abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2005 @ 09:57:55 #51
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_30750438
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik heb 'm dus een maand ofzo geleden gekocht (in de Orange shop kalverstraat) en nu is het snoertje van m'n koptelefoon kapot, precies bij m'n linker oordopje, KLOTE!
1tje doet het dus nog maar (de rechter)

Dat ding is dus veel te zwak want ik heb er niks raars mee gedaan, draag hem altijd in mijn broekzak mee, waar verder geen enkel hard of scherp voorwerp in zit.

Zal ik er mee terug naar de winkel, of zal ik 'm zelf openwrikken en de verbinding proberen te herstellen? Kan toch niet zo moeilijk zijn?
ik zou er gewoon mee naar de winkel gaan, dat draadje moet het gewoon houden. Ik heb er per ongeluk toch al aardig wat krachten op los gelaten, en bij mij doet 'ie het nog steeds prima.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_30754052
Mijn vriend heeft de D750i.

Is het enige verschil tussen de D750i en de K750i de kleur? Of is er meer? .

Ik vind het overigens wel een geinig 'speeltje' maar ik vind het bijna niks nieuws tegenover bijvoorbeeld de t610. Het raakt snel verveeld imho.
pi_30754650
quote:
Ik heb 'm dus een maand ofzo geleden gekocht (in de Orange shop kalverstraat) en nu is het snoertje van m'n koptelefoon kapot, precies bij m'n linker oordopje, KLOTE!
1tje doet het dus nog maar (de rechter)

Dat ding is dus veel te zwak want ik heb er niks raars mee gedaan, draag hem altijd in mijn broekzak mee, waar verder geen enkel hard of scherp voorwerp in zit.

Zal ik er mee terug naar de winkel, of zal ik 'm zelf openwrikken en de verbinding proberen te herstellen? Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Die oordopjes zijn toch kut en stellen niks voor.
Bij andere dopjes heb je evengrote kans dat ze het niet meer doen; ik heb er zelf al tientallen van die dingen doorheen geholpen de afgelopen jaren.
Maargoed, je kan proberne nieuwe te krijgen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_30766508
quote:
...of zal ik 'm zelf openwrikken en de verbinding proberen te herstellen? Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Lijkt me toch best lastig hoor! Ga terug naar de winkel en/of koop de HPM-70 die's veel beter!
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het overigens wel een geinig 'speeltje' maar ik vind het bijna niks nieuws tegenover bijvoorbeeld de t610. Het raakt snel verveeld imho.
Gooi er een 1GB Memory Stick Pro Duo in en dan is 'ie véél leuker dan de T610!
pi_30768046
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Het is wat vreemd, maar je hebt er niet echt last van Heb je die foto verkleind? Lijkt er namelijk wel op
Nee, foto is in originele staat.
Alleen ik heb mijn telefoon ingesteld dat hij foto;s maakt in dat tweede formaat, dus niet dat hele grote.
pi_30768195
Overigens, de headset heeft de eerste crash test doorstaan..
Ik had vd week mijn telefoon gebruikt om muziek te luisteren omda tik mijn MP3 speler neit had opgeladen...
Dus ik mijn headset van de elefoon mee..
Was ik hem vergeten uit mijn broekzak te halen..
Dus die headset heeft een uur in de was gezeten met 45 graden, hij ruikt weer fris en doet het nog prima....
pi_30772642
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriend heeft de D750i.

Is het enige verschil tussen de D750i en de K750i de kleur? Of is er meer? .

Dat is de gesimlockte versie van de T-mobile, die ik besteld heb. Weet je toevallig of er veel T-mobile software op de telefoon zit en dat bijvoorbeeld beperkingen oplevert? En kan hij ook gewoon de firmware updaten?
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:29:59 #58
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_30773695
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat is de gesimlockte versie van de T-mobile, die ik besteld heb. Weet je toevallig of er veel T-mobile software op de telefoon zit en dat bijvoorbeeld beperkingen oplevert? En kan hij ook gewoon de firmware updaten?
Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat je dat zomaar kunt updaten. Met de Vodafone gebrande versie kan dat in ieder geval niet en het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat het met deze versie wel kan aangezien er nogal veel T-mobile software op zal staan en die geven meestal niet zo snel software updates vrij (lijkt me). Ik weet wel zeker dat de spelletjes die standaard op de K750i staan niet op de D750i staan.
Maar toch niet helemaal.
pi_30775772
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat je dat zomaar kunt updaten. Met de Vodafone gebrande versie kan dat in ieder geval niet en het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat het met deze versie wel kan aangezien er nogal veel T-mobile software op zal staan en die geven meestal niet zo snel software updates vrij (lijkt me). Ik weet wel zeker dat de spelletjes die standaard op de K750i staan niet op de D750i staan.
Nou ja, om de spelletjes kan ik me niet echt druk maken. Ik ga 's rondkijken op sites denk ik, want dat updaten is toch vrij belangrijk.

Edit: op de site van SE kan ik wel gewoon de D750i selecteren en een update beginnen .

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2005 23:24:59 ]
pi_30776232
Hoe overleeft de K750i een val op beton?
Mijn Samsung C100 heeft er namelijk meerdere ondergaan en doet het nog prima..
Kan die wat hebben?
Iemand ervaring met valpartijen etc?
pi_30776385
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Skv het volgende:
Kan die wat hebben?
Ik heb die van mij een keer op straat laten vallen. Er zit een kleine (maar niet eens zo heel erg opvallende) beschadiging bovenaan op het zilverkleurige plastic gedeelte van m'n k750i... en dat was het!
pi_30776470
Tof.
Telefoons hebben het altijd maar druk met overleven bij mij

Heb overigens nóg niks gehoord van die kutwebshop
pi_30776537
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, firmware kan ie updaten . Of er net zoveel software op zit als op de K750i weet ik niet.
Ik neem aan van wel.

Spelletjes zitten er eigenlijk niet op (ja, een trial van een autospelletje) .
Maar ik heb al wat sites gevonden waar je er een hoop (GRATIS) kunt downloaden !
pi_30776571
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Ik heb het gevraagd in de winkel van T-Mobile, zij vertelden mij van wel .
pi_30776722
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja, firmware kan ie updaten . Of er net zoveel software op zit als op de K750i weet ik niet.
Ik neem aan van wel.

Spelletjes zitten er eigenlijk niet op (ja, een trial van een autospelletje) .
Maar ik heb al wat sites gevonden waar je er een hoop (GRATIS) kunt downloaden !
Anders knal je die sites hier ff neer
  woensdag 21 september 2005 @ 09:21:52 #66
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_30782579
quote:
Kan die wat hebben?
val op een stenen vloer is bij mij het ergste tot nu toe, en daar heeft hij niets aan overgehouden. Hoewel wel de memorystick uit zijn vakje werd gelanceerd, kennelijk precies daar op gevallen ofzo.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_30785682
Gelanceerd is toch prima?
Beter dat dan dat je de hele tijd die kaart door je scherm heen los in het toestel heen en weer ziet raggen.
pi_30786969
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Skv het volgende:

[..]

Anders knal je die sites hier ff neer
Met toestemming van de modjes !

Gratis spelletjes
pi_30788655
Dank.
Zal es kijken als ik em heb
  woensdag 21 september 2005 @ 14:07:21 #70
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_30790455
Wow, daar staan er veel! Heb er gelijk maar iets van 50 op mn telefoon gemikt: even kijken of t een beetje werkt allemaal

[ Bericht 21% gewijzigd door Gizmore op 21-09-2005 14:13:37 ]
Maar toch niet helemaal.
pi_30790563
Zijn dr echt heeel veel.
pi_30791022
Er staan wel coole tussen.

Zelfs GTA en Call of Duty !
pi_30791056
Oeh.. hij is net binnen. Firmware versie zegt R1L002. Is dit redelijk recent? Krijg die irritante kutklik van de foto er iig niet af.
pi_30791100
Dat is een ouwe.
Maar ik zou eerst ff goed nalezen of die updateservice al weer normaal is voor je er aan begint..
pi_30795803
trallaala hij is binnen
:o
pi_30795882
Bitch.
pi_30795932
:o
pi_30797072
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:07 schreef Skv het volgende:
Bitch.
Ik wacht ook nog heur, mocht het een troost zijn .

ik heb hem echter pas vrijdag besteld
pi_30797179
Pom pom, firmware updaten wil niet. Hij klaagt dat er geen usb kabel in zit, terwijl alle drivers etc al geïnstalleerd zijn en ik ook muziek en andere zooi erop kan plempen.

Toffe meaubiel trouwens, zeker wel mooi geluid

Trouwens, hoe krijg je die java games erop.. Welke map op de memory duo etc

Edit 2: pom pom, firmware gefixt en games geïnstallt. Bedankt voor de hulp

[ Bericht 19% gewijzigd door bolletje_9 op 21-09-2005 20:18:57 ]
pi_30797376
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog heur, mocht het een troost zijn .

ik heb hem echter pas vrijdag besteld
Ik ook vrijdag
vrijdag 2 september
  woensdag 21 september 2005 @ 18:27:00 #81
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_30798044
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Er staan wel coole tussen.

Zelfs GTA en Call of Duty !
Die werken niet leuk. Echte aanrader vind ik zelf AncientEmpires2_102_(eng). Dat is echt bijna hetzelfde als Advance Wars op de GBA

Kijk maar: Ancient Empires:

Zelfde gameplay principe, echt top!

En Advance Wars:

Nu nog een goede RPG vinden in de stijl van Golden Sun en ik ben weer helemaal blij
Veel van die games lopen trouwens bij mij echt na een minuut al vast, geen idee of dat aan mij ligt of aan die games

Een soort GBA emulator zou ook wel phat zijn, maar daar mag je t hier niet over hebben natuurlijk

Trouwens, ijsmeis, er staat wel een hoop content op waar je eigenlijk voor zou moeten betalen...
Maar toch niet helemaal.
  woensdag 21 september 2005 @ 19:41:40 #82
32402 s0k
..............................
pi_30800246
Weet iemand welke webshops ze nog los in voorraad heeft?
Vrij veel melden namelijk dat ze moeilijk te leveren zijn.
En ik heb natuurlijk geen zin om weken te moeten wachten

edit: gaat me dus om de blasted silver edition.
..................................................................................................................................................
pi_30804213
Ik weet niet of het al eerder aan bod is geweest, maar ik ging net voor het eerst mijn foto's naar de computer kopieren, alleen liet hij niet alles zien. Dus nu heb ik maar een paar foto's gekopieerd (wel het grootste gedeelte, maar de laatstgenomen niet) en de rest niet. Die geeft hij gewoon niet aan in de map, terwijl als ik op 'Bekijken' druk in de camera zelf, ik ze wel zie. Hoe kan ik ze nar de computer kopieren?
pi_30804330
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef Jurruh het volgende:
Ik weet niet of het al eerder aan bod is geweest, maar ik ging net voor het eerst mijn foto's naar de computer kopieren, alleen liet hij niet alles zien. Dus nu heb ik maar een paar foto's gekopieerd (wel het grootste gedeelte, maar de laatstgenomen niet) en de rest niet. Die geeft hij gewoon niet aan in de map, terwijl als ik op 'Bekijken' druk in de camera zelf, ik ze wel zie. Hoe kan ik ze nar de computer kopieren?
Er staan waarschijnlijk een paar foto's in je telefoongeheugen. Je kunt in je telefoongeheugen komen met de "Sony Ericsson File Manager". Stel in je k750i in dat je alle foto's op de Memory Stick Duo op wilt slaan en je zult hier geen "last" meer van hebben.
pi_30804840
Met de File Manager zie ik ze ook niet staan..

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2005 21:47:03 ]
pi_30807061
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Die werken niet leuk. Echte aanrader vind ik zelf AncientEmpires2_102_(eng). Dat is echt bijna hetzelfde als Advance Wars op de GBA

Kijk maar: Ancient Empires:
[afbeelding]

Zelfde gameplay principe, echt top!

En Advance Wars:
[afbeelding]

Nu nog een goede RPG vinden in de stijl van Golden Sun en ik ben weer helemaal blij
Veel van die games lopen trouwens bij mij echt na een minuut al vast, geen idee of dat aan mij ligt of aan die games

Een soort GBA emulator zou ook wel phat zijn, maar daar mag je t hier niet over hebben natuurlijk

Trouwens, ijsmeis, er staat wel een hoop content op waar je eigenlijk voor zou moeten betalen...
Ik vond Ancient Empires juist minder leuk. Maar dat komt denk ik meer omdat het mijn genre niet is.

Tja, ik heb nagevraagd of het mocht
pi_30807997
quote:
Kan die wat hebben?
Ik had eerst ook een C100, die kan volgens mij wel wat meer hebben dan de k750i, die C100 is wel zo vaak gevallen, k750i 1x tot nu uit mn broekzak gevallen tijdens het fietsen, gelijk schoot de cover los, maar die kon ik gelukkig weer terugdrukken.. ook zat de headset tussen de spaken maar die heeft het ook overleeft en doet het nog steeds... Dat viel me niet tegen, normale koptelefoons gaan bij mij meestal 1 a 2 maand mee, deze al wel een half jaar ofzo
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_30814211
Huidige firmware: R1N035

Maar nog steeds een klik als je een feauteau maakt
  donderdag 22 september 2005 @ 09:18:40 #89
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_30815282
heeft er iemand al die nieuwste firmware op gezet zonder problemen?
ik twijfel nog of ik eraan zal beginnen
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_30817227
quote:
Op donderdag 22 september 2005 09:18 schreef L3viathan het volgende:
heeft er iemand al die nieuwste firmware op gezet zonder problemen?
ik twijfel nog of ik eraan zal beginnen
Heb gistermiddag de update gedraaid, afgezien van 1 vastloper tijdens worms nix geen problemen gehad. Die kutklik van de foto zit er nog steeds op trouwens, wat eigenlijk de reden van de update was
pi_30819150
Ok. Gisteren geprobeerd de nieuwe firmware erop te zetten. En ja hoor, ook bij mij halverwege: "error in communication with the device".

De firmware die er nu op staat is:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
R1N035
prgCXC125952_EU_1_CL
R1N035

LCD SW versions
Main display
Current: 0

Camera SW versions
Camera
Current: 4.4

ITP SW version
CXC 125 932 R1e

Customization
CDA 102338/48 R11A
cxc 125953 R1L002
EUROPE_3

Content version
PA19

Als ik de camera wil gebruiken, de melding 'Wrong camera driver version (0.9). Please update camera driver to 4.5 or later'.

Meerdere keren geprobeerd de update te draaien met hetzelfde effect. Recovery mode heb ik niet geprobeerd, aangezien de telefoon zelf het nog doet en ik hem niet verder wil vernuecken. En ik lees net op andere fora ook dat recovery mode toch niets uitmaakt.
pi_30819975
Ik vraag me nog altijd af wat nou het verschil is tussen deze k750i en de w800i, buiten de walkman functie dan he...
Ze zijn tegewoordig bijna even duur
  donderdag 22 september 2005 @ 12:20:51 #93
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_30820086
Ik heb net ook de nieuwe firmware update gedaan zonder enig probleem
Nog niks merkwaardigs tegen gekomen ook
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_30820455
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef RetepV het volgende:
Ok. Gisteren geprobeerd de nieuwe firmware erop te zetten. En ja hoor, ook bij mij halverwege: "error in communication with the device".

De firmware die er nu op staat is:
[ code verwijderd ]

Als ik de camera wil gebruiken, de melding 'Wrong camera driver version (0.9). Please update camera driver to 4.5 or later'.

Meerdere keren geprobeerd de update te draaien met hetzelfde effect. Recovery mode heb ik niet geprobeerd, aangezien de telefoon zelf het nog doet en ik hem niet verder wil vernuecken. En ik lees net op andere fora ook dat recovery mode toch niets uitmaakt.
Ik heb eerder in dit topic nog een waarschuwing geplaatst..
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde
pi_30820483
quote:
Op donderdag 22 september 2005 07:55 schreef bolletje_9 het volgende:
Huidige firmware: R1N035

Maar nog steeds een klik als je een feauteau maakt
Dat ligt ook niet aan welke versie Firmware je d'r op zet, maar aan de landcode van de firmware.
Blijkbaar vind Sony het nodig om de Nederlandse gebruikers te verplichten die kutklik te hebben.
pi_30820625
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:34 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat ligt ook niet aan welke versie Firmware je d'r op zet, maar aan de landcode van de firmware.
Blijkbaar vind Sony het nodig om de Nederlandse gebruikers te verplichten die kutklik te hebben.
En valt dat niet te veranderen? Mijn mobiel is in Nederland geboren dus ben ik gedoemd om altijd die rotherrie aan te horen?
pi_30820836
Ik denk het wel.
mail anders even naar SE
pi_30821348
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:47 schreef Skv het volgende:
Ik denk het wel.
mail anders even naar SE
Kut, dat is eng.

Vooruit
pi_30823370
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:05 schreef bolletje_9 het volgende:

[..]

Kut, dat is eng.

Vooruit
En laat het ons weten he als je antwoord hebt .
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_30824176
Ok, dit is schijnbaar de oplossing voor het half flashen probleem:
quote:
The 'Master Reset'-Trick works for me.

I did the following;

Backup:
- Copy all contacts to my SIM-Card
- Copy all themes I put on the phone to my PC
- Removed my 1GB MemoryStick Pro Duo

Master Reset:
- Menu -> Settings -> Master Reset -> Reset All
- Enter code 0000
- The Phone said: "Memory Cleared" and restarts by itselfs.
- When it restarts, just turn it off.

Updating:
- Go to SE update site.
- Did the "Recovery Mode"-update
- It went till 39%, then it freezes for like a minute and went to 42%
- Then runs smoothly to around 60% and jumps to 100% and says it was 'Update Complete'.
- Remove battery and put it back
- Turn the phone on
- Do another Master Reset to get all languages back

Now the phone is working again with R1N and camera 4.5
Ik moet het zelf nog proberen (heb geen kabeltje bij me), maar op dit forum hebben al meerdere mensen het hiermee kunnen fixen.

Het schijnt te maken te hebben met een corrupt filetje dat op je telefoon zit. Dat filetje is er door Sony blijkbaar zelf origineel op geflashed.

Anyway, use at your own risk. Vanavond ga ik het proberen en dan post ik de resultaten hier wel.

Edit:

Ik lees ook nog wat mensen voor wie dit ook niet werkt. Maar een Master Reset kan geen kwaad, behalve dat je je adressenlijst en andere dingen kwijt raakt . Oppassen dus, eerst alles backuppen.

[ Bericht 14% gewijzigd door RetepV op 22-09-2005 14:39:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')