Niet zozeer 20gb eigenlijk maar als je ziet dat je voor een tientje meer 20gb hebt in plaats van 6gb dan zet je dat wel aan het denkenquote:Wat zijn je eisen? Een mp3-speler met 20gb? Of wil je meer?
Stuur ff een mailtje met je vraag naar:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:14 schreef Asmodean het volgende:
ik heb dat beschermding voor die poort van de H10 kapot. Ik had er maar 1. Weet iemand of het mogelijk is er een paar na te bestellen?
Stuur ff een mailtje met je vraag naar:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:14 schreef Asmodean het volgende:
ik heb dat beschermding voor die poort van de H10 kapot. Ik had er maar 1. Weet iemand of het mogelijk is er een paar na te bestellen?
Ik kan de OP niet meer wijzigen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:54 schreef onderjas het volgende:
Ej blrrrt, mischien een idee om jou site met dat vergelijkings schema in de op te zetten.
Post hem nu dan evenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer wijzigen...
Bij de release komt hij uit in een 1GB en een 2GB versie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:59 schreef Remzz het volgende:
Iemand iets meer info over die U10?
Aangezien ik toch wel een nieuwe speler wil. En ik bijna ben overtuigt door jullie
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:05 schreef Geqxon het volgende:
Holy fck, das best prijzig voor een 1gb speler (ondanks de zéér nette specs)
Ach ik heb toendertijd nog 399 euro voor mijn 512 mb speler betaaldquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:50 schreef Remzz het volgende:
[..]227 euro voor 1 gig.... Das nou jammer....
Hier ff de update downloaden, en de rest staat er trouwens ook al bijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:34 schreef Anomaly het volgende:
weet iemand hoe je handmatig de firmware kan installeren op de H10 5GB? Me spelertje wordt niet herkend door iRiver plus ....
T30 is de opvolger...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:46 schreef onderjas het volgende:
IFP 899 (heel de 800 serie?) Word niet meer geleverd, zonde. Ik heb nog net de laatste besteld. Iriver maakt ze denk ik niet meer. De T10 komt er voor in de plaats. Best zonde, het was de beste koop volgens de consumentenbond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |