Toch mis ik er eentjequote:
Daar zitten dus echt alle in- en uitgangen op die je maar kan bedenken.![]()
Viezerikquote:
en 6,3mm jack. Kan je niet eens films kijken met een hoofdtelefoonquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:38 schreef whoops het volgende:
Ja, XLR mist...
Buizen versterker om je mp3's af te spelenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:02 schreef bas-beest het volgende:
ik vind dit ook wel een ultiem gadget...
[afbeelding]
Een segway is in mijn ogen ook een gadget.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:03 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... bij het woord "gadget" denk ik toch eerder aan een klein draagbaar high-tech speelgoedje en nièt aan een dikke vette (overigens wel zéér coole & uitgebreide) AV-receiver.
Dan noem ik een villa aan de costa brava ook een gadget...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:18 schreef J.A.N.A. het volgende:
Een segway is in mijn ogen ook een gadget.
Zie een gadget meer als een hebbeding.
Als hij erg mooi is mag dat wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan noem ik een villa aan de costa brava ook een gadget...
Gadget = Een voorwerp waarvan het in het bezit zijn belangrijker is dan de eigenlijke functiequote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan noem ik een villa aan de costa brava ook een gadget...
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gadget = Een voorwerp waarvan het in het bezit zijn belangrijker is dan de eigenlijke functie, Maar Gadget is een erg rekbaar begrip. Maar ik kan me wel vinden in deze definitie.
Die muizen zijn zó verragd! Mijn broertje heeft er een. Je kunt er nieteens degelijk mee sturen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:00 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/6dc8/
Eendje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |