abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24706646
Kweet het nog niet precies, maar misschien naar Peru om vrijwilligerswerk te verrichten en even weg te zijn van de bewoonde wereld.
Delivered without an information leaflet
pi_24706707
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Indonesië in april en wellicht nog een keer naar Brazilië later dit jaar, maar dat is nog niet te zeggen, Indonesië staat zo goed als vast nu..
Ik benijd jou!
Delivered without an information leaflet
  zondag 23 januari 2005 @ 20:00:39 #203
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_24711258
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Indonesië in april en wellicht nog een keer naar Brazilië later dit jaar, maar dat is nog niet te zeggen, Indonesië staat zo goed als vast nu..
mag ik je dan deze keer wčl trakteren op -op z'n minst- iets alcoholisch
zonnig Brasil
pi_24711351
BHFH waarom ga je niet naar een ander land in ZA?

Argentinie, Chili, Uruguay, Bolivia en Peru zijn ook erg de moeite waard(dat zijn de landen die ik ken) en Bolivia is zelfs nog goedkoper dan Brasil
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 23 januari 2005 @ 20:09:21 #205
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_24711386
misschien omdat Brazilie gewoon het interessantste land in ZA is
zonder twijfel eigenlijk
zonnig Brasil
pi_24711512
Judas Qwerty, is je naam BHFH?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 23 januari 2005 @ 23:43:32 #207
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_24714630
quote:
Op zondag 23 januari 2005 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Judas Qwerty, is je naam BHFH?
dus voor jou is BHFH iemand die
een mening heeft, die niet overeenstemt met een gesjeest studentje dat allerlei dingen loopt te roepen over ZA, terwijl hij geen flauw idee heeft waar hij het over heeft ?
(nog afgezien van zijn onderschrift)
zonnig Brasil
  maandag 24 januari 2005 @ 07:36:04 #208
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24718289
quote:
Op zondag 23 januari 2005 20:00 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

mag ik je dan deze keer wčl trakteren op -op z'n minst- iets alcoholisch
ja zeker! Maar het zal wel het eind van het jaar worden hoor !
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!Fotograaf maandag 24 januari 2005 @ 10:10:54 #209
73911 ultra_ivo
pi_24719563
Qwerty, Diego roept niet alleen van alles over Zuid-Afrika. Ook in een aantal andere topics komt hij met de meest waanzinnige (en illegale) voorstellen. Zie bijv. zijn topic over een Nederlands vreemdelingenlegioen.
pi_24719624
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 20:57 schreef Dezz het volgende:
Wintersport: Mayrhofen, Oostenrijk
Paasweekend: Hönningen, Duitsland
Eerste weekend van de zomervakantie: Ubachsberg, Limburg
Zomervakantie: ????
Herfstvakantie: Ferrieres, België (Ardennen)

ff een update:

Wintersport: Mayrhofen, Oostenrijk
Paasweekend, Hönningen, Duitsland
Meivakantie: Rondtrekken door Schotland
Eerste weekend van de zomervakantie: Familieweekend in een plaatsje in de Ardennen
Zomervakantie: Rovinj, Kroatië
Herfstvakantie: Ferrieres, België (Ardennen)
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_24735077
quote:
Op maandag 24 januari 2005 10:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Qwerty, Diego roept niet alleen van alles over Zuid-Afrika. Ook in een aantal andere topics komt hij met de meest waanzinnige (en illegale) voorstellen. Zie bijv. zijn topic over een Nederlands vreemdelingenlegioen.
Diego roept nooit wat over Zuid-Afrika, wel over Zuid-Amerika. Dat geeft al aan dat je niet weet waarover je praat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 01:25:23 #212
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_24735100
luxemburg, kroatie en alaska
Neerkomen wel!
pi_24735134
Ik heb trouwens bij KLM een ticket geboekt om naar Peru te gaan
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!Fotograaf dinsdag 25 januari 2005 @ 04:51:23 #214
73911 ultra_ivo
pi_24736122
Diego riep wel van alles over Zuid-Afrika. In dat topic dat een door hem voorgesteld nederlands vreemdelingenlegioen de boeren daar moest gaan beschermen.
pi_24736199
Misschien wijzigen de plannen en gaan we toch naar China. Maar dat kan ook volgende week (of morgen al) weer veranderd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_24736647
Diego riep wel van alles over Zuid-Afrika. In dat topic dat een door hem voorgesteld nederlands vreemdelingenlegioen de boeren daar moest gaan beschermen.
--------------

Wat doe je hier als je nog geen eens fatsoenlijk kan lezen?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:27:28 #217
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24737050
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:52 schreef Hik het volgende:
Ik wil dit jaar echt (ECHT) naar Cuba.
Geboekt!

27 april tot 28 mei zit ik in Cuba! Yeey!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24737067
Een maand, doe je goed
pi_24742538
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 04:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Qwerty had het toch duidelijk over Zuid Amerika. Dus je slaat de plank finaal mis, Ivo.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:05:22 #220
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24745945
ik ga 100% zeker naar indonesie ik heb de tickets gereserveerd.

23 april heen, 16 mei terug..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:18:11 #221
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_24746190
De zomervakantie gidsen zijn weer uit, dus ben ik ze maar weer eens gaan halen.

Ik wil dit jaar ergens rond augustus, september, oktober op vakantie !!!

Ik heb vier landen in mijn hoofd.

- Dominicaanse republiek
- Cuba
- Venezuela
- Mexico

Nou heb ik natuurlijk al lekker zitten googlen, maar kan er moeilijk uitkomen.

Ik zoek een land met strand (hebben ze allemaal)
Ik zoek een land met bezienswaardigheden (hebben ze allemaal)

Wat ik alleen niet weet en wat je natuurlijk op t internet niet echt kan vinden is hoe de kwaliteit is van het land qua vakantievoorzieningen etc...(het staat er wel maar dat zeggen ze altijd dat dat goed is, maar soms valt dat vies tegen, daarom zoek ik hier wat ervaringen van mensen)

Vorig jaar gaf het vakantiebureeau mij aan dat Egypte erg populair aan het worden is. Nu ik toch wel zeer geintresseerd was in het land dacht ik dat moeten we dan maar eens doen.

Nou sorry dat ik 't zeg. Maar ik vond afgezien van het heerlijke weer, en de mooie duidgelegenheden het land en de bevolking echt super niks/ onvriendelijk vergeleken de andere landen als Turkije en Griekenland waar ik ook ben geweest.

Geen vriendelijke mensen buiten de hotels (opdringerig, handtastelijk). Altijd maar zeuren of je iets komt kopen je kan niet rustig kijken. Op het vliegveld een euro vragen voor een potje plassen (terwijl het maandsalaris van het hotelpersoneel ligt op de 50 euro per maand). Ze willen je als reiziger echt uitkleden.

Je voelde je er ook niet veilig (de bus waar we mee op doorreis waren werd aangereden, en toen kwamen er gelijk mannen met geweren die ruzie begonnen te maken over wie de schuldige was) en zo kan ik nog wel ff door gaan
Nee het viel me allemaal erg tegen en ken meer mensen die dit soort ervaringen hebben.

Nou ben ik dus op zoek naar een van de bovenstaande landen, waar je...

- Wel met rust gelaten wordt.
- De prijzen gewoon normaal zijn
- Er vriendelijke mensen zijn
- Er diverse mogelijkheden zijn voor excursies etc...(eventueel zelf een auto huren)
- Je in een omgeving zit waar wel wat te doen is buiten het hotel, zonder dat je uren moet reizen.

Ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die naar een van deze landen zijn geweest, en die mij wat extra info kunnen verschaffen over hun bevindingen in een van deze gebieden.

Thanks alvast voor enige info...

[ Bericht 4% gewijzigd door Lucille op 25-01-2005 23:58:27 (je zou ook ff normaal kunnen doen) ]
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:23:12 #222
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_24746267
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 09:27 schreef Hik het volgende:

[..]

Geboekt!

27 april tot 28 mei zit ik in Cuba! Yeey!
wat heeft dit je gekost als ik vragen mag, en heb je een plaatje van je bestemming ???
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:48:17 #223
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_24747738
In september naar Chicago waar een vriend van me gaat trouwen! Misschien in het voorjaar nog een weekje naar Brazielie, ff kijken of ik in het huis van mijn werkgever terecht kan!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:49:31 #224
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_24747763
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 20:48 schreef NIels25 het volgende:
In september naar Chicago waar een vriend van me gaat trouwen! Misschien in het voorjaar nog een weekje naar Brazielie, ff kijken of ik in het huis van mijn werkgever terecht kan!
En nog een paar weekendjes naar Nederland toe (aangezien ik nu tijdelijk in London woon)
pi_24748286
26ste t/m 05maart naar Turkije (Side - egeische kust ofzo)

5 sterren hotel enzo... lekkah... heb er nu al zin in
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  FOK!Fotograaf dinsdag 25 januari 2005 @ 21:29:02 #226
73911 ultra_ivo
pi_24748555
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Qwerty had het toch duidelijk over Zuid Amerika. Dus je slaat de plank finaal mis, Ivo.
Als je nu een echte vent was geweest had je gezegd dat jij dat gezegd had. Heb dus jou en Diego door elkaar gehaald. Het gaat om het volgende topic (door DiegoArmandoMaradona gestart) Het Nederlandse vreemdelingenlegioen waar jij het volgende zegt:
quote:
In principe hoeft zo'n Vreemdelingenlegioen ook aan weinig mensen verantwoording af te leggen natuurlijk. Het kan niet de bedoeling zijn dat de geitenwollensokken van de SP en Groen Links domme kamervragen gaan stellen over operaties waar ze geen snars vanaf weten.

Frankrijk heeft meer van die gebieden inderdaad, maar je moet het koloniale verleden van Nederland niet onderschatten. De Antillen, in Noord-Oosten Brazilië hebben we een stevige vinger in de pap gehad, Guyana, Indonesië en de Boer-community in Zuidelijk Afrika (Zuidafrika, Namibië en Zimbabwe). Allemaal punten waar we op ons kunnen richten.

Zuidelijk Afrika is momenteel bijvoorbeeld een interessant punt, waar zo'n Nederlands Vreemdelingenlegioen best aan de slag zou mogen gaan! Ook kunnen ze zich met andere zaken bezighouden, zoals het opsporen van gevluchte criminelen of oorlogsmisdadigers, het beeindigen van gijzelingen.
pi_24749466
Ga iemand anders lastig vallen.

Diego, ondanks dat ik niet uit eigen ervaring kan spreken en alleen van ervaringen van andere mensen lijkt Cuba mij veruit het veiligst buiten de resorts
pi_24750871
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 21:29 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Als je nu een echte vent was geweest had je gezegd dat jij dat gezegd had. Heb dus jou en Diego door elkaar gehaald. Het gaat om het volgende topic (door DiegoArmandoMaradona gestart) Het Nederlandse vreemdelingenlegioen waar jij het volgende zegt:
[..]
Je slaat de plank dus finaal mis. Gelukkig zie je dat zelf ook in!
  Moderator woensdag 26 januari 2005 @ 00:11:10 #229
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24752072
we gaan nu toch niet offtopic he CMT, Ultra_Ivo en DiegoArmandoMaradona?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24753944
Pak de bron aan zou ik zeggen

En dat was ook off-topic
  woensdag 26 januari 2005 @ 04:14:01 #231
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_24753949
Ik ga dit jaar voor het eerst in mijn leven nergens naar toe .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:54:15 #232
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24756267
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:23 schreef Diego27 het volgende:

[..]

wat heeft dit je gekost als ik vragen mag, en heb je een plaatje van je bestemming ???
720 euro voor het ticket, plus nog iets van 70 euro aan security-tax.
Plaatje moet je zelf maar zoeken hoor, daar is google voor...
(Uh... by the way: ik boek alleen een ticket, geen resort, pakketreis of hotel)

Overigens ben ik het TOTAAL oneens met je commentaar op Egypte. Als je in toeristenresorts of toersitencolones blijft zullen mensen je inderdaad "lastig vallen" zoals jij dat noemt. Maar misschien voelt het al een stuk anders als je weet dat die mensen daarvan moeten léven. Onvriendelijkheid en handtastelijkheid heb ik ook absoluut niets van gemerkt, terwijl ik daar als vrouw alleen was, nota bene...

Ben bang dat als je niet tegen een beetje hassle kan, je Cuba beter kunt vergeten...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24756749
april t/m juli zit ik in malawi, reis verder naar tanzania en Zanzibar

ach, ik mag niet klagen....
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_24894775
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:54 schreef Hik het volgende:
Ben bang dat als je niet tegen een beetje hassle kan, je Cuba beter kunt vergeten...
Ach, zo lang je niet buiten Varadero komt...
pi_24894821
Ik ga eerst skieen en dan minimaal 6 maanden naar Argentinie, maar das geen vakantie. Althans zo noem ik het niet
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:27:41 #236
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_24902455
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:13 schreef Doekes het volgende:

[..]

Het gaat uiteindelijk een rondreisje in Zuid-Afrika worden. Van Johannesburg via het Kruger National Park, langs de kust naar Kaapstad. Met een huurauto.
Zondag om 16:10 uur de lucht in
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_24903670
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:18 schreef Diego27 het volgende:

De zomervakantie gidsen zijn weer uit, dus ben ik ze maar weer eens gaan halen.

Ik wil dit jaar ergens rond augustus, september, oktober op vakantie !!!

Ik heb vier landen in mijn hoofd.

- Dominicaanse republiek
- Cuba
- Venezuela
- Mexico

Nou ben ik dus op zoek naar een van de bovenstaande landen, waar je...

- Wel met rust gelaten wordt.
- De prijzen gewoon normaal zijn
- Er vriendelijke mensen zijn
- Er diverse mogelijkheden zijn voor excursies etc...(eventueel zelf een auto huren)
- Je in een omgeving zit waar wel wat te doen is buiten het hotel, zonder dat je uren moet reizen.
Ik ben 2 jaar geleden naar mexico geweest, en dat komt wel overeen wat jij graag zou willen. Tenminste in het plaatsje waar ik was dan. (Playa Del Carmen)
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_24903826
Hopelijk zeer binnenkort een weekend naar Freyr (Belgie) en waarschijnlijk nog wel een paar weekenden naar Duitsland/Belgie/Frankrijk .
pi_25194872
Ik had dus als plan om dit jaar nergens naartoe te gaan vanwege het project: "thaleia lost zoveel mogelijk van haar studieschuld af". Maar nou ben ik alweer een weekendje naar Berlijn geweest (niet duur, want overnachten bij vriendin die daar woont) en met Pasen ga ik naar Edinburgh (ook weer niet duur, want Easyjet en overnachten bij vrienden die daar zitten) en we hadden mijn vader nu eenmaal beloofd dat we 'm mee naar Rome zouden nemen in mei dus dat moet ook nog.
Verder nog een weekje Zuid-Frankrijk maar dat is voor mijn werk en kost dus godzijdank niets.

Ik zou HEEL graag deze zomer naar Belfast vliegen en dan met mijn tentje eerst wat van Ulster zien en daarna door naar Donegal Maar dan kan ik bovengenoemd project helemaal wel vergeten vrees ik. Ik blijf thuis, en ga maar gewoon veel aan de recreatieplas liggen hier, met een goedkope fles rose en wat turks brood en wat salades...zo zijn we de vorige zomer ook best aangenaam doorgekomen
pi_25195343
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:55 schreef thaleia het volgende:
Ik had dus als plan om dit jaar nergens naartoe te gaan vanwege het project: "thaleia lost zoveel mogelijk van haar studieschuld af". Maar nou ben ik alweer een weekendje naar Berlijn geweest (niet duur, want overnachten bij vriendin die daar woont) en met Pasen ga ik naar Edinburgh (ook weer niet duur, want Easyjet en overnachten bij vrienden die daar zitten) en we hadden mijn vader nu eenmaal beloofd dat we 'm mee naar Rome zouden nemen in mei dus dat moet ook nog.
Verder nog een weekje Zuid-Frankrijk maar dat is voor mijn werk en kost dus godzijdank niets.
Ik had dit jaar dezelfde plannen, maar ik heb vandaag toch besloten om op vakantie te gaan. 2003 was het jaar van Egypte, 2004 van mijn afstuderen en 2005 heeft nu ook een naam gekregen

Mijn bestemming wordt Marokko, met vertrekdatum 15 april en op 29 april weer terug in Nederland, precies op tijd voor Koninginnedag
Doel is om de koningssteden te bezoeken en de badplaats Essaouira, we doen dit alles op eigen gelegenheid.
pi_25195416
Esaaouira is leuk!
Kun je ook heel leuk aardewerk kopen en ze hebben er geweldige schilderijen.
  maandag 21 februari 2005 @ 21:00:00 #242
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25195443
In mei ergens in Nederland.. weet niet meer precies waar
In juli naar Marmaris (Turkije dus)
Zo niet, dan toch...
  Moderator maandag 21 februari 2005 @ 21:03:15 #243
5428 crew  miss_sly
pi_25195478
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 06:43 schreef YPPY het volgende:
Misschien wijzigen de plannen en gaan we toch naar China. Maar dat kan ook volgende week (of morgen al) weer veranderd.
Het lijkt er nog steeds op dat we naar China gaan in september.
Wat al zeker is:

januari op wintersport geweest
5-6 maart weekendje Parijs
1-2-3 april Eurodisney met mijn beste vriendin
22-29 mei weekje Turkije met mijn neefje van dan 8 maanden (en zijn mama's en mijn ouders, maar dat neem ik maar op de koop toe )
En dan in september samen met mijn vriend nog op vakantie, ws dus China. Maar deze bestemming kan best nog veranderen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 21 februari 2005 @ 21:46:32 #244
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25195895
Hmmm... net geboekt! Nu ga ik dus 1 april (geen grapje ) naar Dublin voor een weekend en drie weken later naar Cuba
pi_25196885
Wie het breed heeft laat het breed hangen
pi_25201334
weekendje Texel , want we gaan verhuizen in augustus en kunnen niet alles tegelijk doen
Volgend jaar gaan we overigens naar Toscane
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:25:07 #247
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25206331
April / Mei ---> waarschijnlijk USA: Chicago / St Louis
Juli: Marmaris
.
pi_25207641
Overmorgen een paar dagen naar Zuid Spanje en vanuit daaruit naar Nederland toeren
pi_25207815
Alanya Turkije met 6 andere vrienden 2 weekjes in 2 appartementen word een top vakantie week zeker
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_25211739
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:27 schreef Beaker het volgende:
weekendje Texel , want we gaan verhuizen in augustus en kunnen niet alles tegelijk doen
Dat hebben wij ook gedaan toen we ons huis kochten
Texel is heel erg leuk !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')