quote:Op zondag 7 november 2004 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
En je topictitel staat te luid.
Maar videodvd is leukerquote:Op zondag 7 november 2004 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
DVDdrome zou logischer zijn.
En je topictitel staat te luid.
Supergaaf AC, heel mooi.quote:Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef AntiChrist het volgende:
hier het gevraagde plaatje van de handtekening van linda blair (en de rest er ook maar bij)
[afbeelding]
die heb ik op de www.londonfilmandcomiccon.com gekocht en de handtekening zijn van de mensen die in de pakken hebben gezeten.quote:Op zondag 7 november 2004 21:16 schreef Satanix het volgende:
hoe kom je aan die A & P fotos?! en wie zijn handtekening staat erop?
ja je moet betalen voor die handtekeningen tussen de 10 en 20 euro hier in nederland en 10 en 20 pond in engeland.quote:Op zondag 7 november 2004 21:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Supergaaf AC, heel mooi.
Echt leuk om te hebben zoiets! Zetten die gasten trouwens gewoon overal hetzelfde op? En moest je nou nog betalen voor zo'n handtekening?
Weet iemand misschien nog ergens waar deze te krijgen is? Ik was verdomme net te laat...quote:Op zondag 7 november 2004 21:42 schreef ArmaniXL het volgende:
De aanwinsten van afgelopen week:
[afbeelding]
2 disc SE met dts (oop)
Die heb ik volgens mij al eens gezien, was toch van the A-Team, e.d., van zo'n beurs in Nl.quote:Op zondag 7 november 2004 21:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja je moet betalen voor die handtekeningen tussen de 10 en 20 euro hier in nederland en 10 en 20 pond in engeland.
ik heb trouwens al veel meer foto's en dvd's laten signeren als je wilt kan ik van de rest ook wel eens een pic maken
Dank u, dank u, ik begin het te lerenquote:Op zondag 7 november 2004 23:12 schreef Sai het volgende:
Zeker voor een topic van Hare een zeer okay-e titel.
tvp
Gaaf zeg, in Londen waren wel veel lui zeg.quote:Op zondag 7 november 2004 23:07 schreef AntiChrist het volgende:
er zijn bepaalde beurzen die ieder jaar er zijn. daar loop je toevallig tegen.
www.newstarcon.com
www.londonfilmandcomiccon.com
www.collectormania.com (in mei volgend jaar weer, daar ga ik waarschijnlijk ook heen)
en op die beurzen zelf krijg je natuurlijk weer info over andere beurzen
er komt altijd van alles wat, mensen die nog actief zijn en mensen die minder actief zijn. de beurzen in engeland zijn in ieder geval groter en trekken ook grotere namen.
quote:Op zondag 7 november 2004 23:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Dank u, dank u, ik begin het te leren
Volgende keer iets als:
The Night DVD Came Out of the Grave
Nicequote:Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef AntiChrist het volgende:
hier het gevraagde plaatje van de handtekening van linda blair (en de rest er ook maar bij)
[afbeelding]
Op de londonfilmandcomiccon was het best wel druk ja maar dit werd dan weer min of meer opgeheven omdat de ruimte ook best groot was (2 hallen 1tje voor het signeren en de ander voor merchandise. dvd's, de nieuwe star wars trailer), de newstarcon valt meestal wel mee kwa drukte.quote:Op zondag 7 november 2004 23:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Gaaf zeg, in Londen waren wel veel lui zeg.
In Amerika zul je zeker nog grotere beurzen hebben?
En is het nou ook een beetje druk op zulke beurzen? Sta je uren in de rij voor een handtekening?
wel lullig dan, staat er een rij van een uur voor, laten we zeggen, Linda Blair, en niemand bij een andere ster, dan weet je ook dat je carriere voorbij is![]()
op dvd.nl in het giftset topic geloof ikquote:Op zondag 7 november 2004 @ 19:27 schreef Hare het volgende:
Door mij?
Wat had ik je dan gezegd?
ben het alweer helemaal vergeten
Dan heb je hem dus bij asiandb gekochtquote:Op maandag 8 november 2004 16:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op dvd.nl in het giftset topic geloof ik![]()
nope, via die gast die hem op een forum te koop had gezetquote:Op maandag 8 november 2004 17:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan heb je hem dus bij asiandb gekocht
Hoe is die winkel verder?
Je zou hem bijna alleen al kopen voor die coverquote:
Koopje bij CD-Wow.quote:Op maandag 8 november 2004 17:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Je zou hem bijna alleen al kopen voor die cover
Nee, nog niet. Misschien vanavond, anders woensdagavond.quote:Op maandag 8 november 2004 19:28 schreef Motoko het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar die film, heb je hem al gezien?
Hmm, ook al koop ik normaliter geen dvds die ik nog niet gezien en en krijgt deze films ook nog eens niet de beste cijfers op imdb, zou ik hem toch wel eens kunnen gaan kopenquote:Op maandag 8 november 2004 20:41 schreef Durbin het volgende:
[..]
Koopje bij CD-Wow.
[..]
Nee, nog niet. Misschien vanavond, anders woensdagavond.
Maar als je voor openingstijd binnenkomt krijg je 100% korting en heb je helemaal geen pas nodig!quote:Op maandag 8 november 2004 23:39 schreef Dizer het volgende:
Gaat er iemand van jullie nog naar de Fame aanstaande Zaterdag of Zondag? Mensen met een VIP pas krijgen tussen 8 en 10 in de ochtend 25% korting en tussen 10 en 12 dan 20%...
Dat wordt smullen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:46 schreef sampoo het volgende:
[..]
Maar als je voor openingstijd binnenkomt krijg je 100% korting en heb je helemaal geen pas nodig!![]()
Zo zijn de prijzen gewoonlijk gesteld bij Fame?
Bij blahdvd.com. Ik had 3.1 besteld voor 10 euro (verkeerde prijs) en die hebben ze toch verstuurd. 3.2 was met zo'n 20 euro ook niet verkeerd. Leuke serie waar je gewoon meteen in kan stappen zonder dat je de "rode draad" mist. Eerste 2 seizoenen zijn ook onderweg.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:33 schreef kimmuts het volgende:
Vet, CSIWaar heb je em besteld?
Ik heb hem vandaag ook ontvangen. Wat een ontzettend coole set.quote:
Ik lach mij rot bij de instructies. Benodigdheden: Veel van je favoriete NIET-ALCOHOLHOUDENDE dranken. Ze moeten wel maar op deze manier komt het erg over alsof men het met een knipoog zegt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:21 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag ook ontvangen. Wat een ontzettend coole set.![]()
Een ruktitel zou 'DVDFötzen' of 'DVD does Dallas' zijn :')quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ha, hier zitten jullie!
Wat een ruktitel.![]()
Lees anders ook even een review. Dan zie je hoe dit ding in elkaar steekt.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:47 schreef sampoo het volgende:
Het is een film.
(V) = direct to video
(VG) = video game
quote:Op woensdag 10 november 2004 01:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lees anders ook even een review. Dan zie je hoe dit ding in elkaar steekt.
Het is een film waarbij je als kijker verschillende keren het verloop van de film bepaalt. Net als bij een spelletje dus.
Is jouw Before Sunset/Sunrise box al verzonden of ook nog niet?quote:Op woensdag 10 november 2004 14:58 schreef Sai het volgende:
Battle of Algiers Criterion..
Heb ik deze maand, nu DVDSoon het laat afweten, toch nog iets te doen..
Die, Studio Classics en de Hitch box worden nu verpakt, zie ik net.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Is jouw Before Sunset/Sunrise box al verzonden of ook nog niet?
Schitterend!quote:Op woensdag 10 november 2004 16:26 schreef Sai het volgende:
[..]
Die, Studio Classics en de Hitch box worden nu verpakt, zie ik net..
Die Tara is idd een doosquote:Op woensdag 10 november 2004 13:03 schreef Hare het volgende:
Leuk doosje
Dat filmpje crasht bij mij constant... Werkt 't bij jullie wel?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die Tara is idd een doosFilmpje 6mb
Jep, perfectquote:Op woensdag 10 november 2004 19:12 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dat filmpje crasht bij mij constant... Werkt 't bij jullie wel?
Inmiddels op een andere PC geprobeert en daar werkte het wel normaal. Toch mijn XP er maar eens helemaal afgooien...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, perfect
Heb je wel de goede codecs?
Ja, ze zei als jullie nou niet ophouden laat ik m'n tiet nog een keertje zien!quote:Op donderdag 11 november 2004 01:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Inmiddels op een andere PC geprobeert en daar werkte het wel normaal. Toch mijn XP er maar eens helemaal afgooien...
Beetje jammer trouwens aan het einde. Uitte ze nou dreigementen naar de pers?!
quote:Op donderdag 11 november 2004 01:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, ze zei als jullie nou niet ophouden laat ik m'n tiet nog een keertje zien!![]()
BoA: 28 euro met coupon bij CD-Wow.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Waar heb je trouwens die Battle for Algiers vandaan? (Niet dat ik 'm kan kopen maargoed...) Voor mijn Hero premium box heb ik ook 10 euro teveel betaald...![]()
Ik heb hem vanavond gezien. Lees m'n recensie hier.quote:Op maandag 8 november 2004 19:28 schreef Motoko het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar die film, heb je hem al gezien?
Yep. Op zich een goede release maar dat rcv logotje in de linkerhoek is mij een doorn in het oog. Wellicht maar even de Prittstift gebruiken en daarna Criterion op krabbelen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:35 schreef California het volgende:
[..]
2,35:1 en de titels optioneel, toch?
Wat houdt dat dat in? RCVquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:35 schreef California het volgende:
[..]
2,35:1 en de titels optioneel, toch?
Das gewoon de rukste dvd uitgevery van Nederlandquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:01 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Wat houdt dat dat in? RCV
quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:46 schreef sampoo het volgende:
[..]
Yep. Op zich een goede release maar dat rcv logotje in de linkerhoek is mij een doorn in het oog. Wellicht maar even de Prittstift gebruiken en daarna Criterion op krabbelen.![]()
Hebben we wel goeie dan? Wellicht A-Film maar verder...quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Das gewoon de rukste dvd uitgevery van Nederland![]()
![]()
Geen idee, ik koop nooit dvds in nederlandquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hebben we wel goeie dan? Wellicht A-Film maar verder...
verschilt ook niet veel met RCV, maar is toch n klein beetje beter. ze willen er af en toe nog wel es n paar extra`s opzetten. Niet dat die veel voorstellen, maar das wat andersquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hebben we wel goeie dan? Wellicht A-Film maar verder...
Ik af en toe. Ik gebruik DVDcompare.net als guide en er zijn idd maar verdomd weinig titels die de moeite waard zijn om hier aan te schaffen... Beetje jammer dat ik er nu eigenlijk al zoveel in NL gekocht heb...quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Geen idee, ik koop nooit dvds in nederland![]()
Van Taxi 3 was er toch een 2-disc versie? (Wow!quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
verschilt ook niet veel met RCV, maar is toch n klein beetje beter. ze willen er af en toe nog wel es n paar extra`s opzetten. Niet dat die veel voorstellen, maar das wat anders
Gelukkig zijn die nogal makkelijk te verkopenquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik af en toe. Ik gebruik DVDcompare.net als guide en er zijn idd maar verdomd weinig titels die de moeite waard zijn om hier aan te schaffen... Beetje jammer dat ik er nu eigenlijk al zoveel in NL gekocht heb...
Amazon een mailtje gestuurd dat ik toch belast ben ondanks het feit dat de spullen uit Duitsland verstuurd waren en ik kreeg een standaard verhaal dat ik zelf verantwoordelijk ben voor eventuele invoerheffing maar dat ze voor deze ene keer een uitzondering maken en de heffing terugstorten op mijn creditcard!quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:28 schreef sampoo het volgende:
Mijn amazon bestellingtjes. Alleen wel met 11 euro heffing.
Amazon does it again!quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:57 schreef sampoo het volgende:
[..]
Amazon een mailtje gestuurd dat ik toch belast ben ondanks het feit dat de spullen uit Duitsland verstuurd waren en ik kreeg een standaard verhaal dat ik zelf verantwoordelijk ben voor eventuele invoerheffing maar dat ze voor deze ene keer een uitzondering maken en de heffing terugstorten op mijn creditcard!![]()
Mijn Hellboy DC giftset is 21 oktober verzonden maar nog steeds niet her. Toch maar eens mailen maar...??quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Amazon does it again!
Echt netjes hoor, de service die je krijgt van winkels als amazon en cdwow. Kan geen enkele nl winkel aan tippen
Sommige shops passen gewoon netjes de prijs aan hoor!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Amazon does it again!
Echt netjes hoor, de service die je krijgt van winkels als amazon en cdwow. Kan geen enkele nl winkel aan tippen
Hij is 'pas' 17 werkdagen onderweg en als je de cheapste methode hebt gekozen duurt het 11-18 werkdagen ofzo. Maar goed, ik zou als ik jou was idd eens de douane bellen!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:54 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Mijn Hellboy DC giftset is 21 oktober verzonden maar nog steeds niet her. Toch maar eens mailen maar...??
Of hij ligt bij onze vrienden van de douane....
Laat ik nou net een meeltje gestuurd hebben naar dvdpacific waar hij blijftquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:54 schreef ArmaniXL het volgende:
Mijn Hellboy DC giftset is 21 oktober verzonden maar nog steeds niet her. Toch maar eens mailen maar...??
The surface mail waar dvdpacific het verstuurd kan gewoon anderhalve maand duren na dat het verstuurd is. Wat wil je anders voor $0.60. Kijk maar eens naar de datum op de porto.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Laat ik nou net een meeltje gestuurd hebben naar dvdpacific waar hij blijft
![]()
bij welke seller koop je dit? allemaal verschillende of bepaalde ebay stores?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:54 schreef fractalis het volgende:
M'n e-bay aankopen beginnen wat uit de hand te lopen...![]()
Binnen of nog onderweg:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze prachtige box nog vergeten:
[afbeelding]
Okay. Dat is nou iets waar ik voor 5 euro wel mee kan leven.quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:46 schreef sampoo het volgende:
Yep. Op zich een goede release maar dat rcv logotje in de linkerhoek is mij een doorn in het oog. Wellicht maar even de Prittstift gebruiken en daarna Criterion op krabbelen.![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:12 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Van een of ander forum.
Omdat ik dacht dat iedereen vast wel weet dat je ook op amazon.co.uk pics kan vindenquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:27 schreef FremantleDockers het volgende:
Erg scherp, ik heb inderdaad niet de R1 maar de R2 (waar ik geen plaatje van kon vinden, vandaar de link naar amazon, zoals vrijwel iedereen doet). Overigens Hare, is het een beetje vreemd om aan een post hier te twijfelen, waarom zou iemand in godsnaam iets posten dat ie niet heeft gekocht?!?
De R1 is trouwens al eerder uitgegeven:quote:Maar goed, voor de speurneuzen, de R2 ziet er net iets anders uit, maar heeft vrijwel dezelfde specs. Wel typisch trouwens dat de R2 vóór de R1 is uitgebracht...
Zo, vandaag weer langs SelektVracht geweest en het volgende geruild:quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:36 schreef De_Schaduw het volgende:
Lekker is dat, vind ik een briefje van SelektVracht dat ze me niet thuis hebben aangetroffen en dat ik m'n pakje (Red Dwarf met Starbugje) op moet halen op een of ander insdustrieterrein.
Ik gebeld wanneer ik het kon komen halen, had die muts aan de telefoon er niet zo'n zin in om het op te zoeken.
Ga ik op de afgesproken tijd naar het industrieterrein, heb ik de groots mogelijke moeite om het te vinden. Eerst op het verkeerde adres aangebeld en daar zeiden ze dat ik 50 meter verderop moest zijn. Daar aangekomen stond de mevrouw al buiten met het pakje om aan mij te geven. Ik blij.
Kom ik thuis, doe het pakje (plastic zak met 'dank je' in verschillende talen) open, tref ik een pakje met OTTO bon aan... Is het een pakje van iemand anders dat morgen nog een keer aangeboden zou moeten worden. Dus ik bellen, is er niemand meer. En van een antwoordapparaat hebben ze ook nooit gehoord.
Het is ook altijd wat met SelektVracht...
dvdtimes.co.uk en dvdanswers.com zijn erg leuke sites met info over upcoming releasesquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:47 schreef FremantleDockers het volgende:
Niet helemaal, ik hou namelijk van boekjes!(en ik hou niet van wachten)
Vraag me nu trouwens wel af waarom het een 2-disc versie is, want het lijkt of die paar extras nog prima op disc 1 hadden gepast (zeker omdat daar geen grote dts of audiotracks op staan).
Hoe kom je trouwens aan die R1 specs? dvdcompare.net heeft ze nog niet...
Nou ik had het bovenste gehoudenquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:42 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Zo, vandaag weer langs SelektVracht geweest en het volgende geruild:
[afbeelding]
De 12-delige set seksspeeltjes voor haar en hem
Tegen:
[afbeelding]
Limited edition, nummer 36.997 (in totaal 40.000 gemaakt). Wat een ander nummer zou zijn geweest als m'n credit card info meteen had geklopt bij play.com. Toen ik het verbeterde was ie al uitverkocht. Gelukkig hadden ze mijn gepreorderde exemplaar nog niet verzonden
waar heb je hannibal voor 5,99 gekocht?quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:10 schreef Durbin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En : Youp van 't Hek - Oudejaarsconference 1995 & 1999 / Scherven / De Slaper, De Waker..
Alledrie voor ¤ 5,99 per stuk.![]()
Ze lagen allemaal in de grabbelbak bij de Mediamarkt in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:53 schreef mooiegek het volgende:
[..]
waar heb je hannibal voor 5,99 gekocht?
Aantal los, meeste in een koop van ene greatstuff2614 die er een stuk of 65 aanbood.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:18 schreef Motoko het volgende:
bij welke seller koop je dit? allemaal verschillende of bepaalde ebay stores?
heh, wat kut voor jequote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
Mja, wat moet ik met bijv. een cockring? Heb ik helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou ik had het bovenste gehouden
Leuk idee voor nieuwe topic? DVD Sematary?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef AntiChrist het volgende:
ja klote he??quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
heh, wat kut voor je
quote:Op zondag 14 november 2004 14:17 schreef AntiChrist het volgende:
ja klote he??heb je je schoenen nog terug gevonden na het concert?
Die zag ik laatst ook liggen. Is er nog iets anders tov de R2ukSE? Behalve dan de andere verpakking. Wat is eigenlijk de reden van deze uitgave?quote:Op maandag 15 november 2004 13:53 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een keertje gekocht
Met de R2 SE niet veel maar de oude R1 was niet anamorphic en had geen extra's. Ik blijf het verdacht vinden dat widescreen films niet anamorphic worden uitgegeven en 9 van de 10 keer probeert men ons een paar maanden later met een all improved special edition uit te melken.quote:Op maandag 15 november 2004 14:34 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook liggen. Is er nog iets anders tov de R2ukSE? Behalve dan de andere verpakking. Wat is eigenlijk de reden van deze uitgave?
die Traffic criterion mag je best aan mij verkopen.quote:Op maandag 15 november 2004 13:53 schreef Hare het volgende:
Verder nog Traffic criterion en Young Frankenstein SE, maar die gaan meteen in de verkoop. Waren impulsaankopen
Dit is de R2ukSEquote:Op maandag 15 november 2004 14:34 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook liggen. Is er nog iets anders tov de R2ukSE? Behalve dan de andere verpakking. Wat is eigenlijk de reden van deze uitgave?
Die linksonder is Azumi , Koreaanse versie. Rechtsonder is 'Three...Extremes', een trilogie van 3 horrorfilms (Box door Miike Takashi, Dumplings door Fruit Chan en Cut door Park Chan-wuk).quote:Op maandag 15 november 2004 23:52 schreef Hare het volgende:
Wat zijn die dvds links en rechts onder?
Hij is tof he?quote:Op maandag 15 november 2004 14:34 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Nu de tijd vinden om mijn kijkachterstand weg te werken.![]()
Opbergen begint nu een beetje een probleem te worden, boekenkast vol, stapel boven de boekenkastje begint zich op te stapelen. Iemand tips voor een handig en betaalbaar opbergsysteem?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 06:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hij is tof he?
inclusief invoerrecht van de douane?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:04 schreef kinky_queen het volgende:
zojuist ontvangen![]()
van de postbode
de bekende HELLBOY GIFTSET
* eindelijk!
gelukkig niet!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:19 schreef Timo20 het volgende:
inclusief invoerrecht van de douane?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
gelukkig niet!
![]()
ik gebruik zelf wel eens de volgende stores:quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:22 schreef fractalis het volgende:
[..]
Aantal los, meeste in een koop van ene greatstuff2614 die er een stuk of 65 aanbood.![]()
Ben nog niet zo gek lang actief met ebay, toevallig nog tips wat ebayshops (Criterion) betreft?
Hier nog steeds niets. Heeft iemand het nummer van de douane waar je heen kan bellen? Toch maar eens informeren daar voordat ik Amazon ga lasig vallen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:04 schreef kinky_queen het volgende:
zojuist ontvangen![]()
van de postbode
de bekende HELLBOY GIFTSET
* eindelijk!
DVD Valley zekerquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:49 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Bereid je maar vast voor op een mooie HELLBOY set!quote:Op woensdag 17 november 2004 06:28 schreef ArmaniXL het volgende:
ontopic:
Waar heb je die vandaan voor zo weinig???quote:Op woensdag 17 november 2004 20:01 schreef Plengel het volgende:
[afbeelding]
Vandaag besteld, verwacht en volgende week binnen. Leuk setje voor 20 Eurootjes
Ik denk dat deze qua inhoud onder doet voor de R1, maar qua uiterlijk lijkt me dit een winnaar. Dichtgeklapt ziet ie d'r uit als een boek. De verpakking is een beetje perkamentachtig karton met print.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op een mooie HELLBOY set!![]()
Is die VAN HELSING een mooiere uitgave dan de r1 s.e? En wat heb je betaald?
![]()
Werd er door een vriend van me op gewezen op het DVD.nl forum, onderdeel pricewatch. Bij Proxis in België hebben ze ene aanbieding dat als je 2 DVD's uit de aanbiedingen lijst besteld, dat je dan 50% korting krijgt. Hij heeft dus twee van die boxen besteld a 40 EUR per stuk, met 50% korting dus 40 EUR voor 2, en aangezien ieder de helft betaaldquote:Op woensdag 17 november 2004 20:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan voor zo weinig???
Netjes.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:37 schreef Plengel het volgende:
[..]
Werd er door een vriend van me op gewezen op het DVD.nl forum, onderdeel pricewatch. Bij Proxis in België hebben ze ene aanbieding dat als je 2 DVD's uit de aanbiedingen lijst besteld, dat je dan 50% korting krijgt. Hij heeft dus twee van die boxen besteld a 40 EUR per stuk, met 50% korting dus 40 EUR voor 2, en aangezien ieder de helft betaaldIk hoop dat ie gauw binnen is
Shit zeg! Das wel netjes dan!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:37 schreef Plengel het volgende:
[..]
Werd er door een vriend van me op gewezen op het DVD.nl forum, onderdeel pricewatch. Bij Proxis in België hebben ze ene aanbieding dat als je 2 DVD's uit de aanbiedingen lijst besteld, dat je dan 50% korting krijgt. Hij heeft dus twee van die boxen besteld a 40 EUR per stuk, met 50% korting dus 40 EUR voor 2, en aangezien ieder de helft betaaldIk hoop dat ie gauw binnen is
Beste film met VP als je het mij vraagt, gefeliciteerd met je aankoop!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:05 schreef De_Schaduw het volgende:
Geheel onverwacht nu al binnen van DVDPacific met de goedkoopste verzendoptie (1 november verzonden, duurt normaal langer dan een maand of zo):
Idem.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:07 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag bij de nieuwe dvd valley:
[afbeelding]
Oeh, dat gaat leuk worden, ik ken 'm namelijk nog niet. Of is ie juist te B voor woorden?quote:Op donderdag 18 november 2004 17:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Beste film met VP als je het mij vraagt, gefeliciteerd met je aankoop!
![]()
kijk dat zijn de filmpjesquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de kerstdagen
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie box!quote:
Cool!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:05 schreef De_Schaduw het volgende:
Geheel onverwacht nu al binnen van DVDPacific met de goedkoopste verzendoptie (1 november verzonden, duurt normaal langer dan een maand of zo):
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ok thx voor de info!! zal ff zoekenquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:46 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik heb hem net bij amazon besteld, hij is overal rond de ¤20/$20, maar daar kun je hem 'used and new' voor rond de $10 ($12 incl. shipping) krijgen. In dit topic heb ik een vraag gesteld over wat dat 'used and new' nou precies inhoudt, zodat we hier geen discussie daarover krijgen...
edit: gaat dus over badder santa (100min) (koop niet de gewone bad santa (93min), die is cut!)
ja de R1 of ie de moeite waard is weet ik niet ik zit nog op mn werk jammergenoeg.. maar hij is thuis al afgeleverd...quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en de moeite waard? R1 neem ik aan
Fucker!quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja de R1 of ie de moeite waard is weet ik niet ik zit nog op mn werk jammergenoeg.. maar hij is thuis al afgeleverd...
www.playusa.comquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:29 schreef Eippie het volgende:
@Strolie waar heb je Bad Santa besteld en voor hoeveel? Moet hem toch hebben als uberfan van Lauren Graham???
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:34 schreef De_Schaduw het volgende:
[afbeelding]
En nog 1 DVDSoon Halloween DVD te gaan
ik heb hem bij dvdpacific besteld met fedex laten versturen tezamen met seinfeldquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Fucker!
Hoe kun jij hem dan al binnen hebben? Waar heb je hem besteld?
Die van mij is nog steeds niet verzonden!![]()
Some people have all the luckquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb hem bij dvdpacific besteld met fedex laten versturen tezamen met seinfeld
gelijk mailen en t ze vertellen. waar heb je m besteld? want als t goed is sturen ze je gewoon n nieuwe toequote:Op zaterdag 20 november 2004 14:06 schreef Durbin het volgende:
Die laatste heeft nogal wat te verduren gehad blijkbaar, want het gehele onderste gedeelte van het hoesje ligt in alle stukjes. Maar de rest is nog volledig ok.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:29 schreef henk_gammel het volgende:
Hoi liefje mag ik die dvd's van je kopen, ikkrijg ze toch wel voor een vriendenprijsje hé..
Groetjes en kusje van mij...........![]()
Bij DVDSoon. Bij het uitpakken van The Abyss zag ik dat dat hoesje ook niet al te best is, het plastic hoesje was helemaal 'verschrompeld'. Even twee andere hoesjes gebruikt en het ziet er nu weer goed uit. Zolang niet de dvd of de omslag beschadigd is, maak ik me niet zo druk.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gelijk mailen en t ze vertellen. waar heb je m besteld? want als t goed is sturen ze je gewoon n nieuwe toe
ok dan. dat is jouw keuze, maar als ik persoonlijk een onbeschadigd product krijg geleverd (wat nog niet gebeurd gelukkig) zou ik gelijk mailen en om een nieuwe vragen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:31 schreef Durbin het volgende:
[..]
Bij DVDSoon. Bij het uitpakken van The Abyss zag ik dat dat hoesje ook niet al te best is, het plastic hoesje was helemaal 'verschrompeld'. Even twee andere hoesjes gebruikt en het ziet er nu weer goed uit. Zolang niet de dvd of de omslag beschadigd is, maak ik me niet zo druk.
Ik kan me niet echt een voorstelling maken van hoe het eruit ziet..? Zit het in een grote doos? Van Karton?quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb hem bij dvdpacific besteld met fedex laten versturen tezamen met seinfeld
Hee, waar is Audrey gebleven en wie is die meid?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist niet dat ie nu al uit is? Mooi hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:42 schreef AntiChrist het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 november 2004 00:15 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Hee, waar is Audrey gebleven en wie is die meid?![]()
Edit: ah, nevermind, iemand uit Der Untergang. Maar dan vind ik het nog niet kunnen
Ik heb ze net alsnog een mailtje gestuurd.quote:Op zondag 21 november 2004 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok dan. dat is jouw keuze, maar als ik persoonlijk een onbeschadigd product krijg geleverd (wat nog niet gebeurd gelukkig) zou ik gelijk mailen en om een nieuwe vragen.
ok danquote:Op zondag 21 november 2004 00:45 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb ze net alsnog een mailtje gestuurd.
Hey spelfoutje, mooie avatar heb jequote:Op zondag 21 november 2004 01:42 schreef Timo20 het volgende:
ok dan![]()
waar??quote:Op zondag 21 november 2004 10:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hey spelfoutje, mooie avatar heb je
![]()
Connelly is met dubbel lquote:Op maandag 22 november 2004 11:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar??![]()
d`ohquote:Op maandag 22 november 2004 11:26 schreef Gorro het volgende:
[..]
Connelly is met dubbel l
Zou je het dan ook niet veranderen in je signature?quote:Op maandag 22 november 2004 11:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
d`oh![]()
:
![]()
![]()
![]()
Zulke dingen bespreken we normaliter alleen op pagina 1quote:Op maandag 22 november 2004 12:10 schreef Utok het volgende:
kuttitel
donequote:Op maandag 22 november 2004 12:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Zou je het dan ook niet veranderen in je signature?
staat dat in de faq ofzo?quote:Op maandag 22 november 2004 12:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Zulke dingen bespreken we normaliter alleen op pagina 1
it`s an unwritten lawquote:Op maandag 22 november 2004 12:29 schreef Utok het volgende:
[..]
staat dat in de faq ofzo?
Ach ja, hij is nog een groentje hequote:Op maandag 22 november 2004 12:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
it`s an unwritten law
wow, steengoede film die ik ook nog moet hebben, wat was je daarvoor kwijt schoonheid? een eurootje of 8?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:58 schreef Mike het volgende:
7,98 CAD bij dvdsoon.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
wow, steengoede film die ik ook nog moet hebben, wat was je daarvoor kwijt schoonheid? een eurootje of 8?
![]()
da's 5 euro!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:35 schreef Hare het volgende:
7,98 CAD bij dvdsoon.
Nee maar!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's 5 euro!
![]()
Echt welquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:44 schreef Sai het volgende:
Ik heb er nog steeds maar ééntje binnen.. Er staan er nog twee op Packaging en twee op On Hand. Ik heb de afgelopen drie weken dus maar twee DVD'tjes binnengekregen. Zelfs de collectie van California groeit sneller.
.
Als je het nou eens positief bekijkt:quote:Op woensdag 24 november 2004 13:45 schreef DinoPK het volgende:
Helaas door een langdurig chronisch werkgebrek zijn bij mij de centjes nou echt al eventjes op om af en toe een leuk dvdtje te kopen, dus ik was erg blij dat ik afgelopen week als cadeautje 2 boxsets kreeg.
Als leuk hebbeding: de Rocky boxset (lekker breinloze films).
Als must have: De Star Wars Trilogy (EINDELIJK)
Aankomende maand zal er ook alleen maar Return of the King 4 disc (ik wil de 5 disc wel maar ja, het scheelt 3 dagen eten) aan toegevoegd worden.
Heheh daar heb ik al eens naar gekeken inderdaad, alleen wil ik er wel NL subs bij (niet voor mijzelf, maar voor de kleine straks, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen met LOTRquote:Op woensdag 24 november 2004 13:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je het nou eens positief bekijkt:
4 disc is 40 euro hier in nl, 5 disc is 50 euro bij play.
Das dus 1 dagje niet eten ofzo
Shit ja zeg, ik zie het.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:26 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Heheh daar heb ik al eens naar gekeken inderdaad, alleen wil ik er wel NL subs bij (niet voor mijzelf, maar voor de kleine straks, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen met LOTR).
En het bestellen nu gaat een beetje moeilijk, de 5disc is uitverkocht.
Oeh!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:50 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
De 5-DVD box-set met beide versies en making of etc...
doe je goedquote:Op donderdag 25 november 2004 23:48 schreef Plengel het volgende:
En wat werd er vandaag toch thuis bezord:
[afbeelding]
Ik blijf het grappig vinden, 20 euro![]()
heb de Gone With The Wind 4-disc nog steeds niet binnen, 9 dagen na verzending door CDWOW. heb nog nooit zo lang op een order moeten wachten die ik bij hen heb gedaan. Douane zal m toch niet hebben tegen gehouden he?? Dan flip ik echt uit, want t totaalbedrag kwam uit op ¤ 22,03quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Oeh!
Ik vond vandaag De Studio Classics Box (ziet er een stuk beter uit dan verwacht) en Gone With the Wind 4-disc..
Het zijn ook geen Criterions.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:15 schreef Eluc het volgende:
He SoK, jij hield toch niet van Criterions?
Oke, ik doelde ook alleen op High and Lowquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zijn ook geen Criterions.![]()
Maar ik vond geen plaatje van mijn versies.
Bijna nader inzien blijken ze hier te staan.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
maar goed dat ik ff heb gewacht met mailen want vandaag is ie binnen gekomen, en zonder douane heffingquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:50 schreef Timo20 het volgende:
heb de Gone With The Wind 4-disc nog steeds niet binnen, 9 dagen na verzending door CDWOW. heb nog nooit zo lang op een order moeten wachten die ik bij hen heb gedaan. Douane zal m toch niet hebben tegen gehouden he?? Dan flip ik echt uit, want t totaalbedrag kwam uit op ¤ 22,03
Wacht de post van morgen nog af en anders mail ik toch ff...
en je verkoopt ze meteen weer?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:00 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de geinteresseerden in de bovenste twee: [TK] Leon Bullethole & Magnolia Digipack R3. In seal!!!
geld verdienen hequote:Op zaterdag 27 november 2004 12:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je verkoopt ze meteen weer?![]()
Misschien heb ik er wel meer dan 1?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je verkoopt ze meteen weer?![]()
ja je verkoopt ze puur voor de winst dat snap ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien heb ik er wel meer dan 1?
Juist, jij snapt het.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja je verkoopt ze puur voor de winst dat snap ik ook![]()
om nog maar te zwijgen over het verschil met de coffret editie die ik hebquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:43 schreef kinky_queen het volgende:
OMFG!
WAT EEN TEGENVALLER!!
![]()
Waar de SPIDER-MAN Giftset nog het formaat heeft van een schoenendoos is dit gewoon een luxe uitvoering van een 2 disc set, hij is zelfs nog een stuk kleiner dan de HULK giftset
[afbeelding]
* Maar de film is natuurlijk wél geweldig
Die Gaylord box bedoel je?quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:30 schreef AntiChrist het volgende:
om nog maar te zwijgen over het verschil met de coffret editie die ik heb
ja juist dat is hem het was een moeilijke keuze maar uiteindelijk toch maar de spider-man ipv roman holiday maar het scheelt ik heb 2 anonieme gaylovers (Hare en Timo20) die hem wel hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die Gaylord box bedoel je?
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
ja juist dat is hem het was een moeilijke keuze maar uiteindelijk toch maar de spider-man ipv roman holiday maar het scheelt ik heb 2 anonieme gaylovers (Hare en Timo20) die hem wel hebben
Pas maar op dat je straks niet in je eigen fantasien gaat gelovenquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja juist dat is hem het was een moeilijke keuze maar uiteindelijk toch maar de spider-man ipv roman holiday maar het scheelt ik heb 2 anonieme gaylovers (Hare en Timo20) die hem wel hebben
SPIDER-MAN bedoelt hijquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:20 schreef Hare het volgende:
btw: wat voor coffret is er dan van Spider-Man 2?
Ow ja, Du-uh!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
SPIDER-MAN bedoelt hij
das wel minder dan, ben me juist erg aan t verheugen op deze setquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:43 schreef kinky_queen het volgende:
OMFG!
WAT EEN TEGENVALLER!!
![]()
Waar de SPIDER-MAN Giftset nog het formaat heeft van een schoenendoos is dit gewoon een luxe uitvoering van een 2 disc set, hij is zelfs nog een stuk kleiner dan de HULK giftset
[afbeelding]
* Maar de film is natuurlijk wél geweldig
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ech wel, alleen de blik van dolph als hij in de trailer weer eens een machinegeweer leegschiet is die film al het aanschaffen waardquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha cool!
Wist niet dat die op DVD was? Waar heb je hem gekocht?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ech wel, alleen de blik van dolph als hij in de trailer weer eens een machinegeweer leegschiet is die film al het aanschaffen waard
Oh en Jeroen Krabbe natuurlijk
DVDsoon, kostte me slechts 4 eurootjes en daar is nog voor thuisbezorgd ookquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wist niet dat die op DVD was? Waar heb je hem gekocht?
Damnquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
DVDsoon, kostte me slechts 4 eurootjes en daar is nog voor thuisbezorgd ook
joah, besteld met die Halloween actiequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:25 schreef Shogo het volgende:
[..]
Damn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |