abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23941367
Tsja, Londen is inderdaad op dit moment erg leuk, verdien reusachtig onbeschoft veel, maar Berlijn is zoooo veel goedkoper, dan kan ik ook met wat minder rondkomen. En het belangrijkste is dat men gelukkig is, nietwaar?

Ach, Berlijn is eerder vanwege m'n scriptie interessant, ik zou daar bij zoveel bedrijven leuk kunnen werken en tegelijk schrijven, en we (fiancee en ik) hebben daar veel vrienden zitten.

Hoe was je weekend?
pi_23951926
Als het financieel een beetje meezit met de wintersport in januari, dan ga ik in Februari nog een keer boarden.
pi_23955347
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:20 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, Londen is inderdaad op dit moment erg leuk, verdien reusachtig onbeschoft veel, maar Berlijn is zoooo veel goedkoper, dan kan ik ook met wat minder rondkomen. En het belangrijkste is dat men gelukkig is, nietwaar?

Ach, Berlijn is eerder vanwege m'n scriptie interessant, ik zou daar bij zoveel bedrijven leuk kunnen werken en tegelijk schrijven, en we (fiancee en ik) hebben daar veel vrienden zitten.

Hoe was je weekend?
hoe is berlijn kwa taal bij bedrijven? veel engels of puur duits?

als het veel engels is lijkt het me wel wat voor mn volgende stage.
pi_23992521
Als het goed is naar Moskou,Rusland om daar het 12,5 jarig huwelijk te vieren van een kennis van me pa die dus met een russische getrouwd is

en de planning is ook nog om (alleen?) te gaan liften naar Zuid-Spanje en Italië en weer terug o.i.d.

en daarna een mbo opleiding te starten en papiertje te halen......................schijnt wel handig te zijn
like mr. Bolkenstein used to say: no comment
  FOK!fossiel woensdag 15 december 2004 @ 19:41:14 #130
8443 cptmarco
it's captain...
pi_23996214
Ik weet alleen een paar stedentripjes (Berlijn, Edinburgh, Rome) zeker, en een weekje Provence. Of er in de zomer iets langers en spectaculairders gebeurt hangt af van mijn tijd, zin, en financiele situatie
pi_24013447
Ik ga volgende week een maand naar Zuid Amerika, in Februari skieen voor een weekje. Verder wil ik een keer een lang weekend naar Verona(vriend op zoeken) in het voorjaar en met PSV mee naar de 2e ronde.

Dan wil ik ook nog ergens naartoe in de zomer of herfst maar dat is afwachten

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24030305
  • Komende zomer 30 dagen China/Tibet/Hong Kong met Djoser.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_24095900
    VS
    It's a simple question -- if the moon were made of ribs ... would ya eat it?...I know I would.
      maandag 20 december 2004 @ 14:29:18 #135
    15524 PS
    And someday I shall fly again
    pi_24101770
    Milaan
    Berlijn
    Lyon

Hoop ik te halen volgend jaar. En misschien ook Brussel als ik dit jaar geen tijd meer heb.
    If your shaking it more than twice, your playing with it.
    pi_24101980
    Geen tijd voor Brussel

Ik van de 27e tot 29 januari naar Zuid Amerika
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 20 december 2004 @ 14:53:10 #137
    37777 Sigmund_Freud
    Whats On a Mans Mind
    pi_24102302
    quote:
    Op woensdag 10 november 2004 12:46 schreef Ali Salami het volgende:
    Ik wil naar Peru en Bolivia, lijkt me erg mooi. Vorig jaar naar Mexico geweest, toen was Peru al een optie, en nu vrienden die er zijn geweest ook een mooie vakantie hebben gehad wil ik er ook graag een kijkje nemen.

Maar het zal om financiële redenen wel niets worden
    Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..
    Ik twijfel tussen rondreizen door peru of mexico dit jaar.. Mag ik vragen wat je kwijt was in mexico en hoe lang je daar geweest bent. Was je via een reisbureau of met alleen met een backpack en de lonely planet in de hand !
    Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
    pi_24102401
    quote:
    Vorig jaar naar Mexico geweest, toen was Peru al een optie, en nu vrienden die er zijn geweest ook een mooie vakantie hebben gehad wil ik er ook graag een kijkje nemen.
    Wat vonden ze mooi aan Peru?
    pi_24114897
    Ik ga in ieder geval in de zomer naar Istrië.
    Voor de rest weet ik het eigenlijk nog niet.....
    pi_24116886
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:

[..]

Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..
    Ik twijfel tussen rondreizen door peru of mexico dit jaar.. Mag ik vragen wat je kwijt was in mexico en hoe lang je daar geweest bent. Was je via een reisbureau of met alleen met een backpack en de lonely planet in de hand !
    Daar kan ik je ook wel antwoord op geven, ben er zelf ook net geweest.
    Wat voor een maand Mexico, Guatemala en Belize in totaal 1800 euro kwijt. Inclusief souvenirs, tickets, eten en overnachtingen.
    Een fasoenlijke hotelkamer voor 2 personen kost over het algemeen tussen de 10 en 20 euro voor 2 personen. Dan heb je wel een eigen douche en toilet.
    Eten is niet zo heel duur, kun je eigenlijk net zo duur maken als je zelf wilt. Voor een euro of 5 heb je een fatsoenlijke maaltijd over het algemeen.
    Vervoer met Ado eerste klas bussen is ook goed te betalen en je hebt voldoende beenruimte. Tarieven weet ik niet precies.
    Ruines en musea kosten over het algemeen niet meer dan 38 pesos, behalve Chichen Itza en Uxmal, die zijn 88 pesos.

Ik heb met een vriend gereisd in gezelschap van mn lonely planet. En we hebben absoluut niet low budget gedaan. We wilden namelijk ook nog wat comfort.
    Wij waren overigens 630 euro kwijt voor een ticket Amsterdam - Frankfurt - Mexico City - Cancun en weer via diezelfde route terug. En we hebben voor dat geld ook nog een paar dagen Belize gedaan (wat redelijk duur is) en 3 dagen een auto gehuurd. Owja, en ik had heel veel souvenirs!
    pi_24118504
    In 2004 was het Parijs, Londen, Berlijn en de Provence. Volgend jaar waarschijnlijk wat minder, maar ik hoop toch wel weer een paar dagen naar Londen te gaan en nog een week naar de Alpen ofzo.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
      dinsdag 21 december 2004 @ 16:36:07 #142
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_24119012
    Deze zomer naar Rome met het vliegtuig.
    Ga daar 6 weken op een camping werken
    Paar daagjes werken paar daagjes Roma en omgeving!
    [i]deze ruimte is te huur[/i]
      dinsdag 21 december 2004 @ 16:51:36 #143
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_24119341
    Morgen vertrek ik naar Canada en ik kom pas volgend jaar weer terug

Ik vlieg van Los Angeles naar Detroit, met een korte stop in Chicago. Dit kan nog leuk worden, want er is een winterstorm voorspeld en zowel Chicago als Detroit staan berucht om hun lange vertragingen wanneer er zwaar winterweer is. Ik geloof dat het nog enigzins meevalt, alleen een hoop sneeuw in Detroit naar ik verneem, dus ik verwacht niet al te veel problemen.

Vanaf Detroit wordt ik opgehaald door Canadese familie die ons de grens over smokkelen. In Sarnia, Ontario verblijven we de eerste week, en de laatste 5 dagen brengen we door in Toronto. Kerstmis bij de familie dus en oud en nieuw in Toronto. We gaan met de trein naar Toronto. Onze terugvlucht is van Toronto rechtstreeks naar Los Angeles.

Over een goede 20 uur moet ik de deur uit, dus julie hebben even lekker 2 weken rust Ik heb in Sarnia geen Internet, maar in Toronto kan ik wel even netten, dus mischien kom ik nog wel ff kijken
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_24121841
    Ik ga in januari een lang weekend naar Florence.
    pi_24124601
    - Morgen: zuid Spanje, met vriend (familiebezoek) en kom in 2005 weer terug
    - 11 t/m 14 februari: Parijs, met vriend
    - 9 t/m 11 maart: Duitsland, met school
    - 11 t/m 19 maart: Saalbach Hinterglemm, met ouders + vriend
    - 8 t/m 15 juni: Spanje, met vriend

+ 3 weken zomervakantie naar een verre/zonnige bestemming
    amokaapjeeh O+
    pi_24124926
    Vanavond ga ik op reis naar Dromenland. Telt dat ook?
    pi_24125083
    New York City
    "The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
    Hunter S. Thompson
      dinsdag 21 december 2004 @ 22:49:29 #149
    29319 ninja-mod
    Budo Taijutsu
    pi_24126922
    Afgelopen jaar voor het werk 2 daagjes naar Duitsland geweest en afgelopen herfst een weekje Toscane
    In april 2005 ga ik m'n droom waarmaken ; Japan!
    Een week of 2 ; voornamelijk rond Tokio
    > BTi <
    Only the light called darkness can show who i really am...
    pi_24131799
    tsjechie - snowboarden
    tanzania+malawi - 4 maanden backpacken&vrijwilligerswerk !
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')