Als je 2 keer er ongeveer een week bijschrijft heb je mijn vluchtquote:Ga nu ticket betalen Buenos Aires, vertrekken 13 maart, terugkome op de 12de april
Daar zou ik nog niet gratis heenwillen, en zeker niet in die tijd van het jaar.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:49 schreef Serious_satisfaction het volgende:
8 dagen salou 9-17 juli
Het gaat ons niet om of de prijzen, maar meer dat we niet kunnen kiezen waar we heen willenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:08 schreef HopelesslyForever het volgende:
Last Minutes bestaan eigenlijk niet meer, je kan gewoon beter via reisagentschap doen, al die probs niet en ze zijn al zeker niet goedkoper wat meeste mensen denken ...
niks mis met breezersletjes nueckenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet gratis heenwillen, en zeker niet in die tijd van het jaar.
Wat een enorm toeval, ik ga precies dezelfde periode ook daarnaartoe op vakantie met mijn lieve vriendin...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:20 schreef Angelcakes het volgende:
Wij ( vriend en ik ) hebben vandaag geboekt en gaan over twee weken naar de Dominicaanse Republiek voor 13 dagen . Op internet bijna alleen maar positieve dingen over het plaatsje en het resort gevonden dus dat komt wel goed. Twee weekjes voorpret en nu al druk bezig met lijstjes maken want ik wil natuurlijk niets vergeten
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:45 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Wat een enorm toeval, ik ga precies dezelfde periode ook daarnaartoe op vakantie met mijn lieve vriendin...
Misschien komen jullie elkaar wel tegen!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:45 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Wat een enorm toeval, ik ga precies dezelfde periode ook daarnaartoe op vakantie met mijn lieve vriendin...
Die kans schat ik inderdaad heel erg groot inquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:56 schreef Doekes het volgende:
[..]
Misschien komen jullie elkaar wel tegen!![]()
ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:56 schreef Doekes het volgende:
[..]
Misschien komen jullie elkaar wel tegen!![]()
Punta cana of Puerto plata?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:20 schreef Angelcakes het volgende:
Wij ( vriend en ik ) hebben vandaag geboekt en gaan over twee weken naar de Dominicaanse Republiek voor 13 dagen . Op internet bijna alleen maar positieve dingen over het plaatsje en het resort gevonden dus dat komt wel goed. Twee weekjes voorpret en nu al druk bezig met lijstjes maken want ik wil natuurlijk niets vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |