ik zou er gewoon mee naar de winkel gaan, dat draadje moet het gewoon houden. Ik heb er per ongeluk toch al aardig wat krachten op los gelaten, en bij mij doet 'ie het nog steeds prima.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik heb 'm dus een maand ofzo geleden gekocht (in de Orange shop kalverstraat) en nu is het snoertje van m'n koptelefoon kapot, precies bij m'n linker oordopje, KLOTE!
1tje doet het dus nog maar (de rechter)
Dat ding is dus veel te zwak want ik heb er niks raars mee gedaan, draag hem altijd in mijn broekzak mee, waar verder geen enkel hard of scherp voorwerp in zit.
Zal ik er mee terug naar de winkel, of zal ik 'm zelf openwrikken en de verbinding proberen te herstellen? Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Die oordopjes zijn toch kut en stellen niks voor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik heb 'm dus een maand ofzo geleden gekocht (in de Orange shop kalverstraat) en nu is het snoertje van m'n koptelefoon kapot, precies bij m'n linker oordopje, KLOTE!
1tje doet het dus nog maar (de rechter)
Dat ding is dus veel te zwak want ik heb er niks raars mee gedaan, draag hem altijd in mijn broekzak mee, waar verder geen enkel hard of scherp voorwerp in zit.
Zal ik er mee terug naar de winkel, of zal ik 'm zelf openwrikken en de verbinding proberen te herstellen? Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Lijkt me toch best lastig hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef brrrrrrt het volgende:
...of zal ik 'm zelf openwrikken en de verbinding proberen te herstellen? Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Gooi er een 1GB Memory Stick Pro Duo in en dan is 'ie véél leuker dan de T610!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het overigens wel een geinig 'speeltje' maar ik vind het bijna niks nieuws tegenover bijvoorbeeld de t610. Het raakt snel verveeld imho.
Nee, foto is in originele staat.quote:Op maandag 19 september 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wat vreemd, maar je hebt er niet echt last vanHeb je die foto verkleind? Lijkt er namelijk wel op
Dat is de gesimlockte versie van de T-mobile, die ik besteld heb. Weet je toevallig of er veel T-mobile software op de telefoon zit en dat bijvoorbeeld beperkingen oplevert? En kan hij ook gewoon de firmware updaten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriend heeft de D750i.
Is het enige verschil tussen de D750i en de K750i de kleur? Of is er meer?.
Ik vind het overigens wel een geinig 'speeltje' maar ik vind het bijna niks nieuws tegenover bijvoorbeeld de t610. Het raakt snel verveeld imho.
Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat je dat zomaar kunt updaten. Met de Vodafone gebrande versie kan dat in ieder geval niet en het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat het met deze versie wel kan aangezien er nogal veel T-mobile software op zal staan en die geven meestal niet zo snel software updates vrij (lijkt me). Ik weet wel zeker dat de spelletjes die standaard op de K750i staan niet op de D750i staan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is de gesimlockte versie van de T-mobile, die ik besteld heb. Weet je toevallig of er veel T-mobile software op de telefoon zit en dat bijvoorbeeld beperkingen oplevert? En kan hij ook gewoon de firmware updaten?
Nou ja, om de spelletjes kan ik me niet echt druk maken. Ik ga 's rondkijken op sites denk ik, want dat updaten is toch vrij belangrijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat je dat zomaar kunt updaten. Met de Vodafone gebrande versie kan dat in ieder geval niet en het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat het met deze versie wel kan aangezien er nogal veel T-mobile software op zal staan en die geven meestal niet zo snel software updates vrij (lijkt me). Ik weet wel zeker dat de spelletjes die standaard op de K750i staan niet op de D750i staan.
Ik heb die van mij een keer op straat laten vallen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Skv het volgende:
Hoe overleeft de K750i een val op beton?
Mijn Samsung C100 heeft er namelijk meerdere ondergaan en doet het nog prima..
Kan die wat hebben?
Iemand ervaring met valpartijen etc?
Ja, firmware kan ie updatenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is de gesimlockte versie van de T-mobile, die ik besteld heb. Weet je toevallig of er veel T-mobile software op de telefoon zit en dat bijvoorbeeld beperkingen oplevert? En kan hij ook gewoon de firmware updaten?
Ik heb het gevraagd in de winkel van T-Mobile, zij vertelden mij van welquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat je dat zomaar kunt updaten. Met de Vodafone gebrande versie kan dat in ieder geval niet en het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat het met deze versie wel kan aangezien er nogal veel T-mobile software op zal staan en die geven meestal niet zo snel software updates vrij (lijkt me). Ik weet wel zeker dat de spelletjes die standaard op de K750i staan niet op de D750i staan.
Anders knal je die sites hier ff neerquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, firmware kan ie updaten. Of er net zoveel software op zit als op de K750i weet ik niet.
Ik neem aan van wel.
Spelletjes zitten er eigenlijk niet op (ja, een trial van een autospelletje) .
Maar ik heb al wat sites gevonden waar je er een hoop (GRATIS) kunt downloaden!
val op een stenen vloer is bij mij het ergste tot nu toe, en daar heeft hij niets aan overgehouden. Hoewel wel de memorystick uit zijn vakje werd gelanceerd, kennelijk precies daar op gevallen ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Skv het volgende:
Kan die wat hebben?
Met toestemming van de modjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Anders knal je die sites hier ff neer![]()
Ik wacht ook nog heur, mocht het een troost zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 17:07 schreef Skv het volgende:
Bitch.
Ik ook vrijdagquote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog heur, mocht het een troost zijn.
ik heb hem echter pas vrijdag besteld
Die werken niet leuk. Echte aanrader vind ik zelf AncientEmpires2_102_(eng). Dat is echt bijna hetzelfde als Advance Wars op de GBAquote:Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Er staan wel coole tussen.
Zelfs GTA en Call of Duty!
Er staan waarschijnlijk een paar foto's in je telefoongeheugen. Je kunt in je telefoongeheugen komen met de "Sony Ericsson File Manager". Stel in je k750i in dat je alle foto's op de Memory Stick Duo op wilt slaan en je zult hier geen "last" meer van hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef Jurruh het volgende:
Ik weet niet of het al eerder aan bod is geweest, maar ik ging net voor het eerst mijn foto's naar de computer kopieren, alleen liet hij niet alles zien. Dus nu heb ik maar een paar foto's gekopieerd (wel het grootste gedeelte, maar de laatstgenomen niet) en de rest niet. Die geeft hij gewoon niet aan in de map, terwijl als ik op 'Bekijken' druk in de camera zelf, ik ze wel zie. Hoe kan ik ze nar de computer kopieren?
Ik vond Ancient Empires juist minder leuk. Maar dat komt denk ik meer omdat het mijn genre niet is.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die werken niet leuk. Echte aanrader vind ik zelf AncientEmpires2_102_(eng). Dat is echt bijna hetzelfde als Advance Wars op de GBA
Kijk maar: Ancient Empires:
[afbeelding]
Zelfde gameplay principe, echt top!
En Advance Wars:
[afbeelding]
Nu nog een goede RPG vinden in de stijl van Golden Sun en ik ben weer helemaal blij![]()
Veel van die games lopen trouwens bij mij echt na een minuut al vast, geen idee of dat aan mij ligt of aan die games
Een soort GBA emulator zou ook wel phat zijn, maar daar mag je t hier niet over hebben natuurlijk
Trouwens, ijsmeis, er staat wel een hoop content op waar je eigenlijk voor zou moeten betalen...
Ik had eerst ook een C100, die kan volgens mij wel wat meer hebben dan de k750i, die C100 is wel zo vaak gevallen, k750i 1x tot nu uit mn broekzak gevallen tijdens het fietsen, gelijk schoot de cover los, maar die kon ik gelukkig weer terugdrukken.. ook zat de headset tussen de spakenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Skv het volgende:
Kan die wat hebben?
Heb gistermiddag de update gedraaid, afgezien van 1 vastloper tijdens worms nix geen problemen gehad. Die kutklik van de foto zit er nog steeds op trouwens, wat eigenlijk de reden van de update wasquote:Op donderdag 22 september 2005 09:18 schreef L3viathan het volgende:
heeft er iemand al die nieuwste firmware op gezet zonder problemen?
ik twijfel nog of ik eraan zal beginnen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | R1N035 prgCXC125952_EU_1_CL R1N035 LCD SW versions Main display Current: 0 Camera SW versions Camera Current: 4.4 ITP SW version CXC 125 932 R1e Customization CDA 102338/48 R11A cxc 125953 R1L002 EUROPE_3 Content version PA19 |
Ik heb eerder in dit topic nog een waarschuwing geplaatst..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef RetepV het volgende:
Ok. Gisteren geprobeerd de nieuwe firmware erop te zetten. En ja hoor, ook bij mij halverwege: "error in communication with the device".
De firmware die er nu op staat is:
[ code verwijderd ]
Als ik de camera wil gebruiken, de melding 'Wrong camera driver version (0.9). Please update camera driver to 4.5 or later'.
Meerdere keren geprobeerd de update te draaien met hetzelfde effect. Recovery mode heb ik niet geprobeerd, aangezien de telefoon zelf het nog doet en ik hem niet verder wil vernuecken. En ik lees net op andere fora ook dat recovery mode toch niets uitmaakt.
Dat ligt ook niet aan welke versie Firmware je d'r op zet, maar aan de landcode van de firmware.quote:Op donderdag 22 september 2005 07:55 schreef bolletje_9 het volgende:
Huidige firmware: R1N035
Maar nog steeds een klik als je een feauteau maakt
En valt dat niet te veranderen? Mijn mobiel is in Nederland geboren dus ben ik gedoemd om altijd die rotherrie aan te horen?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat ligt ook niet aan welke versie Firmware je d'r op zet, maar aan de landcode van de firmware.
Blijkbaar vind Sony het nodig om de Nederlandse gebruikers te verplichten die kutklik te hebben.
Kut, dat is eng.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:47 schreef Skv het volgende:
Ik denk het wel.
mail anders even naar SE
En laat het ons weten he als je antwoord hebtquote:
Ik moet het zelf nog proberen (heb geen kabeltje bij me), maar op dit forum hebben al meerdere mensen het hiermee kunnen fixen.quote:The 'Master Reset'-Trick works for me.
I did the following;
Backup:
- Copy all contacts to my SIM-Card
- Copy all themes I put on the phone to my PC
- Removed my 1GB MemoryStick Pro Duo
Master Reset:
- Menu -> Settings -> Master Reset -> Reset All
- Enter code 0000
- The Phone said: "Memory Cleared" and restarts by itselfs.
- When it restarts, just turn it off.
Updating:
- Go to SE update site.
- Did the "Recovery Mode"-update
- It went till 39%, then it freezes for like a minute and went to 42%
- Then runs smoothly to around 60% and jumps to 100% and says it was 'Update Complete'.
- Remove battery and put it back
- Turn the phone on
- Do another Master Reset to get all languages back
Now the phone is working again with R1N and camera 4.5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |