abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23520739
- Frankrijk - skieen
- Barcelona
- Leeds

Ik wil nou ook wel weer een keertje naar buiten Europa, maargoed zit er nog even niet in... !!!
pi_23520878
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:39 schreef Golfen het volgende:
- Frankrijk - skieen
- Barcelona
- Leeds

Ik wil nou ook wel weer een keertje naar buiten Europa, maargoed zit er nog even niet in... !!!
Leeds? Wat is daar te doen?
pi_23521334
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:45 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Leeds? Wat is daar te doen?
Leeds is een van de grootste Universiteitssteden van Engeland... voor de rest geen idee.... ik ga er vrienden bezoeken. Over n paar maanden weet ik meer.
pi_23525167
In Leeds is een hele mooie winkelarcade. Zo'n overdekte winkelstraat met een prachtige, gietijzeren overkapping.

Verder herinner ik me er niets van.
pi_23530074
Vandaag plannen gesmeed om 3 weken te gaan rotsklimmen in Frankrijk . Eerst 2 weken zelfstandig (wel met zn 2en) en daarna een week een extra cursus (meerdere touwlengtes voorklimmen) .

Heb er zin in !
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:29:53 #106
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_23594494
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef _wie het volgende:
Ik hoop naar Oostenrijk voor de wintersport, Toronto/New York en/of Spanje/Brazilie om wat vrienden te bezoeken en naar de USA voor wat andere zaken...Nu nog nix in de planning helaas, komt de komende tijd nog wel....stomme 24 vakantiedagen
Eind januari 4 dagen naar Engeland eerste niet geplande reis is geboekt!
pi_23600149
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:15 schreef Sport_Life het volgende:
Vandaag plannen gesmeed om 3 weken te gaan rotsklimmen in Frankrijk . Eerst 2 weken zelfstandig (wel met zn 2en) en daarna een week een extra cursus (meerdere touwlengtes voorklimmen) .

Heb er zin in !
Zou je niet eerst een week cursus nemen.
pi_23716212
Wij zijn er ondertussen uit! Geen Riga helaas, of weer New York, maar het wordt Praag, Tsjechië.
Whatever I want.
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:54:05 #109
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_23767495
En voor begin Maart staat ook de Spanje reis op het programma! Madrid here I come

De komende 3 maanden, 3x op reis! 2x Engeland, (ook half december) en 1x Spanje
pi_23768170
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:27 schreef Golfen het volgende:

[..]

Zou je niet eerst een week cursus nemen.
lol de basiscursus heb ik vorig jaar gehad .
  maandag 6 december 2004 @ 13:51:28 #111
62913 Blik
The one and Only!
pi_23798310
weekendje Ardennen met mijn vriendin in februari (ik hoop op sneeuw)
3 weken Westcoast van Amerika (LA, SF en Las Vegas)
2 weken Oostenrijk of Italië

dat is het voorlopig, er kan nog meer bijkomen maar ik denk het niet
pi_23799975
1 week Chamonix om te skien, verder nog niet bekend, omdat ik waarschijnlijk last minute ga in de zomer. Wil zelf wel erg graag ver weg, maar ja, student he? Dus niet echt mogelijk op het moment...
pi_23800019
den oever aan zee denk ik
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 6 december 2004 @ 15:42:27 #114
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_23800551
ik ben aan het plannen om eind 2005 richting australie voor een half jaar of een jaar te vertrekken.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  woensdag 8 december 2004 @ 16:27:23 #115
25637 hbruyn
Ben benieuwd
pi_23834918
Ik weet nog niet precies waarheen, maar het wordt dit jaar hoogstwaarschijnlijk wel naar de camping, en in Europa.
Als kersverse vader moet ik nog maar even kijken hoe alles zal verlopen.
  woensdag 8 december 2004 @ 16:48:58 #116
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23835378
Om alvast stevig op de zaken vooruit te lopen:

Ohio, óf Florida. Voor een maandje of 3, het ligt er aan waar ik werk kan krijgen.
pi_23835808
ik ga in februari snowboarden in frankrijk en aan het eindelijk 2005 naar los angeles voor 2 weken. kerst en oud en nieuw in de states. heb er in beide enorm zin in
pi_23837502
Ik zit er aan te denken om een paar grote europese steden erbij te pakken in mijn eentje
pi_23928513
Heeeeeeeeeeeel misschien nog california.. heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ik denk het niet maar dromen kan altijd, nietwaar? . (t zal wel 2006 worden ). En het zal nog moeilijker worden een klimmaat mee te krijgen .

http://www.rockclimbing.com/routes/listState.php?CountryStateID=4 Thats my kind of fun .
pi_23928585
echt concrete plannen voor de zomervakantie zijn er binnen de vriendengroep nog niet, maar Griekenland of Turkije leek ons wel wat
pi_23930626
- Eind 2004/Begin 2005 naar Zwitserland, grootste skigebied van Europa, lekker Snowboarden
- Carnaval naar Frankrijk, ook Snowboarden in Val Thorens ofzo
- Mei vakantie naar Italie, lekker zonnen
- Grote vakantie met vrienden naar Spanje of alleen naar Amerika, ff kijken hoe het loopt , wil eeeerg graag naar de USA, maar het regelen en het alleen gaan is minder..
- kerst weer Snowboarden

[ Bericht 18% gewijzigd door -Muse- op 13-12-2004 08:52:48 ]
pi_23930668
- In Februari weekend Barcolona.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 13 december 2004 @ 11:11:38 #123
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23932694
ik ga ook nog een week naar praag
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23938720
Januari weekendje Manchester (huwelijk vrienden)
Januari 3 daagjes Berlijn met de verloofde voor haar studie
Verder eerste kwartaal naar Duitsland de schoonfamilie opzoeken
Zomer: hopelijk naar de VS voor 2 weekjes
Herfst: misschien verhuizen naar Berlijn, kweetnie...
Lijkt me best relaxed, Berlijn ken ik inmiddels wel goed, is een echt leuke stad.
  maandag 13 december 2004 @ 14:15:17 #125
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_23941249
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:07 schreef iamredleader het volgende:
Januari 3 daagjes Berlijn met de verloofde voor haar studie
Herfst: misschien verhuizen naar Berlijn, kweetnie...
Lijkt me best relaxed, Berlijn ken ik inmiddels wel goed, is een echt leuke stad.
Berlijn is idd een te gekke stad!! Ben er verschillende keren geweest sinds 1986 en elke keer heeft het weer een andere atmosfeer. Heb zelfs nog meegeholpen met het afbreken van de muur!

Als je daar gaat wonen ga je dan ook werken? Heb je al een baan? ...want de werkeloosheid is torenhoog in Berlijn...

Het lijkt mij ook helemaal te gek om in Berlijn te wonen, maar de hoge werkeloosheid, m'n baan in London en het vooruitzicht op verhuizen naar NYC volgende zomer houden me tegen.. Misschien ergens in de verre toekomst??
reset
pi_23941367
Tsja, Londen is inderdaad op dit moment erg leuk, verdien reusachtig onbeschoft veel, maar Berlijn is zoooo veel goedkoper, dan kan ik ook met wat minder rondkomen. En het belangrijkste is dat men gelukkig is, nietwaar?

Ach, Berlijn is eerder vanwege m'n scriptie interessant, ik zou daar bij zoveel bedrijven leuk kunnen werken en tegelijk schrijven, en we (fiancee en ik) hebben daar veel vrienden zitten.

Hoe was je weekend?
pi_23951926
Als het financieel een beetje meezit met de wintersport in januari, dan ga ik in Februari nog een keer boarden.
pi_23955347
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:20 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, Londen is inderdaad op dit moment erg leuk, verdien reusachtig onbeschoft veel, maar Berlijn is zoooo veel goedkoper, dan kan ik ook met wat minder rondkomen. En het belangrijkste is dat men gelukkig is, nietwaar?

Ach, Berlijn is eerder vanwege m'n scriptie interessant, ik zou daar bij zoveel bedrijven leuk kunnen werken en tegelijk schrijven, en we (fiancee en ik) hebben daar veel vrienden zitten.

Hoe was je weekend?
hoe is berlijn kwa taal bij bedrijven? veel engels of puur duits?

als het veel engels is lijkt het me wel wat voor mn volgende stage.
pi_23992521
Als het goed is naar Moskou,Rusland om daar het 12,5 jarig huwelijk te vieren van een kennis van me pa die dus met een russische getrouwd is

en de planning is ook nog om (alleen?) te gaan liften naar Zuid-Spanje en Italië en weer terug o.i.d.

en daarna een mbo opleiding te starten en papiertje te halen......................schijnt wel handig te zijn
like mr. Bolkenstein used to say: no comment
  FOK!fossiel woensdag 15 december 2004 @ 19:41:14 #130
8443 cptmarco
it's captain...
pi_23996214
Ik weet alleen een paar stedentripjes (Berlijn, Edinburgh, Rome) zeker, en een weekje Provence. Of er in de zomer iets langers en spectaculairders gebeurt hangt af van mijn tijd, zin, en financiele situatie
pi_24013447
Ik ga volgende week een maand naar Zuid Amerika, in Februari skieen voor een weekje. Verder wil ik een keer een lang weekend naar Verona(vriend op zoeken) in het voorjaar en met PSV mee naar de 2e ronde.

Dan wil ik ook nog ergens naartoe in de zomer of herfst maar dat is afwachten

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24030305
  • Komende zomer 30 dagen China/Tibet/Hong Kong met Djoser.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_24095900
    VS
    It's a simple question -- if the moon were made of ribs ... would ya eat it?...I know I would.
      maandag 20 december 2004 @ 14:29:18 #135
    15524 PS
    And someday I shall fly again
    pi_24101770
    Milaan
    Berlijn
    Lyon

Hoop ik te halen volgend jaar. En misschien ook Brussel als ik dit jaar geen tijd meer heb.
    If your shaking it more than twice, your playing with it.
    pi_24101980
    Geen tijd voor Brussel

Ik van de 27e tot 29 januari naar Zuid Amerika
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 20 december 2004 @ 14:53:10 #137
    37777 Sigmund_Freud
    Whats On a Mans Mind
    pi_24102302
    quote:
    Op woensdag 10 november 2004 12:46 schreef Ali Salami het volgende:
    Ik wil naar Peru en Bolivia, lijkt me erg mooi. Vorig jaar naar Mexico geweest, toen was Peru al een optie, en nu vrienden die er zijn geweest ook een mooie vakantie hebben gehad wil ik er ook graag een kijkje nemen.

Maar het zal om financiële redenen wel niets worden
    Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..
    Ik twijfel tussen rondreizen door peru of mexico dit jaar.. Mag ik vragen wat je kwijt was in mexico en hoe lang je daar geweest bent. Was je via een reisbureau of met alleen met een backpack en de lonely planet in de hand !
    Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
    pi_24102401
    quote:
    Vorig jaar naar Mexico geweest, toen was Peru al een optie, en nu vrienden die er zijn geweest ook een mooie vakantie hebben gehad wil ik er ook graag een kijkje nemen.
    Wat vonden ze mooi aan Peru?
    pi_24114897
    Ik ga in ieder geval in de zomer naar Istrië.
    Voor de rest weet ik het eigenlijk nog niet.....
    pi_24116886
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:

[..]

Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..
    Ik twijfel tussen rondreizen door peru of mexico dit jaar.. Mag ik vragen wat je kwijt was in mexico en hoe lang je daar geweest bent. Was je via een reisbureau of met alleen met een backpack en de lonely planet in de hand !
    Daar kan ik je ook wel antwoord op geven, ben er zelf ook net geweest.
    Wat voor een maand Mexico, Guatemala en Belize in totaal 1800 euro kwijt. Inclusief souvenirs, tickets, eten en overnachtingen.
    Een fasoenlijke hotelkamer voor 2 personen kost over het algemeen tussen de 10 en 20 euro voor 2 personen. Dan heb je wel een eigen douche en toilet.
    Eten is niet zo heel duur, kun je eigenlijk net zo duur maken als je zelf wilt. Voor een euro of 5 heb je een fatsoenlijke maaltijd over het algemeen.
    Vervoer met Ado eerste klas bussen is ook goed te betalen en je hebt voldoende beenruimte. Tarieven weet ik niet precies.
    Ruines en musea kosten over het algemeen niet meer dan 38 pesos, behalve Chichen Itza en Uxmal, die zijn 88 pesos.

Ik heb met een vriend gereisd in gezelschap van mn lonely planet. En we hebben absoluut niet low budget gedaan. We wilden namelijk ook nog wat comfort.
    Wij waren overigens 630 euro kwijt voor een ticket Amsterdam - Frankfurt - Mexico City - Cancun en weer via diezelfde route terug. En we hebben voor dat geld ook nog een paar dagen Belize gedaan (wat redelijk duur is) en 3 dagen een auto gehuurd. Owja, en ik had heel veel souvenirs!
    pi_24118504
    In 2004 was het Parijs, Londen, Berlijn en de Provence. Volgend jaar waarschijnlijk wat minder, maar ik hoop toch wel weer een paar dagen naar Londen te gaan en nog een week naar de Alpen ofzo.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
      dinsdag 21 december 2004 @ 16:36:07 #142
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_24119012
    Deze zomer naar Rome met het vliegtuig.
    Ga daar 6 weken op een camping werken
    Paar daagjes werken paar daagjes Roma en omgeving!
    [i]deze ruimte is te huur[/i]
      dinsdag 21 december 2004 @ 16:51:36 #143
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_24119341
    Morgen vertrek ik naar Canada en ik kom pas volgend jaar weer terug

Ik vlieg van Los Angeles naar Detroit, met een korte stop in Chicago. Dit kan nog leuk worden, want er is een winterstorm voorspeld en zowel Chicago als Detroit staan berucht om hun lange vertragingen wanneer er zwaar winterweer is. Ik geloof dat het nog enigzins meevalt, alleen een hoop sneeuw in Detroit naar ik verneem, dus ik verwacht niet al te veel problemen.

Vanaf Detroit wordt ik opgehaald door Canadese familie die ons de grens over smokkelen. In Sarnia, Ontario verblijven we de eerste week, en de laatste 5 dagen brengen we door in Toronto. Kerstmis bij de familie dus en oud en nieuw in Toronto. We gaan met de trein naar Toronto. Onze terugvlucht is van Toronto rechtstreeks naar Los Angeles.

Over een goede 20 uur moet ik de deur uit, dus julie hebben even lekker 2 weken rust Ik heb in Sarnia geen Internet, maar in Toronto kan ik wel even netten, dus mischien kom ik nog wel ff kijken
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_24121841
    Ik ga in januari een lang weekend naar Florence.
    pi_24124601
    - Morgen: zuid Spanje, met vriend (familiebezoek) en kom in 2005 weer terug
    - 11 t/m 14 februari: Parijs, met vriend
    - 9 t/m 11 maart: Duitsland, met school
    - 11 t/m 19 maart: Saalbach Hinterglemm, met ouders + vriend
    - 8 t/m 15 juni: Spanje, met vriend

+ 3 weken zomervakantie naar een verre/zonnige bestemming
    amokaapjeeh O+
    pi_24124926
    Vanavond ga ik op reis naar Dromenland. Telt dat ook?
    pi_24125083
    New York City
    "The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
    Hunter S. Thompson
      dinsdag 21 december 2004 @ 22:49:29 #149
    29319 ninja-mod
    Budo Taijutsu
    pi_24126922
    Afgelopen jaar voor het werk 2 daagjes naar Duitsland geweest en afgelopen herfst een weekje Toscane
    In april 2005 ga ik m'n droom waarmaken ; Japan!
    Een week of 2 ; voornamelijk rond Tokio
    > BTi <
    Only the light called darkness can show who i really am...
    pi_24131799
    tsjechie - snowboarden
    tanzania+malawi - 4 maanden backpacken&vrijwilligerswerk !
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')