Goffejezusquote:Op zondag 24 april 2005 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Laptoptas dan wel heGaat lastig.
Wat er nu inzit:
Laptop
Adapter
Adapter-kabel
5-6m netwerkkabel
Lunch
Muis
Omzetstukje audiokabels
USB-Kabel
Cardreader
Dat word proppen
Pimpen voor je vrienden.quote:Op zondag 24 april 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar slaat het sowieso op dat gastjes van 16 tegenwoordig overal een laptop naartoe moeten slepen?
quote:Op zondag 24 april 2005 19:46 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Pimpen voor je vrienden.Beetje winampen dus..
Wel jammer dat GAD zo'n rustig subforum is.. Je zou het niet verachten want het is wel het modernste subforum en modern is in..
Ja bij mij ook school ookquote:Op zondag 24 april 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar slaat het sowieso op dat gastjes van 16 tegenwoordig overal een laptop naartoe moeten slepen?
Ja ik ken een ex-collegaquote:Op zondag 24 april 2005 19:58 schreef ook_gek het volgende:
ik sleep ook heel vaak mijn laptop tas mee![]()
Ja okee. Maar ik bedoel, stel, je hebt geen laptop, maar wel een laptoptas, en je gaat gewoon voor de pats met zo'n tas door een ongure buurt lopenquote:Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Kheb geen laptop
En als ik er 1 zou hebben, zou ik die niet meenemen. Kans van 1 op 1,5 dattie wordt gejat
Dan wordt je 1 keer beroofd, wellicht 2 keer, maar hierna weten ze het welquote:Op zondag 24 april 2005 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee. Maar ik bedoel, stel, je hebt geen laptop, maar wel een laptoptas, en je gaat gewoon voor de pats met zo'n tas door een ongure buurt lopen
Ja coolquote:Op zondag 24 april 2005 21:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan wordt je 1 keer beroofd, wellicht 2 keer, maar hierna weten ze het wel![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ken een ex-collegadie in een enorme pauperbuurt altijd voor de pats een laptoptas meedroeg. En daar zat dan alleen een broodtrommeltje in
Kijk gast, jij ben slimquote:Op zondag 24 april 2005 22:33 schreef Geqxon het volgende:
Gast, ik doe ICT-BeheerIk zit elke schooldag 8 uur op zo een ding
"Nee daar zit alleen mijn lunchbox in hoor meneer de marokaan"![]()
Kijk als ik dan naar de stad van heerser Flash ga, stop ik hem wel in een incognito tas
Niet om te dissen hoorquote:Op zondag 24 april 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Maar op het moment ga ik goed luisteren hoor meneer fles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |