Downloadquote:Enkele onderwerpen uit Defensiekrant 33 zijn:
* C-130 in problemen op Kabul
* Generaal Godderij blikt terug
* Belangrijkste punten uit de jaarlijkse Defensiebegroting
* Hercules biedt helepende hand
* Boksploeg nieuw leven ingeblazen
Downloadquote:Enkele onderwerpen uit Defensiekrant 32 zijn:
* Afscheid van commandant Korps Mariniers
* IGK Van Baal legt zijn oor te luister
* Patrouille boven Kaboel
* Multinationale brigade treedt robuust op
* Hans van Zetten geniet in Athene
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:04 schreef RonaldV het volgende:
Southern Air Transport, Bosnië en de CIA dus.
tvp-tje
Gooi is een idee in de groepquote:Op woensdag 29 september 2004 21:11 schreef Piro het volgende:
TVP.
Misschien tijd voor vers bloed?.
Chinaquote:Op woensdag 29 september 2004 20:30 schreef Wuder het volgende:
Deel 19 alweer?
Ach... de goede oude tijd toen het nog "Het Chinese leger" heette... Nostalgie![]()
Als topics mergen met deze software kan weet ik nog wel wat topics in PTA die over militair materieel gaan, kunnen hier mooi bij imo.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gooi is een idee in de groep
IMHO hoort dit topic zo langzamerhand meer in PTA, en niet andersom.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:36 schreef Piro het volgende:
[..]
Als topics mergen met deze software kan weet ik nog wel wat topics in PTA die over militair materieel gaan, kunnen hier mooi bij imo..
Of in DEF. Maar de red scare wil niet meewerken.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
IMHO hoort dit topic zo langzamerhand meer in PTA, en niet andersom.
Tijd om het daar wat meer een stoer sub-forum te maken dan. Zal ik es beginnen met plane topics een schopje te geven?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:00 schreef Piro het volgende:
[..]
Of in DEF. Maar de red scare wil niet meewerken..
Bovendien is PTA niet stoer genoeg..
Zeg maar welke plaatjesquote:Op woensdag 29 september 2004 22:43 schreef Wuder het volgende:
Trouwens, zullen we in de openingspost ff een paar plaatjes van tanks neerzetten over de hele wereld? Dus van de Olifant, K1/A1 en Type 99?![]()
Waarom niet Pakistani Airforce en Indian/Israeli Airforce?quote:PAF voor Portugezen,
IAF voor de Italianen,
Komen er ook bijquote:Op woensdag 29 september 2004 23:11 schreef Piro het volgende:
http://www.gromozeka.narod.ru/images/t90.jpg <--- T90.
http://www.globalsecurity(...)0120-A-0000B-002.jpg <--- Bradley
Van die andere heb ik geen hi-res versie's. Maar ik weet wel wat andere leukquote:Op woensdag 29 september 2004 23:12 schreef Piro het volgende:
Clickable, en als we dan toch bezig zijn revamp dan de andere pics in de OP ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |