Wat is die rijmpiet status dan weer?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
en daar gaan we weer
mooiquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:04 schreef MikeyMo het volgende:
plaatje toegevoegd
Mooi plaatje.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:04 schreef MikeyMo het volgende:
plaatje toegevoegd
Nee vond die ouwe niet zo mooi als deze nieuwe die binnenkort uitkomtquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:26 schreef California het volgende:
Niet eens de '43 versie?
Niet eens een halve dvd op z'n gezicht geplakt?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:10 schreef kinky_queen het volgende:
bij dvdstore.nl istie maar 75 euro...
![]()
[afbeelding]
mooiquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:04 schreef MikeyMo het volgende:
plaatje toegevoegd
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:44 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Die brief zit alleen maar wat reclame voor Indy in, das niets bijzonders en idd is ie precies hetzelfde als jouw 2-disc editie afgezien van nummering, Dogtag en Poster. Maar is niet de zogenaamde tinnen editie, die niet in tin zitquote:Op woensdag 1 december 2004 15:02 schreef Cheiron het volgende:
is dat die "tinnen" versie? Op de dogtag en die brief na lijkt hij hetzelfde als mijn special edition 2 disc versie..
Daar moet je toch ook de Duitse versie van hebben?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:49 schreef Cheiron het volgende:
Eergisteren besteld, en vandaag binnen, de RCV ( : r ) uitgaves van Jay And Silent Bob Strike Back en The Boondock Saints.
Van de Boonock Saints is de kwaliteit echt ondermaats..
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet hem nog binnen krijgen
en wie mag jij wezenquote:Op donderdag 2 december 2004 07:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan moet je niet in dit topique wezen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:31 schreef pascalheister het volgende:
heb het altijd hier gedaan, (en vele andere met mij )dus ga dat nou ook niet anders doen
eigenlijk is dat bestelde topic ook zinloos, je post het later hier ook weer![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:31 schreef pascalheister het volgende:
eigenlijk is dat bestelde topic ook zinloos, je post het later hier ook weer![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Kun je toch mooi je postaantal opkrikken
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:34 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat is het probleem met nog een keer posten? Zo hou je wat makkelijker in de gaten wat er nog moet komen. In dit topic kan je verder ook echt melden hoe de dvduitvoering bevalt. Maar goed als dit je niet bevalt waarom dan niet gewoon wachten met posten totdat je de bestelling binnen hebt?Hoef je ook maar in EEN topic je ei kwijt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:26 schreef Eluc het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen wat het nut daarvan is?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:54 schreef kinky_queen het volgende:
Het bestelde topic is erg handig ivm limited editions
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:03 schreef Shogo het volgende:
Eigenlijk moet er dan ook nog een topic bijkomen met "Welke DVD staat bij jouw nou op packaging status?"
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welke order heb je net gecancelled?
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:07 schreef Shogo het volgende:
[..]
Welke DVD verwacht jij morgen in je brievenbus?
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:16 schreef MikeyMo het volgende:
en natuurlijk een apart topic voor dvd's die gebracht worden met select vracht en dvd's die gewoon door tpg gebracht worden
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[afbeelding]
Kon ik een keer mijn kortingspas gebruiken bij de FRS, vergeet ik het.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als je meteen terug was gegaan had je de korting mischien alsnog gekregen. Deden ze bij mij wel een keer. Alles teruggeboekt en opnieuw aangeslagen met korting. Gelukkig maar, was ruim 100 Euro aan dvd's
wat heb je er voor betaalt, ben ook nog op zoek naar seizoen 2 voor een leuk prijsjequote:Op vrijdag 3 december 2004 09:09 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Als je het dan echt goed wilt doen dan maak je een topic aan voor elke webwinkel waar je dvd vandaan komt (of gewone winkel natuurlijk)![]()
on topic:
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je die besteld heb ipv al binnen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:53 schreef Neoktheone het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Abre los ojos!
Mooi! Dan ga ik nu aan je vragen of jij voor mij even dat sample zou kunnen plukken. Ik wil hem nl in me website gaan gebruiken. Sophia zegt nl meerdere malen "Abre los ojos" in die film en als jij een van die (zonder achtergrondgeluid, maar dat moet geen probleem zijn) voor me kan rippen en naar me mailen. Erg graag!
Was die heel goedkoop? Dan wil ik hem ook namelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:44 schreef Cheiron het volgende:
Ah.. sweet childhood memories![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:33 schreef Sai het volgende:
[..]
Was die heel goedkoop? Dan wil ik hem ook namelijk..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Niet HEEL goedkoop. 9.99 bij de FRS
quote:
ik heb gelukkig nog de R2NL digipack vorig jaar kunnen kopenquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]in n digipack nogwel
de R4 is ook m`n eerste R4 dvd in m`n collectie
Hij lag voor 60 euro bij de FRS.quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heb je er voor betaalt, ben ook nog op zoek naar seizoen 2 voor een leuk prijsje
Lek, waar en hoe duur?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:16 schreef Dada het volgende:
Allemaal Regio 2.
Lek
[afbeelding]
Allemaal vandaag gekocht, behalve The Long Good Friday die kreeg ik vandaag binnen na hem al een paar dagen geleden besteld te hebben
![]()
Lukas Klamer, ¤ 6,50quote:Op maandag 6 december 2004 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
Lek, waar en hoe duur?
Alles lijkt wel langer te duren de laatste tijd, niet alleen spul wat van cdwow afkomt.quote:Op maandag 6 december 2004 10:13 schreef Hare het volgende:
en is it just me of duurt het de laatste tijd een dagje of wat langer totdat de bestellingen van cdwow binnen zijn?
Zal dan dus wel gewoon de kerstdrukte zijnquote:Op maandag 6 december 2004 10:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alles lijkt wel langer te duren de laatste tijd, niet alleen spul wat van cdwow afkomt.
dat lijkt er idd wel op, maar heb ze nog steeds altijd binnen een week binnen.^O^quote:Op maandag 6 december 2004 10:13 schreef Hare het volgende:
en is it just me of duurt het de laatste tijd een dagje of wat langer totdat de bestellingen van cdwow binnen zijn?
En? Hoe zwaar is het ding?quote:Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Supermooi!!
[afbeelding]
Grrr,quote:Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Supermooi!!
[afbeelding]
ja ik heb hem met EMS laten verzendenquote:Op maandag 6 december 2004 19:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Grrr,![]()
Had je met EMS verzonden?
En is ie beschadigd die van jou?
Nog douane?quote:Op maandag 6 december 2004 19:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ik heb hem met EMS laten verzendendisc 1 is de hoes een klein beetje van beschadigd voor mij niet echt storend. hij weegt wel aardig wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |