Aha, je gaat spotten in Rotterdam, Schiphol, Eindhoven Airport en Antwerpen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:52 schreef _wie het volgende:
Alle 4 de weekenden in februari ben ik op een of ander vliegveld te vinden!
Ik ben vorige jaar 2 maanden door Mexico en Guatemala getrokken met de backpack en de Lonely Planet in de hand, en heb zo'n 1000 euro uitgegeven en een ticket van ongeveer 650 euro.quote:Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Hee Ali Salami misschien kun je met helpen..
Ik twijfel tussen rondreizen door peru of mexico dit jaar.. Mag ik vragen wat je kwijt was in mexico en hoe lang je daar geweest bent. Was je via een reisbureau of met alleen met een backpack en de lonely planet in de hand !
Ja bijna goed, Amsterdam, Kent Mansion airport, Luton en Dubaiquote:Op maandag 27 december 2004 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Aha, je gaat spotten in Rotterdam, Schiphol, Eindhoven Airport en Antwerpen.
Ik ga nu voor 2 maanden maar dat ligt nog een beetje aan de financieen. En dat de Altai geweldig is weet ik.Je ruikt er iets van zo zou de wereld moeten ruiken. Waarschijnlijk gaan we volgens de snelste route omdat ik eigelijk alleen maar muziekanten, journalistenen en wetenschappers ken in de Altay maar de laatste 5 jaar geen contact meer heb onderhoudenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:59 schreef ultra_ivo het volgende:
De Altay is fantastich. Ben er afgelopen zomer doorheen getrokken. Wil je direct doorsteken vanuit het Altay gebergte naar Tuva, of ga je via de beschaafde route?
Hoe lang trek jij voor je reis uit?
Hehe, ik hesitate ook niet, alleen die centjes houden mij tegen.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:48 schreef LOCALMOTION het volgende:
mocht je toch gaan Dizzee--richting HAWAII---- sometimes in the future---- don't hesitate--- juist gaan-je zal nooit spijt van hebben---maar als advies....ga niet naar Waikiki op OAHU-Honolulu....maar na de andere eilanden..rustig, mooi natuur en lekker uitrusten--Waikiki is alleen goed om uit te gaan-nite life etc.. en dat kan je in Holland ook doen
Het wordt Hongarije, Síofok. 10 of 13 dagen in Augustusquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:35 schreef PeRi het volgende:
Ik wil heel graag een keer naar Riga, Letland.
Je bent een vriendin van Ierepier?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig voor jullie ga ik ook mee
Het gaat uiteindelijk een rondreisje in Zuid-Afrika worden. Van Johannesburg via het Kruger National Park, langs de kust naar Kaapstad. Met een huurauto.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:22 schreef Doekes het volgende:
[..]
Of misschien toch naar Japan? Of is dat erg duur? Iemand die dit weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |