Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:07 schreef TrenTs het volgende:
School.
Gewoon Nederland.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:16 schreef Doekes het volgende:
[..]
Waar ligt dat?
awier? ie bint ne rijk manquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:25 schreef Dos37 het volgende:
Australie en Nieuw Zeeland zowieso
Sparen he stefanquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
awier? ie bint ne rijk man
Naar Paaseiland zou ik in eerste instantie ook heen gaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:18 schreef k_man het volgende:
Als mijn werk het toelaat hopelijk in februari naar Chili en Paaseiland.
Het alternatief zou Jemen kunnen zijn.
Geld teveel ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:04 schreef Eggos het volgende:
ik ga naar Nieuw Zeeland, Frans Polynesie, Cook Islands, Los Andgeles, Londen, Warschau, Turkije en waarschijnlijk nog naar Riga.![]()
uhmmm t/m londen is het een halve wereldreis van 2 maandenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:13 schreef Dezz het volgende:
[..]
Geld teveel ofzo?
Dang!! Alaska! Ik hoop daar ergens in 2005 ook weer heen te gaan, heb daar een soort familie wonen. Ik heb soms gewoon heimwee weer. Ik denk alleen neit dat het me gaat lukken, omdat ik gewoonweg geen geld heb.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:53 schreef Calayuga het volgende:
Ik ga in 2005 naar Alaska en West Canada.
Familie opzoeken in Vancouver en dan doortrekken naar Alaska. misschien dat ik nog meer doe, maar dit vind ik opzich al mooi.
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef AKnynke het volgende:
En, ik ga misschien in Maastricht studeren, dus dat is ook al buitenland, iig bijna!
In de pijpleiding zitten de volgende reizen:quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:25 schreef BlueCurl het volgende:
Ik naar Zwitserland en Hawaii, USA jullie en waarom?
Ik naar Zwitserland om daar te wintersporten en we zijn bevriend geraakt met de iegenaares van het huisje en zitten daar al 15 jaar...
Naar Hawaii omdat ik een girlie wil ontmoeten waar ik al iets van 7 of 8 jaar mee communiceer!
Ohw! Kom je bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 10 november 2004 13:12 schreef innepin het volgende:
Ik ga zes maanden naar Californie. Om te studeren.
Verder nog wel gemeenschappelijke interesses?quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:16 schreef miss_sly het volgende:
Frankrijk, wintersport in januari.
En dan nog een grote reis. We wilden naar Peru, maar dat is nogal prijzig en onze reis dit jaar was ook al niet goedkoop (USA). Dus we kijken even naar goedkopere alternatieven (Mexico, China, Zuid-Afrika) of alternatieve manieren van reizen (niet georganiseerd, maar op eigen gelegenheid).
We moeten het sowieso nog eens worden, want mijn vriend wil graag georganiseerd, niet te veel kilometers afleggen en iig slaapplaatsen met een fatsoenlijk bed, maa rik wil best een kampeersafari in Zuid-Afrika waarbij we in tenten slapen
kortom, we gaan op reis, maar waarheen en hoe......:D
maak je over ons maar geen zorgen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Verder nog wel gemeenschappelijke interesses?!
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dang!! Alaska! Ik hoop daar ergens in 2005 ook weer heen te gaan, heb daar een soort familie wonen. Ik heb soms gewoon heimwee weer. Ik denk alleen neit dat het me gaat lukken, omdat ik gewoonweg geen geld heb.
Wel ga ik waarschijnlijk een maand interrailen, met een Alaskaanse vriendin van me. Daar heb ik ontzettend veel zin in!.
En, ik ga misschien in Maastricht studeren, dus dat is ook al buitenland, iig bijna!
Geld te veel.quote:Op maandag 15 november 2004 09:28 schreef Individual het volgende:
In de eerste helft van 2005 heb ik nog 9 vakantie dagen in te vullen en dat gaat waarschijnlijk naar New Mexico (vaste prik elk jaar) en natuurlijk nog wat weekendjes naar Nederland.
Aan het begin van 2005 ben ik in Fortaleza, Brasil (geboekt) en eind van 2005 zal het Goa worden.
Misschien prop ik nog een keertje Buenos Aires en/of Berlijn in het schema of een helemaal nieuwe bestemming, dat is nog flexibel..
studiereis en stage in kenia?quote:Op maandag 15 november 2004 18:34 schreef Ko_9 het volgende:
In april studiereis: 18 dagen naar Bahrein en India![]()
[owja, ben nu net 2 maanden terug van 3 mnd lange stage in Kenia] Maar das 2004 natuurlijk
Op het punt dat ik geld teveel heb ben ik permanent op reis en dat is jammergenoeg nog niet het geval... Maar... ik ben er hard mee bezig!quote:Op maandag 15 november 2004 09:49 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Geld te veel.![]()
[off-topic]quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:16 schreef miss_sly het volgende:
En dan nog een grote reis. We wilden naar Peru, maar dat is nogal prijzig en onze reis dit jaar was ook al niet goedkoop (USA). Dus we kijken even naar goedkopere alternatieven (Mexico, China, Zuid-Afrika)
Civiele Techniek.quote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Dizzee het volgende:
[..]
studiereis en stage in kenia?welke opleiding en stage heb je gedaan?!
[off-topic]quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:30 schreef Hik het volgende:
[..]
[off-topic]
Over China kan ik je weinig zeggen, maar Peru is waarschijnlijk goedkoper dan Mexico (al is Mexico voor mij al even geleden) en in elk geval véél goedkoper dan Zuid-Afrika!!
[/off-topic]
Deze reis is geboekt!! We zitten van 22 December tot 3 Januari in Canada dus in 2004 en 2005!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:57 schreef maartena het volgende:
In de pijpleiding zitten de volgende reizen:
- Canada voor Kerstmis en Nieuwjaar 2004.
Deze reis is geschrapt van de planning.....quote:- New Orleans ergens in Mei 2005.
De volgende "verre" reis wordt vrijwel zeker Nederland. Zit nog steeds in de pijpleiding voor eind 2005 of begin 2006..... Kerstmis mischien, en anders in Januari.quote:- Nederland aan het einde van 2005 of begin 2006.
Orange, CA, ongeveer 45 minuten ten zuid-oosten van Los Angeles downtown. 10 minuten van Disneyland in Anaheim.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:37 schreef innepin het volgende:
kweenie, waar zit jij?
Om het off-topic-geklets een beetje te beperken heb ik Peru en Bolivia even gekickt voor het antwoord!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[off-topic]
is Peru goed op eigen gelegenheid te doen dan? [/off-topic]
Niet echt dan; ik ga naar UC Santa Cruz, zo'n anderhalf uur ten zuiden van San Francisco. Is nog flink wat uurtjes naar LA.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Orange, CA, ongeveer 45 minuten ten zuid-oosten van Los Angeles downtown. 10 minuten van Disneyland in Anaheim.
Gôh leuk, dat ken ik nog niet, waar ligt dat?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:53 schreef ivetje het volgende:
wij hopen volgend jaar naar lorida te gaan...
mierenneukertquote:Op donderdag 18 november 2004 09:58 schreef Hik het volgende:
[..]
Gôh leuk, dat ken ik nog niet, waar ligt dat?![]()
ken jij de LimeLight? Prachtig mooie discotheek. Het was eerst een kerk volgens mij. En de sfeer daar.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:30 schreef iamredleader het volgende:
avw1982: Avondje stappen in Londen: nog tips nodig? Woon er nu, kan misschien helpen!
Hey! Daar ga ik over 10 dagen naartoe!quote:Op maandag 22 november 2004 12:55 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
in mei ofzo naar egypte (cairo o.i.d.)
Oeh leuk Yppy!quote:Op maandag 22 november 2004 14:00 schreef YPPY het volgende:
In september gaan we misschien naar Bali. Alleen is er nog niks zeker of geboekt.
Of misschien toch naar Japan? Of is dat erg duur? Iemand die dit weet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:58 schreef Doekes het volgende:
Mijn plan is om in 2005 naar Costa Rica te gaan en daar een leuk rondreisje te doen![]()
Leeds? Wat is daar te doen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:39 schreef Golfen het volgende:
- Frankrijk - skieen
- Barcelona
- Leeds
Ik wil nou ook wel weer een keertje naar buiten Europa, maargoed zit er nog even niet in... !!!
Leeds is een van de grootste Universiteitssteden van Engeland... voor de rest geen idee.... ik ga er vrienden bezoeken. Over n paar maanden weet ik meer.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:45 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Leeds? Wat is daar te doen?
Eind januari 4 dagen naar Engelandquote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef _wie het volgende:
Ik hoop naar Oostenrijk voor de wintersport, Toronto/New York en/of Spanje/Brazilie om wat vrienden te bezoeken en naar de USA voor wat andere zaken...Nu nog nix in de planning helaas, komt de komende tijd nog wel....stomme 24 vakantiedagen
Zou je niet eerst een week cursus nemen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:15 schreef Sport_Life het volgende:
Vandaag plannen gesmeed om 3 weken te gaan rotsklimmen in Frankrijk. Eerst 2 weken zelfstandig (wel met zn 2en) en daarna een week een extra cursus (meerdere touwlengtes voorklimmen)
.
Heb er zin in!
lol de basiscursus heb ik vorig jaar gehadquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:27 schreef Golfen het volgende:
[..]
Zou je niet eerst een week cursus nemen.![]()
Berlijn is idd een te gekke stad!! Ben er verschillende keren geweest sinds 1986 en elke keer heeft het weer een andere atmosfeer. Heb zelfs nog meegeholpen met het afbreken van de muur!quote:Op maandag 13 december 2004 12:07 schreef iamredleader het volgende:
Januari 3 daagjes Berlijn met de verloofde voor haar studie
Herfst: misschien verhuizen naar Berlijn, kweetnie...
Lijkt me best relaxed, Berlijn ken ik inmiddels wel goed, is een echt leuke stad.
hoe is berlijn kwa taal bij bedrijven? veel engels of puur duits?quote:Op maandag 13 december 2004 14:20 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, Londen is inderdaad op dit moment erg leuk, verdien reusachtig onbeschoft veel, maar Berlijn is zoooo veel goedkoper, dan kan ik ook met wat minder rondkomen. En het belangrijkste is dat men gelukkig is, nietwaar?
Ach, Berlijn is eerder vanwege m'n scriptie interessant, ik zou daar bij zoveel bedrijven leuk kunnen werken en tegelijk schrijven, en we (fiancee en ik) hebben daar veel vrienden zitten.
Hoe was je weekend?
Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..quote:Op woensdag 10 november 2004 12:46 schreef Ali Salami het volgende:
Ik wil naar Peru en Bolivia, lijkt me erg mooi. Vorig jaar naar Mexico geweest, toen was Peru al een optie, en nu vrienden die er zijn geweest ook een mooie vakantie hebben gehad wil ik er ook graag een kijkje nemen.
Maar het zal om financiële redenen wel niets worden
Wat vonden ze mooi aan Peru?quote:Vorig jaar naar Mexico geweest, toen was Peru al een optie, en nu vrienden die er zijn geweest ook een mooie vakantie hebben gehad wil ik er ook graag een kijkje nemen.
Daar kan ik je ook wel antwoord op geven, ben er zelf ook net geweest.quote:Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..
Ik twijfel tussen rondreizen door peru of mexico dit jaar.. Mag ik vragen wat je kwijt was in mexico en hoe lang je daar geweest bent. Was je via een reisbureau of met alleen met een backpack en de lonely planet in de hand !
Stoerquote:Alle 4 de weekenden in februari ben ik op een of ander vliegveld te vinden!
Als je gaat lopen zeuren over de luchthavenbelasting en inentingen kun je beter voor een weekendje Renesse gaan in een 2 persoons tentjequote:Ik en een goede vriendin willen kijken voor een leuke zomervakantie en aangezien dat het nogal prijzig is allemaal (luchthavenbelasting etc etc) en we willen toch misschien kijken voor een 15daagse reis naar Egypte. Welke reisburo is het beste om dat te doen we hebben al op diverse internetsites bekeken maar zoals je weet is het nogal prijzig en denk ook aan vaccinaties die je moet hebben en wanneer die je al moet hebben.
op www.shoestring.nl zie ik een avontuurlijke rondreis staan van 15 dagen voor 499 euro. Ik denk ook niet dat je veel onder die prijs gaat komen. Als je nagaat dat een los ticket naar Cairo al tegen de 300 euro kost, is dit volgens mij een koopje.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:32 schreef markie70 het volgende:
Ik en een goede vriendin willen kijken voor een leuke zomervakantie en aangezien dat het nogal prijzig is allemaal (luchthavenbelasting etc etc) en we willen toch misschien kijken voor een 15daagse reis naar Egypte. Welke reisburo is het beste om dat te doen we hebben al op diverse internetsites bekeken maar zoals je weet is het nogal prijzig en denk ook aan vaccinaties die je moet hebben en wanneer die je al moet hebben.
Hawaiiquote:Op zondag 26 december 2004 07:50 schreef LOCALMOTION het volgende:
zit meestal --4 keer per jaar in Hawaii-- zou graag Nederland een bezoekje brengen --Spanje voor
2 weken of zo...moet eerst kijken of ik genoeg vrije tijd ervoor krijg--tuurlijk ook Egypte op de kalendar zetten.... zal maar stap voor stap doen.... ieder geval wordt het toch wat
volgens mij heeft ie er juist spijt van dat ie er niet op in gegaan isquote:Op maandag 27 december 2004 05:07 schreef LOCALMOTION het volgende:
Dizzee.. misschien voor jou--het spijt hebben.....sorry als het niet naar je zin was--voor mij thats HOME....smile
Aha, je gaat spotten in Rotterdam, Schiphol, Eindhoven Airport en Antwerpen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:52 schreef _wie het volgende:
Alle 4 de weekenden in februari ben ik op een of ander vliegveld te vinden!
Ik ben vorige jaar 2 maanden door Mexico en Guatemala getrokken met de backpack en de Lonely Planet in de hand, en heb zo'n 1000 euro uitgegeven en een ticket van ongeveer 650 euro.quote:Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..
Ik twijfel tussen rondreizen door peru of mexico dit jaar.. Mag ik vragen wat je kwijt was in mexico en hoe lang je daar geweest bent. Was je via een reisbureau of met alleen met een backpack en de lonely planet in de hand !
Ja bijna goed, Amsterdam, Kent Mansion airport, Luton en Dubaiquote:Op maandag 27 december 2004 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Aha, je gaat spotten in Rotterdam, Schiphol, Eindhoven Airport en Antwerpen.
Ik ga nu voor 2 maanden maar dat ligt nog een beetje aan de financieen. En dat de Altai geweldig is weet ik.Je ruikt er iets van zo zou de wereld moeten ruiken. Waarschijnlijk gaan we volgens de snelste route omdat ik eigelijk alleen maar muziekanten, journalistenen en wetenschappers ken in de Altay maar de laatste 5 jaar geen contact meer heb onderhoudenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:59 schreef ultra_ivo het volgende:
De Altay is fantastich. Ben er afgelopen zomer doorheen getrokken. Wil je direct doorsteken vanuit het Altay gebergte naar Tuva, of ga je via de beschaafde route?
Hoe lang trek jij voor je reis uit?
Hehe, ik hesitate ook niet, alleen die centjes houden mij tegen.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:48 schreef LOCALMOTION het volgende:
mocht je toch gaan Dizzee--richting HAWAII---- sometimes in the future---- don't hesitate--- juist gaan-je zal nooit spijt van hebben---maar als advies....ga niet naar Waikiki op OAHU-Honolulu....maar na de andere eilanden..rustig, mooi natuur en lekker uitrusten--Waikiki is alleen goed om uit te gaan-nite life etc.. en dat kan je in Holland ook doen
Het wordt Hongarije, Síofok. 10 of 13 dagen in Augustusquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:35 schreef PeRi het volgende:
Ik wil heel graag een keer naar Riga, Letland.
Je bent een vriendin van Ierepier?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig voor jullie ga ik ook mee
Het gaat uiteindelijk een rondreisje in Zuid-Afrika worden. Van Johannesburg via het Kruger National Park, langs de kust naar Kaapstad. Met een huurauto.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:22 schreef Doekes het volgende:
[..]
Of misschien toch naar Japan? Of is dat erg duur? Iemand die dit weet?
Ik benijd jou!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Indonesië in april en wellicht nog een keer naar Brazilië later dit jaar, maar dat is nog niet te zeggen, Indonesië staat zo goed als vast nu..
mag ik je dan deze keer wèl trakteren op -op z'n minst- iets alcoholischquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Indonesië in april en wellicht nog een keer naar Brazilië later dit jaar, maar dat is nog niet te zeggen, Indonesië staat zo goed als vast nu..
dus voor jou is BHFH iemand diequote:Op zondag 23 januari 2005 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Judas Qwerty, is je naam BHFH?
ja zeker!quote:Op zondag 23 januari 2005 20:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
mag ik je dan deze keer wèl trakteren op -op z'n minst- iets alcoholisch
ff een update:quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:57 schreef Dezz het volgende:
Wintersport: Mayrhofen, Oostenrijk
Paasweekend: Hönningen, Duitsland
Eerste weekend van de zomervakantie: Ubachsberg, Limburg
Zomervakantie: ????
Herfstvakantie: Ferrieres, België (Ardennen)
Diego roept nooit wat over Zuid-Afrika, wel over Zuid-Amerika. Dat geeft al aan dat je niet weet waarover je praat.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Qwerty, Diego roept niet alleen van alles over Zuid-Afrika. Ook in een aantal andere topics komt hij met de meest waanzinnige (en illegale) voorstellen. Zie bijv. zijn topic over een Nederlands vreemdelingenlegioen.
quote:
Qwerty had het toch duidelijk over Zuid Amerika. Dus je slaat de plank finaal mis, Ivo.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 04:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Diego riep wel van alles over Zuid-Afrika. In dat topic dat een door hem voorgesteld nederlands vreemdelingenlegioen de boeren daar moest gaan beschermen.
wat heeft dit je gekost als ik vragen mag, en heb je een plaatje van je bestemming ???quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:27 schreef Hik het volgende:
[..]Geboekt!
27 april tot 28 mei zit ik in Cuba! Yeey!
En nog een paar weekendjes naar Nederland toequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:48 schreef NIels25 het volgende:
In september naar Chicago waar een vriend van me gaat trouwen! Misschien in het voorjaar nog een weekje naar Brazielie, ff kijken of ik in het huis van mijn werkgever terecht kan!
Als je nu een echte vent was geweest had je gezegd dat jij dat gezegd had. Heb dus jou en Diego door elkaar gehaald. Het gaat om het volgende topic (door DiegoArmandoMaradona gestart) Het Nederlandse vreemdelingenlegioen waar jij het volgende zegt:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Qwerty had het toch duidelijk over Zuid Amerika. Dus je slaat de plank finaal mis, Ivo.
quote:In principe hoeft zo'n Vreemdelingenlegioen ook aan weinig mensen verantwoording af te leggen natuurlijk. Het kan niet de bedoeling zijn dat de geitenwollensokken van de SP en Groen Links domme kamervragen gaan stellen over operaties waar ze geen snars vanaf weten.
Frankrijk heeft meer van die gebieden inderdaad, maar je moet het koloniale verleden van Nederland niet onderschatten. De Antillen, in Noord-Oosten Brazilië hebben we een stevige vinger in de pap gehad, Guyana, Indonesië en de Boer-community in Zuidelijk Afrika (Zuidafrika, Namibië en Zimbabwe). Allemaal punten waar we op ons kunnen richten.
Zuidelijk Afrika is momenteel bijvoorbeeld een interessant punt, waar zo'n Nederlands Vreemdelingenlegioen best aan de slag zou mogen gaan! Ook kunnen ze zich met andere zaken bezighouden, zoals het opsporen van gevluchte criminelen of oorlogsmisdadigers, het beeindigen van gijzelingen.
Je slaat de plank dus finaal mis. Gelukkig zie je dat zelf ook in!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als je nu een echte vent was geweest had je gezegd dat jij dat gezegd had. Heb dus jou en Diego door elkaar gehaald. Het gaat om het volgende topic (door DiegoArmandoMaradona gestart) Het Nederlandse vreemdelingenlegioen waar jij het volgende zegt:
[..]
720 euro voor het ticket, plus nog iets van 70 euro aan security-tax.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:23 schreef Diego27 het volgende:
[..]
wat heeft dit je gekost als ik vragen mag, en heb je een plaatje van je bestemming ???
Ach, zo lang je niet buiten Varadero komt...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:54 schreef Hik het volgende:
Ben bang dat als je niet tegen een beetje hassle kan, je Cuba beter kunt vergeten...![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:13 schreef Doekes het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk een rondreisje in Zuid-Afrika worden. Van Johannesburg via het Kruger National Park, langs de kust naar Kaapstad. Met een huurauto.![]()
Ik ben 2 jaar geleden naar mexico geweest, en dat komt wel overeen wat jij graag zou willen. Tenminste in het plaatsje waar ik was dan. (Playa Del Carmen)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:18 schreef Diego27 het volgende:
De zomervakantie gidsen zijn weer uit, dus ben ik ze maar weer eens gaan halen.
Ik wil dit jaar ergens rond augustus, september, oktober op vakantie !!!
Ik heb vier landen in mijn hoofd.
- Dominicaanse republiek
- Cuba
- Venezuela
- Mexico
Nou ben ik dus op zoek naar een van de bovenstaande landen, waar je...
- Wel met rust gelaten wordt.
- De prijzen gewoon normaal zijn
- Er vriendelijke mensen zijn
- Er diverse mogelijkheden zijn voor excursies etc...(eventueel zelf een auto huren)
- Je in een omgeving zit waar wel wat te doen is buiten het hotel, zonder dat je uren moet reizen.
Ik had dit jaar dezelfde plannen, maar ik heb vandaag toch besloten om op vakantie te gaan. 2003 was het jaar van Egypte, 2004 van mijn afstuderen en 2005 heeft nu ook een naam gekregenquote:Op maandag 21 februari 2005 18:55 schreef thaleia het volgende:
Ik had dus als plan om dit jaar nergens naartoe te gaan vanwege het project: "thaleia lost zoveel mogelijk van haar studieschuld af". Maar nou ben ik alweer een weekendje naar Berlijn geweest (niet duur, want overnachten bij vriendin die daar woont) en met Pasen ga ik naar Edinburgh (ook weer niet duur, want Easyjet en overnachten bij vrienden die daar zitten) en we hadden mijn vader nu eenmaal beloofd dat we 'm mee naar Rome zouden nemen in mei dus dat moet ook nog.
Verder nog een weekje Zuid-Frankrijk maar dat is voor mijn werk en kost dus godzijdank niets.
Het lijkt er nog steeds op dat we naar China gaan in september.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 06:43 schreef YPPY het volgende:
Misschien wijzigen de plannen en gaan we toch naar China. Maar dat kan ook volgende week (of morgen al) weer veranderd.
Dat hebben wij ook gedaan toen we ons huis kochtenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:27 schreef Beaker het volgende:weekendje Texel
, want we gaan verhuizen in augustus en kunnen niet alles tegelijk doen
Je wil proberen of je 4 keer op en neer kan gaan in die 24 uur?quote:24 uur nadat de cursus in Frankrijk is afgelopen vertrekt ons vliegtuig vanaf Milaan weer naar Nederland..
Ik heb totaal geen idee hoe die verbinding is en op internet word ik ook niet zo heel veel wijzer, maar als jij zegt dat het een makkelijke verbinding is dan vertrouw ik daar maar opquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je wil proberen of je 4 keer op en neer kan gaan in die 24 uur?
Wish I was.. mn beste vriendin woont er. Ik zou naar Peru gaan.. maar dat plan is helaas van de baan..quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:37 schreef Elviertje het volgende:
Ik ga naar Mexico...heb er super veel zin in!
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat bijna een dagje Brussel kost zeker wel veel voorbereidingstijd niet?
Als je 2 keer er ongeveer een week bijschrijft heb je mijn vluchtquote:Ga nu ticket betalen Buenos Aires, vertrekken 13 maart, terugkome op de 12de april
Daar zou ik nog niet gratis heenwillen, en zeker niet in die tijd van het jaar.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:49 schreef Serious_satisfaction het volgende:
8 dagen salou 9-17 juli
Het gaat ons niet om of de prijzen, maar meer dat we niet kunnen kiezen waar we heen willenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:08 schreef HopelesslyForever het volgende:
Last Minutes bestaan eigenlijk niet meer, je kan gewoon beter via reisagentschap doen, al die probs niet en ze zijn al zeker niet goedkoper wat meeste mensen denken ...
niks mis met breezersletjes nueckenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet gratis heenwillen, en zeker niet in die tijd van het jaar.
Wat een enorm toeval, ik ga precies dezelfde periode ook daarnaartoe op vakantie met mijn lieve vriendin...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:20 schreef Angelcakes het volgende:
Wij ( vriend en ik ) hebben vandaag geboekt en gaan over twee weken naar de Dominicaanse Republiek voor 13 dagen . Op internet bijna alleen maar positieve dingen over het plaatsje en het resort gevonden dus dat komt wel goed. Twee weekjes voorpret en nu al druk bezig met lijstjes maken want ik wil natuurlijk niets vergeten
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:45 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Wat een enorm toeval, ik ga precies dezelfde periode ook daarnaartoe op vakantie met mijn lieve vriendin...
Misschien komen jullie elkaar wel tegen!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:45 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Wat een enorm toeval, ik ga precies dezelfde periode ook daarnaartoe op vakantie met mijn lieve vriendin...
Die kans schat ik inderdaad heel erg groot inquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:56 schreef Doekes het volgende:
[..]
Misschien komen jullie elkaar wel tegen!![]()
ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:56 schreef Doekes het volgende:
[..]
Misschien komen jullie elkaar wel tegen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |