer blij

Het beeldscherm van de iPod is erg duidelijk.. misschien is die van de iRiver wel duidelijker.. dat weet ik zo niet, maar die van de iPod is duidelijk genoeg.

Over dat UMS, iPod heeft wel UMS maar niet voor liedjs.. dit maakt mij persoonlijk weinig uit. ik heb itunes gewoon op de pc staan.. en ik ga toch nooit ergens heen om liedjes op te zetten.
Je kan er wel foto's en textbestanden en films ofzo via UMS erop gooien.. niet kijken hoor maar gewoon als externe HDD.

Tuurlijk zijn er ook nadelen aan de iPod.. zo vind ik het kut dat hij snel krast.. de achterkant (Chroom) word ook erg snel vet.. dat is wel jammer.. het is geen gigantisch probleem maar toch.
Verder heb ik nooit problemen met mijn iPod gehad.. en dus heb ik er tot nu nooit spijt van gehad dat ik een iPod heb gekocht.

En tuurlijk heb ik andere spelers overwogen (Bij mijn mini dan.. heb nu 4g) ik twijvelde ook tussen de iRiver en de iPod mini.. alleen destijds ging ik functies afwegen en kwam ik er achter dat ik films en foto's enzo niet overal nodig heb.

Wow Tonks, goed stukje tekst! Serieus! heel genuanceerd! Ik moet zeggen dat ik het grotendeels ook met je eens ben!

Als de functies zoals FM-radio je weinig boeien en gewoon muziek wilt horen is het denk ik voor de twijfelaars goed om eens te gaan kijken hoe ze er in real-life uitzien, bij de Mediamarkt ofzo. Ik heb mijn keus daar op het laatst ook van af laten hangen. Ik vond die functies van de Iriver wel handig enzo, maar aan de andere kant dacht ik aan de bekendheid van de Ipod. Bij de MM kwam ik erachter dat ik die Iriver eigenlijk veel gafer vond qua uiterlijk, en het had de functies ook nog mee, dus voor mij was de keus duidelijk. En al helemaal toen ik erachter kwam dat je voor de Ipod er nog eens dingen als een adapter bij moet kopen...

ohja, en ook het extra jaar garantie vond ik duidelijk in het voordeel wegen van Iriver, dus mijn keus stond voor 100% vast.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:58:23 #8
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28383319
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:53 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed hè
sorry hoor Vroeg het me alleen af
pi_28383411
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef tonks het volgende:

Niet meer dan lof voor deze uitgebreide tekst

Kijk, zo te zien past bij jou de iPod duidelijk veel beter. Maar als iemand bijvoorbeeld iets meer zou willen, dan moet je toch echt naar alternatieven als bv. een iriver kijken

Als je bijvoorbeeld 3 uur in de trein zit, en een klein schermpje genoeg is voor je Simpsons afleveringen, dan is zo'n videofunctie wel leuk ja
pi_28383667
H10 hangt vast bij het afspelen van live sets.
Tenzij je de tag-informatie uitzet.
Niets.
pi_28383729
tvp
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:16:24 #12
111612 blrrrt
pi_28383891
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Tha.Gnome het volgende:
H10 hangt vast bij het afspelen van live sets.
Tenzij je de tag-informatie uitzet.
Vertel hier eens wat meer over...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:41:23 #13
30560 2Mini
Official Logo
pi_28384678
river.
Camera 1... 1!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:42:39 #14
111612 blrrrt
pi_28384716
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef 2Mini het volgende:
river.
Kijk, hier hebben we nou is een duidelijk en goed onderbouwd standpunt. Daar hebben we wat aan.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:44:45 #15
30560 2Mini
Official Logo
pi_28384785
Ja toch... met een dikke vette punt erachter
Camera 1... 1!
pi_28385310
Kijk dat soort discussies willen we hier
pi_28385418
Iriver is gewoon het beste! En jullie moeten gewoon je mond houden, want ik weet toch dat ik gelijk heb.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_28385589
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:16 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Vertel hier eens wat meer over...
Ik merk het vooral bij bestanden groter dan 50MB, hele bediening werkt dan niet meer.
Het enigste wat dan helpt is de accu eruit halen.
Niets.
pi_28385737
Wat ik overigens wel een beetje butt vind aan iPod, zijn de overpriced accesoires. Een "Internationale reisstekker", ofwel een stuk of 12 opschuifstukjes voor de adapter, kost 39 euro. Tel daarbij de 19 euro voor de adapter bij op, en je komt op 58 euro uit, puur om je iPod Mini in het buitenland op te kunnen laden

Je kunt ook voor 3 euro een omzetstekkertje kopen, maar dat vergeten we ff

Of bijvoorbeeld de dockingstation. Dit is echt niet meer dan een stukje plastic dat de dock-connector omzet naar 2 tot 3 aansluitingen. Er zit geeneens een adapter of wat voor kabel dan ook bij! Kost je 39 euro
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:33:36 #20
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28386471
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:10 schreef Tha.Gnome het volgende:

[..]

Ik merk het vooral bij bestanden groter dan 50MB, hele bediening werkt dan niet meer.
Het enigste wat dan helpt is de accu eruit halen.
huh? Dat zuigt wel als dat echt waar is ja. HEt grootste bestand wat ik er tot nu toe op heb gezet is er eentje van 40 mb, maar daat heb ik geen problemen mee.
pi_28386521
daar heeft mijn iPod iig geen last van (weer een voordeeltje hee ) ik heb een harry potter audibook van 180mb ofzo en die werkt gewoon
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:43:03 #22
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28386878
ik zal eens een keer testen of het echt zo is, hp audiobook lijkt me wel gaaf tonks
pi_28386922
IK heb ze alle 5 hahaha gaat de tijd wat sneller tijdens krantenwijk
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:52:13 #24
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28387259
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef tonks het volgende:
IK heb ze alle 5 hahaha gaat de tijd wat sneller tijdens krantenwijk
dat is wel gaaf! Engels of Nederlands? Als ie engels is mag je m mij wel sturen als je snelle upload hebt
pi_28387476
haha engels.. een check p2p netwerken maar upload is wel snel maar niet constant valt soms weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')