Ja, ik ken dat zeker wetenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef QuietGuy het volgende:
sure! jij weet veel van nokia's? ik heb een 6650, maar zit een softwarefoutje in, kende gij dat fixen?
Ben het wel eens met Flash. En voor de meest gewilde telefoons (D500, SE W800, Nokia 3230) zijn er wel al speciale topics. Hier kan men ook vaak terecht..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef Remzz het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een centraal topic over het kopen van telefoons. Er zijn nu zo al 4/5 topic's waarin user's zich afvragen welke telefoon ze moeten kopen. Is dat misschien een idee?
Jow Flash, leef je nog?quote:Op zondag 10 april 2005 23:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Beamers
Flash, kan je hier even een centraal topic van maken?
ok.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm dit neem ik even mee naar *achteren*We gaan het in de groep gooien
ok, ik zal binnenkort wel ff openen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou we zijn eruit hoorHet mag, maar geen copyrighted dingen van anderen plaatsen.
Naar mijn weten nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef QyRoZ het volgende:
Het Gratis Apple-Accessoires Topic...
Mag dit?
....quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[CENTRAAL] Navigatiesystemen
Lijkt me een goed plan om hier een [CENTRAAL] voor te zetten
Lijkt me gefixed dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:23 schreef gfree het volgende:
[LIF] "Le Sack"
Leuk zeg, aanhalingstekens werken niet in TT.![]()
TT moet zijn [LIF] "Le Sack"
Je bedoelt:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:36 schreef Remzz het volgende:
Weet niet of hiet een mod komt maar er zijn nu 4 D500 topics....
Kom, kom, er zaten zat mensen in die gewoon op zoek waren naar een reeks om in te posten, WAAR dan ook.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom is het SC topic dicht? En waarom had het niets met GAD te maken
Mogen we hier niet lekker lullen? Komt genoeg GAD in voor..
Kom maar met een voorstel, het staat volldig stil het forum iig.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet om het een of het ander, maar hoe zit het met de toekomst van GAD na het vertrek van Flash?
Zoals? Ik, tonks, remzz, melanie_miss, geqxon en nog een paar maken er een gezellige boel van. En dat is de vaste kliek, die dus al 11 topics plezier maakt. Wie verpesten het dan voor de rest?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom, kom, er zaten zat mensen in die gewoon op zoek waren naar een reeks om in te posten, WAAR dan ook.
Ik heb al een mail richting Nikky verstuurd, waarin ik aanbied om de boel als moderator draaiende te houden. genoeg potentie in GAD.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom maar met een voorstel, het staat volldig stil het forum iig.
Het is makkelijker zoiets naar forum@fok.nl te sturen, dan is het voor alle FA's en A's te lezenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb al een mail richting Nikky verstuurd, waarin ik aanbied om de boel als moderator draaiende te houden. genoeg potentie in GAD.
En over de SC: Als je ziet wie express het topic loopt te verzieken, is een ban dan niet wat voor hen?
Kan over gepraat worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:44 schreef tonks het volgende:
Lijkt me ook een goed idee als TimmyASD mod word..
Dit is niks zo.. en ik vind het erg jammer dat het slowchat dicht is
Bij dezequote:Op zondag 5 juni 2005 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is makkelijker zoiets naar forum@fok.nl te sturen, dan is het voor alle FA's en A's te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |