De OP is hier te vinden.quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Hieruit heb ik begrepen dat het mocht. Ik hoop dat ik het goed had.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Open een nieuwe, de boodschap is duidelijk
En let er gewoon met elkaar op,
ik ontneem liever users hun pleziertjes niet
En denk met ons mee over GAD, jullie input is heel belangrijk!
De OP is trouwens in de maak, deze zal ik z.s.m. online zettenquote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Ja ik was ookal aan het tobben hoe ik dat met die icoons moest doen, maar jij doet dat dus?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Voor we weer lekker verdergaan, eerst even een huishoudelijke mededeling:
[..]
De OP is trouwens in de maak, deze zal ik z.s.m. online zetten
Ja, ik ga ermee aan de slagquote:Op zondag 5 juni 2005 23:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja ik was ookal aan het tobben hoe ik dat met die icoons moest doen, maar jij doet dat dus?
Geeditquote:Op zondag 5 juni 2005 23:22 schreef yvonne het volgende:
Mag het heel misschien zonder die icons? De ervaring leert dat de "instap" voor anderen zo moelijk is, men ervaart het als nieuweling als iets waar men niet welkom is
Dus je moet meerdere van die dingen neerzetten of.....quote:Op zondag 5 juni 2005 23:28 schreef tonks het volgende:
http://www.tomshardware.com/consumer/200505271/
Wat een gaaf ding!
Wifi
Lekker door heel je huis mp3 streamen
Moeten niks, gewoon een aanrader met uitlegquote:Op zondag 5 juni 2005 23:25 schreef tonks het volgende:
[ code verwijderd ]
Maar ik lees dat de icoontjes wegmoeten.
Vorige deel: GAD; Slowchat #11quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Kan je doen..quote:Op zondag 5 juni 2005 23:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dus je moet meerdere van die dingen neerzetten of.....
h leuk ding, dus dat heef took boxjes ingebouwd?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan je doen..
Het idee is meer.. (Als je veel geld hebt..)
Dat je in elke kamer 1 apperaatje zet.
Bijvoorbeeld je zet er in de kinderkamer 1, met het wifi laat je liedjes via de computer afspelen.. en dan stel je in dat ze de hele dag kinderliedjes afspelen
Ja denk maar in de toekomst aan een beeldschermpje in de keuken en dan recepten streamen (Ik bedenk maar wat hoor)quote:Op zondag 5 juni 2005 23:41 schreef Remzz het volgende:
Ik denk echt dat wifi de toekomst is, dat voorbeeld wat Tonks geeft zal over een jaartje of 2 denk ik al betaalbaar worden. Nu heb je ook al wifi in MP3 spelers dat is echt prachtig kun je gewoon door het hele huis internet en andere dingen van de computer halen.
Wifi voor gewoon op de computer is niet erg duur.. wij hebben een setje bij de Aldi (jahh aldi!) gekocht.. voor 50 euro, en dat werkt allemaal prima!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nou mijn mama heeft nu de kabel stress omdat ze alles opnieuw heeft aangesloten.
Ze zei dat ze hoopte dat ik later WiFi had zodat ik dit niet mee hoef te maken
Maar als ik zover ben is het dnek ik wel betaalbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |