Ze staan bij mij ook allemaal als packaging en ik heb ze doorgenomen en er zijn er eergisteren al 5 verstuurd maar als de hele order nog niet klaar is blijft het nog steeds in packaging hangen.quote:Op zondag 14 november 2004 02:18 schreef Hare het volgende:
Schitterend!
Al mijn bestellingen bij dvdsoon van die 6,66 CAD actie staan op dit moment op packaging.
En ik maar denken dat dat vast nog wel een maandje of wat zou gaan duren
Zou wel cool zijn als ze straks allemaal tegelijkertijd worden verzonden. Krijg je een hele postzak thuis.quote:Op zondag 14 november 2004 12:59 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ze staan bij mij ook allemaal als packaging en ik heb ze doorgenomen en er zijn er eergisteren al 5 verstuurd maar als de hele order nog niet klaar is blijft het nog steeds in packaging hangen.
Ik heb touwens als 246 ipoints! Nog 4 punten en ik heb een Garfield of Day After Tomorrow pin of Spiderman 2 3D kaartjes!![]()
Die aanbieding is inmiddels alweer voorbij; nieuwe aanbiedingen gaan in op maandag en duren t/m zaterdag...quote:Op zondag 14 november 2004 11:04 schreef Rest het volgende:
Dan zal ik er morgenochtend in Eindhoven toch maar eens langsfietsen.
(er is een filiaal vlak bij m'n ouders)
quote:Op maandag 15 november 2004 20:24 schreef Frenkel het volgende:
Quentin Tarantino films in de aanbieding
http://www.kruidvatentert(...),S63192DVD,S61671DVD
de 2 dis c dts versie voor 8,99quote:Op maandag 15 november 2004 20:24 schreef Frenkel het volgende:
Scarface en andere films met Al Pacino voor 8,99 bij Kruidvat
http://www.kruidvatentert(...),16172SDN3,18821SDN3
En ook...
Quentin Tarantino films in de aanbieding
http://www.kruidvatentert(...),S63192DVD,S61671DVD
quote:Op maandag 15 november 2004 22:37 schreef Thetallguy het volgende:
Scarface lag voor 4,99 bij de FRS hier, zonder slipcase en beter geluid enz bla bla
Voor zover ik het kan zien, is het inderdaad de S.E., maar goed: je kunt altijd voor de zekerheid even de Kruidvat binnen lopen. Als het zo is, dan is het zeker geen miskoop. Dat vond ik al niet voor 16,99quote:Op maandag 15 november 2004 23:13 schreef 3st het volgende:
was het nou!?? is die scarface versie van de kruidvat de nieuwste versie nou??? dan moet ik hem kopen voor dat geld!
En nu is dvdsoon defect...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef Hare het volgende:
De gehele Scorsese collection voor maar 18 euro!!!!!
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=130118
Raging Bull alleen voor 10
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef Hare het volgende:
Ja, wat ging die site beroerd net. Gelukkig ging het 10 minuten later wel sneller en meteen besteldquote:Op woensdag 17 november 2004 16:28 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En nu is dvdsoon defect...![]()
Ach jaquote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef Sai het volgende:
[..]Hare
Besteld, dus
Volgens mij ruiken ze dat wel aan je CC en je shipping address..quote:Op woensdag 17 november 2004 17:27 schreef Hare het volgende:
Hier een voucher om 25% korting te krijgen op je aankoop bij koreandvds. Geld wel alleen voor nieuwe klanten!!! (maar je kunt natuurlijk jezelf ook gewoon een nieuwe klant maken)
thread0018902060
Dit is de MGM collection ? De WB versie heb ik al...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef Hare het volgende:
Jep, deze: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=13125quote:Op woensdag 17 november 2004 18:25 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Dit is de MGM collection ? De WB versie heb ik al...![]()
Voor 11 euro heb je de R1 nieuwquote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef 3st het volgende:
ff klein beetje offtopic! Ben bijna de eigenaar van de 60th aniversary edition van saving private ryan voor 13 euri! Is dit beetje faire deal of heb ik te veel betaald?
Daar vroeg je toch naar? Dan ga ik je niet de prijs van een andere uitgave geven hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 20:05 schreef 3st het volgende:
is dat ook de 60th aniversary edition dan? r1 ben ik trouwens niet in geiteresseerd alleen maar r2
De gehele Scorsese collectie is wel meer dan 4 films.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef Hare het volgende:
Idd, als ik al zo dom zou zijn geweest die besteld te hebben (als je eventjes goed zoekt op internet zie je al zeer snel dat het geen tin versie is) zou ik mijn geld terugvragen. Ze geven namelijk niet wat ze adverterenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens heel vreemd, die Private Ryan Tin Case waar de FRS mee adverteert, dat is dus gewoon karton! Karton met een printje eropVoel je je ook genaaid als je die besteld hebt.
Check een beetje ebay of de bekende dvdforums zie soms daar weleens zo`n kist voor 70 eurie weggaan (meestal wordt er wel 120 voor gevraagt).quote:Op donderdag 18 november 2004 19:02 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Wie o wie weet er ergens nog goedkoop een Spider-Man Limited Editon te koop (die Franse met zo'n leuke houten kist...)
goedkoopste alles erop eraan is koreandvds.com ongeveer 73 euroquote:Op woensdag 17 november 2004 18:19 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Waar is trouwens de Infernal Affairs Trilogy het goedkoopst?
(En die een beetje goede verpakcentrale hebben zodat de post hem niets kan doen...)
Inmiddels al op eBay tekeer gegaan en gewonnen. Nu nog zien te ontvangen... Thanks for the info anyway!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Check een beetje ebay of de bekende dvdforums zie soms daar weleens zo`n kist voor 70 eurie weggaan (meestal wordt er wel 120 voor gevraagt).
Dank je wel voor je uitgebreide info! Ik begin ook steeds meer naar Aziatische titels te kijken en iemand die er echt verstand van heeft is nooit weg natuurlijk! Thanks!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:40 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
goedkoopste alles erop eraan is koreandvds.com ongeveer 73 euro
Het goedkoopst zonder verzendkosten is die bij www.layoyo.com als je meerdere regio3 dvd's wil bestellen samen met die box dan is die daar het beste. Box zelf is daar 58 euro, shippings zijn wel 29 euro, maar dan heb je wel UPS. Wel kans dat douane ook wat wil vangen
Bij cd-wow.com is die met allerlei kortingslinks en vouchers voor ongeveer 60pond te krijgen (87euro), zonder kans dat douane hem onderschept, omdat cd-wow deze via zweden zal versturen.
Verder:
dvdasian.com ongeveer 93 euro
dddhouse.com ongeveer 95 euro (ze zijn wel de enige die nog de mogelijkheid bieden om je box te markeren met je eigen tekst)
Zonde.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:48 schreef sampoo het volgende:
Hier stond niets bijzonders
Nu staat er iets anders. Wellicht wel de moeite waard?quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:53 schreef California het volgende:
[..]
Zonde.
ja, 3.000 stuks en ik zal maar snel zijn als je hem echt wilt hebben. Veel shops garanderen zelfs niet meer dat je hem ook krijgt als je hem pre-orderedquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Inmiddels al op eBay tekeer gegaan en gewonnen. Nu nog zien te ontvangen... Thanks for the info anyway!
[..]
Dank je wel voor je uitgebreide info! Ik begin ook steeds meer naar Aziatische titels te kijken en iemand die er echt verstand van heeft is nooit weg natuurlijk! Thanks!Was deze trouwens nu gelimiteerd?
Goeie film.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:57 schreef sampoo het volgende:
Nu staat er iets anders. Wellicht wel de moeite waard?
Crap, nouja ik heb 'm nu gepreorderd bij Layoyo en Koreandvds. Nou maar hopen dat ééntje 'm dan nog kan leveren...quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:01 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
ja, 3.000 stuks en ik zal maar snel zijn als je hem echt wilt hebben. Veel shops garanderen zelfs niet meer dat je hem ook krijgt als je hem pre-ordered, omdat ze van de leverancier niet doorgekregen hebben hoeveel stuks ze precies binnenkrijgen.
Je bedoeld de Amazon Marketplace. Een soort eBay eigenlijk met een vast gestelde prijs dus niet opbieden tegen anderen maar de verkoper stelt een prijs en daarvoor kan je 'm aanschaffen. Moet je natuulijk wel kijken waar Internation shipping bij staat en er komen nog verzendkosten bij. Tot nu toe 1 ding vermist in de post en 1 ding wat netjes was aangekomen. En er zijn er nog een aantal onderweg...quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:44 schreef FremantleDockers het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe dat werkt als je bij amazon een dvd uit 'used and new' besteld? Van wie krijg je hem dan? En waarom betaal je gewoon aan amazon? Zijn die dingen dan echt 2ehands of soms ook nieuw?
Ik ben benieuwd, heb hem besteldquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:48 schreef sampoo het volgende:
American Splendor (2003) is voor 5.10 euro te koop bij dvdsoon (wel een preorder). Ik ken het niet maar bijna 7,000 stemmen en 7.8 op imdb en bij de rest van de aanbieders is het bijna 2x tot 4x zo duur. Als liefhebber van koopjes toch maar besteld.
fokforum linkje: American Splendor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |