Verder nog wel gemeenschappelijke interesses?quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:16 schreef miss_sly het volgende:
Frankrijk, wintersport in januari.
En dan nog een grote reis. We wilden naar Peru, maar dat is nogal prijzig en onze reis dit jaar was ook al niet goedkoop (USA). Dus we kijken even naar goedkopere alternatieven (Mexico, China, Zuid-Afrika) of alternatieve manieren van reizen (niet georganiseerd, maar op eigen gelegenheid).
We moeten het sowieso nog eens worden, want mijn vriend wil graag georganiseerd, niet te veel kilometers afleggen en iig slaapplaatsen met een fatsoenlijk bed, maa rik wil best een kampeersafari in Zuid-Afrika waarbij we in tenten slapen
kortom, we gaan op reis, maar waarheen en hoe......:D
maak je over ons maar geen zorgen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Verder nog wel gemeenschappelijke interesses?!
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dang!! Alaska! Ik hoop daar ergens in 2005 ook weer heen te gaan, heb daar een soort familie wonen. Ik heb soms gewoon heimwee weer. Ik denk alleen neit dat het me gaat lukken, omdat ik gewoonweg geen geld heb.
Wel ga ik waarschijnlijk een maand interrailen, met een Alaskaanse vriendin van me. Daar heb ik ontzettend veel zin in!.
En, ik ga misschien in Maastricht studeren, dus dat is ook al buitenland, iig bijna!
Geld te veel.quote:Op maandag 15 november 2004 09:28 schreef Individual het volgende:
In de eerste helft van 2005 heb ik nog 9 vakantie dagen in te vullen en dat gaat waarschijnlijk naar New Mexico (vaste prik elk jaar) en natuurlijk nog wat weekendjes naar Nederland.
Aan het begin van 2005 ben ik in Fortaleza, Brasil (geboekt) en eind van 2005 zal het Goa worden.
Misschien prop ik nog een keertje Buenos Aires en/of Berlijn in het schema of een helemaal nieuwe bestemming, dat is nog flexibel..
studiereis en stage in kenia?quote:Op maandag 15 november 2004 18:34 schreef Ko_9 het volgende:
In april studiereis: 18 dagen naar Bahrein en India![]()
[owja, ben nu net 2 maanden terug van 3 mnd lange stage in Kenia] Maar das 2004 natuurlijk
Op het punt dat ik geld teveel heb ben ik permanent op reis en dat is jammergenoeg nog niet het geval... Maar... ik ben er hard mee bezig!quote:Op maandag 15 november 2004 09:49 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Geld te veel.![]()
[off-topic]quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:16 schreef miss_sly het volgende:
En dan nog een grote reis. We wilden naar Peru, maar dat is nogal prijzig en onze reis dit jaar was ook al niet goedkoop (USA). Dus we kijken even naar goedkopere alternatieven (Mexico, China, Zuid-Afrika)
Civiele Techniek.quote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Dizzee het volgende:
[..]
studiereis en stage in kenia?welke opleiding en stage heb je gedaan?!
[off-topic]quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:30 schreef Hik het volgende:
[..]
[off-topic]
Over China kan ik je weinig zeggen, maar Peru is waarschijnlijk goedkoper dan Mexico (al is Mexico voor mij al even geleden) en in elk geval véél goedkoper dan Zuid-Afrika!!
[/off-topic]
Deze reis is geboekt!! We zitten van 22 December tot 3 Januari in Canada dus in 2004 en 2005!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:57 schreef maartena het volgende:
In de pijpleiding zitten de volgende reizen:
- Canada voor Kerstmis en Nieuwjaar 2004.
Deze reis is geschrapt van de planning.....quote:- New Orleans ergens in Mei 2005.
De volgende "verre" reis wordt vrijwel zeker Nederland. Zit nog steeds in de pijpleiding voor eind 2005 of begin 2006..... Kerstmis mischien, en anders in Januari.quote:- Nederland aan het einde van 2005 of begin 2006.
Orange, CA, ongeveer 45 minuten ten zuid-oosten van Los Angeles downtown. 10 minuten van Disneyland in Anaheim.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:37 schreef innepin het volgende:
kweenie, waar zit jij?
Om het off-topic-geklets een beetje te beperken heb ik Peru en Bolivia even gekickt voor het antwoord!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[off-topic]
is Peru goed op eigen gelegenheid te doen dan? [/off-topic]
Niet echt dan; ik ga naar UC Santa Cruz, zo'n anderhalf uur ten zuiden van San Francisco. Is nog flink wat uurtjes naar LA.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Orange, CA, ongeveer 45 minuten ten zuid-oosten van Los Angeles downtown. 10 minuten van Disneyland in Anaheim.
Gôh leuk, dat ken ik nog niet, waar ligt dat?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:53 schreef ivetje het volgende:
wij hopen volgend jaar naar lorida te gaan...
mierenneukertquote:Op donderdag 18 november 2004 09:58 schreef Hik het volgende:
[..]
Gôh leuk, dat ken ik nog niet, waar ligt dat?![]()
ken jij de LimeLight? Prachtig mooie discotheek. Het was eerst een kerk volgens mij. En de sfeer daar.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:30 schreef iamredleader het volgende:
avw1982: Avondje stappen in Londen: nog tips nodig? Woon er nu, kan misschien helpen!
Hey! Daar ga ik over 10 dagen naartoe!quote:Op maandag 22 november 2004 12:55 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
in mei ofzo naar egypte (cairo o.i.d.)
Oeh leuk Yppy!quote:Op maandag 22 november 2004 14:00 schreef YPPY het volgende:
In september gaan we misschien naar Bali. Alleen is er nog niks zeker of geboekt.
Of misschien toch naar Japan? Of is dat erg duur? Iemand die dit weet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:58 schreef Doekes het volgende:
Mijn plan is om in 2005 naar Costa Rica te gaan en daar een leuk rondreisje te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |