Ik benijd jou!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Indonesië in april en wellicht nog een keer naar Brazilië later dit jaar, maar dat is nog niet te zeggen, Indonesië staat zo goed als vast nu..
mag ik je dan deze keer wčl trakteren op -op z'n minst- iets alcoholischquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Indonesië in april en wellicht nog een keer naar Brazilië later dit jaar, maar dat is nog niet te zeggen, Indonesië staat zo goed als vast nu..
dus voor jou is BHFH iemand diequote:Op zondag 23 januari 2005 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Judas Qwerty, is je naam BHFH?
ja zeker!quote:Op zondag 23 januari 2005 20:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
mag ik je dan deze keer wčl trakteren op -op z'n minst- iets alcoholisch
ff een update:quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:57 schreef Dezz het volgende:
Wintersport: Mayrhofen, Oostenrijk
Paasweekend: Hönningen, Duitsland
Eerste weekend van de zomervakantie: Ubachsberg, Limburg
Zomervakantie: ????
Herfstvakantie: Ferrieres, België (Ardennen)
Diego roept nooit wat over Zuid-Afrika, wel over Zuid-Amerika. Dat geeft al aan dat je niet weet waarover je praat.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Qwerty, Diego roept niet alleen van alles over Zuid-Afrika. Ook in een aantal andere topics komt hij met de meest waanzinnige (en illegale) voorstellen. Zie bijv. zijn topic over een Nederlands vreemdelingenlegioen.
quote:
Qwerty had het toch duidelijk over Zuid Amerika. Dus je slaat de plank finaal mis, Ivo.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 04:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Diego riep wel van alles over Zuid-Afrika. In dat topic dat een door hem voorgesteld nederlands vreemdelingenlegioen de boeren daar moest gaan beschermen.
wat heeft dit je gekost als ik vragen mag, en heb je een plaatje van je bestemming ???quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:27 schreef Hik het volgende:
[..]Geboekt!
27 april tot 28 mei zit ik in Cuba! Yeey!
En nog een paar weekendjes naar Nederland toequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:48 schreef NIels25 het volgende:
In september naar Chicago waar een vriend van me gaat trouwen! Misschien in het voorjaar nog een weekje naar Brazielie, ff kijken of ik in het huis van mijn werkgever terecht kan!
Als je nu een echte vent was geweest had je gezegd dat jij dat gezegd had. Heb dus jou en Diego door elkaar gehaald. Het gaat om het volgende topic (door DiegoArmandoMaradona gestart) Het Nederlandse vreemdelingenlegioen waar jij het volgende zegt:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Qwerty had het toch duidelijk over Zuid Amerika. Dus je slaat de plank finaal mis, Ivo.
quote:In principe hoeft zo'n Vreemdelingenlegioen ook aan weinig mensen verantwoording af te leggen natuurlijk. Het kan niet de bedoeling zijn dat de geitenwollensokken van de SP en Groen Links domme kamervragen gaan stellen over operaties waar ze geen snars vanaf weten.
Frankrijk heeft meer van die gebieden inderdaad, maar je moet het koloniale verleden van Nederland niet onderschatten. De Antillen, in Noord-Oosten Brazilië hebben we een stevige vinger in de pap gehad, Guyana, Indonesië en de Boer-community in Zuidelijk Afrika (Zuidafrika, Namibië en Zimbabwe). Allemaal punten waar we op ons kunnen richten.
Zuidelijk Afrika is momenteel bijvoorbeeld een interessant punt, waar zo'n Nederlands Vreemdelingenlegioen best aan de slag zou mogen gaan! Ook kunnen ze zich met andere zaken bezighouden, zoals het opsporen van gevluchte criminelen of oorlogsmisdadigers, het beeindigen van gijzelingen.
Je slaat de plank dus finaal mis. Gelukkig zie je dat zelf ook in!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als je nu een echte vent was geweest had je gezegd dat jij dat gezegd had. Heb dus jou en Diego door elkaar gehaald. Het gaat om het volgende topic (door DiegoArmandoMaradona gestart) Het Nederlandse vreemdelingenlegioen waar jij het volgende zegt:
[..]
720 euro voor het ticket, plus nog iets van 70 euro aan security-tax.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:23 schreef Diego27 het volgende:
[..]
wat heeft dit je gekost als ik vragen mag, en heb je een plaatje van je bestemming ???
Ach, zo lang je niet buiten Varadero komt...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:54 schreef Hik het volgende:
Ben bang dat als je niet tegen een beetje hassle kan, je Cuba beter kunt vergeten...![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:13 schreef Doekes het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk een rondreisje in Zuid-Afrika worden. Van Johannesburg via het Kruger National Park, langs de kust naar Kaapstad. Met een huurauto.![]()
Ik ben 2 jaar geleden naar mexico geweest, en dat komt wel overeen wat jij graag zou willen. Tenminste in het plaatsje waar ik was dan. (Playa Del Carmen)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:18 schreef Diego27 het volgende:
De zomervakantie gidsen zijn weer uit, dus ben ik ze maar weer eens gaan halen.
Ik wil dit jaar ergens rond augustus, september, oktober op vakantie !!!
Ik heb vier landen in mijn hoofd.
- Dominicaanse republiek
- Cuba
- Venezuela
- Mexico
Nou ben ik dus op zoek naar een van de bovenstaande landen, waar je...
- Wel met rust gelaten wordt.
- De prijzen gewoon normaal zijn
- Er vriendelijke mensen zijn
- Er diverse mogelijkheden zijn voor excursies etc...(eventueel zelf een auto huren)
- Je in een omgeving zit waar wel wat te doen is buiten het hotel, zonder dat je uren moet reizen.
Ik had dit jaar dezelfde plannen, maar ik heb vandaag toch besloten om op vakantie te gaan. 2003 was het jaar van Egypte, 2004 van mijn afstuderen en 2005 heeft nu ook een naam gekregenquote:Op maandag 21 februari 2005 18:55 schreef thaleia het volgende:
Ik had dus als plan om dit jaar nergens naartoe te gaan vanwege het project: "thaleia lost zoveel mogelijk van haar studieschuld af". Maar nou ben ik alweer een weekendje naar Berlijn geweest (niet duur, want overnachten bij vriendin die daar woont) en met Pasen ga ik naar Edinburgh (ook weer niet duur, want Easyjet en overnachten bij vrienden die daar zitten) en we hadden mijn vader nu eenmaal beloofd dat we 'm mee naar Rome zouden nemen in mei dus dat moet ook nog.
Verder nog een weekje Zuid-Frankrijk maar dat is voor mijn werk en kost dus godzijdank niets.
Het lijkt er nog steeds op dat we naar China gaan in september.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 06:43 schreef YPPY het volgende:
Misschien wijzigen de plannen en gaan we toch naar China. Maar dat kan ook volgende week (of morgen al) weer veranderd.
Dat hebben wij ook gedaan toen we ons huis kochtenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:27 schreef Beaker het volgende:weekendje Texel
, want we gaan verhuizen in augustus en kunnen niet alles tegelijk doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |