hier druk aan 't werk. pot cafeïne er bij, daft punk met koptelefoon (sennheiser HD533 om in Gadget-sfeer te blijven) op m'n oren...quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker aan het werk, beetje fokken ondertussen
Mag jij gewoon relaxed muziek luisteren met koptelefoon opquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
hier druk aan 't werk. pot cafeïne er bij, daft punk met koptelefoon (sennheiser HD533 om in Gadget-sfeer te blijven) op m'n oren...
Why not? heeft niemand last van mequote:Op dinsdag 7 december 2004 10:57 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mag jij gewoon relaxed muziek luisteren met koptelefoon op![]()
Wat doe je voor n werkquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Why not? heeft niemand last van me
Ik zit hier gewoon met een radiootje aan; heb ook maar 1 kamergenoot die het niet erg vindtquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:57 schreef R-Alph het volgende:
Mag jij gewoon relaxed muziek luisteren met koptelefoon op![]()
eigenlijk al deel 3..quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:35 schreef devzero het volgende:
eigenlijk is dit deel 2Gadget Slowchat Deeltje #1
hoelang wacht je al dan ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:35 schreef Underdoggy het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn nieuwe PDA... Ik wordt er langzamerhand bang voor dat ik opgelicht ben
Over gadgets gesprokenquote:Op woensdag 8 december 2004 01:10 schreef Leutje het volgende:
[..]
Geen betere manier om van je gadget te genieten dan met caffeine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |