abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24131917
Met valentijn weekendj weg

In mei naar Barcelona en hopelijk eindelijk een x op zomervakantie en met kerst naar NY
  woensdag 22 december 2004 @ 21:52:28 #152
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_24146901
en er komt nog een reis aan naar Dubai!
Afgelopen week ook geboekt voor Engeland en Madrid. Alle 4 de weekenden in februari ben ik op een of ander vliegveld te vinden!
pi_24150603
quote:
Alle 4 de weekenden in februari ben ik op een of ander vliegveld te vinden!
Stoer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24154145
bikkel. waar herkennen wij je aan?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_24200815
yoo.. nou zoveel geld heb ik echt niet om 4 x per jaar op vakantie te gaan, het wordt een 2 week vakantie Turkije of Egypte ( ga nog met ouders meej..maar iz best gezellie)
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_24204004
in ieder geval medio januari tot eind februari naar India (Radjesthan).

afhankelijk van de klussen laat zomer mogelijk naar China - Tibet - Nepal - Sikkim - Bhutan (2-3 maanden).

Het is zelfs zo erg dat we permanent een lijstje klaar hebben liggen van landen en klimaatgegevens
pi_24204048
Ik naar Engeland (familie bezoeken) en naar Amerika (familie bezoeken én vakantie vieren)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24204071
Italië
En vast nog een weekendje weg een keer, waarschijnlijk Parijs.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_24207623
Ik en een goede vriendin willen kijken voor een leuke zomervakantie en aangezien dat het nogal prijzig is allemaal (luchthavenbelasting etc etc) en we willen toch misschien kijken voor een 15daagse reis naar Egypte. Welke reisburo is het beste om dat te doen we hebben al op diverse internetsites bekeken maar zoals je weet is het nogal prijzig en denk ook aan vaccinaties die je moet hebben en wanneer die je al moet hebben.
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:35:46 #160
93916 quattro
What the FOK!
pi_24207673
2 weken ardennen, met een hoop vrienden / vriendinnen

mountainbiken, bbq, kanoen, enz, enz,

en natuurlijk Jupiler
pi_24207983
quote:
Ik en een goede vriendin willen kijken voor een leuke zomervakantie en aangezien dat het nogal prijzig is allemaal (luchthavenbelasting etc etc) en we willen toch misschien kijken voor een 15daagse reis naar Egypte. Welke reisburo is het beste om dat te doen we hebben al op diverse internetsites bekeken maar zoals je weet is het nogal prijzig en denk ook aan vaccinaties die je moet hebben en wanneer die je al moet hebben.
Als je gaat lopen zeuren over de luchthavenbelasting en inentingen kun je beter voor een weekendje Renesse gaan in een 2 persoons tentje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24208394
frankrijk duitsland italie griekenland en miss nog turkije, na de zomer is nog niet bekend
pi_24208518
Ik wil dit jaar (-> 2005) weer naar Istanbul Maar zal er vast niet inzitten, helaas.
ne okuyon, bokmu var?
pi_24208607
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:32 schreef markie70 het volgende:
op www.shoestring.nl zie ik een avontuurlijke rondreis staan van 15 dagen voor 499 euro. Ik denk ook niet dat je veel onder die prijs gaat komen. Als je nagaat dat een los ticket naar Cairo al tegen de 300 euro kost, is dit volgens mij een koopje.
En die luchthavenbelasting, daar kom je gewoon niet onderuit. Het wil trouwens nog wel eens uitmaken met welke maatschappij je vliegt, qua tax enzo.
Vaccinaties krijg je vaak vergoed door je verzekering, dus dat moet je ook maar even navragen. Anders zijn de prijzen daarvan nou ook niet echt shockerend hoog.
  zondag 26 december 2004 @ 07:50:21 #165
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_24214020
zit meestal --4 keer per jaar in Hawaii-- zou graag Nederland een bezoekje brengen --Spanje voor
2 weken of zo...moet eerst kijken of ik genoeg vrije tijd ervoor krijg--tuurlijk ook Egypte op de kalendar zetten.... zal maar stap voor stap doen.... ieder geval wordt het toch wat
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
pi_24214045
eerst thuis dan naar vrienden
pi_24215022
quote:
Op zondag 26 december 2004 07:50 schreef LOCALMOTION het volgende:
zit meestal --4 keer per jaar in Hawaii-- zou graag Nederland een bezoekje brengen --Spanje voor
2 weken of zo...moet eerst kijken of ik genoeg vrije tijd ervoor krijg--tuurlijk ook Egypte op de kalendar zetten.... zal maar stap voor stap doen.... ieder geval wordt het toch wat
Hawaii , toen ik in Amerika zat, zag ik een advertentie om voor 400 dollar een aantal dagen naar Hawaii te gaan. Als ik ergens spijt van hem, dan is het van dat wel.
  zondag 26 december 2004 @ 12:03:05 #168
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24215302
Naar de kazematten!
feest
  maandag 27 december 2004 @ 05:07:56 #169
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_24230432
Dizzee.. misschien voor jou--het spijt hebben.....sorry als het niet naar je zin was--voor mij thats HOME....smile
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
  maandag 27 december 2004 @ 10:11:19 #170
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_24231538
quote:
Op maandag 27 december 2004 05:07 schreef LOCALMOTION het volgende:
Dizzee.. misschien voor jou--het spijt hebben.....sorry als het niet naar je zin was--voor mij thats HOME....smile
volgens mij heeft ie er juist spijt van dat ie er niet op in gegaan is
pi_24231817
Hehe, ik zie nu dat je het op 2 manieren kan lezen.
Ik heb idd spijt dat ik er toen niet geweest ben. Lijkt me fantastisch daar.
pi_24232838
In 2005 hoop ik met de kerst en jaarwisseling in New York te ziten, als alles volgens planning loopt en de financiën een beetje op tijd rond zijn
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_24238524
vanaf ong eind april voor een jaar naar Australie!! waarschijnlijk ook Nieuw-Zeeland...en tussenstop in Thailand van een paar weken
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_24240090
Ik ga eind februari 3 weken naar Peru. Het liefst 26 februari, als dat niet kan 27 februari of desnoods 1 maart.

Misschien dat ik in mei nog een keer ga. In Juli komt ze hierheen. Daarna zie ik wel, als het kan met mn werk zou ik best een paar maanden in Peru willen zitten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24240174
Ik ga niet op vakantie in 2005 we gaan verhuizen en dus is het potje leeg
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24240216
Eind januari naar Cran Canaria
pi_24240287
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:52 schreef _wie het volgende:
Alle 4 de weekenden in februari ben ik op een of ander vliegveld te vinden!
Aha, je gaat spotten in Rotterdam, Schiphol, Eindhoven Airport en Antwerpen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 27 december 2004 @ 23:41:35 #178
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_24245664
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:

[..]

Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..
Ik twijfel tussen rondreizen door peru of mexico dit jaar.. Mag ik vragen wat je kwijt was in mexico en hoe lang je daar geweest bent. Was je via een reisbureau of met alleen met een backpack en de lonely planet in de hand !
Ik ben vorige jaar 2 maanden door Mexico en Guatemala getrokken met de backpack en de Lonely Planet in de hand, en heb zo'n 1000 euro uitgegeven en een ticket van ongeveer 650 euro.

Van die 1000 euro, alle busreizen, overnachtingen, musea, eten, souvenirs gedaan. We hebben 1x in een heeeeel ranzig hostal gezeten, maar verder hadden we genoeg comfort, geen hele dure hostals maar goed genoeg.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_24257511
"You hear that Avi, I'm coming to London"

londen dus, 4 Februari 3 dagen met 2 vrienden.

[ Bericht 23% gewijzigd door JeroenCE op 28-12-2004 18:57:23 ]
wil alleen sex vóór het huwelijk
spam: www.carcassonne.nl
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:56:53 #180
97745 Thorical
finding a way
pi_24259476
Vakantie vind ik een groot woord maar in de pipeline staat met de auto naar de baltische staten, moskou, de oeral, de alltai en tuva de laatste per paard en de rest om familie en kennissen te bezoeken.
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 december 2004 @ 19:59:32 #181
73911 ultra_ivo
pi_24260807
De Altay is fantastich. Ben er afgelopen zomer doorheen getrokken. Wil je direct doorsteken vanuit het Altay gebergte naar Tuva, of ga je via de beschaafde route?
Hoe lang trek jij voor je reis uit?
pi_24260994
Ben net een paar maanden thuis van een heel jaar reizen Dus geen geld voor wintersport, hopelijk in de zomervakantie rondreizen door scandinavie.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:42:21 #183
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_24263319
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Aha, je gaat spotten in Rotterdam, Schiphol, Eindhoven Airport en Antwerpen.
Ja bijna goed, Amsterdam, Kent Mansion airport, Luton en Dubai
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:56:19 #184
97745 Thorical
finding a way
pi_24266602
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:59 schreef ultra_ivo het volgende:
De Altay is fantastich. Ben er afgelopen zomer doorheen getrokken. Wil je direct doorsteken vanuit het Altay gebergte naar Tuva, of ga je via de beschaafde route?
Hoe lang trek jij voor je reis uit?
Ik ga nu voor 2 maanden maar dat ligt nog een beetje aan de financieen. En dat de Altai geweldig is weet ik.Je ruikt er iets van zo zou de wereld moeten ruiken. Waarschijnlijk gaan we volgens de snelste route omdat ik eigelijk alleen maar muziekanten, journalistenen en wetenschappers ken in de Altay maar de laatste 5 jaar geen contact meer heb onderhouden
Maar prik me dar niet op vast want voor het zelfde geld zit ik een maand in een museum in hongarije.Om te kijken wat de mensen uit de altai daar achter gelaten hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Thorical op 29-12-2004 00:03:09 ]
pi_24270906
mocht je toch gaan Dizzee--richting HAWAII---- sometimes in the future---- don't hesitate--- juist gaan-je zal nooit spijt van hebben---maar als advies....ga niet naar Waikiki op OAHU-Honolulu....maar na de andere eilanden..rustig, mooi natuur en lekker uitrusten--Waikiki is alleen goed om uit te gaan-nite life etc.. en dat kan je in Holland ook doen
pi_24282585
TVP
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24288382
quote:
Op woensdag 29 december 2004 06:48 schreef LOCALMOTION het volgende:
mocht je toch gaan Dizzee--richting HAWAII---- sometimes in the future---- don't hesitate--- juist gaan-je zal nooit spijt van hebben---maar als advies....ga niet naar Waikiki op OAHU-Honolulu....maar na de andere eilanden..rustig, mooi natuur en lekker uitrusten--Waikiki is alleen goed om uit te gaan-nite life etc.. en dat kan je in Holland ook doen
Hehe, ik hesitate ook niet, alleen die centjes houden mij tegen.
Ik zal je advies onthouden, al lijkt me het night-life tussen de dames daar ook wel aardig.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:16:54 #188
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24400658
Ik hoop op minstens 3 a 4 korte tripjes (2 a 4 dagen) naar Zuid-Limburg of de Ardennen, en 1 keer wat verder, bijvoorbeeld Frankrijk of Italië
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24599427
zou naar west canada gaan, maar t gaat niet door...
in plaats daarvan is het nu ijsland, en als het ff kan pak ik ook nog de auto en rij naar spanje voor de stierenrennen

en nog iets vaags over een evt studiereis naar ierland, maar dat schijnt de uni zelf nog niet helemaal te weten
  zondag 16 januari 2005 @ 17:56:18 #190
61092 Missy-B
I'm a delicate fucking fl
pi_24599654
LOWLANDS Zit de dagen nu al te tellen (Nog 214 ghehe )
pi_24608267
Eerste trip in geboekt:

Lang weekend Normandïë met Hemelvaart.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24647069
Gisteravond nog een weekendje Eurodisney geboekt
Tijdens het paasweekend.
pi_24647484
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:35 schreef PeRi het volgende:
Ik wil heel graag een keer naar Riga, Letland.
Het wordt Hongarije, Síofok. 10 of 13 dagen in Augustus
Whatever I want.
pi_24647538
Ik naar zuid-africa, asia; dit liefst met vrijwilligerswerk maar heb nog niet echt iets goeds kunnen vinden... en anders ga ik gewoon als backpacker.....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24647561
Zondag vertrek ik naar Gran Canaria en van de zomer zit ik waarschijnlijk met vijf vriendinnen in een villa in Zuid-Frankrijk !
pi_24662616
Gelukkig voor jullie ga ik ook mee
pi_24663035
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig voor jullie ga ik ook mee
Je bent een vriendin van Ierepier?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:13:16 #198
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_24663740
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 09:22 schreef Doekes het volgende:

[..]

Of misschien toch naar Japan? Of is dat erg duur? Iemand die dit weet?
Het gaat uiteindelijk een rondreisje in Zuid-Afrika worden. Van Johannesburg via het Kruger National Park, langs de kust naar Kaapstad. Met een huurauto.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_24685477
Een week naar Mallorca
1 of 2 weken naar Zwitserland of Oostenrijk of ergens in Duitsland (nog niet bekend)
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:25:05 #200
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24686203
Indonesië in april en wellicht nog een keer naar Brazilië later dit jaar, maar dat is nog niet te zeggen, Indonesië staat zo goed als vast nu..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')