abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23266525
One_conundrum was zo aardig om hem vol te posten
Vorige topic: Het grote Apple Ipod Topic II

Laatste reactie:
Ik zit heeeeel erg te overwegen om een ipod te kopen met zon dockingstation bij de dixons voor 329, alleen mn moeder zegt ja begin alvast maar te sparen voor je accu. Is die accu nou echt zo slecht? En hoe lang doen jullie er nu al mee?
  vrijdag 12 november 2004 @ 15:15:08 #2
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_23267811
heb hem nu een maandje of 2 (40 gig) en tot nu toe helemaal geen problemen met die accu gehad. Die clickwheel versies gaat de accu ook langer mee dan die vorige versie.
En sparen voor je accu? pff zeg je moeder maar dat ze er zelf 1 moet kopen. waarom? uhmz had er zelf 1 gekocht en de volgende dag kwam me moeder er met 1 voor d'r zelf aanlopen. jaloers?
pi_23269568
Ik zag ook iemand die had zelf een accu pack gemaakt. een paar AAA batterijen en nog wat, aan gesloten op een losse firewire poort en kon zo z'n iPod opladen.

was wel een nerd
pi_23270301
Hoelang zou die batterij voor de 4e gen mee moeten gaan? En hoelang moet die van de mini meegaan?
Learn the rules and break them.
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:13:21 #5
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23270972
apple zegt 500 keer laden.. dus gemiddeld zo'n 2 jaar
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_23271559
En als je bang bent dat die accu het begeeft neem je toch gewoon een jaar extra garantie? Dat kon ik bij Dixons in ieder geval wel doen, zou me 34 euro kosten geloof ik. Ik vond het overbodig, ik heb alle vertrouwen in die accu (door een paar negatieve verhalen laat ik me niet bang maken), en mocht hij het toch begeven haal ik dan wel een (helaas dure) nieuwe.
pi_23271929
Ja ik heb em
Ipod mini blauwe versie tot nu toe heeeeel erg tevreden over firewire gaat snel en goed. Menustructuur overzichtelijk enzo(moet alleen wel ff alle nummers een fatsoenlijke naam geven).
Ow ja heb hem bij Dixons gekocht hebben ze nu alle kleuren ipod mini + bijna accocaris die er zijn.
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:10:16 #8
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_23272309
ik heb mijne maar weer opgeborgen en ga hem spoedig naar de winkel terugbrengen
dit kleine krengetje begon 3 maanden nadat ik hem voor het eerst had gekregen heel erg vervelend te doen
het begon met ongewild doorspoelen, daarna bleef hij op sommige momenten een paar seconden haken
toen werd het erger, hij herkende zijn eigen content niet meer, hoewel hij wel verkondigde dat er nog maar 4.5 gieg aan ruimte over was
het gign van kwaad tot erger, hij spoelde chronisch door, en na een tijdje bleef hij voorgoed vasthaken.
ik heb hem nog aan de pc aangesloten, dit resulteerde in een blauw scherm met daarop een waarschuwing of ik mijn pc wil afsluiten en als dit een 2e keer opnieuw voordoet de pc te formatteren

toen heb ik gezegt DIKKE LUL VOOR JE

zodoende.... grmbl.. kutding
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:37:35 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23272836
Mocht je er problemen mee krijgen, een nieuwe accu kost dertig euro. Kun je zelf inbouwen.

Ik zit er aan te denken om er zelf ook eentje te bestellen, niet dat ik problemen met de mijne heb, maar die andere accus hebben sowieso meer power in huis dan de standaard accu van de 3rd gen.
Ik ga naar huis.
pi_23286487
tvp
pi_23303132
Is al dat spul zoals het docking station hetzelfde voor de gewone en de mini?
pi_23303349
quote:
Op zondag 14 november 2004 11:51 schreef Remzz het volgende:
Is al dat spul zoals het docking station hetzelfde voor de gewone en de mini?
Neen, het dock van de mini is kleiner en past qua formaat ook beter bij de mini, waarbij de mini ook stabieler in het dock staat. Er zit zelfs verschil in het dock van de 3G en de 4G iPod.
  zondag 14 november 2004 @ 12:32:02 #13
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23303802
bij mijn dock zat 1x een binnenwerk en 2 x een buitenkant 1x voor 20GB eb 1x 40 GB
pi_23303856
quote:
Op zondag 14 november 2004 12:04 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Neen, het dock van de mini is kleiner en past qua formaat ook beter bij de mini, waarbij de mini ook stabieler in het dock staat. Er zit zelfs verschil in het dock van de 3G en de 4G iPod.
Ah ok bedankt
pi_23331571
ik heb ook een ipod maar nu wil ik voor andere mensen een cd branden met liedjes die wel op m'n ipod staan, maar die ik van m'n computer heb afgegooid (het is per slot van rekening een externe harde schijf) maar hoe krijg ik die nu ooit weer op een cdrom?

Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd maar ik krijg er dus wel muziek in met itunes, maar er niet meer uit
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_23331597
Tvp
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_23332455
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef Legally_Brunette het volgende:
ik heb ook een ipod maar nu wil ik voor andere mensen een cd branden met liedjes die wel op m'n ipod staan, maar die ik van m'n computer heb afgegooid (het is per slot van rekening een externe harde schijf) maar hoe krijg ik die nu ooit weer op een cdrom?

Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd maar ik krijg er dus wel muziek in met itunes, maar er niet meer uit
Google even op SharePod, download SharePod, pleur het op je iPod. Start dan SharePod vanaf je iPod en gááááán

Voor Mac heb je iPod Agent nodig
pi_23332870
Ik had laatst met m'n ipod mini dat ie het zomaar ineens 2 dagen niet meer deed, de batterij was wel leeg (dat wist ik) maar ook als ik m in de oplader gooide was er geen leven in te bekennen. Iemand een idee wat er mee aan de hand geweest kan zijn? nu doet ie het gewoon weer als normaal....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_23332924
tvp
  maandag 15 november 2004 @ 18:02:00 #20
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23333279
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:27 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Google even op SharePod, download SharePod, pleur het op je iPod. Start dan SharePod vanaf je iPod en gááááán

Voor Mac heb je iPod Agent nodig
kan je iTunes dan ook nog gebruiken??
pi_23333447
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:02 schreef GiSH het volgende:

[..]

kan je iTunes dan ook nog gebruiken??
Ja hoor, waar je iTunes gebruikt om muziek op de iPod te zetten, gebruik je SharePod om muziek naar de computer te kopiëren (de omgekeerde weg dus)
  maandag 15 november 2004 @ 20:24:55 #22
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23336972
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:09 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Ja hoor, waar je iTunes gebruikt om muziek op de iPod te zetten, gebruik je SharePod om muziek naar de computer te kopiëren (de omgekeerde weg dus)
werkt toppie
pi_23337241
Gaat er nog iemand een sokje voor zijn of haar tere iPodje kopen?
pi_23337431
quote:
Op maandag 15 november 2004 20:33 schreef MadGuy het volgende:
Gaat er nog iemand een sokje voor zijn of haar tere iPodje kopen?
Ach, je bent gewoon jaloers dat je niet van dit soort hippe sokken voor een iAudio M3 kunt kopen
  dinsdag 16 november 2004 @ 08:32:06 #25
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23346249
Ik heb vannacht mijn iPod mee genomen naar me werk..(ik hoop dat ik provisie krijg van apple..) weer 3 klanten voor hun geregeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')