Wat doe je nou raar en gek?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:37 schreef Orginial het volgende:
Keiharde schop.
Dat is Orginial ook een beetje.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat doe je nou raar en gek?
Je moet gewoon postief blijven.Enne waneer denk jij Yacinto weeriz te gaan spelen in SOP?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat doe je nou raar en gek?
Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:38 schreef BVO het volgende:
Dat is Orginial ook een beetje..
Ik snap niet hoe SOP werkt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Orginial het volgende:
Je moet gewoon postief blijven.Enne waneer denk jij Yacinto weeriz te gaan spelen in SOP?![]()
Nee, Orginial. Je moet realistisch blijven.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je moet gewoon postief blijven.
Ja ze verkracht is..maar ze blijft stom...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En ik ga meteen even olie op het vuur gooien, discussie aan het eind van het vorige topic:
Ik vind dat Sjors wel verkracht is en dat ze de symptomen vertoont van iemand die echt verkracht is.
Enkele anderen vinden van niet, maar hun reden is dat ze door GTST ontworpen personage Sjors stom vind.
Ik vind dat ze dat mogen vinden maar dan niet oppeens de feiten moeten veranderen om hun walging jegens Sjors te benadrukken.
Ik zie het niet als een verkrachting, eerder als een miscommunicatie.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En ik ga meteen even olie op het vuur gooien, discussie aan het eind van het vorige topic:
Ik vind dat Sjors wel verkracht is en dat ze de symptomen vertoont van iemand die echt verkracht is.
Enkele anderen vinden van niet, maar hun reden is dat ze door GTST ontworpen personage Sjors stom vind.
Ik vind dat ze dat mogen vinden maar dan niet oppeens de feiten moeten veranderen om hun walging jegens Sjors te benadrukken.
Kom dan op msn,daar voeren wij de regie uit.Wat is je msn?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe SOP werkt..
tenminste,we zullen zien wat ze de komende 2 weken gaat brengenquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ze verkracht is..maar ze blijft stom...![]()
Dat klonk dan wel weer leuk ja.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
tenminste,we zullen zien wat ze de komende 2 weken gaat brengen
Geef mij jouw adres maar.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:43 schreef Orginial het volgende:
Kom dan op msn,daar voeren wij de regie uit.Wat is je msn?
Iemand die met al haar kracht (ik geeft toe dat ze niet veel kracht bezit) tegenwerkt en 'nee' en 'hou op' blijft roepen gedurende de daad vind ik wel duidelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een verkrachting, eerder als een miscommunicatie.
Mijns inziens heeft Sjors niet duidelijk te kennen gegeven dat ze het sexueel contact niet op prijs stelde.
Nogmaals daar kan ik inkomen geachte BVO, maar daarom hoef je het feit dat ze verkracht is niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat klonk dan wel weer leuk ja..
Sjors is gewoon een vervelend personage. De dochter van Frits van Houten en Martine Hafkamp, die zo'n onwaarschijnlijke grote zak hooi speelt... ik vind het ongeloofwaardig.
Bovendien vind ik dat ze zich onredelijk opstelt tegenover haar omgeving.
Het zal allemaal wel horen bij iemand die verkracht is hoor, maar ik vind het vervelend om naar te kijken.
Ik heb nou eenmaal een hekel aan ja-knikkers.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals daar kan ik inkomen geachte BVO, maar daarom hoef je het feit dat ze verkracht is niet te ontkennen.
Maar Charlie is nou eenmaal een lekker wild ding.quote:Ik vind Charlie nogal stom, maar ik zeg toch ook niet dat Milan haar dwong van bil te gaan?
Nou dan heb je geen hekel aan mij, want ik weiger ja te zeggen tegen jullie stelling dat ze niet verkracht is.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een hekel aan ja-knikkers. :').
[..]
Maar Charlie is nou eenmaal een lekker wild ding..
Met zo een opmerking maak je je niet geliefd in een GTST topicquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:19 schreef jerryx het volgende:
Wat een scheit-serie idd. Ik zap er heel af en toe eens voorbij, maar de personages zijn zo extreem niet-boeiend, en de verhalen zijn slap een voorspelbaar.
ONM kijk ik wel eens met m'n vriendin mee, en ik moet zeggen dat die serie echt 10 keer beter is dan GTST
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is echt slecht ja tegenwoordig.
Ik ben het echt zoooooo niet met jou eensquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijns inziens heeft Sjors niet duidelijk te kennen gegeven dat ze het sexueel contact niet op prijs stelde.
Ja, ik ben over de zeik door een verloren potje zaalvoetbal.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
Wat genuanceerder mag ook wel RedGuy![]()
Ik bedoel Original.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad voor het geval je mij bedoelde, ik zeg wat ik te zeggen heb zoals altijd, als je dat niet aan kunt denk ik dat jij het principe van een forum niet begrijpt.
Het gaat niet altijd over dingen die jij boeiend vind![]()
Ik dacht dat jij een man was.quote:Op zaterdag 27 november 2004 05:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben het (sinds kort) niet eens met de TT.
Berend is. Hij maakt GTST voor mij weer een stukje draaglijker. Bring on the trio!
Maar het is nog steeds niet uit een dipje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:34 schreef Orginial het volgende:
Als GTST zo slecht is,waar keken er dan gister 2.100.000 mensen?![]()
Ik snap niet dat jullie denken van dat komt niet meer goed.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds niet uit een dipje.
Ik vond het maar een matige aflevering hoor.
Is 'ie ook.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een man was.![]()
Jij zei dat ze deze vrijdag uit het dal zouden komen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie denken van dat komt niet meer goed.
Omdat... omdat.... mensen het toch wel blijven volgen.. ook al is het slechtquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:34 schreef Orginial het volgende:
Als GTST zo slecht is,waar keken er dan gister 2.100.000 mensen?![]()
Ze komt me bekend voor..quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:21 schreef Beach het volgende:
HEt is nog steeds saai.
Maar die vriendin van Berend?? die met Morris wil.
Wow, die ogendaar kan een man tochh geen weerstand aan bieden
![]()
Zij maakt veel goed.![]()
Toch niet,toch niet...quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor..
Volgens mij heb ik haar wel eens bij BNN zien langsvliegen.. klopt dat?
Oh god wat was dat overdreven zeg.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Toch niet,toch niet...![]()
BNN Bitches?![]()
Nou...quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh god wat was dat overdreven zeg.
Maar nee.. volgens mij is ze daar niet van.
Dat ben ik ook.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een man was.![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor..
Volgens mij heb ik haar wel eens bij BNN zien langsvliegen.. klopt dat?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.
* Orginial houdt van mensen.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
Oja,leuk dat je zovaak in SOP komt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Moest dit nu in een spoiler ofniet?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:30 schreef Beach het volgende:
Wat gaat er volgende week gebeuren?
Ik ben te lui om naar beneden te lopen en in de gids te kijken.
En ook te lui om op internet te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:30 schreef Beach het volgende:
Wat gaat er volgende week gebeuren?
Ik ben te lui om naar beneden te lopen en in de gids te kijken.
En ook te lui om op internet te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oja,leuk dat je zovaak in SOP komt.![]()
Jij wou perse een rol enzo,nu heb je er een en je hebt nog nooit meegedaan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:36 schreef Beach het volgende:Tuurlijk,Morris wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee,quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tuurlijk,Morris wel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedoel ik
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee,Weet ik.Maar Morris die pakt hun 2 wel even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedoel ik![]()
![]()
Whahaha lolquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Weet ik.Maar Morris die pakt hun 2 wel even.![]()
Patrick Martens speelde Morris de Gay.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Whahaha lol![]()
[offtopic]Jemig man, er zijn nog maar 5 episodes geweest... Afgelopen week had ik het 's avonds gewoon heel druk; wees blij dat ik daarbuiten tenminste wel aan de SOP-topics heb deelgenomen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij wou perse een rol enzo,nu heb je er een en je hebt nog nooit meegedaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[offtopic]Jemig man, er zijn nog maar 5 episodes geweest... Afgelopen week had ik het 's avonds gewoon heel druk; wees blij dat ik daarbuiten tenminste wel aan de SOP-topics heb deelgenomen.
Maandag ben ik d'r bij. Ookal heb ik nog steeds geen plaatje
[/offtopic]
ONTOPIC:
Kregen anderen ook de behoefte om Sjors een flinke rechtse te geven toen ze in de kerk verscheen en "verkrachter" begon te fluisteren, of ligt dat aan mij?
Ik bedoel: als je dan een bruilhoft komt verstoren, maak dan indruk (schreeuwen, gillen, dingen in brand steken) of doe het gewoon niet.
Ik heb wel zo'n idee dat Sjors met deze actie zichzelf tot 'Uber-Kneusje van Meerdijk' heeft bestempeld. Ik denk dat niemand haar meer serieus zal nemen. Tenminste, totdat...Ik had ook iets spectaculairs verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[offtopic]Jemig man, er zijn nog maar 5 episodes geweest... Afgelopen week had ik het 's avonds gewoon heel druk; wees blij dat ik daarbuiten tenminste wel aan de SOP-topics heb deelgenomen.
Maandag ben ik d'r bij. Ookal heb ik nog steeds geen plaatje
[/offtopic]
ONTOPIC:
Kregen anderen ook de behoefte om Sjors een flinke rechtse te geven toen ze in de kerk verscheen en "verkrachter" begon te fluisteren, of ligt dat aan mij?
Ik bedoel: als je dan een bruilhoft komt verstoren, maak dan indruk (schreeuwen, gillen, dingen in brand steken) of doe het gewoon niet.
Ik heb wel zo'n idee dat Sjors met deze actie zichzelf tot 'Uber-Kneusje van Meerdijk' heeft bestempeld. Ik denk dat niemand haar meer serieus zal nemen. Tenminste, totdat...Kom maandag dan.. Voeg me maar ff toe op MSN: orginial@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O: "Leuk dat je maandag komt, Zhenar!"quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kom maandag dan.. Voeg me maar ff toe op MSN: orginial@hotmail.com
Wie moet ophouden :S????quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:02 schreef BVO het volgende:
Je moet nou echt ophouden hoor.
Woelli,ik ben die jongen die je heeft aangemeld.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wie moet ophouden :S????
Ja Dat Wist ik Al, Maare Hoezo Woeliequote:Op zaterdag 27 november 2004 15:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Woelli,ik ben die jongen die je heeft aangemeld.![]()
Woelli is je user-naam op FOK.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja Dat Wist ik Al, Maare Hoezo Woelie![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:56 schreef bar_rel het volgende:
Die Woeliie komt ook uit zandvoorthey orgi,maatje van je?
Of ben jij het.....quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik da nou weer doen.Heb me eigen account toch.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Of ben jij het.....![]()
Heyquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Waarom zou ik da nou weer doen.Heb me eigen account toch.![]()
Mag ik een leuke broer die geen Senseo-koffie drink?![]()
Ik heb nog niet verwerkt dat Fajah het gaat doen... WAAROM???quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:46 schreef Bupatih het volgende:
GTST wordt met de dag slechter
Maar de borsten van Fajah elke dag echter.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:46 schreef Bupatih het volgende:
GTST wordt met de dag slechter
Maar de borsten van Fajah elke dag echter.
Omdat het er niet uit ziet?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb nog niet verwerkt dat Fajah het gaat doen... WAAROM???![]()
Het is mij naar mijn kop gestegen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer
?
Fajah en haar borsten zijn prachtig!quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat het er niet uit ziet?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is mij naar mijn kop gestegen.
Ik heb het Rijm-virus gekregen.
Ach, het is het wel waard.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Ik daag je uit te rijmen op het volgens mij onrijmbare woord 'biels'quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, het is het wel waard.
Maar hee, jij hebt sinds kort een baard!
Mooi meisje dat wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fajah en haar borsten zijn prachtig!
Maar ik kan me indenken dat ze rugklachten heeft ofzo (ik weet niet wat haar reden is). Ze is een klein meisje met een grote voorgevel... dat kan een persoon uit balans brengen.
Wat moet hij nou weer met het woord Biels..en wat is het?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik daag je uit te rijmen op het volgens mij onrijmbare woord 'biels'
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:01 schreef digispeed het volgende:
Even off topic, ik was zojuist in AMsterdam- Bijenkorf en daar waren een aantal GTST-ers
Ik heb zo'n bag (opbrengst gaat naar Aids fonds) bij Inge Ipenburg gekocht. Das echt een hardstikke leuk mens in het echt.
Cool!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:01 schreef digispeed het volgende:
Even off topic, ik was zojuist in AMsterdam- Bijenkorf en daar waren een aantal GTST-ers
Ik heb zo'n bag (opbrengst gaat naar Aids fonds) bij Inge Ipenburg gekocht. Das echt een hardstikke leuk mens in het echt.
scala buitenkant, is bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:49 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Een biels is een balk op een trainrails.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat moet hij nou weer met het woord Biels..en wat is het?![]()
Waarom sluit je met mij zulke dealsquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ziels(veel)quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, dat gaat zomaar niet! Je moet natuurlijk wel echt Hollandsch rijmen, dus geen andere talen gebruiken!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom sluit je met mij zulke deals
Wat moet ik nou met het woordje 'biels'?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:36 schreef Beach het volgende:nieuwe morris vind ik wel een lekker ding, veel leuker dan die vieze enge geert hoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Halve woorden tellen ook niet. En namen ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ziels(veel).
Niels...
Ik heb het woord al gevonden, zie bovenaanquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ziels(veel).
Niels...
Ik vind zijn acteerprestaties nog steeds niet geweldig. Alhoewel zijn geflirt met Berend wel overtuigend was maar dat heeft misschien een andere oorzaak...quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
nieuwe morris vind ik wel een lekker ding, veel leuker dan die vieze enge geert hoes
Jij moet niet zo zeurenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, dat gaat zomaar niet! Je moet natuurlijk wel echt Hollandsch rijmen, dus geen andere talen gebruiken!
Please try again.![]()
Omdat ook Sint dat af zou keuren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zeuren
Waarom mag ik niet met een andere taal leuren?
het was heel grappig, ik liep daar met mijn vriend en toen stonden we bij de cd's en kwam ze op ons aflopen. zo van hallo jongens, leuke cd's aan het zoeken, dan heb je ook vast wel 5 euro voor het aidsfonds over. Was heel leuk, we hebben het over de soorten tassen gehad, en ze was hardstikke leuk, gene make up, leuke spijkerbroek, puntlaarzen. Heel anders dan in GTST.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Cool!!!![]()
Heb je met haar staan praten?![]()
En wie waren er nog meer?
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:12 schreef Airelle het volgende:
Kappe!
Ik denk dat het een tijdelijk hoofdrol is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Weer ontopic:
Denkt iemand anders ook dat Carel Kortenaar op miraculeuze wijze zal genezen? Lijkt mij een beetje stom om iemand een hoofdrol te geven en hem dan weer dood te laten gaan. Tenzij dat aan het einde van het seizoen gebeurt...
martine en hij vertrekken denk ik naar het buitenlandquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Weer ontopic:
Denkt iemand anders ook dat Carel Kortenaar op miraculeuze wijze zal genezen? Lijkt mij een beetje stom om iemand een hoofdrol te geven en hem dan weer dood te laten gaan. Tenzij dat aan het einde van het seizoen gebeurt...
Eindelijk je idool ontmoet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:16 schreef digispeed het volgende:
[..]
martine en hij vertrekken denk ik naar het buitenland
ja goed hequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Eindelijk je idool ontmoet.![]()
Ha wat leuk dat ze op jullie afkwamquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
het was heel grappig, ik liep daar met mijn vriend en toen stonden we bij de cd's en kwam ze op ons aflopen. zo van hallo jongens, leuke cd's aan het zoeken, dan heb je ook vast wel 5 euro voor het aidsfonds over. Was heel leuk, we hebben het over de soorten tassen gehad, en ze was hardstikke leuk, gene make up, leuke spijkerbroek, puntlaarzen. Heel anders dan in GTST.
We hebben haar handtekening gekregen. Ik zag ook Mike Starink, Lieke van Lexmond, en die 2 van campinglife.
Ja was echt heel leuk
Het viel me op dat Lieke van Lexmond zo groot was.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ha wat leuk dat ze op jullie afkwam![]()
En een handtekening![]()
Ik had Lieke wel in het echt willen zien..
ja behoorlijk, dat had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:33 schreef Airelle het volgende:
Is Lieke van L. lang in het echt?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
Het viel me op dat Lieke van Lexmond zo groot was.
Dat had ik niet verwacht. Trouwens die Mike Starink is in het echt nog lekkerder dan op tv
Jammer dat hij homo is
je bent vast jaloers op hem ???quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mike Starink
![]()
Zeker weten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
je bent vast jaloers op hem ???
Op tv lijkt ze ook heel lang vandaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht. Trouwens die Mike Starink is in het echt nog lekkerder dan op tv
Jammer dat hij homo is
Dan past Lieke wel bij mijquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
Jammer dat hij homo is
Die mike bedoelen ze ja...quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:46 schreef Airelle het volgende:
Mike??
Hebben we het wel over dezelfde Mike..
Die van Lijn4 is namelijk verschrikkelijk!
ja die mike, die is in het echt hardstikke lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:46 schreef Airelle het volgende:
Mike??
Hebben we het wel over dezelfde Mike..
Die van Lijn4 is namelijk verschrikkelijk!
mannen? pardonquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja die mike, die is in het echt hardstikke lekker
sorry mannen, das mijn mening
Ik vind Mike Starink eruit zien als een vieze porno kabouter. Echt niet lekker.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja die mike, die is in het echt hardstikke lekker
sorry mannen, das mijn mening
er zijn lelijkere mannen idd..quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:01 schreef digispeed het volgende:
[afbeelding]
zeg nou zelf ik heb lelijkere mannen gezien
sorry evelienquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
mannen? pardon.
Porno. Kabouter.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:01 schreef digispeed het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
zeg nou zelf ik heb lelijkere mannen gezien
Dat weet ik niet zeker (volgens mij wel). Maar hij heeft zo'n kabouter hoofd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:05 schreef Airelle het volgende:
Is hij zo klein dan?
porno metr mike starinkquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Porno. Kabouter.
Niet mijn smaak.
Ehhh.....nu ga je te verquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
porno metr mike starink![]()
hahaha wat heerlijk om mensen uit de kast te lokkenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ehhh.....nu ga je te ver![]()
![]()
Je shockeerde me niet hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
hahaha wat heerlijk om mensen uit de kast te lokken
ik hou er van mensen te shockeren !
![]()
Een jaar in een rolstoel is niet goed voor je figuurquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:40 schreef Beach het volgende:
"Morris, ik verveel me."
![]()
![]()
![]()
Nu weer ontopic hé.
Gister Volle Maan gehuurd en daar speelde Lieke van Lexmond in, tot mijn verbazing.
Toen zag het er nog wat strakker uit dan nu in GTST.
Nu we toch bezig zijn, ik heb gister het eerste deel gemist, pas na de reclame kunnen kijken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een jaar in een rolstoel is niet goed voor je figuur.
Geloof het niet echt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, ik heb gister het eerste deel gemist, pas na de reclame kunnen kijken.
Heb ik veel gemist?
En dan zien hoe een uiterst voorspelbare cliffhanger zich vervolgt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:46 schreef Beach het volgende:
Tnx.![]()
Nu maar wachten op maandag.
Verslavend hé.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
En dan zien hoe een uiterst voorspelbare cliffhanger zich vervolgt.soaps.....
Dat was een beetje raar geacteerd vond ik.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:40 schreef Beach het volgende:
"Morris, ik verveel me."
![]()
![]()
![]()
Ik vond het leuk, maar ik ben dan ook een M he.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was een beetje raar geacteerd vond ik.
Het is dan ook een raar personage.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was een beetje raar geacteerd vond ik.
Ik ben ook een M. Vond het gewoon raar geacteerd. Komisch, maar raar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vond het leuk, maar ik ben dan ook een M he.
Het was niet geweldig geacteerd nee,.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben ook een M. Vond het gewoon raar geacteerd. Komisch, maar raar.
Dat is een understatement, of wat?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Het was niet geweldig geacteerd nee,.
Jep.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is een understatement, of wat?.
Wil je een date ofzo?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:33 schreef Zhenar het volgende:
Weet iemand wie de acteur is die Berend speelt?
Daar zou ik geenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wil je een date ofzo?
Dus je bent homo?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar zou ik geentegen zeggen.
Maar dan moet ik eerst weten wie het is.
Nee. Bi.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dus je bent homo?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoooi Morris.![]()
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Hou op! *Slaat slaat*quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:04 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Wat doe jij nou weerquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hou op! *Slaat slaat*
Niet duidelijk genoeg?![]()
Hahaha,hoe Sjors tegen Nick deed tijdens de verkrachting.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer![]()
Goedzo!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:28 schreef Zhenar het volgende:
Ik twijfel nog inzake de verkrachting, maar neig toch te denken dat Nick Sjors echt heeft verkracht.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:55 schreef Frey het volgende:
Sjors is een gefrustreerd meisje dat zo erg in de war is, dat ze anderen geen geluk meer gunt.
Verkrachting is niet niks.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:06 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
![]()
Ligt toch ook aan Charlie.Zij wipte met Milan.Iets wat totaal logisch is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:08 schreef _bigmac_ het volgende:
Lekkere boeiend daarom moet ze nick en charlie maar kapot maken ?
Ah we zijn weer begonnenquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:08 schreef _bigmac_ het volgende:
Lekkere boeiend daarom moet ze nick en charlie maar kapot maken ?
Inderdaad, wat is nou erger? Je geliefde bedriegen door met een ander te wippen of de gewoon de waarheid constateren, wat Sjors deed.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ligt toch ook aan Charlie.Zij wipte met Milan.Iets wat totaal logisch is.![]()
Isabella?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is nou erger? Je geliefde bedriegen door met een ander te wippen of de gewoon de waarheid constateren, wat Sjors deed.
Als jullie dat al erg vinden vraag ik me af wat jullie van echte slechteriken als, Martine, Frits, Onno P, Rien en Ludo vinden
Achjoh binnekort zijn we weer beste vriendinnen en komt de oude gekke malle Charlie terug.quote:Op zondag 28 november 2004 00:30 schreef Frey het volgende:
Sjors zoende toch ook met Milan, terwijl hij met Charlie was? Ze heeft nu al 2 huwelijken van Charlie verpest.
Ze gaat natuurlijk met die zoon van Dorothea!quote:Op zondag 28 november 2004 00:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Achjoh binnekort zijn we weer beste vriendinnen en komt de oude gekke malle Charlie terug.![]()
Sjors mag wel eens optiefen.quote:Op zondag 28 november 2004 00:30 schreef Frey het volgende:
Sjors zoende toch ook met Milan, terwijl hij met Charlie was? Ze heeft nu al 2 huwelijken van Charlie verpest.
Ludo Frits en Nick zijn cool !quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is nou erger? Je geliefde bedriegen door met een ander te wippen of de gewoon de waarheid constateren, wat Sjors deed.
Als jullie dat al erg vinden vraag ik me af wat jullie van echte slechteriken als, Martine, Frits, Onno P, Rien en Ludo vinden
quote:Op zondag 28 november 2004 10:06 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dian Martine Isabella zijn bad!
Dianne vond ik altijd super kikke, als die weer terug komt dan ga ik denk wel eens weer kijken....hahahahahahaquote:Op zondag 28 november 2004 10:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Post?quote:Op zondag 28 november 2004 10:30 schreef toiletseatgirl het volgende:
Geile foto van Milan en Nick vandaag in de Telegraaf
Denk niet dat zij nog terug komtquote:Op zondag 28 november 2004 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Dianne vond ik altijd super kikke, als die weer terug komt dan ga ik denk wel eens weer kijken....hahahahahaha
Met die rare Belgquote:Op zondag 28 november 2004 11:33 schreef digispeed het volgende:
Voor de echte fans !
Vanavond zijn Sebastiaan Labrie en Inge Ipenburg te gast in het programma Hoe?Zo!
Het wordt uitgezonden op Nederland 1 van 21:40 uur tot 22.30 uur
quote:Op zondag 28 november 2004 12:31 schreef Orginial het volgende:
Pagina 5 9 alweer.
Bagger een end op.quote:Op zondag 28 november 2004 15:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Idd je hebt een keer gelijk,
Nou nou... wat een taalgebruik.quote:Op zondag 28 november 2004 18:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bagger een end op.![]()
Hoi Zhenar.quote:Op zondag 28 november 2004 19:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou nou... wat een taalgebruik.
*vertwijfeld:*quote:Op zondag 28 november 2004 19:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoi Zhenar.![]()
Ik probeer je welkom te heten..quote:Op zondag 28 november 2004 19:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*vertwijfeld:*?
Wat doe je vrolijk tegen me. Ik vertrouw het niet!
Dit is SC niet.quote:Op zondag 28 november 2004 19:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik probeer je welkom te heten..![]()
Who cares.Wie is eigenlijk jouw favo GTST-er?quote:Op zondag 28 november 2004 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dit is SC niet.
Wat ontopic van je!quote:Op zondag 28 november 2004 19:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Who cares.Wie is eigenlijk jouw favo GTST-er?![]()
Mijn Ludo en Charlie.quote:Op zondag 28 november 2004 20:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat ontopic van je!![]()
Mijn favo's zijn Martine en Charlie.
Yasmin vind ik hetst. Janine het mooist.
Ludo is ook wel cool ja. Mijn favo van de GTST-mannen, maar niet van de hele cast.quote:Op zondag 28 november 2004 20:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mijn Ludo en Charlie.
Ze is zo heerlijk naïef en egocentrisch. Dat vind ik wel ontwapenend.quote:Op zondag 28 november 2004 20:45 schreef Airelle het volgende:
Wat vinden jullie allemaal zo leuk aan Charlie?
Maar het word spannend!!quote:Op zondag 28 november 2004 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb het vrijdag toch maar gekeken, omdat mensen als Orginial aan het blaten waren dat het spannend zou worden. Helaas heb ik weer een halfuur van mijn kostbare tijd verspild, het was weer. Spannend hoor, Sjors die Nick voor de 324324 keer in public uitmaakt voor verkrachter
.
Ik had dat gehoordquote:Op zondag 28 november 2004 21:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar het word spannend!!
als ik de vooruitzichten mag geloven
Ze stond een keer achter de bar samen met Winston Post in een discotheek waar ik was .. heb een uur met dr gepraat ( voor zover da kon met die herriequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik had Lieke wel in het echt willen zien..
Jij ging dus uit met Winston Postquote:Op maandag 29 november 2004 14:58 schreef Flora_Ruk het volgende:
[..]
Ze stond een keer achter de bar in een discotheek waar ik was samen met Winston Post.. heb een uur met dr gepraat ( voor zover da kon met die herrie) Maar ze is heel anders dan ik had verwacht
![]()
Leuk of niet leuk ?quote:Op maandag 29 november 2004 14:58 schreef Flora_Ruk het volgende:
[..]
Ze stond een keer achter de bar in een discotheek waar ik was samen met Winston Post.. heb een uur met dr gepraat ( voor zover da kon met die herrie) Maar ze is heel anders dan ik had verwacht
![]()
Leukquote:Op maandag 29 november 2004 15:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Leuk of niet leuk ?![]()
Geen verwaande bitch.quote:Op maandag 29 november 2004 15:29 schreef Flora_Ruk het volgende:
[..]
LeukHad verwacht dat het zown verwaande bitch zou zijn maar ze was heel spontaan en bleef gewoon met me lulle
![]()
zegk tochquote:Op maandag 29 november 2004 15:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen verwaande bitch.![]()
Je lijkt op een newbie.Maar je bent hier al superlang geregistreerd.quote:Op maandag 29 november 2004 15:37 schreef Flora_Ruk het volgende:
Was in 't Centrum in Wintelre![]()
( En nee, was niet uit met Winston Post, beetje verkeerde zin
)
Whehe..voor deze stond ik al onder een andere naam geregistreerd..dus new ben ik niet echtquote:Op maandag 29 november 2004 15:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je lijkt op een newbie.Maar je bent hier al superlang geregistreerd.![]()
ONM is toch niet echt uhh boeiend?quote:Op maandag 29 november 2004 15:55 schreef Flora_Ruk het volgende:
[..]
Whehe..voor deze stond ik al onder een andere naam geregistreerd..dus new ben ik niet echtMaar ik ben trouwe lezer van de gtst & onm topics
![]()
Opzich is onm nu boeiender dan gtstquote:Op maandag 29 november 2004 16:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
ONM is toch niet echt uhh boeiend?![]()
Scheer je weg.quote:Op maandag 29 november 2004 16:05 schreef Flora_Ruk het volgende:
[..]
Opzich is onm nu boeiender dan gtst![]()
Okequote:Op maandag 29 november 2004 16:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Scheer je weg.![]()
Aah nee hoor,Flore_Ruk.quote:Op maandag 29 november 2004 16:16 schreef Flora_Ruk het volgende:
[..]
OkeHet was kort maar krachtig.. VAARWEL
![]()
Wat een slijmerdquote:Op maandag 29 november 2004 16:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aah nee hoor,Flore_Ruk.![]()
Beter dan zo`n saaie zoutzak.quote:Op maandag 29 november 2004 16:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat een slijmerd![]()
JeeJquote:Op maandag 29 november 2004 16:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aah nee hoor,Flore_Ruk.![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 16:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat een slijmerd![]()
Dat zou ik niet pikken, Bar_rel!quote:Op maandag 29 november 2004 16:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Beter dan zo`n saaie zoutzak.![]()
Wie is hier de saaie zoutzak?quote:Op maandag 29 november 2004 16:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Beter dan zo`n saaie zoutzak.![]()
Jij niet.Want jij gaat toch r.....quote:Op maandag 29 november 2004 16:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie is hier de saaie zoutzak?![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 16:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij niet.Want jij gaat toch r.....![]()
![]()
Niet zo slowchatten hoor,daar hou ik niet van.quote:Op maandag 29 november 2004 16:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]W
![]()
Zullen we in show chat verder gaanquote:Op maandag 29 november 2004 16:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Niet zo slowchatten hoor,daar hou ik niet van.![]()
Back on topic
quote:Op maandag 29 november 2004 16:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zullen we in show chat verder gaan![]()
haha,quote:Op maandag 29 november 2004 19:27 schreef digispeed het volgende:
mensen er moet wel gepost worden hoor, nog even en we hebben geen GTST forum meer nodig
quote:Op maandag 29 november 2004 19:32 schreef Zhenar het volgende:
Hopelijk brengt de aflevering van vanavond inspiratie om te posten. Bijvoorbeeld wanneer Sjors niet alleen met haar gezeur komt aanzetten op de bruiloft, maar tevens met een uzi. (Ik noem maar wat...)
quote:Op maandag 29 november 2004 19:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Of met een mes die ze tussen de ribben van de priester doet en zo laat zien dat ze helmaal niet heilig is en dat ook nooit is geweest.![]()
Ineens is alles over Martine weg en post jij in SC?quote:Op maandag 29 november 2004 19:43 schreef digispeed het volgende:
[..]
![]()
ik zou trouwens best schrijver willen zijn voor GTST, zou ik het een stuk meer evil maken.
Lijkt mij sowieso mooi om TV-schrijver te zijn! Heb al bij een paar productiemaatschappijen geïnformeerd en ik moet nog steeds een script opsturen naar Eyeworks en Endemol. Nu heb ik dus een mega goed script nodig...quote:Op maandag 29 november 2004 19:43 schreef digispeed het volgende:
[..]
![]()
ik zou trouwens best schrijver willen zijn voor GTST, zou ik het een stuk meer evil maken.
Hoezo? Ik vind Morris best een leuk personage... al sinds Geert Hoes' intrede.quote:Op maandag 29 november 2004 19:48 schreef Orginial het volgende:
Laat dat lijntje van Morris dan snel eindigen.![]()
Ik wil dat triotje wel eens zien haha hoe gtst dat in beeld gaat brengenquote:Op maandag 29 november 2004 19:48 schreef Orginial het volgende:
Laat dat lijntje van Morris dan snel eindigen.![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zal wel weinig beeld en meer suggestie zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 19:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik wil dat triotje wel eens zien haha hoe gtst dat in beeld gaat brengen![]()
nou morris flink in de poepert genomen door berend en ondertussenquote:Op maandag 29 november 2004 19:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik wil dat triotje wel eens zien haha hoe gtst dat in beeld gaat brengen![]()
Zou wel baanbrekend zijn. Maar ook wel iets te expliciet. Ik kijk GTST niet voor de porno (behalve dan de Bar & Ludo scenes)quote:Op maandag 29 november 2004 20:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou morris flink in de poepert genomen door berend en ondertussen
neemt hij dat vrouwtje flink te grazen
hahaha nee zo zal GTST wel niet gaan
Sorry heb niet zo op deze nichten uitspraken.quote:Op maandag 29 november 2004 19:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind Morris best een leuk personage... al sinds Geert Hoes' intrede.
En met Berend...![]()
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwww !quote:Op maandag 29 november 2004 20:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zou wel baanbrekend zijn. Maar ook wel iets te expliciet. Ik kijk GTST niet voor de porno (behalve dan de Bar & Ludo scenes)
Ik zie liever Charlie,Isabella,Yasmin en Rosaquote:Op maandag 29 november 2004 20:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwww !
ludo is lelijk en barabara helemaal
nee dan zie ik liever charlie en nick
Dan ga je toch weg.quote:Op maandag 29 november 2004 20:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sorry heb niet zo op deze nichten uitspraken.![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2004 20:14 schreef Skinkie het volgende:
Dit was echt het stukje GTST waar we al jaren op hebben gewacht
Ik vind Barbara eigenlijk best een mooie vrouw. Alleen wel wat te oud voor mijn smaak, maar wel goed geconserveerd. En ze lacht leuk.quote:Op maandag 29 november 2004 20:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwww !
ludo is lelijk en barabara helemaal
nee dan zie ik liever charlie en nick
Laat me niet lachen.quote:Op maandag 29 november 2004 20:17 schreef Orginial het volgende:
GTST is net als FOK.Ik ben de Nick en Zhenar is de Sjors.![]()
das wel heel veel eer voor jouquote:Op maandag 29 november 2004 20:17 schreef Orginial het volgende:
Wie vind jij dan de alller aller aller knapste van de vrouwen? ( ....en mannen evt?quote:Op maandag 29 november 2004 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind Barbara eigenlijk best een mooie vrouw. Alleen wel wat te oud voor mijn smaak, maar wel goed geconserveerd. En ze lacht leuk.
quote:Op maandag 29 november 2004 20:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
das wel heel veel eer voor jou
knapste vrouw : Janine Elschotquote:Op maandag 29 november 2004 20:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie vind jij dan de alller aller aller knapste van de vrouwen? ( ....en mannen evt?)
Vrouwen: Yasmin het lekkerst, Janine het mooist.quote:Op maandag 29 november 2004 20:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie vind jij dan de alller aller aller knapste van de vrouwen? ( ....en mannen evt?)
Ik vind de mooiste vrouw toch zeker wel Charliequote:Op maandag 29 november 2004 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vrouwen: Yasmin het lekkerst, Janine het mooist.
Mannen: Nick het lekkerst. Berend vind ik momenteel de mooiste man.
PS: deze aflevering is!
Nee want Nick en Zhenar zijn alle twee cool en jij en Sjors alle twee niet.quote:Op maandag 29 november 2004 20:17 schreef Orginial het volgende:
Oh god daar gaan we weerquote:Op maandag 29 november 2004 20:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee want Nick en Zhenar zijn alle twee cool en jij en Sjors alle twee niet.
quote:Op maandag 29 november 2004 20:32 schreef pberends het volgende:
Berend is echt een topgozerd, vooral dat hoofd van hem
oh men, kappuh nou toch is !quote:Op maandag 29 november 2004 20:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee want Nick en Zhenar zijn alle twee cool en jij en Sjors alle twee niet.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2004 20:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh god daar gaan we weer![]()
Ik hoop dat ie blijft.quote:Op maandag 29 november 2004 20:32 schreef pberends het volgende:
Ik vind het wel vleiend.quote:Op maandag 29 november 2004 20:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
oh men, kappuh nou toch is !![]()
Mee eens. (Maar pas sinds kort)quote:Op maandag 29 november 2004 20:41 schreef digispeed het volgende:
ik blijf sjors geloven, hallo mensen, hebben jullie 1e kerstdag niet gekeken, het was duidelijk pentratie, en sjors zei nee, dus nee is nee en dus is het echt wel verkrachting.
aanranding valt over te praten,.
Ja echt zo'n "ik moet heel dringend poepen lachhoofd"quote:Op maandag 29 november 2004 20:32 schreef pberends het volgende:
Je bent niet de enigequote:Op maandag 29 november 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
Ik vind de Morris en co. lijn erg leuk..
Niet zeuren, Nick is gewoon cool.quote:Op maandag 29 november 2004 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een taal hier vanavond, iemand een beetje beweren dat Ludo lelijk is!
Die man is bijna heilig! Alleen ik ben nog net iets knapper
En die Nick was weer flink aan liegen: 'broek los knopen'; je trok me tegen je aan
; hemd losknopen.....oke 1knoopje daarna werd ze al besprongen.
Bovendien zei Nick dat hij het niet meer wist, dus de interpretatie dat hij het wel gedaan heeft kan net zo makkelijk worden aangenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |