Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:07 schreef TrenTs het volgende:
School.
Gewoon Nederland.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:16 schreef Doekes het volgende:
[..]
Waar ligt dat?
awier? ie bint ne rijk manquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:25 schreef Dos37 het volgende:
Australie en Nieuw Zeeland zowieso
Sparen he stefanquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
awier? ie bint ne rijk man
Naar Paaseiland zou ik in eerste instantie ook heen gaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:18 schreef k_man het volgende:
Als mijn werk het toelaat hopelijk in februari naar Chili en Paaseiland.
Het alternatief zou Jemen kunnen zijn.
Geld teveel ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:04 schreef Eggos het volgende:
ik ga naar Nieuw Zeeland, Frans Polynesie, Cook Islands, Los Andgeles, Londen, Warschau, Turkije en waarschijnlijk nog naar Riga.![]()
uhmmm t/m londen is het een halve wereldreis van 2 maandenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:13 schreef Dezz het volgende:
[..]
Geld teveel ofzo?
Dang!! Alaska! Ik hoop daar ergens in 2005 ook weer heen te gaan, heb daar een soort familie wonen. Ik heb soms gewoon heimwee weer. Ik denk alleen neit dat het me gaat lukken, omdat ik gewoonweg geen geld heb.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:53 schreef Calayuga het volgende:
Ik ga in 2005 naar Alaska en West Canada.
Familie opzoeken in Vancouver en dan doortrekken naar Alaska. misschien dat ik nog meer doe, maar dit vind ik opzich al mooi.
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef AKnynke het volgende:
En, ik ga misschien in Maastricht studeren, dus dat is ook al buitenland, iig bijna!
In de pijpleiding zitten de volgende reizen:quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:25 schreef BlueCurl het volgende:
Ik naar Zwitserland en Hawaii, USA jullie en waarom?
Ik naar Zwitserland om daar te wintersporten en we zijn bevriend geraakt met de iegenaares van het huisje en zitten daar al 15 jaar...
Naar Hawaii omdat ik een girlie wil ontmoeten waar ik al iets van 7 of 8 jaar mee communiceer!
Ohw! Kom je bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 10 november 2004 13:12 schreef innepin het volgende:
Ik ga zes maanden naar Californie. Om te studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |