Die eer wou ik QG gevenquote:Op donderdag 16 december 2004 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak je ook ff een nieuwe devzero? O nee laat maar
klopt wat een kut programma is dat zeg! Ik was aan het zappen en kwam er op uit. Er na heb ik weer verder gezapt. Ben ik gestrand bij RTL4 oprahquote:Op donderdag 16 december 2004 10:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
aan de gadget te zien heeft ook_gek heeft gisteravond een heel erg slecht tv programma gezien...
Het ziet er wel hip uit.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:06 schreef devzero het volgende:
Een OP met dit plaatje erin, want ik ben toch aan het twijfelen over zo'n apparaat of een gewone dvd/hd recorder
[afbeelding]
Ja maar juist daarom is het een leuk hebbug dingetjequote:Op donderdag 16 december 2004 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
O_G ik heb dat sort dingen altijd zulke zware onzin gevonden he...![]()
Net zo groot als een laptop, alleen je kunt er ongeveer 2600 dingen minder mee
Aanzetten en genieten maarquote:Op donderdag 16 december 2004 19:25 schreef ook_gek het volgende:
Nu vraag ik me alleen af hoe dit nou werkt![]()
Ja dat laatstequote:Op donderdag 16 december 2004 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanzetten en genieten maar
Of bedoel je technisch geleuter over potentiaalverschil en cyber-plasma door wormgaten in de tijd-ruimte-kromming van het meta-zwaartkrachtveld?
Oprotte naar GoT jijquote:Op donderdag 16 december 2004 19:31 schreef ook_gek het volgende:
Wat gebeurd er BV als ik die blol er af sloop![]()
Daar heb ik een permban omdat ik een kloon had.quote:
Kan ook te maken gehad hebben met een mailtje dat ik ze gestuurd had...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:dat MEEN je
Wat een verliezers daar zeg
Hej ken je mijquote:Op donderdag 16 december 2004 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Je had ze vergeleken met onderdelen van overleden ongewervelde zeedieren en ze beschuldigd van het bevruchten van bepaalde soorten knaagdieren?
Of had je vooronderstellingen geuit over de bedrijfstak waarin hun moeders actief zouden zijn en aangegeven dat je geen hoge pet op had van hun eigen verstandelijke vermogens?
Tegen een grens schoppen noem ik dat altijd.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah juist, je hebt de Wet van Behoud van Maximale Irritatie toegepast. Ja, dan vlieg je d'r af
Oprah ging over schoonheidsbehandelingenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klopt wat een kut programma is dat zeg! Ik was aan het zappen en kwam er op uit. Er na heb ik weer verder gezapt. Ben ik gestrand bij RTL4 oprah![]()
Ach, 't ligt inmiddels toch onder de grondquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi sokje eromheen
Had wel met zo'n iPod sok gekund, was het nog beter geweest ook. Dit ziet er nie uit
It had to be carried aside the cemetery, then buried alivequote:Op vrijdag 17 december 2004 10:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ach, 't ligt inmiddels toch onder de grond
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:35 schreef Troel het volgende:
Wie red mij? Ik moet opruimen maar heb geen zin
Die moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:39 schreef Troel het volgende:
Bij mij is het in mijn oude en dat is dus het probleem
Nee man dat is ECHT lekker gek!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:12 schreef Renesite het volgende:
garnalen zijn viesch!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man dat is ECHT lekker gek!
wel hollandse
Hoeveel euro is een punt?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:04 schreef Renesite het volgende:
Dan valt het tegen!
Me broer heeft een coole kerstpakket gekregen! kan voor 400punten op een internetsite dingen bestellen
Nou.... gewoon iets warms, liefs, vrouwelijks, onder de wol...quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:20 schreef BaggerUser het volgende:
brr koud
had ik nu maar een hitt producerende gadget
10 cent ofzo geloof ik, 40 euro, ja, ik heb geen ideequote:
Ik niet maar ik heb wel een mini IDE naar IDE converter is dt een gadgetquote:Op maandag 20 december 2004 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Wie poste hier laatst ook alweer zo ene usb-ide converter?
neequote:Op maandag 20 december 2004 22:32 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik niet maar ik heb wel een mini IDE naar IDE converter is dt een gadget![]()
Hiero;quote:Op maandag 20 december 2004 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Wie poste hier laatst ook alweer zo ene usb-ide converter?
was ikquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:20 schreef Geqxon het volgende:
Owja, thanks!
yepquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:36 schreef Geqxon het volgende:
Bij nowthatsits zeker?
quote:Op donderdag 23 december 2004 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je met zo'n ding?Zelf een portable HDD in elkaar knoeien?
een hdd hot swappable maken, een hdd extern aansluiten, etc. etc.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je met zo'n ding?Zelf een portable HDD in elkaar knoeien?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eindelijk mijn aanvraag voor mn SE P910 op de bus kunnen doendus nou nog 10 werkdagen >>> Zal wel minimaal 3 weken worden....
De P910 bedoel je? JAquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Is een telefoon waar je apps, mp3's, mp3 ringtones en radio mee af kan spelen ook een gadget?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |