Ik denk helemaal niet dat dat spelertje het enige is dat je erop hebt aangeslotenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:38 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus, wie ben jij om voor mij vast te stellen welke test opstelling het meest de fouten van spelertjes onderling weergeeft?
Denk jij soms dat die spelertjes de enige bronnen zijn die ik heb aangesloten?
Maar, ik merk uit de gehele denigrerende toon uit de gequote post dat ik te maken heb met een echte audiofiel, die zijn mp3spelers het liefst beoordeeld op een aiwa-boom box setje
kijk en dan heb ik ook zoiets van
ok, dat was niet de strekking van die post, meer dat ik de spelertjes test op deze opstelling, tenminste test.....ik hang er wel eens 1 aan om ff een nummertje snel te spelenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat dat spelertje het enige is dat je erop hebt aangeslotenEn al helemaal niet wat de beste testopstelling is
Maar uit jouw post leek het net alsof je met jouw opstelling uitermate superieure kwaliteit tovert (met MP3 speler dus)
Wat ik wilde zeggen, hoe goed je speler ook is, de uiteindelijke kwaliteit is afhankelijk van de muziekfiles, en die is hoe je het wendt of keert altijd minder dan het origineel
* thumper beluistert zijn mp3's gewoon af op de bijgeleverde oordopjes
sorry voor dubbelpost, maar buiten de bladiebla van mijn post hierboven een algemene constatering betreffende het gequotte:quote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef thumper het volgende:
Maar uit jouw post leek het net alsof je met jouw opstelling uitermate superieure kwaliteit tovert (met MP3 speler dus)
De iPod scoort onder elke leeftijdsgroep goed. En als jij een econoom moet uitleggen, dat "de ipod populair is omdat ie populair is", zal hij je voor gek uitmaken.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:23 schreef DeDooieVent het volgende:
De reden dat de ipod populair is, is dat ie populair is. Dat klinkt raar maar zo werkt het wel, het is een spiraal werking die je vaker ziet, zeker bij kinderen, waaronder de ipod ook hoog scoort.
Onzin, want er zal geen tijd komen dat iedereen besluit om naar Creative of iRiver over te stappen; de iPod blijft de standaard.quote:De discussie lijkt nu op: Knikkeren is voor mietjes, pokemon kaartjes zijn pas cool.... totdat de horde kinders weer iets anders verzinnen en ze met zijn allen besluiten dat knikkeren weer wel koel is.
Inderdaad.quote:en dan nog vragen om argumenten![]()
Jij bent natuurlijk oud en wijs.quote:ach ja, het is dan ook een jong forum
Er is geen enkel product dat door de jaren heen de standaard is gebleven.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:59 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Onzin, want er zal geen tijd komen dat iedereen besluit om naar Creative of iRiver over te stappen; de iPod blijft de standaard.
Ok, ik kan me er helemaal in vinden, thnxquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:55 schreef blrrrt het volgende:
Iemand al enig idee wanneer de H10 1GB/6GB/20GB naar europa komen?
In welke winkel?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef P8 het volgende:
waarom vraag je dan om de 6 en 20? die zijn er voor zover ik weet al wel een tijdje
Moet wel import zijn, aangezien zelfs iriver zegt dat ze nog niet uit zijn in Nederlandquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:03 schreef P8 het volgende:
ik heb er niet naar gevraagd. maar ze gaven daar de indruk dat ze ze allemaal konden bestellen
quote:2. We are sorry that we don't have a confirmed release schedule of H10(6GB). iRiver announces the new product on the website at least one month before it is released on the market. Please visit www.iRiver.com frequently.
De 20GB moet dus in het 3e kwartaal uitkomen in Europa.quote:Preliminär release - kvartal 3 2005.
De 20 GB is ook een stuk dikker en lijkt wat vierkanter, niet mijn ding. De 1 GB is echt super cute, zippo formaat en echt cool, deze zal alleen niet goedkoop zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:06 schreef blrrrt het volgende:
Zo te zien is het verschil tussen de 1Gb en 5GB nog groter:
[afbeelding]
Van de knäckerbrodsite:
[..]
De 20GB moet dus in het 3e kwartaal uitkomen in Europa.
Das al bijnaquote:Preliminär release - juli 2005.
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef blrrrt het volgende:
Zelfde site over de 1GB versie:
[..]
Das al bijna
Kijkend naar je avatar hebben we een fanboyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:15 schreef Sjonnjoop het volgende:
das waar [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijkend naar je avatar hebben we een fanboy
ik heb er geen een maar heb met de meeste mogen spelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:24 schreef blrrrt het volgende:
Watvoor speler heb jij Sjonnjoop?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:10 schreef Geqxon het volgende:
Het leuke is: De H10 20GB is even duur als de H320 20GB
Wat denken jullie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:13 schreef blrrrt het volgende:
Ik gok dat de H320 dan ook het veld moet ruimen voor de H10 20GB.
Mss een update voor de H300 serie naar de H360??
Daarom moet de H320 er wel uit; anders verkopen ze helemaal niks van de H10 20GB.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Blackpanter het volgende:
Ik denk van niet.
De H3X0 serie bied wel wat extra's tegenover de H10.
Vergeet niet dat de H320 misschien meer functies heeft, maar dat de H10 een beter uiterlijk heeft en een heerlijk touchpadquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daarom moet de H320 er wel uit; anders verkopen ze helemaal niks van de H10 20GB.
En ik denk dat de H300-serie het best tot z'n recht komt met een grote opslagcapaciteit.
H360 is volgens mij zo gek nog niet.![]()
Modellen zijn allemaal uitgebreid te zien op www.iriver.comquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:35 schreef onderjas het volgende:
Is er ergens een overzichtelijk schema van al die irivers? Met plaatjes en prijs. Ik wil binnekort misschien ook zo'n ding kopen, maar weet nog niet welk merk en welk typen en hoeveel mb/gig enzo.
De N10 1 Gig is ondertussen ook leverbaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Geqxon het volgende:
waslijst
Erg gaaf, alleen koopt de gemiddelde Hollander helaas liever een butt ugly piece of crap cheap ass mediamarkt playerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Die N10 is zooo mooi man, gewoon een sierraad (letterlijk en figuurlijk)
www.obcs.nlquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Asmodean het volgende:
waar kun je eigenlijk die accu van de H10 bestellen voor 17 euro?
Ik weet ook niet precies hoe dat allemaal werkt. (heb hem ook pas een weekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:07 schreef P8 het volgende:
Hoe kan je eigenlijk de info van een liedje wijzigen als je het liedje al op je speler hebt gezet?
ik heb de H10 + iriver plus (programmatje)
de liedjes staan nog tussen de media files in dat programma'tje, en ik weet hoe je ze daar kan wijzigen.
Klinkt niet goed nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef P8 het volgende:
hij is nu aan het syncen, maar dat duurt inmiddels al 5-10 minuten, en er staat nergens hoe ver hij is met syncen. dit is normaal?
Jammer genoeg klopt het niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:27 schreef -9eert- het volgende:
wat ik niet snap is dat nergens duidelijk staat aangegeven dat bij de H3x serie opladen ook via USB kan en ook via adapter. In mijn opzicht is dat super makkelijk, omdat je tenslotte liedjes via USB overdraagt en dus tegelijkertijd even oplaadt.....
14.gifquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:07 schreef P8 het volgende:![]()
ik moest nog dat dingetje indrukken waarmee je normaal transfert![]()
Ik heb de zilvere.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:39 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik heb de IMP 550.... CD-MP3 speler... Beetje groot, maar wel
Je hebt hier 2 uitvoeringen van. Ik heb de zwarte, de zeldzaamste
[afbeelding]
Als ik ooit weer eens geld over heb, ga ik voor een MP3 speler, lekker klein
de zilvere vond ik niet zo mooi en heb 20tallen winkels opgebeld en heb toch eindelijk de zwarte uitvoering gevondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik heb de zilvere.
Is idd een lekker dingetje![]()
Ligt eraan in welke bitrate je muziek staatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
Even een n00b vraag:
Hoeveel minuten muziek kan er op een 1 GB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |