quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
quote:sir_dalord is de OP aan het vernieuwen. De huidige is te groot en te onoverzichtelijk.
Daarom is deze OP dus nog niet geupdate. Ik ga alles omgooien en ik vond het daarom niet nodig om nieuwe ploegen nog in in deze te gaan invoeren.
verwacht in de nieuwe OP dus het volgende:overzichtelijk schema van fokhattrick ploegen die tevens up to date kan worden gehouden zonder dat er een nieuwe topic nodig is. meer nadruk op de fokfed activiteiten links zullen overzichtelijk worden neergezet.
kortom: overzichtelijk is het nieuwe sleutelwoord..
Ik hoop om vanaf deel 37 de nieuwe op te kunnen introduceren...
hoogachtend,
sir_dalord
als je middenvelders redelijk zijn, zou ik het nog een week trainen. Conditie is best belangrijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:30 schreef R_B het volgende:
![]()
Op woensdag 6 oktober 2004 15:09 schreef R_B het volgende:
[..]
Heb vanochtend tegen een roemeense 5e klasser gespeeld..
Kost 6.000
opbrengsten kaartverkoop: 7725
Echt veel geld verdien je niet zo...
maar ervaring is all that counts en geen gebleseerde spelers...
Tegenstander kreeg wel een rooie kaart voor een kopstoot...
speelde jemet je basis of met je trainees? En waar train je in deze tussenweken op?
-----------------------------------
Ik train ff op conditie....heb nog een aantal mensen op zwak staan...(middenvelders) en dat moet gewoon omhoog...
Ik hoop volgende week of die week erop weer verder te kunnen gaan met positiespel....
ik daag teams uit in hogere divisies van landen. er is altijd wel 1 die accept, en dan zijn we beide blij. vorige week 10k+ inkomsten (4k netto) en nu 7k inkomsten (1k netto). geen kosten dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 ergens in het vorige topic schreef komrad het volgende:
heb jij geld om al de vlaggetjes te verzamelen dan. Al die uitwedstrijden kosten geld. Ik laat ze gewoon naar me toe komen
je sais...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:49 schreef Lortnoc het volgende:
't Gaat om je middenvelders RB, bij de rest is het (bijna) niet relevant. Dus als je middenvelders een fatsoenlijke condititie hebben zou ik het niet verder trainen, misschien nog voor je evt. wingers towards middle.
In dit geval speelt vorm ook een rol....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:57 schreef kavorka het volgende:
vanavond mijn allereerste wedstrijd, welliswaar een oefenwedstrijd maar het zweet staat al tussen me billen
Ik heb trouwens twee keepers:
keeper 1 met keepen: waardeloos
TSI = 180 , 24 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
keeper 2 met keepen: slecht
TSI = 110 , 27 jaar, slecht in vorm
Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar]
Volgens de website waar je de beste opstelling kan laten uitrekenen moet ik keeper 1 in de basis zetten. Maar keeper 2 is toch beter dan keeper 1 (slecht boven waardeloos). Of moet ik kijken naar de TSI?
Deze keepers zaten al in mijn team, ik ben ook al op zoek naar een betere keeper. Tevens op zoek naar een betere spits, hoef ik dan alleen te letten op scoren en passen (leeftijd, vorm etc. buiten beschouwing gelaten). Vleugelspel boeit dus niet voor een spits? (speel 5-3-2)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:09 schreef R_B het volgende:
[..]
In dit geval speelt vorm ook een rol....
Heb je die 2 keepers gekocht, of had je ze bij je team zitten?
Ik zou er anders 1 met keepen redelijk aanschaffen...ben je wel tussen de 30 en de 50.000 euries kwijt...maarja...
ik wil best trouwens voor de gein eens 5-5-0 spelen tegen iemand die het ook doet, heb je weer een funny fact erbijquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
in combi met het aanschouwen van een rode ansichtkaart uit finland...
Moet je maar niet van me winnenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:08 schreef Lortnoc het volgende:
5-2 van ons aller Timmy gewonnen. Helaas wel middenvelder geblesseert voor 3 weken.
Wat slecht van mij...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zo tegen Engessa
wie doet dat nou nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:02 schreef The_Hives het volgende:
Ik heb met 4-0 gewonnen van GotenSSJ
zeg, je hebt het wel over qynquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:28 schreef Grumpey het volgende:
2-1 tegen qyn
Eigenlijk ging 't best goed met Gideon nog in het veldquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:28 schreef Grumpey het volgende:
2-1 tegen qyn
goedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:39 schreef R_B het volgende:
Hebben jullie misschien een advies voor mij hoe te gaan spelen?
Heb ik gelezen..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:04 schreef REFUSED het volgende:
[..]
goed
nee maar even serieus: ligt echt aan je spelersmateriaal. kan ik zo geen echt boeiende uitspraken over doen. als je zeker weet hoe hij gaat spelen check dan The ABC of Tactics eens. staan goede counter-tactieken in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |