Goed ideequote:Op donderdag 2 december 2004 20:50 schreef TC03 het volgende:
Ik stel voor dat jullie DIG instruinen om de nodige topiques over te zetten.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Geinig, zo'n patsforum!
Mag het ook een soort van unieke verzameling spullekes zijn? Iets wat maar weinig anderen hebben? Maw, is er dit de juiste forum voor?
Hangt van de verzameling afquote:Op vrijdag 3 december 2004 02:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Geinig, zo'n patsforum!
Mag het ook een soort van unieke verzameling spullekes zijn? Iets wat maar weinig anderen hebben? Maw, is er dit de juiste forum voor?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:30 schreef devzero het volgende:
Ik nomineer Godlike02 voor 3de mod van GAT GAD
Success QG en Dr_Flash
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijgen we ook gadgets om te testen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:34 schreef Bupatih het volgende:
Whehe. Ik zag GAD op eens in de AT staan
Aan de forumsoftware kunnen Dr_Flash en ik niet veel veranderen. Overigens dit soort ideeën zijn van harte welkom in Replique en Frontpage Developmentquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:24 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[knip]
Werkt de text-only layout niet dan? Overigens kan ik prima fokken met een text-only browser als lynxquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:24 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Leuk dat Fok een Gadget subforum rijker is, maar ik mis nog wat qua integratie.
Als ik de frontpage zou willen bezoeken, gebruik ik op mijn pocket pc wap.fok.nl. Er is nog een andere url, niet op wap gericht, maar ik kan die niet meer vinden.
Het forum gaat met de 'text-only' variant vooruit, maar is toch niet toegesneden op de portrait resolutie van een WM2003 device.
Vooralsnog pleit ik voor herkenbare links op de default pagina's die je leiden naar de pocket pc vriendelijke /wap variant van de pagina. Deze zijn reeds ontwikkeld voor de frontpage, maar zo beroerd terug te vinden.
Als er daarnaast een txt only variant ontwikkeld zou worden voor PIE (Pocket Internet Explorer), ben ik one happy bunny!![]()
Yups, dat werkt wel, zelfs de complete kerstboom is te lezen, maar om nou te zeggen, eindgebruikersvriendelijk, neuh.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt de text-only layout niet dan? Overigens kan ik prima fokken met een text-only browser als lynx
[afbeelding]
Jullie zijn wel eendrachtig, om met zijn tweeën het topic deze kant op te halenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed plan![]()
*Sleepkabel om topiekje heen legt en deze kant op sleurt
We zijn het altijd zo eensquote:Op donderdag 16 december 2004 17:11 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Jullie zijn wel eendrachtig, om met zijn tweeën het topic deze kant op te halen
Ik ga 't overleggen met m'n collega-moderatorquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:13 schreef GeeKaa het volgende:
Ik zou graag een enquete willen plaatsen op "gadgets"
De enquete gaat over mobile games en of er gebruik van gemaakt word.
Go aheadquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:13 schreef GeeKaa het volgende:
Ik zou graag een enquete willen plaatsen op "gadgets"
De enquete gaat over mobile games en of er gebruik van gemaakt word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |