Daarom moet de H320 er wel uit; anders verkopen ze helemaal niks van de H10 20GB.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Blackpanter het volgende:
Ik denk van niet.
De H3X0 serie bied wel wat extra's tegenover de H10.
Vergeet niet dat de H320 misschien meer functies heeft, maar dat de H10 een beter uiterlijk heeft en een heerlijk touchpadquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daarom moet de H320 er wel uit; anders verkopen ze helemaal niks van de H10 20GB.
En ik denk dat de H300-serie het best tot z'n recht komt met een grote opslagcapaciteit.
H360 is volgens mij zo gek nog niet.![]()
Modellen zijn allemaal uitgebreid te zien op www.iriver.comquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:35 schreef onderjas het volgende:
Is er ergens een overzichtelijk schema van al die irivers? Met plaatjes en prijs. Ik wil binnekort misschien ook zo'n ding kopen, maar weet nog niet welk merk en welk typen en hoeveel mb/gig enzo.
De N10 1 Gig is ondertussen ook leverbaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Geqxon het volgende:
waslijst
Erg gaaf, alleen koopt de gemiddelde Hollander helaas liever een butt ugly piece of crap cheap ass mediamarkt playerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Die N10 is zooo mooi man, gewoon een sierraad (letterlijk en figuurlijk)
www.obcs.nlquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Asmodean het volgende:
waar kun je eigenlijk die accu van de H10 bestellen voor 17 euro?
Ik weet ook niet precies hoe dat allemaal werkt. (heb hem ook pas een weekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:07 schreef P8 het volgende:
Hoe kan je eigenlijk de info van een liedje wijzigen als je het liedje al op je speler hebt gezet?
ik heb de H10 + iriver plus (programmatje)
de liedjes staan nog tussen de media files in dat programma'tje, en ik weet hoe je ze daar kan wijzigen.
Klinkt niet goed nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef P8 het volgende:
hij is nu aan het syncen, maar dat duurt inmiddels al 5-10 minuten, en er staat nergens hoe ver hij is met syncen. dit is normaal?
Jammer genoeg klopt het niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:27 schreef -9eert- het volgende:
wat ik niet snap is dat nergens duidelijk staat aangegeven dat bij de H3x serie opladen ook via USB kan en ook via adapter. In mijn opzicht is dat super makkelijk, omdat je tenslotte liedjes via USB overdraagt en dus tegelijkertijd even oplaadt.....
14.gifquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:07 schreef P8 het volgende:![]()
ik moest nog dat dingetje indrukken waarmee je normaal transfert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |