Showchat is nog maar een paar maanden oud, de GTST topics al een paar jaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:16 schreef Orginial het volgende:
Wat me trouwens opvalt dat alle lang lopende topics allemaal de 100 paseren.Zijn die allemaal tegelijk van start gegaan?
Lees: GTST,ONM & Showchat.
Jaar?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Showchat is nog maar een paar maanden oud, de GTST topics al een paar jaar.
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jaar?![]()
Je moet in groep 24 evenquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:19 schreef BVO het volgende:
Mooi..
Ik zie nu pas dat God is a DJ van Pink er niet bij staat..
Terwijl ik die wel genomineerd had..
En anders stuur ik 'm wel op MSN.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet in groep 24 even. Run.
. van
. Snow Patrol.
. ook dik maken. Je kent het niet, dat boeit niet, maar het is misschien wel de beste single van 2004.
Gedaan, ga hem gelijk ff downen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je moet in groep 24 even. Run.
. van
. Snow Patrol.
. ook dik maken. Je kent het niet, dat boeit niet, maar het is misschien wel de beste single van 2004.
Gwen Stefaniquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik luister nu Breathe Easy van de Sugababes.
De Sugababes waren op Pinkpop echt verrassend goed.. Ik weet alleen niet meer of ze deze ook deden. Ik geloof van wel.
.
Dat is toch de laatste single? Mooi nummer.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik luister nu Breathe Easy van de Sugababes.
De Sugababes waren op Pinkpop echt verrassend goed.. Ik weet alleen niet meer of ze deze ook deden. Ik geloof van wel.
.
Nee, het is een albumtrack van Angels With Dirty Faces. Geen single geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:25 schreef BVO het volgende:
Dat is toch de laatste single? Mooi nummer..
Mischien omdat...het plaatje 96x96 is..quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:34 schreef Orginial het volgende:
Ik word gek,
ik wil http://www.messengerfreak.nl/avatars/kerst/kerst-----9.jpg als avatar maar hij doet het gewoon niet!![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Of missen jullie mij niet deze keer?
Net wel ffquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
niet.![]()
Je weet dat overdadig rijmen niet goed voor je is?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Of missen jullie mij niet deze keer?
Waarom zou dat mij kunnen schadenquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je weet dat overdadig rijmen niet goed voor je is?
Is dit wat,als avatar?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je weet dat overdadig rijmen niet goed voor je is?
Bewegende avatars zijn altijd gaaf!quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Is dit wat,als avatar? :')
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:04 schreef bar_rel het volgende:
En hoe zit het met mijn avatar?
Iemand die mijn leven kan verlichtenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Het feest kan beginnen
Want Leonie is binnen
Wij maken ons geen zorgen,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Het feest kan beginnen
Want Leonie is binnen
Het is een virus.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iemand die mijn leven kan verlichten
Want jij bent ook al aan het dichten.
Mijns insziens rijmt het door de Van Dale geaccepteerde 'deals'quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een virus.
En je hebt mijn inziens nog geen geldig rijmwoord op 'biels' gevonden!![]()
Ik nam altijd als ik in de kroeg was een biels,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een virus.
Waar was jij met de Nederlandse les.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een virus.
Ik moet jou hiermee complimenterenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Airelle het volgende:
Dat gedoe van je over een biels,
ik heb nog nooit gehoord van zoiets debiels!
Kijk die is sterkquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Airelle het volgende:
Okee, ik geef me gewonnen. Je hebt gelijk op alle fronten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar was jij met de Nederlandse les.
"Mijns insziens" is nog altijd met een 's'.
Wauw, die krijgt de hoofdprijs!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Airelle het volgende:
Whahaquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk die is sterk![]()
Dat heb ik ook al bewezen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha
biels is dus niet onrijmbaar.
Ook al had ik bovenstaand bericht op jou gedoeldquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al bewezen.
Maar misschien kan je niet zo goed lezen.
Ben ik een analphabeet?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar die van Airelle is beter.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees nog eens bovenstaand gedichtquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben ik een analphabeet?
kom op zeg bespaar me dit leed.
Ook al was die van haar beterquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar die van Airelle is beter.![]()
Nieuwe uitdaging: verwerk een chiasme in je rijm!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees nog eens bovenstaand gedicht
Dat op jou en je regels was gericht.
Het zij je vergeven Bupatih,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook al had ik bovenstaand bericht op jou gedoeld
Het was niet zo hard en flauw bedoeld.
Wat boeit mij nou een kruisstelling oftewel een chiasmequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nieuwe uitdaging: verwerk een chiasme in je rijm!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou een kruisstelling oftewel een chiasme
Ik word nog liever 's nachts gewekt door mijn buurvrouws orgasme.
Het spijt me, maar ik kan niet stoppen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hou op
![]()
* Orginial lacht maar houdt zijn gezicht in de plooi: Ophouden oké?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik kan niet stoppen.
Volgens mij zijn mijn hersens naar de knoppen.
Volgens mij ben jij met het Sinterklaas-syndrome besmet,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik kan niet stoppen.
Volgens mij zijn mijn hersens naar de knoppen.
Het kan echt niet, mijn waarde vriend.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Bupatih lacht maar houdt zijn gezicht in de plooi: Ophouden oké?![]()
Je hoort een schreeuw; de buurvrouw kreunt luidquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou een kruisstelling oftewel een chiasme
Ik word nog liever 's nachts gewekt door mijn buurvrouws orgasme.
Het zal mij niks verbazenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:35 schreef bar_rel het volgende:
Nou laat het dan maar snel 5 december zijn,dan stopt ie.OF gaat ie dan door met de Kerstman
![]()
Ik ben toch een gezond mens, manquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hoort een schreeuw; de buurvrouw kreunt luid
Jij kreunt vermoeid en schreeuwt: "Stop dat geluid!"
MIschien kijkt die mevrouw wel Commisaris Rex,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hoort een schreeuw; de buurvrouw kreunt luid
Jij kreunt vermoeid en schreeuwt: "Stop dat geluid!"
Deez rijmt nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
MIschien kijkt die mevrouw wel Commisaris Rex,
Jij denkt natuurlijk meteen weer aan sex
Rijmen doet die zeer zeker welquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Deez rijmt niet![]()
Ik ben hier ook niet goed in,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rijmen doet die zeer zeker wel
Al klink het niet echt zuiver, bar_rel.
Applaus voor jou,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik had lekker wel een chiasme.
Ook al heb je een chiasme van je tenen tot je orenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik had lekker wel een chiasme.
Ach, eens ga je wel voor de bijlquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook al heb je een chiasme van je tenen tot je oren
Het kan mij nooit ofte nimmer bekoren.
Omdat je ons hebt aangestokenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:46 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zijn jullie ook aan het dichten geslagen
Kunnen jullie Nederlandse proza soms niet verdragen?
Ik ben altijd en overal een stijlvolle manquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, eens ga je wel voor de bijl
Een mooi gedicht kent immers stijl
Je hebt gelijk, het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:46 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zijn jullie ook aan het dichten geslagen
Kunnen jullie Nederlandse proza soms niet verdragen?
Jammer genoeg kan ik niet kappenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het slaat nergens op.![]()
Ik kap er mee.
Als jij er gelukkig mee bent, dan ben ik dat ook.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan ik niet kappen
Ik hoop dat jullie dat zullen snappen.
Jaa! dat kijk ik ook altijdquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Room Raiders is echt een leuk programma.
Ik weet ook niet waarom ik dat doe.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als jij er gelukkig mee bent, dan ben ik dat ook.
Maar waarom telkens die- Ben je sip?
Misschien door al dat rijmen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik dat doe.
Misschien ben ik wel erg moe.
Vandaag was het inquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef bar_rel het volgende:
Jaa! dat kijk ik ook altijd![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien door al dat rijmen.
Probeer anders een blije vermoeide smiley, zoals deze:![]()
Wil ik weer eens heen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:. Rome.
.
Ja sommige zijn echt zo stomquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vandaag was het in. Rome.
. En een meisje stuurde een jongen weg omdat hij zoveel tijdschriften had.
.
Ik adviseer Wahington; een prachtstad met een hele leuke buitenlandse-studenten-scene!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Wil ik weer eens heen..
Was sowieso van plan een jaar in het buitenland te gaan studeren, misschien moet ik maar naar Rome gaan..
Als ik ben geslaagd ga ik naar Rome.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
Wil ik weer eens heen..
Was sowieso van plan een jaar in het buitenland te gaan studeren, misschien moet ik maar naar Rome gaan..
pet detectivequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Ace Ventura is trouwens een bout film
Ach, jij moet het gewoon nog leren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Ace Ventura is trouwens een bout film
Nu weet ik het zeker: je bent gek!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, jij moet het gewoon nog leren.
Iedere film van Jim Carrey behoor je te waarderen
ZVO zei onlangs toen H. langskwam op de autoradio "Zet die kutH. eens af", PVO en MVO vinden d'r wel goed.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vinden ZVO, PVO en MVO eigenlijk van H.?
Is het jaloezie wat ik hier bespeur?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: je bent gek!![]()
Liar Liar vond ik vroeger altijd heel leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jim Carrey is echt wel goed hoor. Vooral in The Truman Show en. Eternal Sunshine Of The Spotless Mind.
.
Hij heeft een paar goede films (Truman Show, Eternal Sunshine of the Spotless Mind) en hij kan zeker goed acteren. Maar om te zeggen dat al zijn films geweldig zijn gaat mij veel te ver. Ik zal hem nooit Me Myself & Irene vergeven.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is het jaloezie wat ik hier bespeur?
Jim Carrey is gewoon de beste acteur!!
In Me, Myself and Irene is 'ie best wel goed.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij heeft een paar goede films (Truman Show, Eternal Sunshine of the Spotless Mind) en hij kan zeker goed acteren. Maar om te zeggen dat al zijn films geweldig zijn gaat mij veel te ver. Ik zal hem nooit Me Myself & Irene vergeven.
Om nog maar te zwijgen over het misbaksel Batman: Forever.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In Me, Myself and Irene is 'ie best wel goed.
Al is het niet zo dat ik elke keer lachen moet
Hij had een bijrol die de pijn van de film verlichtte.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het misbaksel Batman: Forever.
je hond heet barrelquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:29 schreef bar_rel het volgende:
Tijd om met Barrel te lopen![]()
Het is helemaal geen kwestie van doenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Is het hier verplicht te rijmen
of mag het rijmwoordenboek weer verdwijnen?
Ik vond hem eigenlijk supergoedquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Slecht
bup?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is helemaal geen kwestie van doen
maar als bedankje krijg je van mij een dikke zoen.
En een keer positief over mij.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
bup?
anders maak je een lang gedicht over alle users
Ik heb met die OP al met jullie namen geklooid.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
bup?
anders maak je een lang gedicht over alle users
Het spijt me dat ik er zo uit ben gaan zien.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oeh, ik ga er helemaal van blozen
maar kun je dat verdrietige gezicht niet lozen?![]()
Ik begrijp er niks van en daar kan ik flink van balen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:52 schreef Airelle het volgende:
Airelle
zo dan weten jullie dat ook weer.
voor de mensen die zich nog afvroegen waar mijn nick vandaan kwam.
Dit snap ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik er zo uit ben gaan zien.
Maar dat kwam plots na de dood van je wasmachine.
Dan moet jij het volgende topic openen he.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb met die OP al met jullie namen geklooid.
Maar die werd na één topic al weer wegggegooid.
Ik open niks,dat is tabee,quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet jij het volgende topic openen he..
En nee, dat rijmt niet.
Jupquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
je hond heet barrel![]()
O, dat vind ik een hele eer.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet jij het volgende topic openen he..
En nee, dat rijmt niet.
Daar staat in het mooie Frans (language de l'amour) geschreven,quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van en daar kan ik flink van balen.
Misschien kan jij het voor mij vertalen?
Hihi, hij zei "playboy"!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik open niks,dat is tabee,
want ik zit nog altijd met de Playboy op de plee![]()
![]()
Misschien moet je dit topic beter doorlezenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dit snap ik niet.![]()
Hahaquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hihi, hij zei "playboy"!
Airelle stond toch voor een of andere bes?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar staat in het mooie Frans (language de l'amour) geschreven,
hoe ik aan mijn nickname kom.
[he?! dat rijmt niet..]
Ach so!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien moet je dit topic beter doorlezen
Want haar dode wasmachien is de deur toegewezen.
Dit loopt echt uit de hand.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Airelle stond toch voor een of andere bes?
If so, heb ik toch wat gehad aan mijn Franse les.
C'est vrai!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Airelle stond toch voor een of andere bes?
If so, heb ik toch wat gehad aan mijn Franse les.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha
Dat jij de Playgirl leest.![]()
..nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:03 schreef Orginial het volgende:
Me avatar doet het.
![]()
Wél.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
..niet
nothingquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wél.
Wie ziet mijn avatar allemaal?![]()
Alleen als ik mijn nieuwste editie van 'Incredible Midget Orgies Magazine' uit heb.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha
Dat jij de Playgirl leest.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn nieuwste editie van 'Incredible Midget Orgies Magazine' uit heb.
'Incredible Midget Orgies Magazine'quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn nieuwste editie van 'Incredible Midget Orgies Magazine' uit heb.
Vertaal gewoon de titel!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
'Incredible Midget Orgies Magazine'
Was dat?
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Was dat?
Doe dan een mooi plaatje van Victoria Koblenkoquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:12 schreef Orginial het volgende:
Me avatar doet het weeriz niet.![]()
Dat je het niet weet, is niet erg.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Was dat?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je het niet weet, is niet erg.
Maar het staat voor groepseks met een dwerg
Wil ik dit niet missenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Wat kijkt u nou, met uw sigaar?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
![]()
Orgies, midgets, sporadische gastoptredens van shetlandpony's... wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wil ik dit niet missen![]()
Orgies..![]()
Wat ik nog meer wil?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Orgies, midgets, sporadische gastoptredens van shetlandpony's... wat wil je nog meer?
paf paf...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat kijkt u nou, met uw sigaar?
Wat ik zeg is immers waar.
Kijk, nu is die smiley op zijn plaats.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ik nog meer wil?
Een vrouw die wel een keer wil
Relexed een beetje...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:26 schreef BVO het volgende:
Flikker nou eens op met die kutavatars van je.
Daar zijn aparte topics voor.
Dat klinkt als Midgetgolfen tussen de shetlandpony's.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Orgies, midgets, sporadische gastoptredens van shetlandpony's... wat wil je nog meer?
BVO, je directheid vind ik bewonderingswaardig. Petje af!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:26 schreef BVO het volgende:
Flikker nou eens op met die kutavatars van je.
Daar zijn aparte topics voor.
Voor mij niet, ik heb godverdomme heel de dag zitten leren en zeg dus wat ik wil.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Relexed een beetje...
tis zaterdag weetje
Het is ook niet zo dat ik me met meisjes helemaal verveelquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk, nu is die smiley op zijn plaats.
Met jouw dichtkunsten moet je toch wel de weg kunnen vinden naar het hart (en daarna andere plekjes) van een vrouw, Bupatih?
Oh... ik moet morgenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb godverdomme heel de dag zitten leren en zeg dus wat ik wil..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO, je directheid vind ik bewonderingswaardig. Petje af!
Oehquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik me met meisjes helemaal verveel
Het is immers een feit dat ik meisjes verbaal streel.
Idd,en nog een werkstuk Nederlands maken en werkstuk Martkplanningquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh... ik moet morgen![]()
![]()
![]()
Da's grappig, zo begon het verhaal van de laatste septembereditie! Je staat er van te kijken hoe zo'n onschuldig potje midgetgolfen volledig uit de hand kan lopen...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat klinkt als Midgetgolfen tussen de shetlandpony's.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's grappig, zo begon het verhaal van de laatste septembereditie! Je staat er van te kijken hoe zo'n onschuldig potje midgetgolfen volledig uit de hand kan lopen...
Svurno zou het zo gewild hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO, je directheid vind ik bewonderingswaardig. Petje af!
cliche-zinquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno zou het zo gewild hebben..
IS het een boek voor hetero's,homo's,lesbo's,of voor alledriequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's grappig, zo begon het verhaal van de laatste septembereditie! Je staat er van te kijken hoe zo'n onschuldig potje midgetgolfen volledig uit de hand kan lopen...
Right back atcha.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
Maar daarom niet minder waar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
cliche-zin
ik denk voor geen van drieen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
IS het een boek voor hetero's,homo's,lesbo's,of voor alledrie?
Oh ja die optie was ik vergeten..quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik denk voor geen van drieen.
Vertel ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar daarom niet minder waar..
Svurno wist hem altijd weg te pesten..
Geaardheden doen er niet toe in Incredible Midget Orgies Magazine; de lezers zijn allemaal verbonden door hun voorliefde voor dwergen. Een prachtige filosofie, vind ik zelf.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
IS het een boek voor hetero's,homo's,lesbo's,of voor alledrie?
Voor Zhenars.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik denk voor geen van drieen.
Sorry dan gaat 'Incredible Midget Orgies Magazine' niet door bij mij..ik hou niet van dwergen..sorry.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geaardheden doen er niet toe in Incredible Midget Orgies Magazine; de lezers zijn allemaal verbonden door hun voorliefde voor dwergen. Een prachtige filosofie, vind ik zelf.
Had hij zijn geheim maar nagelaten...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar daarom niet minder waar..
Svurno wist hem altijd weg te pesten..
Jazeker,dan was jij nu al weg.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had hij zijn geheim maar nagelaten...![]()
Oh da's jammer. Geeft niet hoor, niemand is perfect.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sorry dan gaat 'Incredible Midget Orgies Magazine' niet door bij mij..ik hou niet van dwergen..sorry.
Ik ook niet,iedereen die normaal is niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:36 schreef Airelle het volgende:
Ik geil ook niet op dwergen.
dat is dan wel weer jammer.
Ja, want ik ben echt vervelend. Gelukkig ben jij er om mij dat te doen inzien!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jazeker,dan was jij nu al weg.![]()
Geen dank hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want ik ben echt vervelend. Gelukkig ben jij er om mij dat te doen inzien!
Eerlijk gezegd doe ik het liever met Grote Smurfquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook niet,iedereen die normaal is niet.
Behalve Grote Smurft...Onee dat zijn Smurfen![]()
Buuuupquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doe ik het liever met Grote Smurf
dan met bijvoorbeeld Billie Turf.
Heb je natuurlijk wel een IPH-tje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:39 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben zelf al 1 meter 95 dus met een dwerg lopen is niet zo fijn![]()
`quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk wel een IPH-tje.![]()
(okee, dit wordt te ranzig)
Ga je schamen!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
`
wat is een IPH?![]()
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:42 schreef Orginial het volgende:
Zhenar,heb jij ook een website?![]()
Bent u het misschien vergeten door de droogte?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
`
wat is een IPH?![]()
Nou ik zie op je profiel: www.ik-geil-op-dwergen-en-dieren.nl toch echt dat je dwergen geilt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga je schamen!
[..]
Nee, hoezo?
Ja. Waar is de goede oude garde?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie nieuwe gezichten
Jij ziet nieuwe gezichten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie nieuwe gezichten
Hoelang ga je hier nog mee door?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ziet nieuwe gezichten.
Misschien moet je ook beginnen met dichten.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie nieuwe gezichten
Hojquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie nieuwe gezichten
Ik ga door met het poëtisch geraasquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoelang ga je hier nog mee door?![]()
Ideala Pijp Hoogtequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bent u het misschien vergeten door de droogte?
IPH is Ideale Pijp Hoogte.
Das waar.Wat waren nou nog meer oude-SC-ers? Die moeten er vanavond in het 100ste topic wel bij zijn!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben er toch gewoon
en jij bent ook nog vrij nieuw
En op dieren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou ik zie op je profiel: www.ik-geil-op-dwergen-en-dieren.nl toch echt dat je dwergen geilt.![]()
Ik ben er vanavond niet dus jullie houden je maar even in met dat nieuwe topicquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Das waar.Wat waren nou nog meer oude-SC-ers? Die moeten er vanavond in het 100ste topic wel bij zijn!![]()
Oke.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet dus jullie houden je maar even in met dat nieuwe topic
Haha,die zit.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En op dieren.
Ik hou ook van me dieren hoor....me 2 hondjes..maar dat is een andere vorm van houden van denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha,die zit.![]()
Welkom Zhenar!![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Welkom Zhenar!![]()
In Showchat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar ben je toch echt een paar topics te laat mee.
Draai er maar niet omheen. Vooral geen rondjes.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik hou ook van me dieren hoor....me 2 hondjes..maar dat is een andere vorm van houden van denk ik![]()
OMG.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Draai er maar niet omheen. Vooral geen rondjes.
Geef het maar toe. Je doet het graag op zijn hondjes.
Hey je ga niet mijn hond dissen hequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
In Showchat.
Rellen....!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey je ga niet mijn hond dissen he![]()
Who cares.Je hoort er toch nog niet bij.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar ben je toch ook echt een paar topics te laat mee:
ShowChat #92: Een ode aan _bigmac_
Wie niet?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal je hond nooit willen dissenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey je ga niet mijn hond dissen he![]()
Het ligt eraan welk hondje je ben hequote:Op zaterdag 27 november 2004 20:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie niet?
Het maakt niet uit wie er bij hoort, mijn waarde.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Ben jij nou echt zo`n dichter of zit je op een gedichtensite?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal je hond nooit willen dissen
Veel liever wil ik over zijn poten pissen.
Timbob!quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef timbob het volgende:
pagina 5 alweer
gaat echt veelste hard!
Ja er wordt hier hard gediscuseerd, en gedicht enzoquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef timbob het volgende:
pagina 5 alweer
gaat echt veelste hard!
Ach, niet iedereen is voortdurend wanhopig bezig ergens bij te horen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Who cares.Je hoort er toch nog niet bij.![]()
Pardon? Wat denk je nou?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo`n dichter of zit je op een gedichtensite?![]()
en eigenlijk ook een beetje omdat ik ''showchat'' heb ontdektquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja er wordt hier hard gediscuseerd, en gedicht enzo![]()
Ik snap niet over wie je hebt heb.Maar ik vind dit ook leuk!quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is voortdurend wanhopig bezig ergens bij te horen.
Ik kom hier gewoon omdat ik het leuk vind.
Ook al is Fok! erg omvangrijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is voortdurend wanhopig bezig ergens bij te horen.
Ik kom hier gewoon omdat ik het leuk vind.
Da's waar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het ligt eraan welk hondje je ben he![]()
Nou ga ik iets verzinnen ; waar jij niks op kan dichten --> Kubus.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pardon? Wat denk je nou?
Deze gedichten en rijmsels schud ik zo uit mijn mouw!
Haha,jah...quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Iedereen hoort er vanaf nu bij
dan is Orginial ook weer blij
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's waar.
Ik heb het over mezelf. Mijn favoriete onderwerpquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap niet over wie je hebt heb.Maar ik vind dit ook leuk!![]()
Dat had al door.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het over mezelf. Mijn favoriete onderwerp
Heey Bigmac.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:08 schreef _bigmac_ het volgende:
What the pagina 5 al weer!
Ah, u bent o zo aardigquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Iedereen hoort er vanaf nu bij
dan is Orginial ook weer blij
O, jij onstopbare doordringer van de menselijke psyche!quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat had al door.![]()
Wat voor programma,site,oid gebruiken julliequote:Op zaterdag 27 november 2004 20:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Vindt u mijn avatar dan niet mooi
moet ik hem echt versieren met die sint-en kerstzooi?
Oh jawel. Uw oog is echt prachtig.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Vindt u mijn avatar dan niet mooi
moet ik hem echt versieren met die sint-en kerstzooi?
Ik had het niet mooier kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Onze dichtkunst, mijn beste bar_rel
komt allemaal uit 1 hersencel
Dat was wel erg ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja net dat stukje uit sesamstraat
Dat was wel erg ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja net dat stukje uit sesamstraat
Maar waarom alleen bij een man?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind dat een baard alleen kan
in een avatar van een man
Jij bent echt open-minded.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar waarom alleen bij een man?
Een vrouw met een baard: ik houd er wel van
Dus je houd wel van mijn Avatarquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
baard boven of beneden?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
baard boven of beneden?
Ieuwquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
baard boven of beneden?
quote:Goh deze slowchat gaat niet erg snel he? ik zie hem ook nu pas voor het eerst
Jullie gedichten worden wel steeds... 'platter'.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maakt dat dan nog uit?
Behaarde kut of behaarde snuit?
Inderdaad, toen hadden we nog kwaliteitsposts als deze.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Fijn dat je die post erbij hebt gehaald
het niveau is sindsdien alleen maar gedaald
quote:ZOWIEE is inderdaad een droomvrouw en daarom teken ik bezwaar aan tegen de topictitel. Ik vind "de natte droom van Fok!" niet kunnen. Het toont geen respect vind ik. Had dan "droomvrouw van Fok!" gedaan (misschien dat het nog verandert kan worden?). Ze is geen gore natte droom van vieze mannetjes die hun keyboard besmeuren met zaad. Sommige vrouwen lokken zo’n natte droom commentaar wel een beetje uit (alhoewel je dan nog het respect opbrengt het niet te zeggen) d.m.v. hoe de foto geschoten is/ kleding enz. Maar ZOWIEE is zo’n vrouw/meisje waarmee je gaat trouwen, waar je verliefd op wordt, ZO’N vrouw dus. Dus toon een beetje respect wil je?
Alsof een discussie over groepsseks met dwergen (zie elders in dit topic) niet kwalitatief hoogstaand is!quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad, toen hadden we nog kwaliteitsposts als deze..
[..]
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof een discussie over groepsseks met dwergen (zie elders in dit topic) niet kwalitatief hoogstaand is!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter..
Vind ik ook mischien een idee voor topic 100:quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter..
En Buup dan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die post van Dada was idd wel goed
maar inmiddels droomt hij over Toetatoet
Nog een dichter.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Zowiee beste meid.
Het linkje naar je fotoboek is niet meer van deze tijd.
Popstars the Rivals.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:51 schreef Duiveltja het volgende:
Kopspijker is
Kopspijkers. Ook daarvoor geldt: vroeger was het beter.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:51 schreef Duiveltja het volgende:
Kopspijker is
Huh?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat is waar maar alleen maar voor een paar
En nou kappen met deze shit.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat is waar maar alleen maar voor een paar
Jij zegt huh?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh?![]()
Maar van Claudia de brei word ik dan wel weer blijquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kopspijkers. Ook daarvoor geldt: vroeger was het beter.
Nu gaan we kappen,topic honderd komt eraan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Maar van Claudia de brei word ik dan wel weer blij
Dat geldt voor jou, maar niet voor mij.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Maar van Claudia de brei word ik dan wel weer blij
Mee eens.Wie maakt topic 100?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Claudia maar een dom mokkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |