Ik heb eindelijk ook wat duidelijkheid, alvast een lijstje gemaakt
![]()
tot mijn schrik/verrassing blijk ik vanaf april tot september elke maand een andere reis heb........
April: Rome, business coursje, echter kleine kans aangezien ik niet echt bij de doelgroep hoor. Als het lukt zou het heel mooi zijn.
April/Mei: Studiereis naar Denemarken, Zweden, Noorwegen. Zelf organiseren dus ik mag zeker mee
![]()
Nog wel veel werk overigens.
Juni: Lausanne, Workshop van de TU Delft, samengaan werken met studenten uit Slovenie, Engeland, Zwitserland en Kroatie. Ben nu al met het project, die workshop is een afsluitinge ervan.
Juli: Niet echt een reis, maar we krijgen bezoek van de mensen van de uitwisselingsproject. Dus ik help een klein beetje mee met de organisatie. Dus dat wordt 10 zeer gezelige dagen wat dan nogal op vakantie gaat lijken
![]()
:D
Juli/Augustus: Waarschijnlijk ergens in Europa op Summer University. Waarheen is nog onduidelijk, waarschijnlijk de balkan of baltische staten.
September: Uitwisseling naar Palermo, dit is ook nog onzeker.
Eind 2005, heel misschien Odessa, oekraine? Ook met de uitwisseling, dus nog zeer onzeker.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!