ik zou er gewoon mee naar de winkel gaan, dat draadje moet het gewoon houden. Ik heb er per ongeluk toch al aardig wat krachten op los gelaten, en bij mij doet 'ie het nog steeds prima.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik heb 'm dus een maand ofzo geleden gekocht (in de Orange shop kalverstraat) en nu is het snoertje van m'n koptelefoon kapot, precies bij m'n linker oordopje, KLOTE!
1tje doet het dus nog maar (de rechter)
Dat ding is dus veel te zwak want ik heb er niks raars mee gedaan, draag hem altijd in mijn broekzak mee, waar verder geen enkel hard of scherp voorwerp in zit.
Zal ik er mee terug naar de winkel, of zal ik 'm zelf openwrikken en de verbinding proberen te herstellen? Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Die oordopjes zijn toch kut en stellen niks voor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik heb 'm dus een maand ofzo geleden gekocht (in de Orange shop kalverstraat) en nu is het snoertje van m'n koptelefoon kapot, precies bij m'n linker oordopje, KLOTE!
1tje doet het dus nog maar (de rechter)
Dat ding is dus veel te zwak want ik heb er niks raars mee gedaan, draag hem altijd in mijn broekzak mee, waar verder geen enkel hard of scherp voorwerp in zit.
Zal ik er mee terug naar de winkel, of zal ik 'm zelf openwrikken en de verbinding proberen te herstellen? Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Lijkt me toch best lastig hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef brrrrrrt het volgende:
...of zal ik 'm zelf openwrikken en de verbinding proberen te herstellen? Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Gooi er een 1GB Memory Stick Pro Duo in en dan is 'ie véél leuker dan de T610!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het overigens wel een geinig 'speeltje' maar ik vind het bijna niks nieuws tegenover bijvoorbeeld de t610. Het raakt snel verveeld imho.
Nee, foto is in originele staat.quote:Op maandag 19 september 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wat vreemd, maar je hebt er niet echt last vanHeb je die foto verkleind? Lijkt er namelijk wel op
Dat is de gesimlockte versie van de T-mobile, die ik besteld heb. Weet je toevallig of er veel T-mobile software op de telefoon zit en dat bijvoorbeeld beperkingen oplevert? En kan hij ook gewoon de firmware updaten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriend heeft de D750i.
Is het enige verschil tussen de D750i en de K750i de kleur? Of is er meer?.
Ik vind het overigens wel een geinig 'speeltje' maar ik vind het bijna niks nieuws tegenover bijvoorbeeld de t610. Het raakt snel verveeld imho.
Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat je dat zomaar kunt updaten. Met de Vodafone gebrande versie kan dat in ieder geval niet en het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat het met deze versie wel kan aangezien er nogal veel T-mobile software op zal staan en die geven meestal niet zo snel software updates vrij (lijkt me). Ik weet wel zeker dat de spelletjes die standaard op de K750i staan niet op de D750i staan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is de gesimlockte versie van de T-mobile, die ik besteld heb. Weet je toevallig of er veel T-mobile software op de telefoon zit en dat bijvoorbeeld beperkingen oplevert? En kan hij ook gewoon de firmware updaten?
Nou ja, om de spelletjes kan ik me niet echt druk maken. Ik ga 's rondkijken op sites denk ik, want dat updaten is toch vrij belangrijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat je dat zomaar kunt updaten. Met de Vodafone gebrande versie kan dat in ieder geval niet en het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat het met deze versie wel kan aangezien er nogal veel T-mobile software op zal staan en die geven meestal niet zo snel software updates vrij (lijkt me). Ik weet wel zeker dat de spelletjes die standaard op de K750i staan niet op de D750i staan.
Ik heb die van mij een keer op straat laten vallen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Skv het volgende:
Hoe overleeft de K750i een val op beton?
Mijn Samsung C100 heeft er namelijk meerdere ondergaan en doet het nog prima..
Kan die wat hebben?
Iemand ervaring met valpartijen etc?
Ja, firmware kan ie updatenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is de gesimlockte versie van de T-mobile, die ik besteld heb. Weet je toevallig of er veel T-mobile software op de telefoon zit en dat bijvoorbeeld beperkingen oplevert? En kan hij ook gewoon de firmware updaten?
Ik heb het gevraagd in de winkel van T-Mobile, zij vertelden mij van welquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat je dat zomaar kunt updaten. Met de Vodafone gebrande versie kan dat in ieder geval niet en het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat het met deze versie wel kan aangezien er nogal veel T-mobile software op zal staan en die geven meestal niet zo snel software updates vrij (lijkt me). Ik weet wel zeker dat de spelletjes die standaard op de K750i staan niet op de D750i staan.
Anders knal je die sites hier ff neerquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, firmware kan ie updaten. Of er net zoveel software op zit als op de K750i weet ik niet.
Ik neem aan van wel.
Spelletjes zitten er eigenlijk niet op (ja, een trial van een autospelletje) .
Maar ik heb al wat sites gevonden waar je er een hoop (GRATIS) kunt downloaden!
val op een stenen vloer is bij mij het ergste tot nu toe, en daar heeft hij niets aan overgehouden. Hoewel wel de memorystick uit zijn vakje werd gelanceerd, kennelijk precies daar op gevallen ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Skv het volgende:
Hoe overleeft de K750i een val op beton?
Mijn Samsung C100 heeft er namelijk meerdere ondergaan en doet het nog prima..
Kan die wat hebben?
Iemand ervaring met valpartijen etc?
Met toestemming van de modjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Anders knal je die sites hier ff neer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |