Ach ik kan niet alles alleen beslissenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ga wel ff zoeken.
[..]
Ben jij of ik hier nou de mod
Omdat er 2 topic's van lopen en de link naar zowel het eerste als het tweede topic is vandaag genoemd. Dat is verwarrend want je weet niet waar je moet zijn nu welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:51 schreef tonks het volgende:
Waarom sluit jij in godsnaam een topic waar al 4 maanden niet in gereageerd is
Ja sorry zat er nog ff over na te denken. Maar je kunt hem beter weghalen, als ik sommige namen van programma's zie en de hoeveelheid er van lijkt het me dat nooit alles legaal kan zijn. Doe hem maar ff dicht, als Timmy morgen weer terug is zal ik het overleggen.quote:
hij is allang dichtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja sorry zat er nog ff over na te denken. Maar je kunt hem beter weghalen, als ik sommige namen van programma's zie en de hoeveelheid er van lijkt het me dat nooit alles legaal kan zijn. Doe hem maar ff dicht, als Timmy morgen weer terug is zal ik het overleggen.
Om het maar op een fp-manier te zeggen: troll/flame. Zag een ruzie en een verneukt topic al helemaal gebeuren, lijkt me nu voorkomenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn post in dat keyboard topic viel toch reuze mee, of wat?
gvh: godverhondjes?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:11 schreef tonks het volgende:
Stomme naam.
Beste IJsmeis,quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
Beste moderators,
Ik zie nergens de inkoopactie van de Ipod sokken.
Zou ik misschien een nieuwe mogen starten?
You wishquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Beste IJsmeis,
Maar natuurlijk.
Groetjes moderator.
Ik wel trouwens, post 300 was op 01 maart en er is nooit een nieuw deel geopend.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
Beste moderators,
Ik zie nergens de inkoopactie van de Ipod sokken.
Zou ik misschien een nieuwe mogen starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |