Apple Centre HTR Arnhemquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:09 schreef MotionMan0 het volgende:
OE die aanbieding klinkt erg aanlokkelijk, dat is degene die ik sowieso net wou kopen. Net even op de site van de groningse apple store gekeken (bossina) (die net vandaag hun nieuwe pand openden), maar daar is die aanbieding niet, helaas
Hoe heet de Arnhemse apple store?
ja geen id, ik ben h'm vandaag voor het eerst aan het uit proberen, en heb um nog niet op zak gehad. Maar je kan playlists maken met je favo nummers. En volgens mij is er ook zoiets als een programamtje die bijhoud wat je vaak luistert en speelt dan de meest geluisterde nummers af (maar ik weet niet of zoiets op de ipod zit of dat dat een proggie voor je pc is)quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:56 schreef menesis het volgende:
Is dat niet vervelend zonder zo'n afstandsbediening a la een minidisc? Moet je dat ding telkens te voorschijn halen...
ja ik ga ook langs de apple store. Maar volgens mij is het geen dode pixel. Vandaag zag ik dat het stipje wit was, ook als de Ipod uit is. Volgens mij is het een vuiltje. Op de display zie je namelijk ook de schaduw van het vuiltje of wat het dan ook is. Dus volgens mij zit het vuiltje boven de display en onder het glaasje plaatje...quote:Op zondag 26 september 2004 15:00 schreef MotionMan0 het volgende:
Je kan in ieder geval even langs de apple store gaan lijkt me, ik vind dat je het recht hebt op een scherm zonder dode pixels inderdaad dus ze lossen 't maar op. Anders koop ik je 'semi-defecte' iPod wel voor een licht prijsje over koop jij een nieuwe zonder zwart stipje
Mijn vorige MP3speler ging 5dagen nadat de garantieperiode verlopen was kapot -_-. Zit nu al een tijdje zonder muziek. Maar heb eigenlijk niet genoeg geld voor een iPod, maar als ik een nieuwe koop, wil ik meteen een echte goede.
Morgen maar even Apple Centre HTR Arnhem bellen, Bedankt
* mr.marcus wacht nog steeds op zn ipod miniquote:Op maandag 27 september 2004 17:45 schreef MotionMan0 het volgende:
Ah, boven de display en onder het plaatje... Dat ken ik, zo had ik een tijdje terug allemaal mini-vliegjes in mn TFT >.<
Waarvan ik er perongeluk 1 dood heb gedrukt, waardoor er nu dus altijd een vliegje in mn beeld zit. Agh, het is negeerbaar.
Vandaag nog geen kans gehad de apple centre te bellen, dus ik ga morgen even lang de apple centre in groningen. En daarna even arnhem bellen
Die aanbieding is een 3G iPod.
Kan iemand mij vertellen wat nou zon beetje alle verschillen zijn tussen de 3G en de 4G? Danku
Yup. De Bossina, die is sinds zaterdag een officiele apple store volgens mij. Zit bij de mediamarkt, westerhaven.quote:Op maandag 27 september 2004 18:40 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
* MotionMan0 wacht nog steeds op zn ipod mini![]()
Zit er trouwens een applestore in Groningen?
3G heeft dus die extra knopjes die bij de 4G op de clickwheel zitten. de 4G gaat ook 12 uur mee en de 3G 6 uur... Voor de rest is er volgens mij geen verschil...quote:Op maandag 27 september 2004 17:45 schreef MotionMan0 het volgende:
Ah, boven de display en onder het plaatje... Dat ken ik, zo had ik een tijdje terug allemaal mini-vliegjes in mn TFT >.<
Waarvan ik er perongeluk 1 dood heb gedrukt, waardoor er nu dus altijd een vliegje in mn beeld zit. Agh, het is negeerbaar.
Vandaag nog geen kans gehad de apple centre te bellen, dus ik ga morgen even lang de apple centre in groningen. En daarna even arnhem bellen
Die aanbieding is een 3G iPod.
Kan iemand mij vertellen wat nou zon beetje alle verschillen zijn tussen de 3G en de 4G? Danku
Ik las op dat de 3G 8uur meegaat en de 4G inderdaad 12uur. Ik moet zeggen dat ik beide behoorlijk weinig vind... hmmm. En ik las ook dat de menustructuur iets beter is bij de 4G maar dat zal wel niet baanbrekend zijn...quote:Op maandag 27 september 2004 21:29 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
3G heeft dus die extra knopjes die bij de 4G op de clickwheel zitten. de 4G gaat ook 12 uur mee en de 3G 6 uur... Voor de rest is er volgens mij geen verschil...
Maar die zijn niet zo mooi als een iPodquote:Op maandag 27 september 2004 22:09 schreef MadGuy het volgende:
Zonder de iPod liefhebbers voor het hoofd te stoten. Er zíjn alternatieven voor de iPod, met een langere batterij levensduur en ook betere vervangingsmogelijkheden mocht deze dood zijn.
Ja dat ligt er natuurlijk maar net aan. Smaken verschillen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar die zijn niet zo mooi als een iPod
O dat is minder, hebben ze hier op voorraad ^^. In ieder geval dat hadden ze de 25e, bij de openingquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:44 schreef mr.marcus het volgende:
ik wacht al 3 weken op mij Ipod mini blauw
de grijse hadden ze wel al weer op voorraad maar ik vind het juist zo grappig dat ze een kleur hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:21 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
O dat is minder, hebben ze hier op voorraad ^^. In ieder geval dat hadden ze de 25e, bij de opening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |