abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25195416
Esaaouira is leuk!
Kun je ook heel leuk aardewerk kopen en ze hebben er geweldige schilderijen.
  maandag 21 februari 2005 @ 21:00:00 #242
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25195443
In mei ergens in Nederland.. weet niet meer precies waar
In juli naar Marmaris (Turkije dus)
Zo niet, dan toch...
  Moderator maandag 21 februari 2005 @ 21:03:15 #243
5428 crew  miss_sly
pi_25195478
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 06:43 schreef YPPY het volgende:
Misschien wijzigen de plannen en gaan we toch naar China. Maar dat kan ook volgende week (of morgen al) weer veranderd.
Het lijkt er nog steeds op dat we naar China gaan in september.
Wat al zeker is:

januari op wintersport geweest
5-6 maart weekendje Parijs
1-2-3 april Eurodisney met mijn beste vriendin
22-29 mei weekje Turkije met mijn neefje van dan 8 maanden (en zijn mama's en mijn ouders, maar dat neem ik maar op de koop toe )
En dan in september samen met mijn vriend nog op vakantie, ws dus China. Maar deze bestemming kan best nog veranderen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 21 februari 2005 @ 21:46:32 #244
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25195895
Hmmm... net geboekt! Nu ga ik dus 1 april (geen grapje ) naar Dublin voor een weekend en drie weken later naar Cuba
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25196885
Wie het breed heeft laat het breed hangen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25201334
weekendje Texel , want we gaan verhuizen in augustus en kunnen niet alles tegelijk doen
Volgend jaar gaan we overigens naar Toscane
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:25:07 #247
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25206331
April / Mei ---> waarschijnlijk USA: Chicago / St Louis
Juli: Marmaris
.
pi_25207641
Overmorgen een paar dagen naar Zuid Spanje en vanuit daaruit naar Nederland toeren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25207815
Alanya Turkije met 6 andere vrienden 2 weekjes in 2 appartementen word een top vakantie week zeker
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_25211739
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:27 schreef Beaker het volgende:
weekendje Texel , want we gaan verhuizen in augustus en kunnen niet alles tegelijk doen
Dat hebben wij ook gedaan toen we ons huis kochten
Texel is heel erg leuk !!
pi_25213404
Van 2 maart tot 26 maart bevind ik me in de USA .
pi_25214022
Ik ga naar Mexico...heb er super veel zin in!
pi_25223674
Ik ga bijna 3,5 week naar Frankrijk en Italie!!! .

We zijn van plan om te vliegen naar Milaan en dan blijven we daar 1 of 2 daagjes hangen, afhankelijk hoe leuk het daar is en dan pakken we de trein, bus of we liften richting Frankrijk, waar we de laatste 10 dagen een cursus rotsklimmen hebben (vervolg cursus op vorig jaar!). De eerste 1,5 week hebben we genoeg tijd om van alles te zien en te doen en de terug reis wordt spannend , 24 uur nadat de cursus in Frankrijk is afgelopen vertrekt ons vliegtuig vanaf Milaan weer naar Nederland.. .
pi_25223933
in april twee weken Egypte.
In mei stedentripje naar Milaan
in juli naar Kroatie, Servie, Bosnie
Rond oktober weekje NY.
pi_25223947
quote:
24 uur nadat de cursus in Frankrijk is afgelopen vertrekt ons vliegtuig vanaf Milaan weer naar Nederland..
Je wil proberen of je 4 keer op en neer kan gaan in die 24 uur?
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:54:15 #256
104963 ETA
European Travel Author
pi_25223988
Ik heb eindelijk ook wat duidelijkheid, alvast een lijstje gemaakt tot mijn schrik/verrassing blijk ik vanaf april tot september elke maand een andere reis heb........

April: Rome, business coursje, echter kleine kans aangezien ik niet echt bij de doelgroep hoor. Als het lukt zou het heel mooi zijn.

April/Mei: Studiereis naar Denemarken, Zweden, Noorwegen. Zelf organiseren dus ik mag zeker mee Nog wel veel werk overigens.

Juni: Lausanne, Workshop van de TU Delft, samengaan werken met studenten uit Slovenie, Engeland, Zwitserland en Kroatie. Ben nu al met het project, die workshop is een afsluitinge ervan.

Juli: Niet echt een reis, maar we krijgen bezoek van de mensen van de uitwisselingsproject. Dus ik help een klein beetje mee met de organisatie. Dus dat wordt 10 zeer gezelige dagen wat dan nogal op vakantie gaat lijken :D

Juli/Augustus: Waarschijnlijk ergens in Europa op Summer University. Waarheen is nog onduidelijk, waarschijnlijk de balkan of baltische staten.

September: Uitwisseling naar Palermo, dit is ook nog onzeker.

Eind 2005, heel misschien Odessa, oekraine? Ook met de uitwisseling, dus nog zeer onzeker.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_25224863
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je wil proberen of je 4 keer op en neer kan gaan in die 24 uur?
Ik heb totaal geen idee hoe die verbinding is en op internet word ik ook niet zo heel veel wijzer, maar als jij zegt dat het een makkelijke verbinding is dan vertrouw ik daar maar op .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:07:37 #258
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_25245300
In january moest ik vanuit London $77.35 voor exit fee naar de VS betalen. Weet iemand of het echt zo duur is!!! Of werd ik belasterd.... gewoon vraagje. Mijn dank. Localmotion
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  zondag 27 februari 2005 @ 13:51:14 #259
71545 Tooheys
What's the rush?
pi_25281043
In augustus 17 dagen naar Kenia, Tanzania en Zanzibar (Huwelijksreis )

Helaas schieten de vele weekend stedentripjes die we altijd maakten er dit jaar bij in, maar je kunt niet alles hebben.
Don't move, Don't talk out of time, Don't think, Don't worry, Everything's just fine...
...Don't project, Don't connect, Protect, Don't expect, Suggest, I feel numb...
  zondag 27 februari 2005 @ 14:05:23 #260
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25281236
Ik ga nog een weekje naar de Ardennen en Normandie dit voorjaar.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_25286978
Naar Jemen.
pi_25287969
Ik ga eind april naar Dubrovnik (Kroatie) en tijdens deze vakantie ook een dag naar Bosnie (mostar) en een dag naar Montenegro.
  maandag 28 februari 2005 @ 10:23:01 #263
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25295530
van 17 - 28 juli naar rhodos
pi_25296626
2 april t'/m 26 juli: malawi & tanzania!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_25297026
Daar mag je wel een verslagje van schrijven
pi_25297258
doe ik (zie avatar)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_25300416
Naast een paar weken skien, deze zomer drie weken rondreizen: Dubai, Singapore, Maleisie, Brunei en stukje indonesië (Batam). Zin in! Vervolgens drie maanden stage in londen en hopelijk rond november naar het buitenland voor afstuderen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_25304310
Mn vriend en ik gaan van de zomer heel juli in een vakantiehuisje van mijn ouders zitten in Saint Raphael (naast Frejus, aan de Cote d'Azur) ...
We willen ook erna of ervoor nog ergens naartoe maar we hebben van het weekend gekeken, en alles is zo'n beetje vol.Hebben jullie nog tips?

Tnx
Niks te melden eigenlijk...
pi_25306565
Moet met mijn vrouw mee op familie bezoek in Miami in juli.
Aardige familie,daar niet van,maar ik hou niet van humbug,dus ook Amerika niet.
Maar ja,maar zien te overleven,daarna heerlijk een paar weken Panama
  dinsdag 1 maart 2005 @ 03:03:55 #270
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_25307284
In maart 16 dagen Dominicaans republiek, verder nog geen plannen voor dit jaar
Feyenoord!!! * Barça
pi_25307335
In de zomer bijna een dagje Brussel, dan bijna een week naar Rome, idem naar Barcelona en weet terug. Om de steden te zien en gewoon een lekkere vakantie, ik ga met twee vrienden van me. Een week daarna ga ik voor 10-14 dagen naar Aruba met een vriend van me. Tegen die tijd ben ik er al twee jaar niet meer geweest en ik ga dan weer eens een kijkje nemen bij mijn ouders thuis en bij wat andere vrienden/kennissen die ik daar nog heb.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25307429
Dat bijna een dagje Brussel kost zeker wel veel voorbereidingstijd niet?
pi_25309619
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:37 schreef Elviertje het volgende:
Ik ga naar Mexico...heb er super veel zin in!
Wish I was.. mn beste vriendin woont er. Ik zou naar Peru gaan.. maar dat plan is helaas van de baan.. nu weet ik ook niet wat ik ga doen. Ik moet iig écht weg uit Nederland, voor een tijdje.
Delivered without an information leaflet
pi_25309654
Er is een klein kansje dat ik in het najaar naar Sicilie ga.
pi_25309709
In de zomervakantie:

1. Anduze (Zuid-Frankrijk), met vrienden
2. Kos (Griekenland), met mijn ouders omdat ze 25 jaar getroiuwd zijn.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_25321847
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat bijna een dagje Brussel kost zeker wel veel voorbereidingstijd niet?

Nee, we vliegen vanaf daar dus kunnen we net zo goed een dagje rondkijken, was het idee. ::{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:22:22 #277
55492 KGA
Ben al weg
pi_25347610
1 -> winterberg(DUI) net geweest, erg veel lol voor 2 uurtjes rijden( langlaufen en snowboarden)
2-> China/Tibet in april en mei, vlucht naar bejing treinreis naar chengdu en en twee tochten(een auto/4wd en een looptocht) van een week in tibet en een week in/rond Lhasa.
3-> Waarschijnlijk in de zomer alleen maar Scheveningen en ander kustplaatsen
4->Weekendjes mountainbiken in de Ardennen
nog eventjes dan...
pi_25352173
Eén vakantie gepland dit jaar:

7 juni - 19 juni rondreis V.S.: Washington - Philadelphia - New York - Boston

Misschien in de zomervakantie nog een week of twee naar Zuid-Frankrijk en waarschijnlijk nog wat weekendjes weg naar een Europese stad.
The happiness of society is the end of government. (John Adams)
pi_25376795
Ga nu ticket betalen Buenos Aires, vertrekken 13 maart, terugkome op de 12de april.
Zwitserland
Italië
Spanje
India misschien nog rap ff meenemen.
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
  ESF Reporter zaterdag 5 maart 2005 @ 19:47:23 #280
87554 Cee
Welluk?
pi_25384852
Vandaag in optie gezet: rondje San Francisco - LA via Vegas, Grand Canyon, Zion, Bryce Canyon, Yosemite NP. Moet nog wel wachten tot juli, maar da's nog maar 4 maandjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')