Zoals wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
zoals?
Zeg schatje, kijk eens goed naar mijn 1e post.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Geef een voorbeeld van zijn zonde!
Maar goed, ik kan me vergissenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:48 schreef yvonne het volgende:
TimmyASD, 48 uur voor uitlatingen in NWS.
Ik vond het reden genoeg om iemand op te laten marcherenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heeft dat niet zoveel te maken met de reden waarom hij op zwart is gezet...
[..]
Maar goed, ik kan me vergissen.
Leuk he, die vrije markt!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zeg schatje, kijk eens goed naar mijn 1e post.![]()
Ik ga niet alles herhalen, maar deze mod sluit een deal met persoon a en verkoopt het werkelijk aan persoon b hierna, dit alles omdat ie een tientje meer kan krijgen.
En vervolgens kan a in de shit zakken en sluit meneer het topic zelf om een relletje te voorkomen.
Ja echt, enorm. Ik denk dat jij niet eens weet wat je zegt, aangezien dit er niets mee heeft te maken.quote:
Hij riep het niet eens op de radioquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, die Timmy.
Vraag, aanbod, ergens iets goedkoper.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja echt, enorm. Ik denk dat jij niet eens weet wat je zegt, aangezien dit er niets mee heeft te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |