Leeds? Wat is daar te doen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:39 schreef Golfen het volgende:
- Frankrijk - skieen
- Barcelona
- Leeds
Ik wil nou ook wel weer een keertje naar buiten Europa, maargoed zit er nog even niet in... !!!
Leeds is een van de grootste Universiteitssteden van Engeland... voor de rest geen idee.... ik ga er vrienden bezoeken. Over n paar maanden weet ik meer.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:45 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Leeds? Wat is daar te doen?
Eind januari 4 dagen naar Engelandquote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef _wie het volgende:
Ik hoop naar Oostenrijk voor de wintersport, Toronto/New York en/of Spanje/Brazilie om wat vrienden te bezoeken en naar de USA voor wat andere zaken...Nu nog nix in de planning helaas, komt de komende tijd nog wel....stomme 24 vakantiedagen
Zou je niet eerst een week cursus nemen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:15 schreef Sport_Life het volgende:
Vandaag plannen gesmeed om 3 weken te gaan rotsklimmen in Frankrijk. Eerst 2 weken zelfstandig (wel met zn 2en) en daarna een week een extra cursus (meerdere touwlengtes voorklimmen)
.
Heb er zin in!
lol de basiscursus heb ik vorig jaar gehadquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:27 schreef Golfen het volgende:
[..]
Zou je niet eerst een week cursus nemen.![]()
Berlijn is idd een te gekke stad!! Ben er verschillende keren geweest sinds 1986 en elke keer heeft het weer een andere atmosfeer. Heb zelfs nog meegeholpen met het afbreken van de muur!quote:Op maandag 13 december 2004 12:07 schreef iamredleader het volgende:
Januari 3 daagjes Berlijn met de verloofde voor haar studie
Herfst: misschien verhuizen naar Berlijn, kweetnie...
Lijkt me best relaxed, Berlijn ken ik inmiddels wel goed, is een echt leuke stad.
hoe is berlijn kwa taal bij bedrijven? veel engels of puur duits?quote:Op maandag 13 december 2004 14:20 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, Londen is inderdaad op dit moment erg leuk, verdien reusachtig onbeschoft veel, maar Berlijn is zoooo veel goedkoper, dan kan ik ook met wat minder rondkomen. En het belangrijkste is dat men gelukkig is, nietwaar?
Ach, Berlijn is eerder vanwege m'n scriptie interessant, ik zou daar bij zoveel bedrijven leuk kunnen werken en tegelijk schrijven, en we (fiancee en ik) hebben daar veel vrienden zitten.
Hoe was je weekend?
Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..quote:Op woensdag 10 november 2004 12:46 schreef Ali Salami het volgende:
Ik wil naar Peru en Bolivia, lijkt me erg mooi. Vorig jaar naar Mexico geweest, toen was Peru al een optie, en nu vrienden die er zijn geweest ook een mooie vakantie hebben gehad wil ik er ook graag een kijkje nemen.
Maar het zal om financiële redenen wel niets worden
Wat vonden ze mooi aan Peru?quote:Vorig jaar naar Mexico geweest, toen was Peru al een optie, en nu vrienden die er zijn geweest ook een mooie vakantie hebben gehad wil ik er ook graag een kijkje nemen.
Daar kan ik je ook wel antwoord op geven, ben er zelf ook net geweest.quote:Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..
Ik twijfel tussen rondreizen door peru of mexico dit jaar.. Mag ik vragen wat je kwijt was in mexico en hoe lang je daar geweest bent. Was je via een reisbureau of met alleen met een backpack en de lonely planet in de hand !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |