Die eer wou ik QG gevenquote:Op donderdag 16 december 2004 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak je ook ff een nieuwe devzero? O nee laat maar
klopt wat een kut programma is dat zeg! Ik was aan het zappen en kwam er op uit. Er na heb ik weer verder gezapt. Ben ik gestrand bij RTL4 oprahquote:Op donderdag 16 december 2004 10:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
aan de gadget te zien heeft ook_gek heeft gisteravond een heel erg slecht tv programma gezien...
Het ziet er wel hip uit.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:06 schreef devzero het volgende:
Een OP met dit plaatje erin, want ik ben toch aan het twijfelen over zo'n apparaat of een gewone dvd/hd recorder
[afbeelding]
Ja maar juist daarom is het een leuk hebbug dingetjequote:Op donderdag 16 december 2004 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
O_G ik heb dat sort dingen altijd zulke zware onzin gevonden he...![]()
Net zo groot als een laptop, alleen je kunt er ongeveer 2600 dingen minder mee
Aanzetten en genieten maarquote:Op donderdag 16 december 2004 19:25 schreef ook_gek het volgende:
Nu vraag ik me alleen af hoe dit nou werkt![]()
Ja dat laatstequote:Op donderdag 16 december 2004 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanzetten en genieten maar
Of bedoel je technisch geleuter over potentiaalverschil en cyber-plasma door wormgaten in de tijd-ruimte-kromming van het meta-zwaartkrachtveld?
Oprotte naar GoT jijquote:Op donderdag 16 december 2004 19:31 schreef ook_gek het volgende:
Wat gebeurd er BV als ik die blol er af sloop![]()
Daar heb ik een permban omdat ik een kloon had.quote:
Kan ook te maken gehad hebben met een mailtje dat ik ze gestuurd had...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:dat MEEN je
Wat een verliezers daar zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |