Waar Japanners wel allemaal geen films over makenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:49 schreef Durbin het volgende:
Quill
[afbeelding]
Quill is een golden retriever die vanaf zijn eerste maanden wordt voorbestemd om blinde-geleidehond te worden. Na zijn opleiding komt hij bij een oudere, koppige man terecht die in eerste instantie niets van de hond moet hebben, maar gaandeweg ontstaat een wederzijds respect. Het verhaal van de film is flinterdun, maar de scenes met de hond zijn soms komisch, soms triest, maar vooral vertederend en bovenal echt. Nergens wordt er geprobeerd een overdreven sentiment te creëren. Tevens geeft de film enig inzicht in de opleiding van een blinde-geleidehond. Als film zijnde is ie niet geweldig, maar voor een gemiddelde hondenliefhebber is het zeker wél een aanrader. Ik heb me in ieder geval genoten.
Daarom werd er vast zo vaak naar gevraagd bij in de videotheek. Zolang er maar stoer wordt gedaan is het een goede film bij het hier naar de videotheek gaande publiekquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:03 schreef Gorro het volgende:
Bound by Honor (Blood In, Blood Out) (Taylor Hackford, 1993)
Slechte gevangenisfilm over een stel debielen die alle moeite doen om zo stoer mogelijk te zijn maar zichzelf eerder belachelijk maken. Het erg slechte acteerwerk is daar vooral de oorzaak van, maar ook het clichematige scenario en de stomme dialogen. Dat ze dat dik drie uur vol weten te houden is een hele prestatie. Dat ik deze drie uur uit heb kunnen zitten ook. *½
Ik vond Candyman eerlijk gezegd zeker zo goed als Hellraiser, maar 'anders'. Heb erg genoten van de 'grote ogen' van Virginia Madsenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:38 schreef Zeitgeist het volgende:
Candyman
http://www.imdb.com/title/tt0103919/
[afbeelding]
Tja klassieker in het horror genre. Gezien de slechte kritieken zal ik waarschijnlijk de sequels nooit zien maar deze is best wel spooky.
Niet zo omposant als Hellraiser maar toch een runner-up. En Philip Glass verdient een award voor zijn soundtrack. erg mooi.
Uit het niets? De hele film is er sprake van een walgelijke jaloezie en afgunst. Dus op het moment dat ze haar kunnen pakken doen ze dat. Vond ik niet onverwacht, maar iets wat de hele film al broeide.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:17 schreef Hare het volgende:
Ik vond het allemaal een beetje overdone overkomen. Een goed voorbeeld daarvan is die vader. Komt helemaal niet in het verhaal voor om dan opeens eens ff goed uit te vallen. Ook die kaalscheerscene vond ik een beetje erg ver gaan en kwam helemaal uit het niets.
Ja, ok, er broeide wel degelijk wat en het was ook maar een kwestie van tijd voor er iets gebeurde. Met uit het niets bedoelde ik meer het hele extreme ervan. Ze hadden het ook iets subtieler aan kunnen pakkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Uit het niets? De hele film is er sprake van een walgelijke jaloezie en afgunst. Dus op het moment dat ze haar kunnen pakken doen ze dat. Vond ik niet onverwacht, maar iets wat de hele film al broeide.
Ja maar dat geldt in het algemeen voor de 2e wo.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, ok, er broeide wel degelijk wat en het was ook maar een kwestie van tijd voor er iets gebeurde. Met uit het niets bedoelde ik meer het hele extreme ervan. Ze hadden het ook iets subtieler aan kunnen pakken
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:45 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt in het algemeen voor de 2e wo. [afbeelding]
?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 12:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schindler's List.
Wat een tegenvaller. Een nummer 6-positie in de IMDb top 250 schept verwachtingen. Ik vond dat de film die verwachtingen niet verwezenlijkte. De film was te langdradig, maar enkele scenes waren boeiend (de douche-scene was dan weer wel heel erg goed) en geen van de karakters vond ik sympathiek overkomen. Nee, ik ken wel wat mooiere films over de Tweede Wereldoorlog.
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:27 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal juist heel mooi. Ik had verwacht dat jij wel oog zou hebben voor zo'n klein verhaaltje. Bij deze heb je 100% afgedaan als....euh, nee. Dat valt nog wel mee.
Maar ik vond het echt een mooie film:
- een jongetje dat zijn onschuld verliest
- een vrouw, door iedereen aanbeden, maar ook door iedereen met minachtig bekeken
- in het algemeen de hypocrisie van een klein dorpje
- de verschrikkingen van de tweede wereldoorlogHad 'm ook gezien, maar vrij lang geleden, werd die film niet ueberhaupt uit een kinderperspectief verteld of zo? Daarom is de samenhang tussen scenes volgens mij wat schokkerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- en dit alles toch met een goede dosis humor.
- oja, en de tieten van Monica.![]()
Hèhè, zal ik hem maar eens ff gaan downloaden dan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:00 schreef Zeitgeist het volgende:
Twas laat en had zin in een leuke entertainment film.
Moon Child
http://www.imdb.com/title/tt0365514/
(is persoonlijk benieuwd wat Hare van deze film vind)
heyhey, downloaden mag niet he.quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Hèhè, zal ik hem maar eens ff gaan downloaden dan.
Lijkt me trouwens op het plot afgaande best een leuke film
Owja, das waar!quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:33 schreef twiFight het volgende:
[..]
heyhey, downloaden mag niet he.
je gaat de film "backuppen"
Ja more or less. Het jongetje en zijn speurtocht naar de volwassenheid staat centraal. De film begint in de oorlog en stopt ergens na de oorlog, daardoor maakt de film wat sprongen in de tijd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:20 schreef Sessy het volgende:
[..]
Had 'm ook gezien, maar vrij lang geleden, werd die film niet ueberhaupt uit een kinderperspectief verteld of zo? Daarom is de samenhang tussen scenes volgens mij wat schokkerig.
Deel 1 is een klassieker en deel2 vond ik ook goed (ijsscene!). Deel 3 en 4 is inderdaad crapquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:37 schreef hornage het volgende:
The Omen 4 - The Awakening
Vandaag na bijna 2 weken geen films kijken eindelijk nummer 4 aangezet. Deel 1, 2 en 3 had ik laatst gezien en ik vond het nou niet echt bijstere goede films. Elke film werd hetzelfde verhaal gebruikt met een aantal veranderende variabelen. Ik had gelezen dat deel 4 precies hetzelfde zou zijn maar dan met een meisje. Deed me dus gelijk denken aan de Karate Kid serie. Het was ook precies hezelfde weer in deze film. Kindje wordt geadopteerd, blijkt antichrist te wezen. Moeder verwacht het want mensen gaan dood. Wat onderzoek naar herkomst en we zijn alweer klaar met het verhaal
Deel 1 was leuk en origineel maar de rest is crap. Een 4 voor deze.
Je kan hem ook gewoon kopen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 03:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Hèhè, zal ik hem maar eens ff gaan downloaden dan.
Lijkt me trouwens op het plot afgaande best een leuke film
Ik koop (haast) geen films voor ik ze eerst een keer gezien hebquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:22 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon kopen hoorHij is maar 4,99 pond bij cd-wow (zonder kortingslink ofvouchers) Hij is het geld meer dan waard!!
Klik
Ja, zij wel. Maar dat was niet echt een hoofdpersoon.quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:19 schreef Sessy het volgende:
Als je voor Helen Hirsch geen sympathie hebt weet ik het ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie muziek in de film ook.
ik kan de Survival kit aanraden met alle 3 films. Erg leuk. Bovendien zit er een grappige camp diary bij.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:04 schreef Lambiekje het volgende:
Sleepaway Camp III - Teenage Wasteland
Heerlijk een moordende meid van rond de 20, die er goed op los hakt met bijlen, benzine grasmaaiers en andere grappen.
Een lekkere foute B-film.
cijfer 5.3
imdb 4.5
De comic is ook erg goed. iets anders maar erg goed.quote:Ghost World
Thora birch (troela van American Beaty) gaat om met wat oudere gast (Buscemi). Wel aardig verhaal. Erg deprimerend maar wel goed.
cijfer 7.2
imdb 7.8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |