Ik vond de standaardkaart anders wel iets sneller dan de 1 gig die ik er nu in heb zittenquote:Op zondag 18 september 2005 02:40 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik heb hetzelffde probleem...
Firmware: R1L002
De standaard geheugenkaart van SE die ze meeleveren...
Is dat niet de laatste versie?
Is die standaard kaart traag?
Kijk hier eensquote:Op zondag 18 september 2005 03:21 schreef MisterICE het volgende:
Ik vraag me af waar je hem het goedkoopste kan halen (simlock vrij) ?
Ik heb de zilveren simlockvrij besteld.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:44 schreef P-Style het volgende:
Volgens mij is de zilveren k750i de Vodafone versie. Vodafone levert alleen zilvern k750i's en bovendien heb ik op ieder zilveren k750i plaatje dat ik op internet heb gezien een Vodafone tekentje zien staan op het snelkoppelingsknopje. Voor zover ik weet heb ik ook nog nooit een los pakket gezien met de zilveren editie.
Idd, dat Mobiluck heb ik ook gehad, maar die deed het helemaal niet.. zal wel komen omdat ik een onofficiele versie had, ik heb nu BTExplorer, die doet het wel goed.. Heb alleen zo snel geen link..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef Electrified het volgende:
Ik heb hem sinds vandaag. Leuk apparaat
Zijn er ook al goede (gratis) bluejacking tooltjes voor?
Ik had Mobiluck al gevonden, maar dat kost 5 dollar per jaar.
Hèhè... klinkt "goed".quote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef Skv het volgende:
Mensen, tip trouwens:
NIET UPDATEN
Dr zijn over de hele wereld grote problemen met de nieuwste firmware update.
Wie meer wil lezen, verwijs ik naar dit topic op Esato.
Bij mij ging het nog sneller dan vorige keer: gewoon in 1 keer dus. Helemaal geen problemen gehad met het update zelf, alleen die rare bug die ik hierboven gepost hadquote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè... klinkt "goed".Bij mij duurde het héél lang voordat 'ie eindelijk wilde uitdaten, maar toen de update eenmaal werkte, heeft 'ie m'n telefoon gewoon tot de 100% geupdate, zonder problemen.
Deed ie dat bij mij ook maarquote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè... klinkt "goed".Bij mij duurde het héél lang voordat 'ie eindelijk wilde uitdaten, maar toen de update eenmaal werkte, heeft 'ie m'n telefoon gewoon tot de 100% geupdate, zonder problemen.
ik ben er erg tevreden overquote:Op maandag 19 september 2005 12:23 schreef Spideyman het volgende:
Is dit nou dé telefoon van het moment? Hebben collegafabrikanten vergelijkbare telefoons?
* Spideyman moet binnenkort een nieuwe telefoon![]()
Ik denk dat SE zelf wel weet dat het gewoon kutsoftware is en het daarom wel gratis doen.quote:Op maandag 19 september 2005 15:07 schreef Lidia het volgende:
[..]
Deed ie dat bij mij ook maar
Ik vrees dat ik naar een SE centre moet deze week om em te laten fixxen.
Valt het nou onder je garantie als je je telefoon verneukt door zo'n update, of kan ik nu zelf gaan lappen?
HE!quote:Op zondag 18 september 2005 11:16 schreef Gizmore het volgende:
Ik had net een vreemde bug met die nieuwste firmware. Ik ging even wat foto's kijken die ik zelf gemaakt had, toen werd eerst mn scherm helemaal wit, begon ie te trillen, daarna scherm zwart. Druk ik op de aan/uit knop, gaat ie weer aan (weet eigenlijk niet eens of ie wel uitging) en maakt in een keer verbinding met provider terwijl ik niets had ingevoerd van pincode of iets, maar er gebeurde wel hetzelfde als wanneer je m opstart
Gelukkig doet ie t nog verder
Het is wat vreemd, maar je hebt er niet echt last vanquote:Op maandag 19 september 2005 20:51 schreef kibber het volgende:
[..]
HE!
Dat had ik dus ook giusteren..
Ik was even wat foto's gaan maken, zelfde probleem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |