sweeter onequote:Op zondag 24 juli 2005 01:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb op Melrose Place een enorme H10 poster gezien, met een jong meisje dat in een appel bijt (jaja, klinkt gek, maar het past wel bij het hippe imago van de H10). Ik weet de tekst niet meer, ik dacht iets van "Think different" ofzo
Als je die schoef eruit haalt niet meer. Maar dan kan je m niet meer aan die clip vastmakenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:29 schreef Mr.G het volgende:
Ik vind de standaard oordopjes van de H320 niet echt super, het geluid is wel goed enzo maar die schuimpjes gaan er steeds af en zonder die schuimpjes zitten de dopjes niet lekker.
Bovendien maakt het bijgeleverde hoesje inderdaad krassen.
waarvoor wel?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:12 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ok fanatiekeling, vraagje:
Ben jij te overtuigen om een iRiver te kopen na het lezen van zo'n specificatie?
Ikzelf ben op hele andere afgegaan (nuttige dingen) bij het kopen van mijn H320.
Dat helpt wel jaquote:Op maandag 25 juli 2005 21:40 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Als je die schoef eruit haalt niet meer. Maar dan kan je m niet meer aan die clip vastmaken
Ik dacht altijd dat SE minder bijgevoegd had..quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef Ewaldus het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een h320 en een h320se?
Bij de SE krijg je volgens mij geen afstandsbediening en geen dockingstation.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef Ewaldus het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een h320 en een h320se?
onzin, die text heb ik nooit geprobeert maar je kunt op de H10 wel foto's kijken terwijl je muziekt, vaak zoek ik naelijk de cover op van de spelende muziek....bij gebrek aan albumart ondersteuningquote:Op zondag 31 juli 2005 00:39 schreef Paltos het volgende:
Kun je muziek luisteren terwijl je tekst leest?
Bijvoorbeeld meevolgen met het .txt e-book terwijl je naar het audiobook luistert?
Want ik weet dat je in ieder geval geen foto's kan bekijken tegelijkertijd met muziek..![]()
Ik ben vergeten te vermelden dat ik het over de H3xx serie had.quote:Op zondag 31 juli 2005 07:51 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
onzin, die text heb ik nooit geprobeert maar je kunt op de H10 wel foto's kijken terwijl je muziekt, vaak zoek ik naelijk de cover op van de spelende muziek....bij gebrek aan albumart ondersteuning
Dixons verkoopt het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:35 schreef roobje het volgende:
Ik was gister even in de stad om te kijken hoe de H10 er in het echt uitzag en aanvoelde maar ik kon hem nergens vinden? Mediamarkt, Dixons en bij de BCC ben ik geweest.. vreemd?
Je kan geewoon een txt bestand lezen met muziek op de achtergrond.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:39 schreef Paltos het volgende:
Kun je muziek luisteren terwijl je tekst leest?
Bijvoorbeeld meevolgen met het .txt e-book terwijl je naar het audiobook luistert?
Want ik weet dat je in ieder geval geen foto's kan bekijken tegelijkertijd met muziek..![]()
Enschede. Van het weekend ben ik in Groningen, zal daar ook ff bij de mediamarkt binnen wippenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dixons verkoopt het inderdaad niet.
Zowel de BCC als de MediaMarkt hebben hem wel.![]()
In welke stad ben je geweest??
Ik kom daar niet echt dagelijks neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef roobje het volgende:
[..]
Enschede. Van het weekend ben ik in Groningen, zal daar ook ff bij de mediamarkt binnen wippen![]()
MM Utrecht ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik kom daar niet echt dagelijks nee![]()
MediaMarkt Den Haag en Rotterdam hebben hem in ieder geval wel.
Die heb ik ook op het oogquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik zie op de site mp3man.nl (iemand ervaring mee?) dat de H10 250 euro kost, inclusief (geen) verzendkosten. is dus prachtig, en nog met een mooi rood kleurtje ook.
waar halen jullie je mp3spelerts?
de 5 Gig met radio blijft voorlopig ook gewoon bestaan hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:26 schreef roobje het volgende:
Kijk eens hier voor wat shops. De meeste shops gaan nu net over op de nieuwe modellen dus let daar een beetje op. Je hebt nu de H10 Pure (5gb, geen radio) en de normale H10 (6gb, wel radio).
Is dat zo? De meeste webshops hebben die niet meer op voorraad en je ziet ook steeds meer webshops de 6gb en de 5gb Pure in hun assortiment opnemen, lijkt er op dat ze overschakelen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
de 5 Gig met radio blijft voorlopig ook gewoon bestaan hoor
Heel veel webshops hebben helemaal geen voorraadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:42 schreef roobje het volgende:
[..]
Is dat zo? De meeste webshops hebben die niet meer op voorraad en je ziet ook steeds meer webshops de 6gb en de 5gb Pure in hun assortiment opnemen, lijkt er op dat ze overschakelen?
Podcasts zijn gewoon mp3-bestanden die je op iedere willekeurige mp3-spelert kan zetten, dus ook op een iriver.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:59 schreef Tali-banaan het volgende:
maar met ipod heb je weer zoiets als podcasts, die je thuis ff kan downloaden en dat zijn zeg maar vooraf opgenomen radio programma's die je dan kunt luisteren. lijkt me ook leuk
Nopequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Bunshin het volgende:
heb een aantal vragen over de H320:
- kan je photos bekijken en tegelijkertijd muziek luisteren?
Mijn H10 5GB Color komt van mp3man.nl. Heb hem opgehaald in Rotterdam, en dus niet laten bezorgen (moest op vakantie enzo..)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik zie op de site mp3man.nl (iemand ervaring mee?) dat de H10 250 euro kost, inclusief (geen) verzendkosten. is dus prachtig, en nog met een mooi rood kleurtje ook.
waar halen jullie je mp3spelerts?
die van mij is kapot, en ik heb er maar 1quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:18 schreef P8 het volgende:
en kan je die rubbertjes om dat ding waar dat draadje in gaat af te sluiten ook nog ergens bestellen? (best een kromme zin)
ik ben de mijne+ 2 reserve nu al kwijt![]()
Die 2 reserve zaten er gewoon bij toen ik m'n H10 kochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
die van mij is kapot, en ik heb er maar 1![]()
hoe kom je aan 2 reservedingen, en waar kun je die bestellen?
Wat zijn je eisen? Een mp3-speler met 20gb? Of wil je meer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:31 schreef roobje het volgende:
Ik wou eigenlijk een H10 6GB halen maar ik zat nog een beetje te twijfelen omdat je voor iets meer al makkelijk 20GB kan krijgen. Nu kwam ik net de nieuwe Zen Sleek (20GB) tegen..
[afbeelding]
Ziet er erg goed uit vind ik zelf, de afmetingen zijn ietsje groter dan de H10. Het heeft ook een FM tuner, een erg hoge signaal-ruis verhouding en ook een verticaal touch pad zoals de H10. Bij Mp3man is hij maar een tientje duurder dan de h10 6gb. Het heeft geen kleurenscherm maar daar geef ik toch niet veel om als het zo klein is als op de H10.
Wat vinden jullie hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |