abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25392977
Weekje Luxemburg, drie/vier weken France (Middellandse Zee) en 8 dagen Calella
pi_25393017
8 dagen salou 9-17 juli
die Hans Kazan toch, het was een markante man...
pi_25419384
quote:
Ga nu ticket betalen Buenos Aires, vertrekken 13 maart, terugkome op de 12de april
Als je 2 keer er ongeveer een week bijschrijft heb je mijn vlucht

Met welke maatschapij vlieg je en wat voor plannen heb je?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25419414
quote:
Op zondag 6 maart 2005 10:49 schreef Serious_satisfaction het volgende:
8 dagen salou 9-17 juli
Daar zou ik nog niet gratis heenwillen, en zeker niet in die tijd van het jaar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25422627
Vorige keren tochtjes gemaakt zoals ; BA, Rosario, Cordoba, Mendoza, Valle Des Fertils, Guemes, Salta, Tucuman, Jujuy, Santa Fe.
Rosario, El Dorado (lol), Posadas, Iguazu, Asuncion, Sao Paolo.
Nog veel meer natuurlijk maar ben veel namen vergeten
Dit keer ga ik weer rechtstreeks naar Rosario, vriend van me woont daar, beetje zaken doen voor paar dagen ofzo en dan mss weekje dunno in Rosario verbrengen ofwel eens beetje meer zuidelijk gaan kijken, dunno Bariloche richting uit, kweet het echt nog niet:)
Alitalia 685 euro maar je kan al voor 400 euro naar BA via charter maar dan moet je nog wel in Madrid geraken
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
pi_25423341
Mijn vriend en ik zijn van plan om begin augustus onze koffers te pakken, naar Schiphol te rijden en een lastminute te boeken. Maakt niet uit waarheen, als het maar richting een beetje zon is.
pi_25423405
Last Minutes bestaan eigenlijk niet meer, je kan gewoon beter via reisagentschap doen, al die probs niet en ze zijn al zeker niet goedkoper wat meeste mensen denken ...
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:14:09 #288
98634 Lempicka
Back to Life
pi_25423472
ikga eind maart naar Berlijn, en na de zomer naar Rome, Praag en Sevilla.. even een korte inhaalslag maken, want ik heb nog een heleboel europese bestemmingen op mijn verlanglijstje staan, en dan volgend jaar naar Japan.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_25423518
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:08 schreef HopelesslyForever het volgende:
Last Minutes bestaan eigenlijk niet meer, je kan gewoon beter via reisagentschap doen, al die probs niet en ze zijn al zeker niet goedkoper wat meeste mensen denken ...
Het gaat ons niet om of de prijzen, maar meer dat we niet kunnen kiezen waar we heen willen !
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:57:16 #290
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25424859
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar zou ik nog niet gratis heenwillen, en zeker niet in die tijd van het jaar.
niks mis met breezersletjes nuecken
.
pi_25425403
Kijk gewoon eens op de site van Lonely Planet, die geven altijd een lijst uit van "meest aantrekkelijke plaatsen in de wereld" of zoiets, garantie goed
pi_25426070
Ik ga eind mei 3 weken naar Sardiniė. Het wordt mijn vierde keer dat ik er heen ga. Echt een super eiland, mooie stranden, lekker eten. Het is een ideale bestemming voor een relaxte strandvakantie. (Dus niet te vergelijken met Kos, Kreta qua uitgaanscultuur).

Het nadeel is allleen dat de vliegtickets zo duur zijn, alhoewel transavia nu rechtstreeks naar Alghero vliegt. Wij rijden met de auto naar Genua en gaan vanaf daar met de boot.

Ideaal, vind ik tenminste, is dat je er amper Nederlanders tegenkomt. En als je ze al tegenkomt zijn het vaak geėmigreerde Italianen

Het hangt er natuurlijk ook een beetje af wįįr je zit op het eiland, het noordoosten is populair, de Costa Smeralda, hier komt veel italiaanse jetset en in augustus ook half Italiė lijkt het wel.
pi_25429224
Wij ( vriend en ik ) hebben vandaag geboekt en gaan over twee weken naar de Dominicaanse Republiek voor 13 dagen . Op internet bijna alleen maar positieve dingen over het plaatsje en het resort gevonden dus dat komt wel goed. Twee weekjes voorpret en nu al druk bezig met lijstjes maken want ik wil natuurlijk niets vergeten
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_25431262
Wel beetje fris op het moment in Domini lijkt me, zelfs geen 30 graden, beetje koud voor mij
Maar wel mooie eilanden daar, alleen spijtig dat het er volzit met Duitsers
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:45:22 #295
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_25433309
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 19:20 schreef Angelcakes het volgende:
Wij ( vriend en ik ) hebben vandaag geboekt en gaan over twee weken naar de Dominicaanse Republiek voor 13 dagen . Op internet bijna alleen maar positieve dingen over het plaatsje en het resort gevonden dus dat komt wel goed. Twee weekjes voorpret en nu al druk bezig met lijstjes maken want ik wil natuurlijk niets vergeten
Wat een enorm toeval, ik ga precies dezelfde periode ook daarnaartoe op vakantie met mijn lieve vriendin...
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_25437842
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:45 schreef -Schorpioen- het volgende:

[..]

Wat een enorm toeval, ik ga precies dezelfde periode ook daarnaartoe op vakantie met mijn lieve vriendin...
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:56:32 #297
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_25437957
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:45 schreef -Schorpioen- het volgende:

[..]

Misschien komen jullie elkaar wel tegen!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 9 maart 2005 @ 10:16:05 #298
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_25438241
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 09:56 schreef Doekes het volgende:

[..]

Die kans schat ik inderdaad heel erg groot in
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_25438249
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 09:56 schreef Doekes het volgende:

[..]

ik weet het wel zeker
pi_25438328
Oftewel; jullie horen bij elkaar!
  woensdag 9 maart 2005 @ 10:23:17 #301
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_25438354
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 19:20 schreef Angelcakes het volgende:
Punta cana of Puerto plata?
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')